Új hozzászólás Aktív témák
-
Karcsi1980
csendes tag
Köszönöm szépen a segítséget. Megtaláltam, hogy honnan lehet indítani az általatok kreált pályákat, de sajnos még nem volt időm játszani vele. Viszont hamarosan kipróbálom.
-
szami777
addikt
válasz Qkackca #22989 üzenetére
Hát azt hiszem megvan miről beszélsz.
Elkezdtem tolni a fórumtársak pályáit, brutál jók.A hold the lines pályádon elkoptattam az y-t a kontrolleren.
Nagyon kis szivatós lett, tesztelés alatt nem kaptál ideggörcsöt?[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
Qkackca
őstag
válasz CJ4567 #23047 üzenetére
Ennek lehet köze ahhoz, hogy pc-n a coop nem működött az S1 extr offroad versenynél, csak a szóló?
szami777: abban szerintem semmi huncutság nincs, már nem emlékszem. Az még csak a bemelegítés, lesz még olyanabb
Teszteléssel nem szokott gond lenni, magamat meg többnyire még elbírom viselni
Azért időnként van ami nem úgy sikerül, vagy a botok reagálnak vmi váratlant, vagy csak random wtf, de ez ilyen
szerk: ha ilyen jó ritmusú, jó ízű autókázást szeretnél, akkor inkább Nomagix meg WorthyCheetah17 (wc17) pályáit ajánlom, ha meg másra, kicsit extrább, kicsit kalandosabb élményt akarsz akkor meg magamat.
Aztán persze vannak átmenetek, de nagyjából ez a felállás[ Szerkesztve ]
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Qkackca
őstag
válasz IntelKiller7 #23054 üzenetére
De csak az nem ment, minden más igen, furi volt.
szami777 : ja, az bug lehet, vaklárma, valószínűleg túl közel raktam a zászlókat, valójában nem kell ott visszapörgetni, csak követni a sávokat
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Kisgépkezelő
senior tag
Azért meglepő, hogy lassan a Series x86-al van a legkevesebb gond.
Joccc07: Tök jó, egyszer majd ha érzek erőt magamban összegyűjteni a dolgaimat, akkor beirkálom oda. Ahogy látom Qkac többet foglalkozott a gyűjteményem gondozásával, mint én magam.
Qkackca: Szépen összegyűjtötted a pályáiam, bár egy pár szerintem kimaradt, meg azóta jónéhányat ahol nagyon csúnyán elrepültek a a botok, már újracsináltam úgy, hogy egy kicsit jobb legyen.
Egy pár pályám egyébként megleshető tecsőn is. Egy időben úgy voltam vele, hogy végigmegyek mindegyiken aztán felteszem youtube-ra hogy akit érdekel, az belenézhessen és találjon ott kedvére valót, de mivel a csak a sikeres youtubereknek jár a jó minőségű vp9-el kódolt videó, az ilyen egyszeri feltöltőknek mint én, meg csak a rosszabb avc1 ami külön külön sem nagyon alkalmas gyors mozgások és éles kép megjelenítésére, nemhogy együtt ezért nagyon hamar elment tőle a kedvem. Azért ha valakit érdekel itt az első néhány.
-
Qkackca
őstag
válasz IntelKiller7 #23057 üzenetére
Simán benne van a pakliban az is, de ha a másik fél volt a kezdeményező, akkor se ment.
Volt: konvojvezetőcsere, új konvoj, új session, játék újraindítás, egyikkel se sikerült az a bizonyos verseny.Kisgépkezelő: egy pár tuti kimaradt mert nekem vmi 97db rémlik a megosztási központodnál, de ugye csak a 15 legnépszerűbbet listázza ha megnézném őket - vagy meg tudom nézni mindet valamilyen módon? Szóval örülök hogy ennyi is sikerült
Meg időnként egyik-másik pálya kódját nem dobtad be a közösbe vagy nem ment át az üzenet vagy elsiklottál felette, mert igazából reakció se érkezett rá, pl a microtrack-rehttp://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
szami777
addikt
válasz Qkackca #23053 üzenetére
Igen, bekövettem őket is.
Ha lesz időm, a kommentedben felsorolt pályákat letolom mind.Anno elkezdtem én is pályákat csinálni, de a teszt alatt többször volt olyan, hogy a botok idiótán vezettek.
Megálltak egy helyben, képtelenek egy-egy kanyart bevenni, vagy falnak menve megálltak stb.. aztán hagytam inkább az egészet.
Ez miért lehet amúgy, mit csináltam rosszul?[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
Qkackca
őstag
válasz szami777 #23059 üzenetére
A teszteken sokszor idióták, a verseny a lényeg, ott szoktak máshogy is viselkedni mint a teszten.
Többnyire ha túl közel vannak a csekkpontok egymáshoz, különösen a rajt/cél környékén
vagy ha egymás mellett futó út esetén, párhuzamosan vannak közel egymáshoz,
vagy ha keresztezi magát a pálya nyomvonala, és közel a kereszteződéshez van a cpA rajt/cél környékén közel menő nyomvonalra egy szép példa, az egyik Edin city vagy mianeve pályám, a hátulról rajtoló már szinte belelóg az ott menő, pályába, így azt csábítóbbnak érzi a bot, arra megy, ő fog nyerni
Nem tudom pontosan, megfogalmazni sem, de mintha a csekkpontoknak is saját hatókörük lenne, ha ezek hatnak egymásra, abból lehetnek érdekes dolgok.
Szóval fejezd be a pályáidat és kérünk megosztókódot
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
szami777
addikt
válasz Qkackca #23062 üzenetére
Köszi, ezek hasznos infók.
Még egy kérdés.
Amikor csinálod a pályát, mennyire fontos a nyomvonal, amelyiken mész?
Ha pl cikk-cakkba megyek, utána a tesztnél ők is azt követik nyomvonalként. De van, hogy ők tök más íven veszik a kanyart, mint ahogy én megrajzoltam. Tehát nem látok benne még sajnos rendszert. :(
Ugye eddig úgy csináltam, hogy a kocsival, amelyikkel csinálom a pályát lassan megyek végig rajta, hogy ne csusszak ki stb, amikor lerakom a nyomvonalat, viszont ugye tök más az ideális ív élesben mondjuk 250el, mint teszt alatt 130nál.
Mi a tipped, hogy célszerű a nyomvonal? :)“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
NoMagix
addikt
válasz szami777 #23064 üzenetére
Mi a célod a pályával, szivattyúsra vagy élvezetes csapatósra terveznéd?
Aszfalton nem nagyon lehet mellélőni az ívekkel vagy kanyarokkal.
Amúgyis többnyire a te nyomvonaladat követik le a botok!
Tervezésnél én középre teszem az autómat és kb. 1/3-ad sebességgel megyek rajtuk végig, ha valahol elrontom az ívet, akkor visszatekerem és javítom.
Amúgy ha próba alatt nem tetszik a következő szakasz vagy kapu helye, akkor onnantól tudod módosítani és folytatni!
Remélem az új FH5-ben komolyabb szerkesztő lesz! -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz szami777 #23064 üzenetére
Ha az út közepére húzod a vonalat akkor a botok nagyjából megtalálják maguknak az ideális ívet. Ha az ideális íven mész lecsapva a kanyart, akkor megesik hogy az AI sokszor egyenesebbnek gondolja az utat mint amilyen valójában, nem lassít eléggé és a kanyar kijáratánál elrepül a fenébe, vagy ha van ott valami, akkor azon felakad. Az is gond, hogy ha szépen kívülről indítod a kanyart ahogy azt kell, akkor néha az AI szereti még kintebbről indítani, lemegy a fűre aztán megy tovább egyenesen amíg fel nem akad valamin vagy nem respawnol a pályán. Ezeket többnyire jól kezeli az, ha középre húzod a vonalat, és a problémásabb kanyarokban még sokkal élesebben veszed a kanyart mint ahogy egyébként indokolt lenne, mert akkor nagyjából pályán marad a bot. Cserébe viszont a játékosnak lesz nehezebb dolga a féktávok megtalálásával, mert így sokszor olyan helyeken piros a vonal, ahol nem is kell fékezni, vagy kanyarkombinációknál néha 100 méterrel előbbre jelzi a fékezési pontot mint ahol valójában van. Ha az ember nem ismeri az útszakaszt, vagy az autót amivel megy (esetleg egyiket sem), akkor ez egy kicsit zavaró lehet, de hamar hozzá lehet szokni.
A legnagyobb szívás viszont az, hogy az AI egyáltalán nem tud mit kezdeni azzal, ha pont a féktáv előtt van egy kisebb hupli ami megdobja és ezért pont a levegőben van akkor akkor amikor el kéne kezdenie fékezni. Itt egy remek példavideó. A gyári pályák többségén ahol ilyen van, gondolom valami scripttel oldják meg, hogy ne repüljenek el, de például a Góliáton pont nem működik, úgyhogy ott van egy hely ahol ha elég gyors autókkal van az AI akkor elrepül mind a 11. Sajnos tele van ilyenekkel a térkép, úgyhogy van egy csomó hely ahol mindenképp elszállnak a botok. Talán lehetne olyat csinálni, hogy az ilyen helyek előtt egy kicsit becikázni, akkor talán amiatt fékeznek, de akkor meg méginkább zavaró lesz a játékos számára, hogy hülyeséget mutat a driving line, meg nem lehetne őket biztonságosan előzni, szóval ilyennel nem szórakoztam.
Ennek a kiszűrésében az sem segít, hogy amikor az ember teszteli a pályát, akkor ugyanolyan kocsival mennek a botok mint a játékos, viszont versenynél, hacsak mást nem állítaszsz be, akkor akkor kb. 6 típus közül választanak bármelyik pályára. Azok közt is főleg az Audi TT-t és a 17-es Ford Focust preferálják, aero kit nélkül 0 leszorítóerővel. Ráadásul ezek speckó TT-k és Escortok, mert ha a játékos tud 400-al menni, akkor azok is tudnak legalább 395-el menni. Ha a játékos 250-el bevesz egy kanyart akkor ezek is beveszik 245-el. Viszont úgy tűnik, hogy ahol a játékosnak van annyi leszorítóereje, hogy ne szálljon el a huplin, ott ezek elszállnak mint a sóhaj.Joccc07: Pár oszlopot még hozzátettem, hogy kicsit több infó alapján válogathassunk, meg kezdésnek sajátjaim közül.
-
Qkackca
őstag
válasz szami777 #23064 üzenetére
Ami utat bejársz, alapvetően, elvileg, arra mennek a botok is többnyire.
Ha lecsúszol egy kanyarban, a jelölt nyomvonal is lecsúszik, akkor az esetek többségében a botok is le fognak menni, kiszélesítik.
Az inkább, minket játékosokat zavar meg, főleg mikor először vagy ritkán mész a pályán és fogalmad sincs merre van a következő cp.
Persze ha direkt ilyen trükközős, rövidített, stb céllal csinálod, amikor direkt akadálynak vezeted a botokat a nyomvonal szerint, azt azért lekövetik. De mintha az utóbbi hetekben több eszük lenne.
Illetve mintha több alfajuk lenne, van az óvatos, a relatív normális-versengő meg a totál agresszív.
Az óvatos az egész előzékeny ha közelébe érsz az ideális íven.
A rel. normális-versengő, az mintha egy normális versengő, nem túl latymatag-nem túl agesszív, nem is húzódik le az ideális ívről, nem is lök ki ha a közelébe mész, ha korrekt versenybe mellé-elé érsz akkor azért nyugodtan viselkedik.
Totál agresszív pedig mint a multis játékokban a kill-on-sight, megszimatolja hogy a közelben vagy aztán az a lényeg hogy neked ártson, nem a verseny(zés)Én nagyjából kigondolom milyen géppel szeretnék menni, pl a800, aztán olyan jó 2/3 vagy teljes tempóval igyekszem a nagyját megalkotni, csak a kritikusabb részeknél lassítok.
Rendesen élesben, úgyse harmad, negyed gőzzel mész, pláne mások akik mennek rajta
Ami lassan kiadja, tempónál nem biztos, teljesen más ritmusa lehet úgy.A csiguszt pl s1 900 ralissal csináltam, olyan 130-180 körül adja a legjobban szerintem,
a kastély környéki homokozóst az a800 vagy b700,
a wc17-t az b700 awd, de b700 rwd-vel is végig lehet/tudok menniA kérdésedre szerintem ha trükköset csinálsz, akkor a trükk célja szerint.
Ha rendeset, akkor meg érzésből, hogy egy jót akarsz csapatni rajta, az úgyis érződik rajtahttp://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
-
Joccc07
addikt
válasz Kisgépkezelő #23067 üzenetére
Szuper ötlet. Köszi.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Joccc07 #23075 üzenetére
Ahogy nézem arra is volna igény, hogy egy alternatív rivals módot is csináljunk. Rég csináltam bármi bonyolultat táblázatkezelőben, meg nem is tudom, hogy mennyire támogatná a gdocs ha többszáz pályához többszáz spreadsheetet csinálnánk, aztán keresztbe-kasul hivatkoznánk az egészet függvényekkel, de vicces lenne.
homerhamm: Rajthelyenként max 5 egyedi eseményt lehet készíteni, úgyhogy ha egy hatodikat szeretne az ember, akkor azt már csak az egyik korábbinak a helyére engedi létrehozni, így az törlődik.
-
homerhamm
addikt
válasz Kisgépkezelő #23079 üzenetére
Pfff, azért 2021-be többet vártam.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
Joccc07
addikt
válasz Kisgépkezelő #23079 üzenetére
Nem tudom pontosan mire gondolsz. De ha megoldható akkor megcsinálhatjuk. Tippre: van egy másik táblázat amiben az adott versenyben a kolléga által elért legjobb időt bejegyzi majd a többiek beirják a sajátjukat amiben egy függvény kiírja a legjobb időt és a kolléga nevét a fő táblázatba az ahhoz tartozó verseny mellé?
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
FNZ
őstag
válasz homerhamm #23077 üzenetére
nem tudom és nem azt írtam hogy kitörölték! (nem kapcsoltam be most azért a gépet, hogy egyesével megnézzem)
csak nem láttam Qkacka listájában, viszont nekem fel volt írva egy listába, hogy játszottam vele tavaly. lehet kimaradt véletlanül a listából.[ Szerkesztve ]
-
szami777
addikt
válasz Kisgépkezelő #23067 üzenetére
Nagyon köszi a sok hasznos infót, így már sokkal nagyobb kedvvel fogok belevágni a pályaszerkesztésekbe.
Ezt az ugratós bakit már én is több helyen kiszúrta, pl az autópálya feletti hídon átmenve is valamelyeikőtök pályályán olyan repüléseket totlak le.
"Azok közt is főleg az Audi TT-t és a 17-es Ford Focust preferálják"
Na köszi, akkor ez nem csak engem zavart. S2 998 online sprint tuningos Ferrari F40-emet úgy hagyták le az autópályán 400-nál, hogy csak pislogtam. Meg qkackca téli hegymenetes szivatósabb versenyein a ford raptoromat megelőzve kaptatnak fel a hegyen (talán a hill climbing verseny volt az) .... Konkrétan fizikai képtelenség ott felmenniük, de mindegy is.
Hosszabb szakaszokon bevallom megesik az olyan, hogy vagy egy kilométerrel elhúznak én meg másodikként koncentrálva is alig tudom őket utolérni. Az esetek nagy részében viszont előbb-utóbb mindiog kirepülnek a pályáról.Köszi még egyszer mindkettőtöknek.
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
CJ4567
veterán
válasz NoMagix #23069 üzenetére
Felvettem egy 1:51.299-et. Tetszik a pálya, gyors, és végre körverseny.
A legjobb időm egy 1:50.894, de sajnos a videó eleje nézhetetlenül akad, szóval azt nem tudtam feltölteni, abból ez a kép maradt csak meg. Meglepően gyors, és könnyű kezelni ESV Suimin Boss 429-esét.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
szami777
addikt
válasz NoMagix #23070 üzenetére
Eagle Speedster 1:57:408
Délután folyt köv.
Csalódott vagyok, a speedster titkos favoritom volt.
Mindig az utolsó kanyar szivat be, pár másodpercet talán tudok még faragni.[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
NoMagix
addikt
-
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #23089 üzenetére
Nekem is van egy pályám amiben bennevan az a kanyar. Sose mentem rajta azóta, hogy megcsináltam. Ott talán egy kicsit sok egyszerre a kihívás. nem elég, hogy marha éles az a kanyar de már előtte egy lejtős és huplis részen enyhe bal kanyarban kell féktávot venni és utána egyből átesel egy másik balkanyarba.
Mivel 100 méternél több egybefüggő egyenes van benne ezért természetesen első dolgom volt kirpóbálni rajta egy 1000+ lóerős hátsókerekes izomautót, de aztán végül nem lepett meg, hogy egy ügyesebb fronthajtásossal sikerült a legjobb időt mennem. Vicces, hogy az A800-as futamba mindhárom versenyen bepofátlankodott egy S2-es Lego Senna és mindhárom versenyen ugyanott akadt fenn az első kiálló kerítésdarabon a fesztivál bejáratánál.
[ Szerkesztve ]
-
szami777
addikt
válasz NoMagix #23070 üzenetére
Na lassan alakul ez.
Grandma tuningja, csúszik picit, de nagyon kiadja ezen a pályán.Az az 1:48-as idő elég komoly lett,. gratula.
[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77
-
floatr
veterán
válasz Kisgépkezelő #23093 üzenetére
Ilyenbe már seasonal eventen is akadtam bele. Nem is értettem, hogy mit keres benne egy két kategóriával jobb autó...
-
NoMagix
addikt
Ú gyerekek nagyon komolyak vagytok!
kisgépkezelő: 1:48 ez igen durvab idő!
-
CJ4567
veterán
-
Tibiajax
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia