Új hozzászólás Aktív témák

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz Qkackca #17097 üzenetére

    Az már az új. Majdnem ugyanaz, csak fordítva, pár helyen van eltérés, meg egy kicsit (úgy 100 méterrel ;]) rövidebb, de ez nem hiszem, hogy számít ilyen hosszon. Itt egy térkép hozzá. A checkpointokat itt-ott sajnos egy nagyon kicsit szellősen raktam le, mert 250 nem elég az összes kanyarra. :D
    A Caprit meg inkább én is megpróbálnám átadni valakinek aki örül neki. Hátha sikerül. :) Több creditre már úgysincs sükségem.

    CJ4567: Szerintem ezek az egyedi pályák inkább átmenetet képeznek a Tibiajax féle gurulgatás és a rendes versenyek közt. Nem gondolom, hogy fontos lenne, hogy lehet e vágni a kanyarokat, és ha igen, akkor mennyire. Mostanában én direkt rakok ilyen régi NFS-eket idéző levágásokat. Hátha valaki egyszer megtalálja őket a pályán, de igazából kicsi az esélye, mert eddig több pályát csináltam, mint ahányon rajtam kívül bárki is ment. :D Inkább csak ilyen tájnézés jelleggel megcsinálom magamnak a pályát, egyszer-kétszer végigküldöm rajta, aztán bánkódok, hogy ott van valahol a térképen 10 kilóméternyi majdnem egybefüggő földút szép kanyarokkal, és egyiken sincs "gyári" pálya. A gauntlet is elvileg a végső rally megmérettetés kéne hogy legyen, de több mint a fele olyan aszfaltos szakaszokon megy, amik egyébként más pályáknak is a részét képzik.

    Daw93: Igen, földutas, ráadásul jó 80%-ban. Ahogy egyel feljebb is írtam, a gauntlet (magyarul asszem vesszőfutás) volna a rally széria fénypontja, ehelyett aszfalton szerencsétlenkedünk több mint a felében, úgyhogy azért csináltam a megauntletet, gigauntletet, fordított gigauntletet, (az 50 körös majd lesz teragauntlet :D) hogy megnézzem, mennyi minden jót ki lehetett volna még hozni ebből a világból, ha csak egy kicsit is akarták volna.

    peterkeT: Ha kell, valamikor megpróbálhatom átadni. Ha jól időzítünk sem 100%, hogy nálad köt ki, de legalább több mint 0.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák