Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz batai15 #28302 üzenetére
Azért annyira nem nehéz kikövetkeztetni, hogy 700-ig bármi. Azaz B700-ast még vihetsz, meg bármit, ami annál gyengébb. Az a vicces ebben amúgy, hogy mehetsz akár D100-assal is. Ha csak annyit adna meg, hogy B700, akkor B-nél gyengébbet nem engedne.
Ahogy a Trialeket elnézem, jobb is lenne. Ezen a héten se tudom, hogy lesz meg, jön mindig 3 majom C-D osztályos tragacsokkal, meg eleve én sem vagyok olyan szinten, hogy ennek a résznek az unbeatable drivatarjait megfogjam. 1-1 még csak menne, de amikor rajtnál elhúz az első 3-4, én meg a mezőny végéről indulok, onnét nekem már nincs esélyem, annyira nem vagyok jó. Hát még ha a csapattársak is 'besegítenek'. A 2. versenyen ha valaki úgy át tud jutni többedmagával az alagúton, hogy közben nem b*sszák bele egy kiszögellésbe, annak innét gratulálok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
csaba951
veterán
válasz batai15 #28302 üzenetére
D-től B osztályig. Bővebben itt.
-
laceszgamer
addikt
válasz batai15 #28251 üzenetére
Akkor nem csak nekem jött ez elő, eddig semmi gond nem volt, most meg nem egyszer jött elő ez a sávszélesség üzenet. patch előtt 100+ óra alatt talán egyszer láttam, most meg kb végighajtok az autópályán és nyugati irányba mielőtt a körforgalomhoz érek kb fixen elő tudom hozni.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
AsakuraDave
őstag
válasz batai15 #27972 üzenetére
Csak szimplán álszent az egész Bele raktak a játékba nembináris anyámkinja meg ugyebár férfi karakterre rakhatsz női rucit stb és ennek mi lett az értelme? Azon kívűl, hogy van pár játékos aki így "jobban" azonosul az avatarjához a legtöbben viszont csak direkt a hecc kedvéért robotkéz-láb meg nőnek öltözteti a férfi karakterét nem azért mert ő esetleg homo lenne és így neki jobban vissza adja magát a játék avatarja. Ennyi erővel azokat is bannolhatnák akik nem "official" melegek vagy testi fogyatékosságal élnek de közbe ingame meg ilyen avatarokkal nyomulnak... Ez nagyon jól látszik a filmeken is HOLYfáéknál, hogy minden filmbe van 10 féle meleg már nem létező bőrszínnel is és mit adnak hozzá a filmhez? Nagy semmit csak egy random pontján a filmnek beböfögik, hogy jah amugy én meleg vagyok. Ha én meleg lennék engem inkább EZ háborítana fel mert ez kvára álszent és nem reprezentáló csak benne vannak hogy ne lehessen homófób meg fekete ellenesnek nevezni a filmet.
Oké, pegi3 a játék persze nem kell bele kocsikra nemiszerveket, aktust ábrázoló festések de azért tegyük már hozzá, hogy ki kezd el ilyeneket festegetni? jah, hogy a tini fiucskák? szóval, hogy pont amelyik játékos réteget ezzel "védeni/óvni" akarnák pont azok akik ilyenekkel szórakoznak Szerintem simán ok a szexuális, erotikus festés ha az kreativ nem egy faccopást mutató képet rak rá a kocsira Itt a forzaba szerintem pont ez adja a különlegességét, hogy kis vonalakkal, négyzetekkel tudsz csak dolgozni amiből összeraksz egy arcképet akár az autódra szóval engem lenyűgőznek és ez a Kimes is egyszerűen csak vicces számomra és lenyűgőz, hogy volt képes igy megcsinálni az arcát a kocsira:
Ettől mert ezt nem engedik biztos sokkal jobb ott észak koreába nekik... Szal érted, full álszent szánalom hogy egy ilyenért kitiltanak.. Állandóan hadovál a bolondja hogy atomot küld de mindenki csak rázza az ujjacskáját, hogy ejnyebejnye nincs igazi fellépés nincs kilőve a g.cibe ott van hagyva had éljenek ahogy élnek.. De akkor inkompetens nyomorék álszent országok vezetőit kifigurázó festések kellenének azért vajon bannolnak?There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
-
.LnB
titán
válasz batai15 #27285 üzenetére
De a linken ott van. Egyrészt reddit link. Másrészt, mindegyiknél ott van a címben, vagy a kommentek között e megosztási kód, úgy meg lehet találni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
AsakuraDave
őstag
válasz batai15 #27205 üzenetére
rwd,első-hátsó kerék nyomást kell jól belőni meg felfüggesztés talán elől alacsonyra hátsó legmagasabb, k.va nagy nyomatékos erős motor, drag abroncs talán jah meg persze fék+gáz egyszerre azt az se mindegy mekkora rev tartománnyal indulsz
*szerk.: Bel Air FH4-ben ezekkel szórakozva nekem hátsó kerekekre állt[ Szerkesztve ]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
.LnB
titán
válasz batai15 #27066 üzenetére
Ezt hol olvastad?
Tegnap reddit-en felmerült, hogy valaki egy hetes bann-t kapott. De mire olvastam, törölve lett a poszt, és írták, hogy valószínűleg kamu is volt.
Én nem látok ilyen infót. Engem ugyan nem érint, ez az én értelmezésemben masszív csalás. Meg is érdemli aki ezért kap. De kétlem, hogy nekünk kellene izgulni, aki egy köröket nyomott. Nekem a tiszta kör is megvan ott. Megvan minden versenyen. De tisztességgel csináltam mindet.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz batai15 #26569 üzenetére
Tuti nem csinálnám azt a Goliath-ot. Willys nem csak pörgetés, de minden egyes Willys +7000 XP is. És míg a pontokat farmolod egy autópályás versenyen, abból is jön XP és Credit.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz batai15 #26488 üzenetére
Elvileg így keresd: PH! (vagy ha még a régi tag-re is lehet keresni, akkor PHFH, de jelenleg PH! a klub tag)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz batai15 #26250 üzenetére
Szerintem a játékban, driftnél az egyik legfontosabb (a kipörgésgátló kikapcsolása után) a manuális váltó. Mert a játék nem úgy van megírva, hogy az automata váltó drifteléskor is jól váltogasson. Nyomaték simán elviszi hármasban a kocsit. (Én szoktam le/fel váltogatni, de nem muszáj szerintem)
Vannak más kocsi+beállítások, amik más fokozatra vannak beállítva. Én a leírt pároshoz írtam a 3. fokozatot.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz batai15 #26230 üzenetére
Na figyelj.
Fogd a Formula Drift-es Corolla-t. [kép] <-ezt, csak sárga alapból. (Biztos más is jó, de ezzel van tapasztalatom, azért írom ezt.)
Menj bele a fejlesztések menübe, ott keress más játékosok álltal csinált beállítások közül egy olyat, aminek az a neve, hogy "Godlike drifting". Állítsd be azt a tuningot.Menj oda valami aszfaltos drift zónához. Minden segítséget kapcsolj ki a nehézség menüben. Kipörgés gátló off, ABS off, stabilizátor off, kormányzás szimuláció, váltó: Manuális! Törés, féktáv jelzés maradhat.
Mivel manuális a váltó, a kontrolleren a B-vel válts fel 3-asba (És végig hagyd is úgy!). (Alapból a játék a visszaváltás gombot nem állítja be szóval ne válts feljebb! Vagy állíts be külön gombot a visszaváltásra). Álló helyzetből is elindul 3-asba, szóval nincs para.szerk.: A manuális váltó nagyon fontos. Ez a kocsi, ezzel a beállítással, 1-2-es fokozatokba tetvészkedik. Az nem jó, lassú, nincs tempó. Ez a setup 3. fokozatra van belőve.
A Driftzónákra én szoktam hagyni egy kis ráfutást, hogy nagyobb tempóval érjek a zónába. Indulj el és indítsd meg a driftet az egyik oldalra full gázzal, vagy egy kis kézifékkel (A gomb) Aztán amikor elindul a kocsi keresztbe mondjuk balra, akkor engedd fel a gázt, és kormányozz ellen jobbra, és újra gáz. Akkor terhelésváltás lesz, a kocsi keresztbe mozdul jobbra, majd ezt vissza megint balra. Ez tánc. Figyelj előre, hogy milyen kanyar jön, mindig előtte csinálj terhelésváltást. Nagy elnyújtott kanyarnál nyélen lehet állni a gázon, ha sok, kicsit belefékezel. Hajtű kanyarhoz lassabban érj oda, kézifékkel fordítsd rá a kocsit. Ha bármelyik kanyarba nem áll elég keresztbe a kocsi, akkor vagy gáz, vagy egy kis kézifék.
És kb ennyi.
Az a kocsi, azzal a tuningal, simán visszahozható még akkor is ha túlfordul "bacward drift"-be.
Aztán ha belejöttél, így kell indítani a drifteket: [link][ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
csaba951
veterán
válasz batai15 #26182 üzenetére
Kezdő Forzások nem tudnak róla, hogy a drift-es dolgokhoz a Beállításokban ki kell kapcsolni az ABS-t és a Kipörgésgátlót. Utána sokkal könnyebben megy.
Ha egy történet részeként kell driftelned/sok trükk pontot szerezned akkor jó ha tudod, hogy nem kell ám egy fix, korlátozott területen megcsinálnod. Nagyon sokszor a közelben van olyan hely ahol sok pontot lehet farmolni.
Driftnél nagyon fontos, hogy folyamatosan és nagy sebességgel menj. Ne lassulj be kb. 80 km/h óra alá. Kezdő drift autónak az egyik Formula Drift-es kocsi jó is lesz. Ha megvan a kellően nagy sebesség, finoman fordítsd be (keresztbe) a kocsit. A lényeg, hogy minél tovább tartson a csúszása. Gázra ilyenkor rá kell érezni, nem kell végig padlógáz. Finoman kell adagolni.
-
.LnB
titán
válasz batai15 #25872 üzenetére
Én a csillagokat szoktam nézni. Amit sokan kedveltek, az rossz talán nem lehet.
Tegnap letöltöttem pár DJS beállítást is, őt be is állítottam követésre. Nála az a jó, hogy a videóiban meg is lehet nézni, hogy miért jó a setupja.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz batai15 #25647 üzenetére
Röviden: Igen PI-nak hívják, azaz Performance Index. Ha botok ellen játszol, akkor mindig olyan erős ellenfeleket kapsz ameddig feltuningolod a gépet. Ha mondjuk 550, akkor a botok is kb. 550 körül lesznek. Ha online pvp, akkor meg az adott osztály szerint. Ezért érdemes általában valamelyik kategóriának a tetejére tuningolni a kocsit. Többnyire ha versenyezni szeretnél, akkor (pár kivételtől eltekintve) nem jön be, ha mindent bele módra feltuningolsz egy autót D-ről S2-re. Driftre jó a mindent bele módszer.
Az adott határokon belül meg érdemes valamiféle egyensúlyra törekedni az irányíthatóság és a motorerő között. A gumik szélessége és a gép légellenállása nagyjából meg is határozza, hogy mit milyen magasra érdemes feltuningolni. Az előző Horizonban nagyjából az A800 volt a felső határ az ilyen normál utcai autóknál. Ott egy jól tuningolt Evo még simán elkaphat egy régebbi gyengébb Ferrarit.
Finomhangolásnál pedig az összes tuningbeállítás közül a legfontosabb a váltóáttétel leellenőrzése. A legtöbbször legalább minimálisan elfogadható értékek vannak, de elég gyakran fordul elő olyan is, hogy rossz az áttétel hossz és hiába lenne erő még a motorban, nincs több sebességfokozat, aztán nem gyorsul tovább. Ha állítható akkor utána kell állítani, ha nem akkor pedig kicserélni a váltót egy állíthatóra. Nem egy tuningot láttam már (főleg super7-ben) hogy hiába 1000 lóerős a gép, 220 a végsebessége, mert nem találta a megfelelő beállítást. Te ne legyél ilyen. -
plejik
addikt
válasz batai15 #25597 üzenetére
Nálam is XSX en, mondjuk nekem egyfolytában hálózati hibára hivatkozik és van hogy megáll a kocsi mint a a faék. Szóval van még mit csiszolgatni , mert forgalom is alig van. Mondjuk azt nem tudom mire vélni. De összességében nagyon jó játék. :)
iPhone 14 Pro / MacBook Pro M1 pro 14" 2021 / PlayStation 5 Pro + PS Portal / LG CX3 OLED / RedMagic Nova /
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz batai15 #25500 üzenetére
"Akkor mi adja a jatek varázsát?" Például maga a játszás.
Tudom furán hangzik ez a mai világban, hogy megveszel egy játékot és utána nem tart még fél évig amíg mindent unlockol az ember, amit egyébként már kifizetett. Nem játékpénzzel, igazival. De bármilyen hihetetlen van ilyen is.
Az elmúlt kb. 15 évben mióta mindenbe bekerültek az RPG-kből átvett (pedig szerintem már ott is fasság). fejlődési rendszernek nevezett baromságok, azt adták el "játékmenet"-nek, hogy azért grindelsz 50-100 órát, hogy majd meglegyenek az autók amik tetszenek neked, ahelyett hogy 50 órát vezetnéd azt az autót amelyiket szeretnéd.CJ4567: Há arra, hogy figyejjéé!!!
Kitaláltátok már a tuning varázsszámait? Ahogy nézem páran közületek mást se csináltak eddig minthogy azt próbálgatták. Maradnak a szokásos értékek, vagy egy kicsit azért változtattak a rendszeren?Amúgy meg hamár így összeszervezték az FH Mexikói kiadásának megjelenését az F1 Mexikói nagydíjával, akkor azért valamit csak intézhettek volna. Mondjuk az F1 motoros AMG mellé bedobhatták volna az eredetit is, esetleg Perec RedBullját, vagy tudomisén. Mindegy csak ne Mazepin Haasa legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
veterán
válasz batai15 #25474 üzenetére
Nekem alapból betette az autóim közé. Ha nem lenne csekkold az ingame üzeneteket.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
IntelKiller7
Topikgazda
válasz batai15 #25434 üzenetére
Q felbontas csak 1 dolog. A minosegi texturak attol
eg ugyan azok mint 4K-n.
viszont a 60FPS azert sokat szamit.
szerencsere FH5-nel annyira tulzo nagy kulonbsegek nincsenek mint ami a Horizon 4-nel volt.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
kill_switch
senior tag
válasz batai15 #24883 üzenetére
Hasonló érzéseim vannak, ugyanakkor nagyon sok hiányérzet is van bennem. A márkák nagy többsége el van hanyagolva, sehol egy új audi, bmw (na jó ebből van egy újabb Z4, de na...), merci, az alfák úgy néz ki ugrottak mert a preview-k alapján a komplett márka offos. Hol egy újabb Mazda? A 19-es Mazda 3 pl elég pofás kis gép, vagy ott a VW, sok újítás ott sem történt, passat, arteon, akármi? Bekerült pár új autó ami eddig nem volt, de összességében 2019 utáni nem túl sok.
Ráadásul a rocket bunny is úgy néz ki kimarad a buliból (BRZ/GT86 szélesítés, fairlady szélesítés ugrott), cserébe bedobtak olyan kiteket amik már nagyon távol vannak az ízléses szélesítéstől. -
CJ4567
nagyúr
válasz batai15 #24830 üzenetére
Az a baj, hogy a G25/27/29, és a Thrustmaster T150/TMX (Ebből a kettőből a pedálok miatt a pro verzió a javasolt) alatt tényleg az a kategória van, ami nem adja át azt, amiért az ember kiadja a pénzt egy kormányért, kivéve egy használt DFGT. Ez a legolcsóbb kormány, ami tud 900 fokos fordulatot, és van benne FFB, ez se olcsó, viszont még mindig ezerszer jobb, mint egy FFB nélküli kormány.
Én használtan 70k-ért vettem egy jó állapotú G29-et, H váltóval. Nem olcsó, de sokkal olcsóbb, mint újonnan.No Sana No Life
-
-
plejik
addikt
válasz batai15 #24763 üzenetére
Game passal behúzom, és a Prémium játékbővítmény csomagot megveszem hozzá. Olcsóbban kijönni mint az ultimate esitiont megvenni. Így meg lesz acar pass , vip, kiegészítők amik majd megjelennek stb..
iPhone 14 Pro / MacBook Pro M1 pro 14" 2021 / PlayStation 5 Pro + PS Portal / LG CX3 OLED / RedMagic Nova /
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Kompakt vízhűtés
- Gamer headsetek a felsőkategóriából
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nők, nőügyek (18+)
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Óra topik
- Suzuki topik
- Path of Exile 2
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
- Lenovo Yoga Pro 7i Profi Ultrabook -30% 14,5 Brutális i7-13700H 14Mag 16/1TB Intel Iris Xe 2,5K 90Hz
- Lenovo LOQ 15irh8
- Bontatlan Lenovo Yoga Pro 7 Profi Ultrabook -30% Ryzen 7 7840HS 8Mag 32/1TB 2,5K RadeonT 780M 4GB
- Különleges ITX PC (5800X3D 64GB 1TB RTX4060 LP) - Portal Companion Cube
- Iphone 16 pro max 256gb istyle. 2027.10 ho.-ig garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest