-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Earl_Muttley
aktív tag
Tiszteletem!
Csatlakozom az urakhoz egy Sierra 2.3D-vel.
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz tomiii. #3569 üzenetére
Ez már fanatizmus. Nekem ez meg egy félig melós (nyár),majd csak simán használós és félig hobbiautó, amit igyekszem anyagi lehetőségeimhez képest a legjobban kipofozni.
Belső szirszarjaid nincsenek véletlenül? Van néhány elem ami repedt, törött, ami tudom hogy egy 27,5 éves autónál teljesen rendben van, de engem nagyon zavar.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #21264 üzenetére
Istenkém.
A Bp topicban olvasnom kellett a folyamatos baromságaid, most a következő autóm után nyomozva itt is beléd kell botlanom? Mit szedsz, hogy ennyi baromság folyik belőled? Kaphatok én is?Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
Üdv!
Elsődlegesen Dél-Pest környékén akad valakinél olyan diag szoftver+olvasó, amivel ki lehet iratni, pontosan melyik parkradar szenzorom rossz? Mondeo MK4, Kombi, 2011.
Természetesen nem ingyen! Köszönöm!
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz Earl_Muttley #23264 üzenetére
Megoldódott, köszönöm!
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #23409 üzenetére
Szerintem érdemlegesen nem lassítaná, viszont így meglenne az, mint ami a bejáratott szerelőmnél, hogy körbemutogatja mi miért cserélendő, tán megdőlne kicsit a "márkaszerviz mindent cserél, azt is amit nem kéne" tévhit.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #23466 üzenetére
Anno az öregebb autóimnál én is próbálkoztam ezzel, a Volvonál jöttem rá, hogy a lámpatest és a foncsor állapota sokkal többet számít, mint hogy milyen izzó van benne. Nálad az stimmel? (Kivételesen tényleg nem kötözködöm, hiába "szoktam" veled)
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
Embléma problémához:
OEM cikkszám:1779943
Meguntam a töröttet is nézni, meg miután leszedtem, a helyét is. Gyanítom nem gyári, de tán tartósabb, nem tud úgy kopni. Az aliexpressen kaphatóakkal ellentétben még jó is az autóra. Van egy kis fül, ami 1-2 modellen kellhet,nekem nem volt neki ott a hely, roncsolás nélkül leharaptam fogóval. [link] (tudom, koszos...)
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #24743 üzenetére
félOFF: Cromaxot érdemesebb szerintem specifikus, máshol nem beszerzhető alkatrészekre tartogatni. Ha a kelenföldibe jársz, ott van töle 10 percnyire a kauffer, jó nagy fokkal olcsóbban.
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #25627 üzenetére
"Nem véletlenül van olcsóbban több dízel eladó, és nemcsak részecske szűrő miatt.
De ez a saját véleményem." - kivételesen nem szándékozok kötekedni veled, de mik még az okok?A DPF-től meg amúgy szvsz nem kell félni, ameddig havonta egyszer akár csak egy 110-es szakaszra felmész egy 20 percre, és autózol vele 2,5ezer körül, vagy ha hagyod regenerálni, mikor elkezdi. (2-3 perces procedúra, felismered abból, hogy olyan hangot ad ki a kocsi, mintha lyukas lenen a kipuff + felmegy alapjáraton a pillanatnyi fogyasztás)
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #25637 üzenetére
Ha ennek a motornak a "nem turbós" változata volt, akkor még benne van a totalcar féle "nem ajánlott motorok gyűjtésben is", (legalább is engem erre hivatkozva beszélt le a szerelőm első autónak egy 1.8D Escortról, hogy ugyanaz, csak nincs rajta turbó), így ismét csak a motor a rossz, nem maga a dízel technika.
Elég sok dízelünk volt/van családilag, Fordok is, rettegett HDI-k, volt még Rover is, az adagolós szívódízelektől kezdve, a 2011-es Mk4 Mondeomig. Ameddig vigyázol rá, egy nem konstrukcióhibás motorral nem lesz baj. (Egyedül a Suzuki Wagon R lett 270 ezernél csapágyas az Oepl féle 1.3 CDTI-vel, de ott meg nem ez volt az első, amit a szerelő látott)
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz molnarpeter #25653 üzenetére
A pontosítást köszönöm
A sztorit küldöm.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz Smith Ügynök #26264 üzenetére
December közepe nyúzom a Mondeot ( 20111, 2.0 TDCI, DPF, EGR gyári, 288ekm), napi 2x16 km-es munkába menetekkel, vmax 70, hetente-kéthetente M0-on fél órás távokkal, eddig semmi baj nem volt, ha a DPF regenerál, sose szakítsd meg, ennyi a titka.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz molnarpeter #26266 üzenetére
A regen ledes tutorial nincs meg neked véletlenül?
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
@darvinya:
Két hsz-edre egyszerre reagálva.
Ha nincs személyes tapasztalatod, ne puffogtasd ennyire. A dízeleket legtöbbször tényleg amiatt szórják olcsón, mert pl.már én a 2011-es, DPF-es-Euro5ös, Mondeoval se mehetek ki szmogriadó alatt, bizonyos országokban ennél jobban tervezik szép lassan szopatni a dízeleseket.....
Az 1.8D-t nem azért hoztam fel, mert szívó, és emiatt szar, hanem mert egy olyan konstrukció, aminek a turbos verzióját pl. Sierrás körökben is gyűlölik, mert egy betegágy.
Nagyszerviz előtt álló autó lehet benzines is, nem kell ennyire azt hangoztatni, hogy a dízelnek vannak csak akkora szervizei, hogy el kéne adni a kocsit a megjavíttatás helyett. Ennyi erővel minden automata váltó is szar, mert van amelyiknek drága a javítása, miközben simán a kedves extulaj szart az olajcserére "mondván csak ajánlott", vagy hogy minden benzines 15 litert eszik, minden öregautó szét van rohadva. Nem kellenek egy informatív fórumra ezek a fölösleges közhelyek.
Félre ne értsd, nem a személyedbe állok bele, még ha gyakran is cáfollak, hanem abba, hogy ismételten személyes konkrét tapasztalatok nélkül hangoztatsz nagy mellénnyel olyat, amint kb. mindenki megcáfol! A legtöbb "szar dízel"-nél azért benne van az is a pakliban, hogy a legolcsóbb pocsolya üzemanyaggal tankolták, nem érdekelte őket semmiféle olajcsere és más rendszeres karbantartási periódus, se az, hogy a kettőstömegűt minimálisan kíméljék. Aki egy ilyet kifog vásárlóként, vagy így hajtja a sajátját, nekiáll majd bömbölni a dízel szarságáról.Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #27228 üzenetére
A legjobb, mikor a szerelés első csavarkitekerésénél ejted bele... Haverom Fiestájánál lett így a légszűrőház kiszerelése helyett egy másfél órás szopás
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz Dißnäëß #27377 üzenetére
MK4 Mondeos csoportban ő az egyik bontós, nemcsak Mondeokat, hanem S-Maxokat, Galaxykat is szokott bontani, egy telefont megér: [link]
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
Sziasztok!
Elvileg Facelift utáni Mk4 Mondeoba nem mehet már bármilyen akksi az intelligens töltés miatt.
Mit javasoltok?Köszönöm!
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz DeFranco #28619 üzenetére
Köszi!
Exide Premiummal volt jó tapasztalat, Bosch-al is, ebben a kettőben agyalok kb.
Reflexx: Ha a méretet nem nézzük, csak magát az akku típusát?
(Konkrétan ma este kezdett el lassan tekerni, és félő, hogy ez az első téli reggelen cserben hagy, nem jutott még el odáig a dolog, hogy utánalessek a konkrét méretnek. )
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz ReFleXx #28622 üzenetére
[link] Ilyen van benne most.
Low battery-t dobott már párszor, általában negyed óra várakozós rádiózós állapot után.
Ha 3-4 évet kibír, nekem már az is teljesen jó, ezért nem ragaszkodom a Fordhoz annyira, és nézek valami "univerzálisat."
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
Csatlakozom én is.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
-
Earl_Muttley
aktív tag
Mondeoból facelift után (2011) nagyon nagyon ritka lesz az 1.6 Ti-Vct, szinte csak a turbós, Ecoboostok adják a kínálat nagyját, ársávodon fölül. 2007-8 körüliekből lesz sok, akkor még kb. az, meg az elég ritka 2 literes szívó volt a benzinesek nagy része.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
Sziasztok!
Gyári Ford alkatrészkatalógushoz van valakinek hozzáférése esetleg?
Szükségem lenne egy pontos cikkszámra, melyik váltóbowden jó nekem a 3-4 féle közül. Mondeo MK4 2011, természetesen ami kell hozzá infó, küldöm.Köszönöm!
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
Sziasztok!
Mondeo Mk4 2.0TDCI-be (2011, QXBA asszem) melyik vezérműszíj+vízpumpa szettet érdemes szerintetek?
Köszönöm!
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
-
Earl_Muttley
aktív tag
-
Earl_Muttley
aktív tag
Taxiztam ma egy 520 ezret futott Mk4-es Mondeoval, 1.6 TDCI. Érdekes mód nem akart szétesni, és meghalni, mint ahogy itt néha a 10 év körüli dízeleket emlegetik - sőt, a sofőr nagyon bánni fogja, ha nem lehet már lassan taxi. De tudjuk, a dízel időzített bomba, és nem véletlenül olcsó...
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #33066 üzenetére
96-os Volvo 850-ből ültem át az MK4 Mondeoba. Első pár napban én se tudtam hova tenni ezt a fékkülönbséget.
Kell pár nap az "átszokáshoz", én is satuzgattam a próbaúton, meg utána még pár napig, ez szimplán ilyen, valszeg csak megszokás kérdése. Másik ugyanolyan autó tulajdonosa is csak annyit mondott, hogy át kell szokni rá, pont úgy fog mint az övé
Az ajtózárás valami Fordhoz való diag progival tuti kikapcsolható, Mk4-nél ForScan kell, szerintem az Mk3 is már benne van, az jó kérdés pont tudja-e ezt a funkciót. ELS27 olvasó a javallott a progihoz, meg elvileg a 2000 utáni Fordokhoz is en bloc.
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Earl_Muttley
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000