Új hozzászólás Aktív témák
-
plejik
addikt
Megicsnáltam a buggys-s küldetést valaemelyik nap, erre tegnap belépek és elvette.. De a pontok megmaradtak az összesítésben, de a küldetést csinálthatom újra... pff
[Apple Watch Series 7][iPhone 14 Pro][MacBook Pro M1 pro 14" 2021][PlayStation 5 Digital Edition][XBOX Series X][LG CX3 OLED]
-
-
válasz plejik #27255 üzenetére
Megvan, oké. Előző évszakba mint ha nekem is lett volna ilyen, de a következő belépéskor megint teljesítettnek mutatta, ha jól emlékszem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
gduck
addikt
válasz Kisgépkezelő #27245 üzenetére
Nagy szívás! Mit vettek még ki?
Ami nekem hiányzik:
- pörgetésnél a dupla autót pénzre váltani
- RESET, ugratási feladatnál sokszor beragadok és mindig kocsi cserével tudok csak kijutni -
Qkackca
őstag
válasz Kisgépkezelő #27245 üzenetére
Nekem volt tesztelési lehetőség, szerkesztés lehet nem, de tesztelés az volt kétszer is.
A buggys forzathonra csináltam egy sprint meg körversenyt, de egyiket se fogadta el.gduck: reset, mint a kocsi helyreállítása? Olyan is volt már nekem.
Nekem a térkép nézetnél a szűrés lehetőség tűnt el többször.http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Ti nem hánytok már a rengeteg RedBull és KenBlock festéstől a játékban? Nézegetne az ember valami frankó, kreatív festést, aztán ezekkel van tele a kreatív rész.
A másik meg amit most nagyon felkaptak, az InitialD Hacsi festés. Van mindenre, még a Nascar kocsira is.Ha tudtok esetleg kreatív festőket, írjátok meg.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
NoMagix
addikt
válasz Qkackca #27259 üzenetére
A tesztvezetés félig aktiválja a pályát utána csak a megosztás van hátra, de a szerkesztés/javítás kimaradt!
FH4-ben leraktam a célt, tesztvezetés, utána szerkeszteni tudtam egyesével a lerakott csekkpontokat vagy egy kiválasztott helytől törölni tudtam a folytatást és onnan lehetett módosítani, na ez teljesen hiányzik az 5-ből![ Szerkesztve ]
-
-
Qkackca
őstag
Az már a 4-ben is így volt...nagyjából már helyből megüti az ugorjunk szintet. Bár ott legalább a AMG-Merci GT-R-re volt egy jó redbullos festés
Ott van pl Nomagix , a PTG-s emberkék is ügyesek szoktak lenni.
Én konkrétan választok egy típust, aztán végig tekerem a kínálatot, időnként nagyon jók is szembe jönnek, de konkrét emberkét nem tudok.27261: NoMagix , az lehet, még csak nagyon rövidet próbáltam, ott egy sima visszapörgetés elég volt a korrigálásra.
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Qkackca
őstag
Régen úgy volt, bizonyos esetekben mikor automatikusan beadta a pörgetést, akkor nem tudtál rá reagálni, adott amit adott.
Amiikor viszont te kezdeményezted a pörgetést, akkor volt választási lehetőség.Autó helyreállítása nálam volt amikor néztem, én a sziklákra szoktam fennakadni, mert még legkisebb hasmagassággal is sokszor fel tudsz menni legalább a feléig, aztán akadsz el...
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Festések:
Johnny Silverhand Porsche: [link] (Két megosztó kód is van, nem tudom melyik jó.)
80's Kontács: [link]
MErci: [link][ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Hege1234 #27264 üzenetére
Ha garázsban van, akkor nem lesz belőle pénz, csak ha AH-ban adod el.
De pörgetésnél jelzi a duplát. Qkackca amit ír, az is igaz, az nem tudom, hogy változott e az FH4 óta. De máskor el lehet adni a duplát, ez fix.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Nagy igazság :
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Gabor777
aktív tag
Ezért soha nem is nyomtam az onlinet...annyi lehetőség van a tuningra, h képtelenség megtalálni a balancet. a700-a800as autókkal mész, és vmi ősrégi feltuningolt AWD autó ver szarrá. Legalább belerakhattak volna annyit a filterek közé, hogy csak AWD vagy FWD vagy RWD autókkal lehessen menni..
-
-
válasz Wesder #27275 üzenetére
Egyébként számomra érdekes (inkább fura volt). Hogy az 1999-es Dodge Viper, az híresen egy fos, vezethetetlen kocsi a valóságban. És nem tudom, hogy a valóságban a GTS ACR mennyivel jobb. De játékban elég durva. Hátsókerekes amerikai buta kocsi, és alig csúszik meg kigyorsításon minden assist off mellett. Tudom, nem szimulátor, de ez engem meglepett.
A Sesto FE viszont hányinger. Minden kanyarnál a kocsival, csak arra tudok gondolni, hogy ilyen nincs. Annyira fura, hihetetlen ahogy az a kocsi kanyarodik. Mint valami hullámvasút... Használom én is, főleg ha gyorsan szeretnék valamivel végezni. De engem zavar az a tapadás. Vulcan AMR Pro is hasonló, de azt egy fokkal jobban beveszi a gyomrom.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tibiajax
nagyúr
napi kérdés
hogyan tudok házat venni? mapon még nem látom egyelőre lehetőségként.. -
Vulcan AMR nagyon OP volt már a 4-ben is. Ere az új Vulcanra leszek még kíváncsi, de még nem sikerült kiütni.
Tibiajax: Ha megjelenik a térképen, odamész, megnyomod az x-et, és akkor megveheted. Mindnek van valami előfeltétele, szóval el kell odáig jutni a progressben.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qkackca
őstag
A Viper GTS ACR az annyival volt jobb hogy helyből pályarekordot ment Laguna Seca-ban, bár lehet csak a későbbi, 2016 körüli változat, de azt is azért reszelték mert már az elődje is jó volt. Személyes tapasztalat sajnos nincs
Amúgy biztos hogy a '99-es volt kezelhetetlen? A korábbiak buztosan.http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
válasz Qkackca #27279 üzenetére
Igazad van! Nem
biztos, hogyez volt a híresen rossz. Nem vagyok nagy Viper fan, és azt hittem, hogy a 99-es a gen1. De nem. És a gen1-et mondják rossznak.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tibiajax
nagyúr
válasz parandroid #27278 üzenetére
Mindnek van valami előfeltétele, szóval el kell odáig jutni a progressben.
igen, ettől féltem... utakat már bejártam 90%ra, gondoltam, csak kéne már valamit mutatnia valahol.. de akkor csak nem úszom meg az infantilis progresszeket
köszi
mondjuk még azt lenne jó tudni, mi a legrövidebb út. mit érdemes csinálnom elsőre -
válasz Tibiajax #27282 üzenetére
Ja, hát ez még mindig egy autóversenyzős játék, szóval el lehet benne kocsikázni, de ha haladni is akarsz, akkor kénytelen leszel egy-két versenyt is menni. A jó hír, hogy ha minden assistot bekapcsolsz, akkor gyakorlatilag csak nyomnod kell a gázkart, és úgy is nyersz. Aztán mehetsz vissza autókázni. Vagy megkérsz valakit, hogy azt a pár versenyt tolja le neked. Úgy négyéves kortól kb senkinek nem fog gondot okozni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Tibiajax #27282 üzenetére
Ha nem csinálod az "infantilis progressz-t", akkor nagyon pénzed se lesz a házakra.
parandroid
"Úgy négyéves kortól kb senkinek nem fog gondot okozni."
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz batai15 #27285 üzenetére
De a linken ott van. Egyrészt reddit link. Másrészt, mindegyiknél ott van a címben, vagy a kommentek között e megosztási kód, úgy meg lehet találni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Qkackca
őstag
válasz stillmatic #27281 üzenetére
Hú, most fejből nemtom.
De valóban igazad van, ez a része nem nyilvánvaló szerintem, nem úgy mint a 4-ben.
Először én is elküldtem kapálni a fejlesztőket vmi hideghelyre....Az eventlabnál kutyultam valamit, a saját pályámnál választottam valamit, aztán bejött végre a kereső ablak, ott az Alkotó mezőnél az én nevem volt alapból, azt töröltem, aztán legalulra a megosztókód mezőnél pedig beírtam ami a képen volt magix pályájánál, na ekkor lett meg.
Ha felveszed a követettek közé akkor talán egyszerűbb lesz a kreatív központ környékén megkeresni legközelebb, ebéd után pontosítok.Tibiajax: szerintem több elismerést kéne még gyűjtened, de hogy pontosan mit azt passzolom.
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
GhanBuri Ghan
őstag
A Viperre legalább azt mondták, hogy értő kezekben csodát lehet vele tenni, viszont az RS200-at még a versenyzők is eldobálták - ehhez képest OP autó volt a 4-ben.
De erre írta innen valaki, hogy ez a Forza Horizon nagy hátránya, elhiteti az emberrel, hogy a valóságban is meg tudja csinálni azt, hogy 1000 lóerős hátsókerékhajtású Ferrarival, kikapcsolt segédletek mellett esőben, félig aszfalton, félig sárban padlógázon lökdösődik a többiekkel, miközben fél kezével szotyit tesz a szájába[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz GhanBuri Ghan #27288 üzenetére
Ki kell kapcsolni minden segítséget,kormánnyal tolni a játékot és egyenes gázadásnál is érhetik meglepetések az ambert.
ForzaHorizon1-2-3-4-5 - XENON010101
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz xenon2 #27289 üzenetére
Kormánnyal nem próbáltam, de még az összkerekes Koenigsegg is félre tud húzni kikapcsolt mindennel és 1000 lóerő fölött. De egy idő után már benne lesz a jobb mutatóujjban, hogy mekkora gázt lehet húzni az ideális gyorsuláshoz. Na ez az, ami élőben nem ilyen egyszerű
szerkesztés: az érdekes egyébként az, hogy tényleg van átjárás szimulátorból valós vezetésbe (jó, persze itt hardcore szimulátorokat szokták kiemelni), másrészt Jeremy Clarkson mondta, hogy a profi versenyzők elmebetegek, nincs bennük félelemérzet, szimulátorban ő is simán padlógázt nyom a Laguna Seca dugóhúzóban, élőben meg elveszi a gázt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz GhanBuri Ghan #27288 üzenetére
Ehhez azért elég hülye embernek kell lenni. Vagy ha finomabban akarok fogalmazni, akkor tapasztalatlannak.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
CJ4567
veterán
válasz Gabor777 #27273 üzenetére
Pont, hogy ebben a részben éli újra reneszánszát a RWD, már nem mindig éri meg a AWD, mert könnyebb kezelni a hátsókerekes kocsikat, és joobban tapadnak, mint az előző részekben. És gyakran annyi PI-ba kerülne az összkerék, hogy tényleg nem éri meg. De látható is, hogy a H4-hez képest sokkal többen osztanak meg RWD tuningokat.
No Sana No Life
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz CJ4567 #27292 üzenetére
Sokkal-sokkal könnyebb a hátsókerekes. Ugyan track toyokkal nem mentem az 5-ben, de a 4-ben volt, amikor a hátsókerekes enyhe íven sima gázelvételre is el tudta dobni a hátulját, úgyhogy fék+gázzal lehetett csak kanyarodni velük, még csak hasonlót sem láttam az 5-ben. Mondjuk azért összkerekesbe ülve meg tud lepni, hogy mennyivel kevesebbet kell gépészkedni
LnB: szerencsére kevés embernek van rá lehetősége, hogy ilyen előzményekkel üljön be egy hasonló kaliberű igazi autóba, úgy, hogy még nem vezette korábban
-
Tibiajax
nagyúr
válasz parandroid #27283 üzenetére
jó.. várj, kikecmergek az iróniával meg gúnnyal teli medencéből
hiszen ismersz, tudod, h engem ezek a dolgok nem hogy nem hatnak meg, egyenesen idegesítenek.. de tudom persze, h ennek a játéknak nem a 40-90éves korosztály a célpontja, hanem a fordítottja
én mindettől függetlenül azért játszok vele, azért ruháztam most is épp be egy valami komolyabb szimu-rigbe, mert imádom vezetgetni benne a különböző tipusokat free-ben, engem ez kapcsol ki. az árkád baromságok annyira nem
evvan.LnB lóvé van, dögivel.. az nem gond
azért is kezdeném el akkor nézegetni a kuckókat. unom már az infantilis fesztiválról elkezdeni mindig a chill-autókázást -
válasz GhanBuri Ghan #27293 üzenetére
Ez egy játék. Aki nem képes felfogni azt, hogy van a játék, és van a valóság. Az hülye. Ennyi.
Én se akartam sose kirpóbálni, hogy ha magam alá lövök rakétavetővel, akkor úgy tényleg olyan nagyot tudok e ugrani mint a Quake-ben?!..[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Tibiajax #27294 üzenetére
Semmi gond, csináld csak. Csak szólunk, hogy kénytelen leszel pár infantilis versenyt letolni. Tedd le a difficultyt alapra, gyakorlatilag ha tudod, hogy merre van az előre, meg hogy mindig a nagy függőleges vonal irányába kell autózni a számokkal, akkor el sem tudod veszíteni. Ha ezt a néhányszor 5 percet nem tudod rászánni, akkor nincs autózgatás. Illetve van, csak mindig a fesztiválhelyszínről kell indulnod.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Tibiajax #27294 üzenetére
Ha annyira sok pénzed van, akkor csak letoltál pár versenyt. Azzal meg nőne annyit az elismerés szinted, hogy szép lassan megjelenjenek a házak.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Nem hiszem, a másik hobbija az ah-zás. Már FH4-ben is ez volt, versennyel gyorsabban lehetne pénzt keresni, meg 10 perc alatt kiüthető autókat is képes volt napokig vadászni ah-ban, és mindig nagyon büszke volt, amikor a heti ajándék autót sikerült egy nap ah-zás után behúznia 20 milláért.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #27299 üzenetére
Ohh. Lángelme! Hogy mi erre miért nem gondoltunk nem?!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...