Aktív témák
-
JJános
addikt
válasz proof88 #10993 üzenetére
Én egyszer folytattam erre irányuló méréseket. Persze nem gumival. Vassal.
Műhely ajtó elé kitett fémalkatrészek 0.03 századdal zsugorodtak össze, az eredetileg kb. +20 fok celsius hőn mért eredményekhez viszonyítva.
A fémalkatrészek köszörülés előtt voltak. Az volt a gond, hogy köszörülés után rendre rossz, főleg pluszos méretű felhasználhatatlan dugattyúk érkeztek a szereléshez.
Bevitték a kinti hidegről átengedték a köszörűn, és vitték összeszerelni.
A dugattyúk sterimob alkatrészek voltak, olyan 25 mm volt a átmérőjük.Gondolom a gumi a hő hatására még jobban változik.
2007-05-06 óta itt!
-
attisx
addikt
-
Motion_Blur
félisten
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #11005 üzenetére
na ez aztán a neki való PR rendezvény
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #11003 üzenetére
Fordítási hiba volt. Nem a szélességet tervezik növelni hátul, hanem a kerékfelni átmérőjét elől és hátul. A jelenlegiek 13 colosak, a Michelin meg 18 colosra való abroncsot akar hozni.
Ez egyébként nem kis költségbe és áttervezésbe hajtaná a csapatokat, mert jelentősen változna az abroncs dinamikája és többek között más felfüggesztést is kellene tervezni a jelentősen kevésbé ballonos abroncsokhoz.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #11007 üzenetére
Porolják le a 2006-as gumiterveket aztán gyártsák le azokat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz D@ni88 #10994 üzenetére
Nem kóser. Azt mondta Vettel, hogy már előtte is vacakolt a dolog. Más, hogy szerintem egy mikronon nem úszhat el a teljes fékerő. legfeljebb veszthetett néhány százalékot...
Oli: próbaként kösd ki az autód jobb első fékét, és mondjuk 150-es tempónál taposs a fékbe olyan jó keményen. Ha véletlen túlélnéd akkor meséld el, hogy tényleg ilyen nyugodt maradt-e az autód, vagy engedett a fizikának...
Utánam a kondenzcsik!
-
hunnylander
őstag
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #11009 üzenetére
Jó...te meg állj ki az utca végébe aztán ha nem tudnék megállni majd fogj meg.
Mellesleg a problémát nem lehet szimulálni egy utcai autóval.
"Az istálló elemzése rávilágított, hogy Vettel bal első kereke, a kerékanya, a keréktőcsavar és a távtartótárcsa között a megszokottnál hajszálnyival nagyobb volt a különbség, és amikor a német a 24. körben nagy sebességgel ráhajtott a sikán menti rázókövekre, a kerékanya meglazult, a kerék pedig elcsúszott eredeti pozíciójából. Végül ez vezetett a kieséshez. "Ezen a területen ezredmilliméterekről van szó. Egyszerűen iszonyú hülyén jött össze ez a négy tényező" - mondta Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója az Auto Motor und Sportnak."
Szerintem ez elég világos.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #10999 üzenetére
13"-ról 18-ra Hogy nézne az ki F1-es autón
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #11018 üzenetére
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #11007 üzenetére
Megint én, de mindig kicsúszom
A nagy költségcsökkentés közepette kicsit vicces...
Mindenki sok-sok pénzt ölt a többfedeles diffúzorokba, jövőre kuka...
Tavaly sok pénzt öltek a KERS-be, idén nincsen... Igaz jövőre lehet, h lesz és ez a "jövő"(többek közt).Ezzel a változtatással teljesen át kell tervezni a felfüggesztést, a fékeket és az aerodinamikát
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
Elhiszem neki, hogy egy kicsit érzékenyebb lehet pl. a Red Bullnál, mert az első szárnyuk 'fő lapja' (amelyik egy bizonyos szöget zár be a fő szárnyrésszel) 'egybe' dizájn, míg a Red Bullé, McLarené és sok csapaté két részre osztott.
Habár az egybe dizájn kedvezőbb csúcs leszorítóerő szempontjából, az egyenletessége, tartani az átlag leszorítóerőt már nem az igazi. Márpedig a konzisztensebb leszorítóerő is fontos tud lenni, pl. ha turbulenciában próbál ügyeskedni a versenyző.
www.HunnyF1.com
-
greenmukk
tag
Az retekklub.hun azt írják hogy 9:40kor kezdődik az időmérő,ez ugye élő adás
-
#70869248
törölt tag
na, lágy gumikon már megdőlt a tavalyi pole.
szerk: ha nem esne qualon, akkor 1:33.1 környékét lehetne rajzolni..[ Szerkesztve ]
-
mrlujoak
veterán
Sziasztok Formulások!
Sajna melóznom kell (csütörtök óta szabin vagyok, de ma délelőtt be kellett jönnöm).
Mivel itt tv nincs, de a laptopom van, így stílszerűen egy stream linket - vagy többet - szeretnék kérni.Örök hála!
mrlujoak
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
#70869248
törölt tag
válasz attisx #11028 üzenetére
Ezt nem tudom mennyire jó ötlet...Elvileg a nyomórudas rugózásba bele van számolva a gumi magas oldalfala miatti oldalirányú és alaprugózása,..és ez nem kevés, amennyiben a full átmérő nem változik ellenben a felni átmérője nő, akkor veszítenek fognak a rugózási és rezgéscsillapítási összteljesítményből.
Az első kerék meg szerintem csúnya is így
-
hossszú
őstag
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
-
MPowerPH
félisten
Schumi először megverte Rosberget.
Don't Tread On Me
-
Motion_Blur
félisten
válasz hossszú #11033 üzenetére
Ne már... nem értem miért kell ez? Ha 3 perc alatt érnek körbe az miért baj?
most olvasom: vagy csak a Q1-et tartják meg és aszerint rajtolnak, vagy vasárnap helyi idő szerint reggel 9-kor futják le az időmérőt
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
valaki tud egy linket adni a közvetítésről?
-
Csabee.
nagyúr
Szép kis Safety Car
Üdv: Csabee.
-
barnam_
nagyúr
Szakad az eső
-
D@ni88
addikt
-
D@ni88
addikt
-
mrlujoak
veterán
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
blazsey2
senior tag
Remélem holnap is esni fog
PSN ID:blazseydr
-
Csabee.
nagyúr
Jó látni egy esős időmérő-t is
Üdv: Csabee.
-
barnam_
nagyúr
Fel kellene rakni a full esős gumikat
na, Schumi meg is kapta
[ Szerkesztve ]
-
Csabee.
nagyúr
A két McLaren és két Ferrari a végéről indulhat el..
Üdv: Csabee.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest