-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Na meglett az utód...
Alvázvédelemmel, illetve egy átnézéssel kezdeném, kit javasoltok, ki a Focus "guru" Bp. és környékén? Egyébként egy 1.6 benzin ahogyan molnerpeter is ajánlotta.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Drughi #27555 üzenetére
Persze. Átírással, vizsgával mindennel 1,7 M, a felszereltség pedig a Trend, de van olyan is amit kért a Trend-en felül bele a kinti gazdája. 2010-es évjárat, 118.000 valós van benne végig vezetett szervízkönyvvel egy német szervíznél ami le is informálható. Összes ablak elektromos, esőszenzor, fényre sötétedő tükör, szélvédő fűtés, oldal és függöny légzsák, a sötétítő fólia az pedig gyári, nem utólagos, tehát nem kell bizonylat. ESP nem tudom, hogy a Trend-ben alap-e, de az is van, viszont ASR az nincs sajnos.
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz radi8tor #27558 üzenetére
Igen... Szép példány, belül is látszik, hogy valós a 118.000. SOS volt már sajnos, nem vacillálhattam, mert az elődnek a kormányműve meghalt és ömlik az olaj belőle, a javítást pedig nem vállalták már a helyen ahova szoktam járni és már úgy voltunk vele párommal, hogy kiszolgált már és megérett a cserére...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
Real_Necro
veterán
válasz bajnokpityu #27561 üzenetére
A Mondeot tudtommal nem gyártják tovább. Lehet köze hozzá?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
őstag
válasz bajnokpityu #27561 üzenetére
Köszi. Lehet azért, mert nem viszik annyira? A Focus elterjedt nagyon és sokan szeretik a nem túl zsebbe nyúlós fenntarthatósága miatt, lehet ezért tartja így az árát.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
A Zéé
addikt
válasz bajnokpityu #27561 üzenetére
Az a vad, hogy tavaly a Fiesta se volt olcsóbb mint a hasonszőrű Focus vagy Mondeo.
Szerintem amúgy a Mondeo az, ami szarul tartja az árát, és nem is véletlen. 2009-es a Mondink is, az én Focusom is, öcsémé meg 2008-as és a 3 kocsi közül messze a nagy tesó öregedett a legcsúnyábban... A belseje szegénynek nagyon oda van, díszítések jönnek fel, ajtókárpit ragaszója enged el, csúnyán kopik az ülés, hiába az van használva a legkevesebbet...Just a simple Lineman...
-
bajnokpityu
félisten
Nekem nem ez a tapasztalatom. Sztem meg pont mindenben jobb a mondeo, kivéve h nem nagyon van ovijaratra alkalmas motorja. Amúgy érthetetlen. Jobb minőségű belül, szebb is, sokkal csendesebb, és nagyobb.
Gyakorlatilag nem találok más okot, hogy túlzottan félnek a dieseltol.Mindbol Dunát lehet rekeszteni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
ReFleXx
addikt
válasz bajnokpityu #27565 üzenetére
benzines focus, azok eleg keresettek, felnyomja az arat a benzin motor, dizel ott is olcsobb.
bezzeg regen, emlekszem meg a regi passatoknal a dizel motorosok sokkal dragabbak voltak mint a benzinesek 😀
megfordult a vilag2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
A Zéé
addikt
válasz bajnokpityu #27565 üzenetére
Persze, hogy mindenben többet ad, de mondom, olyan "hibái" jönnek elő a miénknek, hogy az nonsense...
Ajtóra belülről ragasztva van az a puha tapintású anyag. Na az 4 ajtóból 3-nál elkezdett engedni, és mocorog, felpúposodott az ajtón ez a réteg. Titanium felszereltségű, szálcsiszolt alu dekormatricák vannak rajta, na az szinte mindenhol elengedett. Pohártartónál, ajtó behúzónál, váltókar körül, műszerfalon. Anyám használja az autót, aki nincs 60 kiló, és jobban meg van kopva a sofőr ülés huzata, mint apám kisteherautójában. Általánosságban a műanyagok is viseltesebbek.
És ezzel nem azt akarom mondani, hogy szar az autó, de a miénk legalábbis nagyon csúnyán öregszik. Ha most beülsz a Mondeonkba nem hiszed el róla, hogy 11 éves, 9 éve van válunk, van benne 170k km, és havonta belül is takarítva és rendszeresen karbantartva van.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz bajnokpityu #27565 üzenetére
Ja, ami még eszembe jutott, mint szempont, hogy a 30 éve Ladákra, Wartburgokra tervezett garázsokba már az 5 ajtós sem fér be! Az ilyen lakótelepek melletti garázssorok szimplán felejtősek. A miénk is ezért lett csillaggarázs lakó. A Focus még befér a garázsba, a Mondeo már csak annyira cipőkanállal, hogy inkább nem is erőltetik szüleim.
Just a simple Lineman...
-
Sys85
veterán
Én imádom a régi tervezést...
Nagyon megeröltető lett volna egy kicsit nagyobbra csinálni a garázsokat.
Vidéken szüleimnél is a garázs röhej.
2 autósra csinálták,egy hosszában,egy a végén keresztben.
Na de mihez méretezték?
2107-es lada és egy kispolák.
Ma már csak 1 autós,így elég nagy egy kisebb barkácsműhelynek is,de az ajtón a Suzuki SX4 is szűkösen fér be,a fóka szerelésnél meg pláne,egy szélesebb autó,vagy egy mai méretes magas SUV be se férne.
Az előrelátás megvolt.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #27567 üzenetére
úgy látom, kezd végre normalizálódni itthon is.
nyugaton a brutál diesel nyomatás csökent, ott kb fele-fele lett, itthon meg még rosszabb lett a helyzet. miközben nem az ördögtől való a diesel...nekem nincs ilyen jó tapasztalatom a focussal, zárak koptak el 8 évesen, ellenben a mondeok a környéken jól birják a strapát.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
A Zéé
addikt
Nehéz hibáztatni az akkori terveket. Szerintem senki nem gondolta akkor, hogy a 2020-ban átlagos méretű autó is jóval nagyobb, mint az 1980-ban elérhető legnagyobb. Szüleim saját maguk rajzolták a házukat. A garázs is nagyobbra lett méretezve a szokásosnál. Kicsit hosszabb, mint 5 méter, és a garázsajtó 2,2m széles. Nagyobb mint a ma standard pláza parkolóhely. Ez a 130 cm széles, 3,5m hosszú Trabanthoz, meg a vágyott 2105-höz képest bálterem. Az, hogy egy Focus kb 2m széles tükröknél, senki sem merte vizionálni.
Just a simple Lineman...
-
jupp008
senior tag
Sajna ma reggel óta nem indul az autó. Tegnap beálltam garázsba, ma már nem tudok kiállni.
Gyújtás ráadás után minden normális - hibakód nincs (egyszerű OBD -vel mérve se), de a motor egyszerűen nem akar beröffenni. Próbáltam másik kulccsal is hátha, de ua. Hangok alapján felbúg kb. minden ahogy szokott.Tudom senki nem távgyógyász, de esetleg van valami ismert hiba vagy 5let ?
Mondeo / MK4 FL / 2013 / 2.0 benzin
Előre is köszi a javaslatokat.
-
őstag
Milyen diag eszközök léteznek a fordokhoz? Valahol a Forscan-t olvastam, meg az ELM chipes obd-ket, viszont nem tudom melyik az okosabbik, mert nem mindegyik szoftverrel lehet pl. kulcsot programozni, vagy több infót megjeleníteni. TI mit használtok, mit ajánlanátok?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz radi8tor #27580 üzenetére
Én a 21 évesen tudtam programozni az imo-t Illetve minden egyéb rendszerét tüzetesen tesztelni, meg live adatokat is kinyerni menet közben anyósülésen a laptoppal
Egyébként csak annyi, hogy már hagytam el egy kocsi kulcsot és ha csináltatok egy másikat, akkor azt házilag fel lehet-e programozni, vagy nincs rá esély? Hajlamos vagyok a kulcs elhagyásra"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
jupp008
senior tag
válasz 7Sony7 #27582 üzenetére
Aksiról levettük a sarut 15 percre, visszarakás után nagyobb gázadásra nehezen de beindult.
Most úgy néz ki üzem meleg állapotban pöcc-röff ahogy szokott lenni.Még párszor letesztelem nap közben, de remélem ennyi volt. Aztán holnap felhívok egy szervizt, hogy nézzenek rá.
Köszönöm mindenkinek a gyors tanácsokat !
-
darvinya
titán
válasz Csabex #27581 üzenetére
Az lehet, hogy ezeket kinyered, de a kulcsról semmi sem fogsz, mivel az teljesen külön és zárt rendszer.
Én itt [link] csináltattam új pót kulcsot.
Escort imo-st is 30 percbe tellett míg elkészítették, és ebből az időből ⅔ csak kódolás volt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
Sziasztok komoly kérdés lenne
Volvo v50 t5 awd vagy st focus facelift?születésnapi ajándék lenne... ki mit választana. Csak 2 autóm lehet. Egy már megvan az s max.[ Szerkesztve ]
-
Másik terv, h a hátsó üléssor fölé is teszek egy ugyanolyan térképolvasós lámpát, mint amilyen elől van. Gondolom csak ki kell vágni a helyét a tetőkárpiton, elől bekötni és behúzni a madzagot és kész.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
TigerDzsó
tag
Sziasztok!
Úgy alakult, hogy a következő olajcseréhez nekem kell vinnem az anyagokat.
Ford S-Max 2006 2.0 TDCi 131leOlaj-, levegő- és pollenszűrőnek MAHLE-t néztem, üzemanyagszűrőnek pedig gyárira vagy MAHLE-ra gondoltam.
Rendelhetem nyugodtan ezeket vagy inkább más márkákat válasszak? -
ReFleXx
addikt
hétvégén igy nyárvégére kicseréltem a pollenszűrőt , meg kapott egy kis klimatisztitot, tavasszal terveztem, kicsit megcsuszott a project
Korabban legyintettem mikor olvastam mennyire elcseszett kicserelni a szurot, mert mar fiestaban csereltem es ott is igy kellett, de itt 3x nagyobb kinlodas volt. Ahogy latom a szerviz sem imadja a feladatot, mert pl a gazpedal 3 csavarjabol a felsonel nem volt rogzitve, hianyzott az anya, meg szerintem a szuro takaro fedelet is 3 csavar fogná, abbol is csak 1 volt kozepen[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
gabor9991
őstag
válasz ReFleXx #27597 üzenetére
Akkus csavarozó, flexibilis hajtószár, hosszú 10-es dugókulcs a megoldás, így nincs 10 perc a csere.
Korábban én is szenvedtem a villáskulccsal vagy másfél óra volt egy csere.
Én is úgy vettem az enyémet, hogy a fedelet már csak 1 csavar tartja középen, lehet a szervizben ez a szokás hogy a másik kettőt kidobják.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000