Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
veterán
válasz IntelKiller7 #37338 üzenetére
Másképp semmi stratégiára nem lennél rákényszerülve, hanem minden versenyt softon végigmennél.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
Privát versenyt akartunk játszani, tele lobbyval, esőben. Ha esőre volt állítva az időjárás, véletlenszerűen Xboxon és PC-n is összeomlott a játék, de szárazra állítva jó volt.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz GalaHU #37708 üzenetére
Nem kötelességük letesztelni, hogy most a rengeteg féle 3rd party AV-al normálisan fut-e a játék, vagy nem, esetleg valamelyik frissítés után véletlen nem indul, mert a 3rd party AV megfogja mert túl aggresszív. Bitdefender a másik példa, ami elterjedt, mégis gondot tud okozni.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Meta az mindig is lesz addig, amíg bármennyi különbség is van az autók között, ennek nem lehet mit csinálni. Ha az Audi-t nerfelik, akkor a Lynx lesz a következő legjobb. Ha azt nerfelik, akkor az utána lévő lesz a leggyorsabb.
Az Audi pedig közelebb van a Lynx-hez, mint a VW Golf volt bármihez az osztályban.[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz WATERDACA #37797 üzenetére
Nem akarom az örömöd elrontani, de jelenleg kb. szerencsén múlik, hogy kiket kapsz, még magas rankkal is. 4987 pontnál vagyok, és vagy kapok olyanokat, akik ellen azt se tudom, hogy fiú vagy lány vagyok-e, vagy kapok olyanokat, akikre körönként két másodpercet verek
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #37825 üzenetére
Engem is zavar valamilyen szinten, hogy van egy high-end gépem, és vagy kevésbé csúnya grafikával játszom, de akkor néha mikroakad, vagy csúnyább grafikával, és akkor folyamatos a játék, de már rég túltettem rajta magam, mert a versenyzés és a fizika egyáltalán nem rossz. Ha ki akarom élni magam grafika terén, akkor más játékkal játszom
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #37832 üzenetére
Erre az egész összehasonlításra, meg melyik a realisztikusabbra annyit mondanék, hogy nézd meg egy adott pálya és autókombinációval FM-ben a legjobb időket, majd nézd meg egy általad kedvelt "realisztikus" szimulátorban. Meg fogsz lepődni (Többiek kedvéért lelövöm a poént: A Forza lassabb, mint a valóság, a szimulátorok közül az rFactor 2 pedig gyorsabb.)
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Döglött Róka #37860 üzenetére
A Forzában sose volt realisztikus a tuning, nem mindig történik az, amit elvárna az ember akár a leírásból kiindulva. A Motorsport már jobb úton jár, de ez van, ez csak egy játék.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz WATERDACA #37887 üzenetére
Én egy Dualsense kontrollerrel játszom, először ABS nélkül kezdtem az előző Forzás tapasztalatok alapján, magával a fékezéssel nem volt gondom, de annyira más nekem a FM, mint a H4/5, hogy inkább bekapcsoltam az ABS-t, hogy ne kelljen erre is fókuszálnom egyelőre Szerencsére itt nem vagy olyan hátrányban, mint az előző részekben.
Majd ha úgy érzem, hogy most már megvan az a tempó, amit szeretnék magamtól, akkor kikapcsolom az ABS-t
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Döglött Róka #37891 üzenetére
Pedig most igaza van, nincs hatalmas különbség be és kikapcsolt ABS között, sokkal nagyobb különbség volt a régebbi részekben.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
A Series kontrollernél azért vannak apró különbségek, mint a ravaszok másképp reagálnak, a rezgés is kicsit más. Nekem marad a Dualsense, ismerőstől elkértem egy hétvégére, hétfőn mentem venni Pedig nekem előtte egy évig volt egy Series kontroller, az előtt meg két évig használtam DS4-et.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz kicsako #37897 üzenetére
Az akkuidő az egyetlen hátránya szerintem, az adaptív ravaszokat imádom, de PC-n nagyon kevés játék támogatja. Rezgés alapjáraton jó, a támogatott játékokban pedig egy más világ, PC-n úgy szabom testre, ahogy akarom mert Steam + DS4Windows-ban minden is állítható, a tapipad játék közbeni Spotify kezelésre nagyon hasznos. És kézbe fogni egyszerűen jó, kézre áll, minőségi érzése van.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Döglött Róka #37901 üzenetére
A kontrollernek nincs köze a féktávhoz, ha te Series kontrolleren nyomod be 75%-ra a ravaszt, az minden más kontrolleren is 75% lesz, a játékot pont nem érdekli hogy milyen bemeneti eszközön nyomod le X%-ban a féket.
Nem azt mondtuk, hogy nincs különbség, hanem nincs hatalmas különbség, az ABS off gyorsabb, de most már a bekapcsolt ABS is elég kompetitív.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Döglött Róka #37903 üzenetére
A holtjáték annyit tesz, hogy mennyire kell lenyomni a kontrollert, hogy elkezdjen érzékelni, onnantól fogva meg már mindegy. Alapjáraton feleslegesen fel van véve az összes játékon belül, amit nem is értek, főleg a 24-es gyári inside deadzone-t
Ha már deadzone: nagyon ajánlom, hogy a kontroller beállítások alján a steering self alignmentet tedd 0-ra Így nem fogja hirtelen visszarángatni a játék a kormányt középre abban a pillanatban, hogy elengeded a sticket, természetesebbnek fog érződni az egész.
Nekem most megfelel az ABS, kikapcsolt ABS-el is játszottam, szerintem teljesen vállalható bekapcsolva. Majd ha jobban megszokom a játékot, akkor kikapcsolom
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #37912 üzenetére
Ez nem csak a Forzára igaz, hanem az összes autós játékra, amiben van bármennyi különbség az autók között, és amíg nem mész el a teljes szimulátorig, addig a meta beállítások is jelen lesznek. De már a FM-ban is autónként kell tuningolnod, nem annyira egyszerű mint egy FH.
De a szimulátorokban is vannak olyanok, hogy a hajad égnek áll, ACC-ben egy ideig pl. -4 toe volt a meta
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Döglött Róka #37914 üzenetére
Trackmaniaban nincsenek meta autók, mert mindegyik ugyan olyan.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #37917 üzenetére
Ez ennyire azért nem egyszerű FM23-ban, ha megnézed a ForzaVerse discord szerverét, kettő tuning között elég nagy beállításbeli különbségek vannak, ugyan azon autón, és elég másképp viselkednek. Nagyobb különbség van FM-ban tuning és tuning között, mint Horizon-ban, főleg úgy, hogy bejött az állítható felfüggesztés geometria, ami eddig nem volt a Forza része
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
-
CJ4567
veterán
válasz stillmatic #38028 üzenetére
Az utolsó két videója FM-os. Ahogy a Crew-os előtt szinte az összes.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz WATERDACA #38065 üzenetére
Nálam a játék még mindig mikroakad, ha 60FPS fölött szeretnék játszani, pedig a gépem bőven meglenne a folyamatos 80+FPS-hez Úgyhogy first world problemre first world problem szintű megoldásom van, 60FPS lock, a játékot meg felvettem 4K-ra
A menük tényleg mintha gyorsabbak lennének, főleg a tuning mentése, és keresése.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Az új patch óta használható Forza GT-ben a KTM GT2.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #38088 üzenetére
Alex-el az a bajom, hogy túlságosan TAA és DLSS őrült Ő volt az, aki azt mondta, hogy a FM jól tette, hogy átállt MSAA-ról TAA-ra.
Meg láttam róla olyan képeket, amik után sose fogok tudni röhögés nélkül róla beszélni, de ez már egy teljesen másik téma
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #38106 üzenetére
A GT7 AI-ja max akkor veri el a FM-ét, ha Sophy-ról van szó, ami tudtommal még mindig limitált számú versenyben szerepel, de egyik játék se az AI miatt híres. GT7-ben még mindig vannak mikrotranzakciók, csak most már könnyebb pénzt szerezni.
"Ha ki akarsz maxolni egy autót az 6-8 óra minimum" Utálom én is a rendszert, kb. ez az egyetlen indok, amiért nem játszok a játékkal annyit, amennyit szeretnék, de azért ennyire túloznod se kéne. 3,5 óra, ha autodrive + makróval tolod, hogy azt higgye, a gép előtt vagy, ha pedig kézzel levezeted a köröket, akkor 2-2,5 óra. És elég sok mindenre a 30-35-ös szint is elég, az meg még ennyi idő se.
A meta autók DLC mögé rejtése sajnos nem új, már nagyon rég óta ezt csinálja a Forza.
A Test Drive Solar Crown-ról nagyon szívesen mesélnék, de nem mesélhetek. De ne várj sokat, annyit mondok
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Raymond #38114 üzenetére
Annyit mondok, hogy kb. 20 percig bírtam a második bétát Csak NDA van rajta.
AsakuraDave: Azt írtam, hogy 2-2,5 óra, ha te vezetsz, és 3-3,5 ha az autodrive-ra bízod. Ezek olyan számok, amit a közösség már kimatekozott (ha nagyon érdekel, valaki csinált egy konkrét excel táblázatot arra, hogy melyik pálya a leggyorsabb, meg tudom keresni később), de magadnak is kipróbálhatod, hasonló eredmény fog kijönni.
Őszinte leszek, nekem is a GT7 tudásom videókból van, csak a GT:S-al játszottam pár órát ismerősnél, a driving missionöket aranyra megcsináltam, és ha ilyesmi fizikája van a GT7-nek, akkor az is van annyira alulkormányozott, mint a FM.
Az Intel fanatizmus még mindig jelen van mindenhol, főleg Twitteren, nézz rá egyszer FrameChasers fiókjára.
Döglött Róka: Szerintem meg a FM-ban találták el végre a FWD autók vezethetőségét, csak ugye azért oda kell figyelni arra, hogy ~300 lóerővel nem igazán léphetsz a gázra anélkül, hogy alulkormányozott legyen az autó, másképp kell vezetni őket.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #38129 üzenetére
Ezzel annyi a gond, hogy Steam nem az elsődleges játékosbázisa a játéknak, legtöbb ember XGP/MS Store-ból nyomja.
Csak nézd meg azt, hogy FH5-ben mennyire gyorsan találsz multiban egy teli lobby-t, majd FM-ben. Hiába van Steam-en több játékosa a FH5-nek, FM-ben sokkal könnyebb egy teli lobby-t találnod.
Döglött Róka: Engem személy szerint annyi zavar a grafikában, hogy a FH5 szebb grafikával sokkal jobban fut, és szerintem egy next-gen, a fejlesztők által agyonfényezett játéktól többet el lehetne várni, de ennyi. Konzolon is hasonló véleményen lennék, csak ott nem játszik a teljesítmény rész, mert mindkét játéknak van 60FPS módja, amit stabilan tartanak.
Részben valószínűleg azért gondolom így, mert én jobban kedvelem a színes, élénk megvilágítást, amit a FH5, és a GT7 is vissza tud adni, viszont ettől függetlenül nagyon jókat tudok versenyezni a játékban, a fizika nagyon élvezhető.[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #38137 üzenetére
Lobby alatt azt értem, hogy bemész a multiplayer fülre, és vagy mindent bele, és dobja amit dob módon versenyzel, vagy pedig te választasz osztályt, és versenytípust.
FH4-el azért játszanak, mert szinte hetente van féláron. Más kérdés, hogy ebből te semmit se látsz, mert az online versenyzés része már 2021 óta nagyon durván hosszú töltési időkből áll, és alig játszik valaki online.
A review-okat meg nem mindenki írja le. 1800 órám van FH4-ben, és nem vett rá egyszer se a lélek, hogy írjak az MS Store-ra bármit, ahogy Steam-en is van 3 review-om. Tovább megyek, én vagyok az, aki figyelmen kívül hagyja azokat az email-eket, hogy értékeljem a terméket és a boltot.
FH5 az elején volt ám vegyes is Az se jó állapotban jelent meg, FH4 az elején egyenesen botrányos lett volna.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #38140 üzenetére
"Persze, hogy nem találsz lobby-t mert aki multizik az már alapból privát lobbyba tolja haverokkal vagy k.va sokan nem is multiba versenyeznek mert nem az a lényege, de tudsz azt is ha akarsz."
Nem, azért nem találsz lobby-t, mert aki multizik, és komolyabban gondolja, az már átment Motorsportra, mert akármennyire bugos még mindig, ettől függetlenül egy jobb versenyzési élményt kapsz.
A FH4 érdekes módon még akkor is egész jól életben volt, amikor már bugos volt az online versenyzés (2021 márciusa, Steam verzió megjelenése), de 2019-2020-ban kb. bármikor mentél játszani, tudtad, hogy nem 3-5 ember ellen fogsz versenyezni. Most meg kint van a FM, és vagy alig van valaki, vagy összefutsz egy csalóval.
Annyira nem ez a lényege a játéknak, hogy annó a H4-ben volt ranked is, csak aztán kivették, mert túl toxikusnak találták. H3-ban még voltak hivatalos pénzdíjas bajnokságok isTök jó, hogy az open world-ben elvileg találkozhatsz már bárkivel, de a valóság az, hogy egy ekkora térképre kevés a 12 játékos, és sokszor nem is úgy működik, ahogy kéne, így nem látsz senkit, de ez már a H4-ben is így volt.
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #38147 üzenetére
Úgy vagyok benne a TDUSC bétájában, hogy jelentkeztem, mert bárki jelentkezhet, aztán lehet a következőbe behívnak, onnantól fogva meg az összesnek a része vagy. Amúgy meg pont a versenyzésről beszéltek a legutolsó blogjukban, még ranked is lesz a játékban
Én más társasággal tettem a Forzákba annyi órát, amennyit beletettem, ők is a versenyzést kedvelik, a krúzolás ideig óráig jó, de aztán kifújt. Egyetlen játékban volt a krúzolás számomra idáig élvezetes, az pedig AC + SRP, de ott is csak egy ideig.
Meta autók pedig minden egyes autós játékban vannak, ahol nem egyenrangú az összes kocsi, nem tudom miért vagy ezen annyira kiakadva. Még azokban a játékokban is, ahol nincs olyan fejlesztés, mint a Forzában. Mondok jobbat, ACC-ben is ugyan úgy megvan, hogy mi az aktuális legjobb autó, pedig ott még BoP is van.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #38150 üzenetére
FH4-5 multiban volt/van jópár lehetőség autóra, ami a meta autókkal felveszi a versenyt, és meta autókból is lehet válogatni. Ha meg custom adventuret játszol, akkor láthatsz autóvariációt. Nem beszélve arról, hogy az átlagos játékos meta autóban is lassabb, mint egy átlag feletti egy rosszabb kocsiban.
És FH4-ből a Bone Shaker és a Track-Tor ki volt tiltva, FH5-ben a Raesr és az I-Pace van tiltva. Ha örökké tiltanád azokat az autókat, amik gyorsabbak mint az átlag, akkor a végén nem tudnál mivel versenyezni
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #38127 üzenetére
Ez Lime Rockon belül melyik útvonal?
Ezt a videót találtam tőle, de itt tuningolt kocsival ment, és ha jól látom Lime Rock Full.
Nem szóltam, elején ment gyárival. Mindjárt jövök[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen