-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ldn218
tag
Sziasztok!
Havernak van egy 2008-as 1.4 tdci fiesta. Néha nem méltóztatik indulni de nem üzemanyag ellátási problémája van az ellenőrizve. A motorvezérlő környékén van valami bibi mert "masszírozásra" életre kell. Most ott tartunk hogy aksi és tálca ki, alatta a test pontokat ellenőrizzük illetve az ecu kábelezést.
Valaki cumikázott már ilyennel ?[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
válasz 7Sony7 #26652 üzenetére
Nálam tavaly az mk1 fókánál a képen látható problémám volt.
Onnan hiányzott a műanyag persely,3 felé tört el,akkor csinált hasonlóakat.Volt hogy leugrott a pöcökről 1-esben de a kettest vette.Gondolom akkor úgy mozgott,hogy visszament a helyére.
Ez a váltóbowden váltó felöli vége.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
youtube videó szintén mk1 ib5 fóka bowden persely
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Sys85
veterán
válasz gabor9991 #26657 üzenetére
Egyszerűen megoldottam házi módszerrel.
Volt itthon egy masszív tömör műanyag távtartó aminek a belső furata pont jó volt,ahogy a vastagsága is.
Egyedül a külsejéből kellett esztergálni kicsit.
Belepréseltem a bowden végi műanyagba,rátoltam a pöcökre jól bezsírozva,a végét meg alátéttel és verébpatkóval (seeger) lezártam.
Tökéletes lett és kb 0 ft-ba került.flymi:
Én ezt a videót nem láttam még,de akkor más is úgy gondolkodott mint én.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
7Sony7
addikt
Na, megvagyok. Közi a segítséget, közben szétszedtem, ott volt a hiba. Bár az én vàltóm másképp van kicsit, de látszik a lényeg. A bowdentartó valahogy kijött a helyéből. Csak nem tudom, hogy egy régebbi hanyag szerelés miatt, vagy csak úgy. Bár úgy éreztem visszarakáskor, hogy bepattant valamiféle zárszerkezet, és utána már kézzel nem is jött ki.
A bal oldali nútban kéne lennie a másik bowdennek.[ Szerkesztve ]
-
-
tobias88888
őstag
Cromax végzett is a kocsival 1 nap alatt, itt a számla része hogy milyen áron dolgoztak. (vezérlés, váltó olajozás, éves szerviz) Szerintem nem vészes: [link]
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
Hátsó Ford emblémát honnan lehet olcsón venni?
Tobias: van benne furcsaság, de amúgy nem rossz árak.
Darvinya: hát ja.
[ Szerkesztve ]
-
-
darvinya
titán
Ma fék folyadékot cseréltem, mert eddig 3 szerelő sem csinálta meg rendesen.
És igazam lett.
A légtenítőkön keresztül kinyomtam a régit.
Valami barnás zöldes iszap jött ki.(képet elfelejtettem róla, s már MOL kúton leadtam)
Ennyit a szerelőkről.
Az egész rendszerbe cseréltem folyadékot, s 1L kellett hozzá.
Mannol kannás 1L Dot 4 lett, mert az volt készleten, ez átlátszó fehér folyadék.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Fogyasztással kapcsolatban most kicsit meglepődtem.
Voltam tankolni, 37 liter ment a tankba. 326km-t tettem meg, 100% városban, legtöbbször klímával.
Ha jól osztottam akkor ez 8,81 liter / 100 km. Fedcomp szerint viszont 12,9 liter / 100 km az adat amit el is hinnék. Lehet ekkora difi és ha igen akkor mitől?
Előző tankoláskor nem számoltam (sőt eddig még egyszer sem) de akkor is kábé ilyen eredménynek kellett kijönnie, mert akkor is csak városban mentem, időjárás miatt szintén többnyire klímával./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Fedcomp nálam gyakorlatiolag semmit nem ér, van amikor egy bő literrel többet mutat a valós fogyasztásnál, ha kinullázom akkor egy darabig normálisan mutatja a fogyasztást utána beáll egy értékre és ott ragad.
Az átlagsebességet szintén hasonló módon méri, most mentem egy 700 kilométeres távot nagyrészt 100-as tempó körül illetve vot benne 130-as rész is úgy 100-150km az átlagsebesség pedig 39km/h-n áll a fedcompban -
válasz gabor9991 #26669 üzenetére
Átlagsebesség nálam talában 25km/h körül van, de mint mondtam szinte csak városban poroszkálok.
De nem igazán tudok napirendre térni ezen a fogyasztás difin. Ha még csak ~1 liter lenne oda se bagóznék rá, de azért ez a 4+ liter meglepő.
De végül is mindegy, ezután se fogom máshogy nyomni neki./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Nem tudom amúgy neked a 8,81 hogy jött ki de 326 kilométerre 37 liter benzin az 11,349l/100km szóval így már nem tippelt olyan rosszul a fedcomp.
Viszont az elképesztően sok ennek a motornak.
Nalam mikor asszony jár vele dolgozni akkor sincs 9 liter pedig 2km oda 2 vissza, gyerekkel iskolába délután érte, igazi gyilkolós üzem.
Megkockáztatom, hogy ennyit még kemény téli időben sem tudnék összehozni vele ,de szerencsére kemény tél már nincs[ Szerkesztve ]
-
válasz gabor9991 #26671 üzenetére
Igazad lehet... Matek sosem volt az erősségem.
Motorikusan pedig jó az autó, tehát akkor vagy az én lábam van ólomból vagy nem tudom mit csinálok rosszul.
Igazából nem zavar a 10 liter feletti fogyasztás. Eszik amennyi beléfér.
Eddigi tapasztalatok alapján városban 10,5, autóúton 6,5-6,7. Pályán nem járt velem.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
nagyúr
Városban ne várj tőle 6-7 literes fogyit.
Nekem is ott 9-10 környékén áll meg, míg vidéken 6,2-6,5-el eljárok. Futóval picit több.
Szóval teljesen normális a fogyasztásod. Jah és a nagy melegben se várj tőle jobbat. Én észre veszem nagyon melegben, magas páratartalomban, hogy nem megy az autó és csak "eszik"."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz gabor9991 #26677 üzenetére
Hát nem tudom. Szerintem ilyen meleg időben "normálisnak" mondanám.
Én az enyémen érzem, hogy 20 fok körül sokkal jobban fogyaszt, mint 30+pluszban.
A a nulla fokos hideget nem is említem a hideg levegő miatt.Mondjuk ezek az 1-es focus adatai.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
gabor9991
őstag
válasz Sub-ZeRo #26680 üzenetére
Itt is 9,5 van megadva városi fogyasztásnak, azért ettől a 11,4 jóval több.De végülis ameddig nem én tankolom nekem mindegy más autója mennyit fogyaszt
Nulla fokban valóban sűrűbb a levegő mint most, viszont a pluszt a hidegindítás miatti és a bemelegedési fázisban jelentkező többlet üzemanyag igény el is viszi szerintem. -
#21346560
törölt tag
Ma a szokásos folyadékszint ellenőrzéskor úgy tűnik, az enyém is elkezdi csipegetni az olajat sajnos.
Mondjuk lassan várható volt, hiszen 289k van már szegényben, csak eddig olyan büszke voltam rá, hogy az enyém nem csipegeti, másé meg igen!
(2002 Mondeo 1.8) -
#21346560
törölt tag
válasz troll81 #26687 üzenetére
Igen, 10 de van hogy kevesebb...
1.8 Mazda Duratec HE motor van az enyémben.
Mondjuk nem csodálom igazából, ha elkezdi csipegetni, mert első autó, és nem feltétlen úgy vezettem,mint ahogy "illene".
Nagyjából 50k km után kezdtünk megismerkedni rendesen, mikor kell váltani, mikor erőlködik, stb! -
#21346560
törölt tag
válasz lizakattila #26689 üzenetére
Jobbulást neki!
-
7Sony7
addikt
-
lizakattila
senior tag
válasz 7Sony7 #26691 üzenetére
& darvinya: valószínűleg az üzemanyag szivattyú halálozott el. De holnap kiderül biztosra. Két napja állt meg párom alatt először. Nem akart beindulni, ment 1-2 mp-et és leesett rögtön indítás után az alapjárat. Aztán oda mentem és nekem ment. Tegnap velem játszotta el és már be sem indult. Gyújtás ráadása után sem hallatszott már a jellegzetes hang, amikor feltölti a rendszert, innen a tipp, hogy az.
"Ha próbára akarod tenni egy ember jellemét, adj neki hatalmat." - Abraham Lincoln
-
darvinya
titán
válasz troll81 #26694 üzenetére
Meg kellene nézni, mert már mosósított RS2000.
De ennyiért megérheti, ha nincs legyilkolva motor/váltó, és kaszni-nyúlványok-küszöb nem rohadt.
XR3-am (nem XR3i) volt '91-es, abba MTX75-ös váltós feszes, pontos, és 1-2 / 3-4 között nem kell kuplungolni, gyors mozdulattal átváltható.lizakattila
Az gáz.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lizakattila #26695 üzenetére
Ko-csi.hu foglalkozik javítással és új szivattyúkkal is, ha szükség lenne rá. Kéne berakni egy nyomás órát, abból látszana, mikor nem nyom a pumpa.
-
7Sony7
addikt
válasz lizakattila #26695 üzenetére
Átérzem a szitut. Hátha csak ennyi a baja. Mennyi km-es a szivattyú?
-
-
lizakattila
senior tag
válasz molnarpeter #26697 üzenetére
Köszi az infót! Már szerelönél van, holnap okosabb leszek. Nézegettem, ha valóban benzin szivattyú, szerencsére nem annyira őrölt nagy összeg, csak kb ugyanannyi a munkadíj is kb hozzá (ennél tanklevétellel lehet csak cserélni).
"Ha próbára akarod tenni egy ember jellemét, adj neki hatalmat." - Abraham Lincoln
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #26697 üzenetére
Felesleges, nem verseny autó, ahol fontos pontos üzemanyag nyomás.
Eleve normál autó szivattyú nem olyan erős, hogy folyamatosan tartja a nyomást.
Egy erőteljesebb gyorsításkor amúgy is leesik a nyomás.troll81
Ha tehetném egy RS Cosworth vennék, ez az álom autóm.
lizakattila
Csak nehogy úgy oldják meg,.mint fórumtársnál, hogy kivágták a kasznit, mert nem vették le a tankot.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen