Új hozzászólás Aktív témák
-
-
CJ4567
veterán
válasz stillmatic #34520 üzenetére
Nem szereztem még meg a DLC-s változatot, de tippre a DLC-sen rajta van az anti-lag, mert új dolog. Ezt nézném meg a helyedben, a statisztikákat szinte minden befolyásolja, az is, aminek nem kéne.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz stillmatic #34525 üzenetére
Nézd meg, mi történik, ha elkezded cserélgetni a váltókat. Kb. jelzésértékűek ezek a statok, még annyira se lehet rá adni, mint H4-ben lehetett, ott legalább a kezelhetőség nagyjából fedte a valóságot.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34574 üzenetére
Igen, a heti versenyek vannak highly skilledre zárva, oda ajánlott a tuningolt autó.
Olyankor várnod kell, viccen kívül pár percet várj, és beadja, hogy nyertél.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Reaper #34585 üzenetére
Igazából a legnagyobb különbség az, hogy 30 és 60FPS között hatalmas az input lagbeli különbség, 33.3ms helyett 16.6ms telik el egy-egy képkocka között. Ettől függetlenül 30FPS-el is lehet akár világrekordokat felállítani, H4-ben volt pár elvetemült, aki 30FPS-en top szinten játszott, pl. ESV Barcode, de H5-ben is vannak, akik 30FPS-el játszanak elég jó szinten.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34593 üzenetére
Sokat nem ér, képes akár a gyári beállításoknál rosszabbat is kiadni.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #34627 üzenetére
A legnagyobb gond itt az, hogy S1-ben akarsz egy olyan autót használni, ami nem S1-be való, hanem A-ba. Az R34 A-ban nagyon jó, de S1-ben messze nincs elég tapadása, még első-hátsó Forza spoilerrel, és slick gumikkal se.
A második gond az, hogy sport gumikat akarsz használni, azt ebben a játékban felejtsd el, kb. a havas utakra való után a második legrosszabb, és leghaszontalanabb abroncsféle.Amúgy AWD-hez ajánlott beállítások: 1/65 anti-roll bar(igen, jól látod de ezt nem egy S1-es R34-en ajánlott kipróbálni), difi: 90/0 95/5 65
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #34644 üzenetére
A Forza tuningból mindent lehet, csak tanulni nem, mert annyira extrém beállításokat kell használni, hogy azt ha egy szimulátorba átülteted, akkor keresztbe fogsz az első kanyarban fordulni.
parandroid: A wallride az multiban már rég nem működik, a lökdösődéssel meg az a baj, hogy ami most van ghosting rendszer, az nagyjából működik, ennél többet úgy tudnának tenni, ha nincs online ütközés, de akkor meg online rivális lesz a játékból.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz kill_switch #34650 üzenetére
Én ezt tisztán versenyzés szempontjából írtam, nem driftelek szóval oda nem tudom, hogy mi a jó.
spleenszuru: Kontrollerrel, vagy billentyűzettel játszol, TCS ki vagy be van-e kapcsolva?
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34653 üzenetére
Billentyűzeten erősen ajánlott a TCS addig, amíg nem érzed jobban a játék fizikáját. ABS ugye be van kapcsolva? Anélkül nem lehet billentyűzettel fékezni.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34657 üzenetére
Igen, a TCS az a traction control, az STM (stability management) nem kell. ABS az fixen maradjon bekapcsolva, azt csak kontrollerrel szabad kikapcsolni, de H5-ben már sokkal jobb az ABS, mint az előző játékokban, szóval ez nem gond.
Qkackca: Én nem éreztem semmi különbséget a ralli kiegészítő óta, a statisztikák meg H5-ben annyit érnek, hogy egy váltó cserével változhat az irányítás a játék szerint.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #34665 üzenetére
Az Extreme E másik felhasználási módja az, ha online a Plaza körversenyt bedobja, AMS Carver tuningjával
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz stillmatic #34707 üzenetére
Nem játszottam túl sokat dirtön, de semmi változást nem vettem észre a rally DLC előtt, és után. Megkérdeztem Kapient és AMS Carvert (Kapien többet játszik dirtön, mint aszfalton, mindkettőnek van pár WR-ja rallyn), ők se éreztek változást.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz stillmatic #34709 üzenetére
Szinte minden frissítés után vannak emberek, akik hirtelen változást vesznek észre, pedig nem történt semmi. Van, aki a hangokban vesz észre változást, más a grafikában, van aki pedig a fizikán vesz észre változást, pedig semmi se történt.
Ilyenkor azt is vedd figyelembe, hogy mikor játszottatok utoljára, mert egy kisebb-nagyobb kihagyás után simán előfordul, hogy a régi időid közelébe se tudsz menni addig, amíg vissza nem szoksz a játékra.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34736 üzenetére
Ha BT adapterrel tervezed használni, nem a hivatalos adapterrel, mindenképpen frissítsd a kontroller firmware-jét az Xbox Accessories alkalmazással, mert nemrég javították a BT input lagját.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Új bug a játékban, véletlenszerűen rükvercben indulsz el.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34826 üzenetére
Én a Daytonát vettem meg belőle. Én fixen valamelyik 10 milliós vagy drágább kocsit venném belőle meg, olcsóbbra nem éri meg elhasználni (szerintem).
kovibeni777: Az AMG One az egyik legrosszabb autó, ha versenyezni akarsz.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz #71316224 #34829 üzenetére
Horizon 5-tel játszom, és itt láthatod a 10 millió és afölötti autókat.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34831 üzenetére
A 300SLR előtt a Daytona volt a legdrágább megvásárolható autó a játékban, és eléggé kedvelem az autót.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz #71316224 #34881 üzenetére
A játék már elmúlt másfél éves, és parandroid megjelenés óta (papíron megjelenés előtt már 3 nappal, mert premiumja van) játszik.
Megjelenés óta ha megcsinálod a heti cuccokat, a ritka autókból a duplákat/feleslegeseket eladod, szóval csak játszol a játékkal, akkor simán összejöhet ennyi pénz. Ha nem görcsölsz rá arra, hogy mit vegyél, mit csinálj optimálisan, hanem csak játszol, és élvezed a játékot, hamar észreveszed, hogy nem tudsz mihez kezdeni a pénzeddel, annyi van. Kezdőként elhiszem, hogy soknak tűnik az a pénz, az az autómennyiség, ami nekünk van, de gyorsan fel tudsz zárkózni.
Aki meg legendás tuner, vagy festő, ők álmukban is pénzt tudnak nyomtatni, ha akarnak.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #34916 üzenetére
Én a H4-es esetek után megtanultam bőven azt, hogy csöndben kell lapulni, ha egy jó időt összeszed az ember. Másképp nem sokáig fog az a jó idő fenn állni.
Qkackca: el is felejtettem, hogy van egy RAM 2500 tuningom megosztva H4-ben De jó hallani, hogy még mindig jó.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz stillmatic #34939 üzenetére
A 143 milliós Mercit riválisokban fogod látni, meg max a kínaiak kezében, akik mindenáron nyerni akarnak, és csak a legerősebb kocsikat viszik online.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34963 üzenetére
Nem emlékszem, van prémiumod? Ha igen, a Jaguar XJ220S-el sokkal jobban jársz S1-ben, azon gyárilag van állítható spoiler, és az sokkal jobban illik S1-be, mint a sima XJ220. Nem minden autó illik magasabb osztályba, vannak autók, amik már B felett elég kezelhetetlenek, viszont vannak, amik akár az alap osztályához képest két osztállyal fentebb is működnek, pl. Lotus Elise GT1.
Általában ha nem akarod a Forza szárnyat használni, akkor próbáld meg az autót a gyári osztályában tartani, persze elég sok a kivétel. B-ből A-ba pl. sokkal valószínűbb, hogy a Forza szárnyak nélkül feltuningolható egy autó, és kezelhető marad, mint A-ból S1-be, persze vannak kivételek.
Akármennyire is utálom Sepit, ez a videója kb. a legjobb, ha kiélezett tuningokat akarsz csinálni. Ha nem az a cél, akkor HokiHoshi bőven jó
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #34980 üzenetére
Van jópár problémám Sepivel, egy része a H4-es viselkedése, egy része meg a H5/jelen. Annyit elárulok, hogy én, és kb. a fél Team Wars szerver előre ki van tiltva Sepi discordjáról, mert közünk van a Team Wars-hoz (jó, én valamennyire tettem is róla, hogy ne kedveljen, de én se kedvelem amit ő csinál. )
Nem tagadom, hogy tud vezetni, és tud informatív videókat csinálni, de sajnos elég gyakran szeret fél információkat közölni, és úgy csűrni a mondandóját, hogy ő a szent, mindenki más a rossz. És akkor ez csak a jéghegy csúcsa.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz NoMagix #35018 üzenetére
Ez benne volt az ehavi patch leírásában, mostantól a fesztiválok nem fognak látszódni a pályákban, mert volt egy olyan hiba, hogy akinél nem voltak az adott fesztiválok kinyitva véletlen, vagy direkt, azoknál nem jelent meg, így egy elég nagy előnyt adva nekik.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #34995 üzenetére
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #35022 üzenetére
K1Z Bard tuningját használtam, valószínűleg a manuális kuplung miatt gyorsulok ennyivel jobban, de a Golf 2014 már van annyira új tippre, hogy ez nem nagy hátrány, kicsit később ki tudom próbálni.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #35022 üzenetére
A sima manuális lassabb, mint a manuális kuplunggal a Golfon, de az autómata sokkal lassabb a sima manuálishoz képest, mint a manuális a kuplunghoz képest.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #35027 üzenetére
A fék + kanyarodás az ABS-el okoz gondot, anélkül nem, csak ABS nélkül eléggé meg kell tanulni fékezni, és az ABS alig lassabb, mint ha kikapcsolnád.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Kisgépkezelő #35049 üzenetére
Én nemrég próbálgattam az ABS-t, és pont az volt a bajom vele, hogy kanyarodás + fékezés már sok volt, és elkezdett az autó kicsúszni, valahogy nem ment úgy, mint ABS nélkül.
No Sana No Life
-
-
CJ4567
veterán
válasz homerhamm #35168 üzenetére
A Last of Us első része idén lesz 10 éves, a PS4 megjelenésekor kapott egy remastert (magasabb felbontás, kicsit jobb grafika), de ennyi, elég sokat javult (szerintem) a remake-el a játék.
A H3 multija PC-n nem működik, ott teljesen kinyírták.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz spleenszuru #35174 üzenetére
Én nekem az autós játék az a Black Box NFS-ekkel kezdődött, és számomra árkád fizikából az az etalon a mai napig, akármikor előveszem az általuk csinált NFS-eket, az jut eszembe, hogy hogy van az, hogy akkoriban össze tudtak dobni egy olyan játékot, ami billentyűzettel és kontrollerrel is ugyan olyan élvezetes, tudod, hogy árkád, de nem zavar, mert egyszerűen működik, a játék azonnal és mindig azt csinálja, amit te csinálsz, és teljesen kiszámítható.
Manapság meg valahogy a Playground Games/T10-en kívül senki se tud normális árkád fizikát összehozni, mert valahogy mindig a világot akarják megváltani, ahelyett, hogy egy egyszerű, de működő, nem idegesítő irányítást összehozzanak, ahol nem az van, hogy kétszer beveszed ugyan azt a kanyart, de lehet az egyikben ok nélkül eldob a felfüggesztés, lásd The Crew 2.
A NFS-ek eröltetik még mindig a driftelős irányítást, de legalább végre eljutottak nagy nehezen odáig, hogy már nem dob el random a másik irányba az autó(NFS 2015-ben ez nagyon idegesítő volt, Paybacktől kezdve már nem volt probléma), a Crew 2-vel meg az a baj, hogy 1. nagyon túl van tolva a bemenet szűrése, így olyan érzés a játékkal játszani, mintha késve reagálna a játék, 2. túltolták az autók tapadását, de a felfüggesztés modell nem bírja ezt, ez azt eredményezve, hogy teljesen véletlenszerű autóknál 3 kerékre áll az autó (Egy 911 GT3 RS nehogy már kanyarodás közben annyira dőljön, hogy konkrétan az egyik kerék nem érinti a talajt), vagy egyszerűen eldob a másik irányba a játék.
"Egy arcade játék szvsz ne álljon abból, hogy a kocsit kb. tökéletesre kell hangolni, hogy ne csúszkáljon ki minden egyes kanyarban."
A The Crew 2-ben az autók gyári tuningja még jobban rátesz arra az érzésre, hogy mintha egy tankot irányítanál, muszáj extrém beállításokat használni, hogy élvezhetőbb lehessen a játék. A Horizon alap beállításai amúgy egész kezdőbarátiak, a legtöbb autó gyárilag alulkormányozott.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz parandroid #35295 üzenetére
Az 1 és 3 hónapos promóciókat már megszüntette a MS.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz stillmatic #35298 üzenetére
A Sierra az riválisokban van nagyon ott, B osztály felett átvette az uralmat, de A-ban is van, ahol nagyon erős.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Breeze #35314 üzenetére
Korlátozd le az FPS-ed, kikapcsolt FPS korlát mellett nagyon könnyen 400+ FPS-ed lehet a játék előtti menüben, és azt nem szereti a játék. Ha ki alt-tab-olsz, az is megoldás, de az FPS korlát egyszerűbb. A játék működik rendesen nagyon magas FPS-ek mellett is, csak a játék előtti menü nem.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo P1 Gen2, 15,6" FHD IPS, I7-9750H CPU, 32GB DDR4, 1TB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10, Számla,
- RGB MAGYAR ! ASUS ROG STRIX GL703 - 17.3"iPS , i7, GTX1060-6, 16DDR4 / 256 NVMe +1TB +garancia +SZLA
- ASUS TUF F15 FX506- 15,6"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11 - 2 év garancia
- HP Z620 és Z820 dupla processzoros gépek, akár E5-2690v2 20 mag, i7-11700 erősség 64 Gb RAM
- Új 2K Gamer PC Ryzen 7 5700X/ RTX 3070 8Gb/1Tb M2/2x8Gb Fury DDR4 3200Mhz/700W 2-3 Év Gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen