Új hozzászólás Aktív témák

  • Earl_Muttley

    aktív tag

    @darvinya:
    Két hsz-edre egyszerre reagálva.
    Ha nincs személyes tapasztalatod, ne puffogtasd ennyire. A dízeleket legtöbbször tényleg amiatt szórják olcsón, mert pl.már én a 2011-es, DPF-es-Euro5ös, Mondeoval se mehetek ki szmogriadó alatt, bizonyos országokban ennél jobban tervezik szép lassan szopatni a dízeleseket.....

    Az 1.8D-t nem azért hoztam fel, mert szívó, és emiatt szar, hanem mert egy olyan konstrukció, aminek a turbos verzióját pl. Sierrás körökben is gyűlölik, mert egy betegágy.

    Nagyszerviz előtt álló autó lehet benzines is, nem kell ennyire azt hangoztatni, hogy a dízelnek vannak csak akkora szervizei, hogy el kéne adni a kocsit a megjavíttatás helyett. Ennyi erővel minden automata váltó is szar, mert van amelyiknek drága a javítása, miközben simán a kedves extulaj szart az olajcserére "mondván csak ajánlott", vagy hogy minden benzines 15 litert eszik, minden öregautó szét van rohadva. Nem kellenek egy informatív fórumra ezek a fölösleges közhelyek.

    Félre ne értsd, nem a személyedbe állok bele, még ha gyakran is cáfollak, hanem abba, hogy ismételten személyes konkrét tapasztalatok nélkül hangoztatsz nagy mellénnyel olyat, amint kb. mindenki megcáfol! A legtöbb "szar dízel"-nél azért benne van az is a pakliban, hogy a legolcsóbb pocsolya üzemanyaggal tankolták, nem érdekelte őket semmiféle olajcsere és más rendszeres karbantartási periódus, se az, hogy a kettőstömegűt minimálisan kíméljék. Aki egy ilyet kifog vásárlóként, vagy így hajtja a sajátját, nekiáll majd bömbölni a dízel szarságáról.

    Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete

Új hozzászólás Aktív témák