-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz troll81 #26153 üzenetére
Sajnos vannak akiknek egy ST is csak olyan, mint másnak a zokni.
Én ha nem is adnám a fél karomat egy mk2-2.5 st-ért, de elgondolkodnék rajta.Ha nem nagyon szar a helyzet a sárvédő aljánál érdemes lehet kilakatoltatni inkább, mint cserélni?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
válasz troll81 #26155 üzenetére
Előbb írtam, mint beraktad a képek link-jét.
Hát ebből sok gépműhely munka lesz.
Főtengely kép alapján kuka, csak blokk ne legyen kijárva és repedt, mert akkor kuka, s lehet venni új motort.Újra akartam nézni képeket, erre már csak engedély kérés van.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
Gyári sárvédő jobban fog illeszkedni, mint az utángyártott nyilván a rozsda mértékétől függ, de egy karosszériásnak meg lehet mutatni, hátha. Viszont később lehet, hogy újra megindul a javításnál, attól függ, hogy sikerül - persze ez érvényes az átlagos utángyártott dolgokra is szerintem.
troll81: nálam nincs jogosultság
[ Szerkesztve ]
-
szallasi007
őstag
Köszi mindenkinek, elmegyek megnézem.
Bár lehet inkább az autószerelő barátomat kellene magammal vinnem -
darvinya
titán
válasz troll81 #26160 üzenetére
Oké, de ha csapágyat nulláztak, akkor blokkot kezdi koptatni.
Azon többet a gyári csapágy és főtengely nem fog illeszkedni.
Ha meg megütötte a főtengely, akkor megrepedt, ekkor könyököl ki a dugattyú következő erősebb használatkor.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szallasi007 #26134 üzenetére
Tsebacsi hsz-eire keress rá itt és az autós topikban, neki ilyenje van, csak automata, bár nem gyakori eset az üvé. Alap kockázatok a szokásos koksz, kettőstömegű, de egyébként nincs még benne a korban, hogy baja legyen... attól is függ persze, mennyi időre tervezel vele. Városi használat miatt mondjuk lehet, hogy engednék a kritériumokból, Mondeo hibrid is beleférhet (agyonüthetetlen Toyota HSD hajtás), vagy PHEV vonalon néznék valamit (más márkáknál) - kisebb értékvesztés, alacsonyabb üzemanyag és adó kiadások szerintem többet nyomnak a kasszán, mint a szervizköltségek.
-
szallasi007
őstag
válasz molnarpeter #26168 üzenetére
Köszi holnap rákeresek. Igazából a pénztárcám szab határt. 10m körül látok hybrid mondeokat. Én meg 5 nagyon max 6 amiből ha nagyon megerőszakolom magam 2.7-et tudok én belerakni a maradék hitel lenne max 60 ezres törlesztővel.
A többi márka sajnos nem tetszik, de majd elmegyek lehet megnézem. Privátban jöhet mindenféle ajánlás hogy ne szemeteljük a topikot ide nem illő dolgokkal
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szallasi007 #26170 üzenetére
-
darvinya
titán
válasz troll81 #26172 üzenetére
Én most fizettem meg.
Vettem a Kayabasit, ami kb. 1 hónapot bírt, és dobhatom ki.
Pedig mindenki azt ajánlotta, ne Monroe -t.
Hiába cseréltem meg, addig volt jó, míg az autót teljesen nem pakoltam meg.
Szilent kezd kimúlni.
Igaz, hogy nem kotyog, mert olyan lenne, mintha csuklócsapágyas a rögzítése, viszont szilent hiánya miatt könnyen mozog.
Nem vagyok negatív, csak inkább készülék rosszra és kapom a jót, mint jóra készülök és kapom a rosszat.
Utóbbi volt most, és k…rva szarul esik, s dühös vagyok.
Nem a pénz miatt, hanem inkább, hogy így nem jó.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz molnarpeter #26159 üzenetére
Igen hallottam már erről, h után gyártottnál kalapálni kell de viszont nem horror az anyag ár, mint egy gyárinál (lásd radi mk1 jobbosa vagy bármilyen fomoco alkatrész).
1-2 héten belül elmegyek a fényezőhöz és megnézetem, neki elvileg van lakatosa is. Bal sárvédő alja van felhólyagosodva, csámcsog rajta a rozsda. Jó lenne megtartani az elemet./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 0utsider #26128 üzenetére
Outlander esetén sok tényezős a dolog, vagy egy nagyobb karosszéria, nagyobb motor, ami ráadásul szívó is (alacsonyabb hatásfokkal), és végül ott az egyetlen fokozat problémája is, ami miatt pályán szegény eléggé pörög, és nyakalja a benzint. Akku degradációval kell számolni. Akkor tenném előre a sorban, ha szükséglet a crossover kategória.
V60 D6: ezt mondjuk pont eléggé ismerem Volvo topikban van 2 tulaj is, de a face csoport nagyszerű, jelen vannak és aktívan részt vesznek a társalgásban a hazai javítók is. A dízelmotorral kb annyi gond van, hogy a turbó vezérlő vákuumszelepet cserélni kell a legtöbbnél 100-200 ezer km után (ez szokott lenni a Mondeo mk4-nél is), amúgy nem kell a km-től megijedni, rém stabil az az 5 hengeres (nem megfelelő karbantartással tud drága lenni, ha valamelyik szíj szakad, és összeakad a vezérlés). Csomagtartója korlátozott, az akku elfoglalja az alját, ez első személyes találkozásnál eldől, gond-e vagy sem. Nyűg a klímával van, gyakorlatilag egyszer "mindenki rákölti a maga 600 ezrét" - klíma kompresszor hiba javítás vagy megelőzés, vezérlés és hosszbordás csere, váltóolaj csere, starter-generátor csapágy csere, turbó szelep... Ha tudsz olyan autót, amit már itthon használnak egy ideje, akkor ezek jó részét megúszod, csak az állapot fenntartását kell finanszírozni, az meg nem nagyon fog eltérni ebben a kategóriában, illetve ezeket a dolgokat a piac is díjazza értékben, mivel egyszer mindegyik kocsin rendbe kell tenni a klímát, vezérlést-olajat meg mindenen úgyis cserélni kell...
VW Passat Variant GTE lehet még érdekes, ilyen is van a fórumon (illetve Golf GTE ugyanazzal a hajtással), kicsit drágábbak még, de jók azok is.
-
troll81
addikt
válasz darvinya #26174 üzenetére
Ha így rommá pakolod akkor segéd rúgo t bele és megoldva nincs gond.
Ezt jó felfogás.. ezért vettem meg ezt is mert szar és tudom hogy később jó lesz.meg eleve keresek ilyen motorokat és alkatrészeit,mindig.
Ha jól megy ma leömlö jön turbóval minden sallangal együtt.azt kell be szerezni. -
szallasi007
őstag
válasz molnarpeter #26173 üzenetére
Na ebből a Mondeoból egy kombi ilyen áron. Huhhh tuti vétel lenne.
-
darvinya
titán
válasz troll81 #26179 üzenetére
Csak annyival lett megterhelve, amennyit maga a gyártó adott meg.
Azaz 5 személy+csomagja.Ez a 5 hengeres Volvo nagyon jók sikerült.
Ami nekem bejött az mustang boost, azt szivesen beraknám Escort-ba, vagy V6-ost.
Utóbbi miatt majdnem vettem egy Marevic -et, amiben 3L V6 van.
Vagy benzintemető 4L V6-os Expedition-t.#26178 patomi
De fordítva volt, mert úgy állt alapból jól, viszont nem tud rendesen nekifeküdni a rögzítésnek, emiatt szilentnek kellene ezt ellátni.
Nem is tudom, hogy gondolták ezt a lengéscsillapító gyártója.Az alsó szemnél ekkora hézgot nem tudja ellentartani a szilent.
Ma ha lesz erőm, akkor kiszedem és jobban megvizsgálom, s rugót is leszedem.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Faith
aktív tag
Üdv!
Nézegetem a 2010 kornyéki Mondeo-kat 2.0 illetve 2.2 TDCI motorral. Az ezek mellé berakott automata váltó mennyire bajos szerkezet?
Vagy ha biztosra akarok menni maradjak a sima kéziváltónál?Előre is köszönöm a segítséget.
-
Faith
aktív tag
válasz molnarpeter #26184 üzenetére
FL előttieket nézek tehát mind Aisin. Viszont a megbízhatósagáról nem esett szó. Ez akkor jó avagy sem?
-
Faith
aktív tag
válasz molnarpeter #26188 üzenetére
Köszönöm a segítséget.
-
oliwire
őstag
Szerintetek miért lehet ilyen olcsó? Vagy már ennyire megy le az ára?
[link] -
TigerDzsó
tag
Sziasztok!
2006-os S-Max az alany (131le 2.0 TDCi) nemrég volt klímahűtő csere, előtte sokáig nem volt használva. Klíma kikapcsolásakor olyan hangot ad ki mintha felpörögne valami tárcsa benne, amúgy jól működik. Valakinek van ötlete mi lehet a baja?
-
bajnokpityu
félisten
válasz oliwire #26190 üzenetére
fordnak kevés benyás motorja sikerült jól (benyásból a yamaha féle 1.6 101lovas, meg igazából a diesel is csak azért, mert PSA eredetű az 1.6, 2.0 2.2). és ez se egy hosszú életű problémamentes darab. nomeg 12 éves ford, mennyinek kéne lennie?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
troll81
addikt
sziasztok [link] bővül a galéria
-
darvinya
titán
-
troll81
addikt
válasz darvinya #26196 üzenetére
Igen ha az olaj jó ez a probléma nincs sanda gyanús h 2 henger hez hozzá volt nyúlva... Különböző méretűek a csapágyak.... Na mindegy majd megjavul
Most is ma írtam a volt gazdi al... Mondtam neki max 10000 az olajba ha csapja neki akkor 8000. Remélem betartja Liqui-Moly meg motul ajánlást kapott. -
darvinya
titán
válasz troll81 #26197 üzenetére
Akkor már volt generálon, mert túl hajtották.
Csapágy méretet csak ekkor változtatnak.
5000 közúti bajnokként, zártpályán minden verseny megkezdése előtt friss olaj.
Már komolyabb hobbi versenyző hordóval veszi az olajat, nem műanyag flakonnal.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest