-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drughi
addikt
Üdv!
Mondeo szervíz árak hogy alakulnak egy Focus-hoz képest?
Mondeo: MK4 2009-2010, 1.6
Focus: 2010-2011 1.6A vételár minimálisan több a Mondeonál, cserébe nagyobb.
-
SECTORnooB
addikt
Sziasztok!
2005 ös Focus 2 ben hogy tudom beàllítani,hogy a hátsó kettő hangszóró is szóljon?
Illetve, hogy tudom bekapcsolni a lègkeringetèst úgy hogy ne kapcsoljon klímát?[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
válasz SECTORnooB #27352 üzenetére
Digit klíma,vagy manuális?
AC gomb kapcsolja a klímát ki és be mind2 fajta klímánál,digit klímánál az OFF gomb a komplett szellőztetést lövi ki.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
A Zéé
addikt
+ ha csak az ablakra van állítva a befújás, akkor bekapcsolja magától.
Hátsó hangszóróra meg: nézd meg a fejegységen, hogy a Fader/Balance, vagy FAD/BAL beállításánál nincs-e előre tekerve (F vagy Front) teljesen. Aztán próbáld meg teljesen hátra (R vagy Rear) tekerni. Ha úgy sem szól, akkor lehet, hogy hibás a hangszóró, vagy nincs is bekötve.
szerk.: rossz hsz-re ment a válasz
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Real_Necro
veterán
Napi felni, vagy túl drága ez a 17-es?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
gabor9991
őstag
válasz SECTORnooB #27352 üzenetére
Fejegységen nyomd le egyszerre a 3-as és 6-os gombokat akkor sípolással leteszteli a hangszórókat, ha akkor nem szólnak a hatsók akkor valószínűleg tönkrementek.
-
radi8tor
MODERÁTOR
5+ éves Exide kezd gyengélkedni. Hallom az indítómotor hangján hogy nem kap annyi áramot mint kéne (lassabban forog kicsit). A töltés jó a kocsiban. Szerintem tél előtt már vennem kell egy új akkut mert nem fogja bírni a reggeli hideg indítást.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Real_Necro
veterán
válasz radi8tor #27357 üzenetére
Pontosan melyik Exide? Én vartákról váltottam mindkét kocsinál, de G Astrába Excell van, a Mondeoban meg Premium.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Real_Necro
veterán
válasz radi8tor #27361 üzenetére
Az enyém emlékeim szerint 85Ah-s.
Lestinél azt mondták kb. mindegy melyiket választom, mindegyik ugyan annyit megy. Mondjuk a vartám 3 évet bírt Mondeoban, 4-et Astrában.[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Real_Necro #27362 üzenetére
Persze, mondjuk Focus 1-be nem fér be nagyobb, ez is akkora hogy az a műszálas pánt nem fér át rajta, csak a talpánál fogja a leszorító papucs.
Gyári 45Ah az enyémben szóval bőven jó lenne a 47Ah Exide Premium EA472 is bele, de sokat rádiózok álló helyzetben ezért inkább 61Ah vettem.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Sys85
veterán
válasz SECTORnooB #27360 üzenetére
Használtan ilyen 4000-5000ft/db áron mennek bontóban.
Mondjuk én ha már ilyet cserélnék/pótolnék,akkor áldoznék egy kicsit többet rá és vennék valami jobb szettet+kiemelő keretet,gyáriért nem adnék pénzt.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
#31600896
törölt tag
válasz SECTORnooB #27352 üzenetére
10 esetből 11-szer nem szól a hátsó ajtó hangszórója, pedig benne van. Nem tudom meddig bírják, de rengetegszer találkoztam ugyanezzel az esettel. Nekem is ilyen... Kárpitot nem akarom levenni, utána már biztos zörögne..
-
tailor
őstag
válasz #31600896 #27365 üzenetére
Nyugodtan leveheted a kárpitot, nem fog zörögni utána. Ebből a patentből szerezz be vagy 5 darabot a biztonság kedvéért, és műanyag patentkiszedővel szedd le a kárpitot, ne fém tárggyal. Én kicseréltem házilag mind a 4 hangszórót anno, úgy, hogy nem vagyok egy autószerelő szaki - még olajat sem cseréltem soha... YT-on is van róla videó.
(Nekem is a két hátsó szállt el, és akkor cseréltem gyári Sony verzióra a régieket). -
Dißnäëß
veterán
Sziasztok,
S-Max 2007 2.5 benzin: minden 4.-5. indításra kb. Check Engine. Kiolvasó valami üzemanyag nyomás körüli bibit jelez, a pontos kód nincs meg (szerelőmnél van, ő tudja). Az egész elektromos rendszer átnézve, tank levéve, AC pumpa megnézve, csövek, meg minden.. hidegen 4bar-ra képes a benzinpumpa, ebből kiindulva nem gondoljuk, hogy ott lehet mechanikai hiba, viszont van a pumpán valami benzinnyomás szabályzó és/vagy mérő egység, lehet, hogy az jelezget be néha-néha, ha határérték körül van valami ?
Elvileg a benzinnyomásnak úgy 3.1-3.3bar körül kellene lennie meleg, normál üzemben, ha most egy pillanatra is úgy gondolja az ezt mérő egység, hogy 2.9-3.0 körülre be-be figyel az általa mért érték (vagy fölé), dobhat egy jelzést a műszerfalon.
De mivel a pumpa erős, jó, teljesen fasza, úgy gondoljuk, az elektromos résznél lehet a mérés körül valami nyűgje a vasnak, nem pedig ténylegesen a pumpának.
Egyébként nagyon jól fogyaszt és gyönyörűen megy a gép, az égvilágon semmi tényleges jel arra, hogy bármi izé lenne az üzemanyag ellátással.
Egyéb tipp esetleg, volt valakinek már hasonló ?
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
SECTORnooB
addikt
Fontos kérdésem az 1.8 TDCI Focus 2-vel városban 3-asba 50 el kb 1900 as fordulaton vonuljak vagy 4-esbe 1200 körüli fordulaton.Melyik esik jobban a technikànak?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SECTORnooB #27370 üzenetére
3, lendkerék és lerakódások megelőzése miatt is. Normál használatban 1500-2500 között tartanám, kivétel persze az elindulást.
[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
válasz SECTORnooB #27370 üzenetére
Az 1200 nagyon alacsony,akkor is ha dízel.Az 1900-tól semmi baja sem lesz,plusz ha valami gond van és rá kell lépni a gázra,akkor sem mindegy,hogy 1200 vagy 1900.A nagyon alacsony fordulat károsabb mint a magasabb!
Ajánlom figyelmedbe ezt a videót [link] ,főleg a 2. felét.
De magad is találhatsz rengeteg videót/cikket.Ezt a fordulatszám mizériát nem kell túllihegni!
Ha nem egy csörgő-zörgő lerúgott vérestorkú motor van az autóban ami bármikor kifordulhat belőle és van benne megfelelő mennyiségű olaj+hűtővíz,akkor nem lesz baja sokkal magasabb fordulatszámmal hosszútávon sem.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz SECTORnooB #27373 üzenetére
Cimborán régi 1,8 TDCi-je 6 körül evett,de az kicsit okosított motor volt,okosítás előtt átlag 5,5-t mondott nekem,de elsőkézből származó tapasztalatot csak valmelyik topiklakó tulaj fog tudni mondani.
Nagyon lábfüggő itt is a dolog szerintem.
Nekem az mk3 116lovas 1.6TDCi-je 4,2-4,5 átlagos használattal (90%-ban városon kívül, 95-100km/h tempó,2500-2700nál váltok,1700-1800nál lejjebb nem engedem a fordulatot még lassabb tempónál sem,egy tank hatótávja 1200+ km).#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Dißnäëß
veterán
válasz SECTORnooB #27373 üzenetére
mk4 Mondeo 2007, 2.0 TDCi 130 ló hatsebesség és agglomeráció + Müpa ingázóban (Soroksárin kifele délre) be tudtam klíma nélkül vinni
5.4,de akkor már nagyon tojás.. 5.5 körülre. Sok motorfék, zöldhullámok figyelése, óvatosba. Reális. Hamar elváltások, stb. Persze lásd előző posztokat, a hamar elváltás már nem feltétlen egészséges akkor sem, ha dízel. Mondjuk ma is megy a gép, már 350 körül lehet benne kb Az a motor egy doxa.. Havonta kapott egy Bp-Debrecent az M3-on,150130 tempomat, lehet ez tartotta karban.Kicsit (nem nagyon!) dinamikusabban, továbbra is vélhetően kicsit még bosszantva a többieket, hogy papás vagy, ilyen agglomerációs ingázásban 6 reális.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #27355 üzenetére
határeset, szokott menni 50-60kert is.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Dißnäëß
veterán
válasz Dißnäëß #27368 üzenetére
Hibakód P0087 - Fuel Rail/System Pressure - Too Low
Rendszer jó, csövek jók, pumpa digitálisan kimérve erős és jó, valszeg egy kontrol modul hülyült meg, vagy határérték környékén néha hülyeséget ad le.Egy 6G9N-9D372-AB valakinek esetleg ?
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz Dißnäëß #27377 üzenetére
MK4 Mondeos csoportban ő az egyik bontós, nemcsak Mondeokat, hanem S-Maxokat, Galaxykat is szokott bontani, egy telefont megér: [link]
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Dißnäëß
veterán
válasz Earl_Muttley #27378 üzenetére
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
helgi
aktív tag
Sziasztok, 2007-es Ford Tourneo 1.8TDCI -ről van tapasztalatotok, véleményetek?
-
Néha vannak remek ötleteim. Most is volt egy. Rendeltem a Focusra kiváló fekete szelepsapkákat, mert hogy néz ki a műanyag, rá is tettem tavaly ősszel.
Most megálltam egy benzinkúton, hogy ellenőrizzem a guminyomást és az istennek nem jött le. Hazamentem, két fogóval 3 szelepről sikerült leszednem kisebb sérülések árán (picit lenyírta a gumit a szelep száráról) de egy szelepről fogóval sem tudom leszedni, ráadásul elég rondán lenyírtam már a gumit arról a szelepszárról. Ahogy nézem ez ráadásul a tpms szenzorral egybe van...
Van ötletetek hogy szedjem le?A szelep a TPMS szenzoron cserélhető vagy egyben van vele? Ha minden kötél szakad és esetleg nem tudom leszedni...
-
Sys85
veterán
Az alu sapkával én is beszoptam régebben,azóta nem érdekel hogy műanyag van rajta.
Nem annyira szép mint a fém,de legalább bármikor lejön.
Nekem mind a 4 lejött,de a 4.-kel szenvedtem rendesen.Nem vagyok 100%-ig biztos benne,de úgy tudom,hogy a szeleppel egyben van a szenzor.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
oliwire
őstag
Ez olyan olcsó a többihez képest, és már egy ideje fent van a hahun. Miért nem viszik el? [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz oliwire #27385 üzenetére
USA (kérdéses előélet), sedan, para motor, szerény felszereltség.
Kéne róla egy carfax, és autoauctions.io lekérdezés... Itthon volt sok tulaj, az sem biztató.Alvázszám Google első pár találata, hogy tulaj (importőr?) épp légzsák problémával küzd ez jó, mert kevésbé esélyes vízkár. Kérdés igazából, milyen állapotban volt javítás előtt, és milyen minőségben sikerült kipofozni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #27386 üzenetére
VINcheck.info alapján 2013.05.23-án balesetben érintett volt (accident report #83190430). [link] itt $10-ért megtudhatod a részleteket.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #27387 üzenetére
Ha tényleg USA autó és valós km, akkor szalonból épphogy kijött és rommá tört.
Mert légzsák probléma csak ekkor jön elő.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #27386 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz oliwire #27391 üzenetére
Én is megtettem, onnan van az alvázszám Km: pár hónap alatt 50k km-re konkrétan 0 az esély szvsz. Itt nincs semmi látnivaló, Jóska csúnyán írta a 2-est és Mari néni az okmányirodában 7-nek látta, vagy valamelyik nepper összekavarta a sok kocsi között. Merem állítani, hogy elhanyagolható a tekerés esélye Inkább az lesz a kérdés, hogy mennyire volt összetörve, illetve kell-e ez a motor, nameg a sok adásvétel miatt van-e rejtett dolog. Guglizz rá a VIN-re, talán még fel is lehetne venni a kapcsolatot a légzsákos valakivel.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok,
Autóvásárlás előtt állok és valahogy a Focus a befutó, akárhogy is nézem az itthoni piacot a felállított kritériumaim alapján. Benzines, 1.6 - 1.8, kombi és 10 év körüli amiket beállítottam hahu-n. Megtaláltam ezt az autót (Mátészalkán) ami felszereltségben is elég jó, viszont teljesen laikus vagyok, nem tudom mit kell néznem és mire kell odafigyelnem a vásárlás során, hisz ez a második autó lenne, előzőt 9 évig nyüstöltem, de sajnos nem javítható a kormányműve és inkább lecserélem egy frissebbre. Szerintetek valós ez a 165.000 10 év alatt, illetve 2-ik tulaj az hihető? Ilyenkor mire érti a 2-ik a tulajt, az autó vagy a Mo.-i forgalomba helyezés óta a 2-ik tulaj? Ti ajánlanátok az MkII fókákat, mennyire megbízhatóak ezek a benzinesek? Ecoboost-ot mondták, hogy messzire kerüljem, mert a 998 cm3 a 130 vagy 140 lóval nem túl egészséges hosszútávon, de lehet csak urban legend ez is, ki tudja... Köszönöm előre is a véleményeteket"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
gabor9991
őstag
válasz Csabex #27393 üzenetére
Ebben az 1.8-as motor van.Ez eheti az olajat,meg a szívósorban az örvénycsappantyúkra is figyelni kell.
Km lehet valós,de lehet a duplája is, szemre ezt így nem mondja meg senki.Kérd el a rendszámát, kérdezd le a futásteljesítményét.
2. tulaj is hihető, lehet céges volt újkorában, azért ilyen motorral kombiként szerintem ritkán vett ilyen autót magánszemély, majd a céges múlt után megvette a korábbi használója most meg eladja.Ez így két tulaj, ha így volt.De lehet kintről behozott autó, kint volt 4 gazdája itthon meg még 2.Ezt se lehet így megmondani, de rendszám alapján ez is ki fog derülni.
Ha azt keresed amelyikkel a legkevesebb probléma várható akkor keress egy 100 lovas 1.6 benzint.
Hogy mivel lehet beszopni egy focusnál azt megtudhatod, ha a keresőbe beírod, hogy "flymi"
Az ő története tanulságos lehet, hogy ne a saját károdon tanulj.
Tulajdonképpen ez egy 10 éves autó itt mindenre figyelned kell, mert bármi lehet rossz.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz gabor9991 #27394 üzenetére
Köszi a választ és a javaslatokat. Rendszámot ha kérem, nem hajthat el a kereskedő?
Van egy 2000-es Titanium is, ez is egy kiszemelt, csak az a 217.000 Km, illetve a 2000-es motor 147 pacival gondolom eléggé sokat fogyaszt, illetve az adók is drágábbak valamivel, ugye? flymi története nem semmi... Minden tiszteletem az ővé, hogy volt idegrendszere végigcsinálni és nem adta fel#27395) molnarpeter: A fentebb linkelt 2000-es is változó szelepes és több lambdás? Ezekben már van kettős-tömegű egyébként? Olvastam, hogy az is egy zsebbe nyulós történet ha cserére szorul... Ja és még vmi... Ford mennyire kábelez elő? Értem ezalatt azt, hogy ha utólag szeretnék rakni tolatóradart, vagy elektromos hátsó ablakot, vagy fényre sötétedő belső tükröt, az mennyire kivitelezhető? Elő van kábelezve a gyári kötegben, vagy utólag szokták kábelezni?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csabex #27396 üzenetére
1.8-2.0 esetén az olajfogyasztás szokott lenni a jellemző gond. Ezeknél kettőstömegű van, de nem tudom, hogy csak 2.0 vagy az 1.8 esetén is.
Lambda dolgokat az 1.6 erősebb kiviteleire értettem, avagy Ti-VCT (változó szelepvezérlés) esetén érvényes kettős nincs.
Utólag extra sokszor drágább, de mérlegelni kell. Ablak esetén kötném az ebet a karóhoz, tolatóradar szerintem ritka és Kínából pár ezres, magadnak beépítve azt utólag pótolnám mondjuk
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz molnarpeter #27397 üzenetére
Most néztem egy szettet a kinézett 2.0-hoz és eléggé meglepődtem No meg a totalcar-os cikken is ahol azt írják, hogy 2 - 300.000 között válhat esedékessé a csere. Na most ebben 217.500 van és gyanítom, hogy ebben még a gyári van, tehát hamarosan cserére szorulhat...
Utólag csakis magamnak csinálnám, a mostanin is az általad említett párezres kínai van és tökéletesen megfelel. Ez a Car Vertical az alvázszám lekérdezéssel mennyire hiteles? Megéri érte kiadni azt a 6 vagy 7.000 Forintot? 1.6-nál a 101 ló nem kevés a kombi kasznihoz, főleg ha megvan pakolva?"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Real_Necro
veterán
A közepén az kosz lehet vagy sérülés?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Vezető oldali szőnyeg rögzítő "kart" hol érdemes olcsón beszerezni? Angoloknál találtam, de nem szállítanak ide...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!