Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #17731 üzenetére
Volt egy-két glitch régen, amivel pár pillanat alatt lehetett egy 50 körös Goliathot nyerni, aztán lépni egyszerre vagy 50-60 szintet. Azért így is kellett némi kitartás, mert ha jól számolom összesen 10 000 szintet kell lépni a 10-es presztízshez.
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz homerhamm #17747 üzenetére
Hát nekem egy kicsit több van.
Egyébként mostanában sok új arcot látok itt, úgyhogy bárkinek kell némi zseton, adok szívesen. Ahogy nézem, a Jaguar C-Type-os módszer még mindig működik (car pass kell hozzá ahogy nézem). -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz ClunkyChip #17788 üzenetére
A Steamet rengetegen használják, ezért számukra elkerülhetetlen volt, hogy implementálják ezt a funkciót, hogy csökkentsék a szervereik leterheltségét és ezáltal a költségeiket is. Mivel az MS store-t senki nem használja így erre nekik nincs szükségük.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Ventur@ #17801 üzenetére
Shelby Monaco King Cobra, vagy Ferrari 599XX Evo. A Shelby jobban gyorsul, az inkább akkor jó, ha nincs túl sok hely nekifutni, a Ferrari meg gyorsabb. Ide inkább a Ferrarit próbálnám, mert van bőven hely nekifutni. A Königsegg Agera RS jó még ugratáshoz, mert azt könnyű orra buktatni és csúszva, pattogva nyer még az ember pár métert.
Off: Ahogy nézem az új Project Cars trailerét, mintha kicsit a Forza Horizonra próbálnának lőni, valamiféle open world dologgal, miközben megtartják a kicsit realisztikusabb irányítást és a valós versenypályákat is. Kíváncsi vagyok sikerül e két legyet ütniük egy csapásra és kicsit a nyakára lépni a Forzáknak, nehogy túlzottan. elkényelmesedjen itt a T10 és a PG.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Szerintem itt nem az erőforráshiány volt a gond. A gépteljesítménynek elégnek kellett lennie, mert a GTA V már az előző genen dupla ilyen nagy térképpel és úthálózattal rendelkezett, miközben még földön, vízen, levegőben is lehetett közlekedni, meg kezelni az NPC-ket stb... Emberi erőforrás is lehetett bőven, csak azt meg arra pazarolták, hogy tavakat meg hegyoldalakat másoljanak le 1:1 méretarányban, mintha nem szóltak volna nekik, hogy ez amúgy egy autós játék és car go road. Valószínűleg ami időt arra eltoltak, hogy egy fél velencei tó méretű tavat az összes szigetével 1:1-ben lemodellezzenek, csak azért, hogy utána tegyenek rá egyetlen gyorsulásit, ahelyett tudtak volna csinálni egy random hegyoldalat 20 kilóméternyi tekergős szerpentinnel.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #17874 üzenetére
Én meg is vettem ennyiért a standardot most. Az irányítás az nagyon más. Ha a Horizonnal akarnám összehasonlítani, akkor a Horiozon mintha üres taligát tolnál, a Motorsport meg mintha agyagos sárral púposra pakoltat. Főleg féktávoknál sokszor még a kanyart sem látod, de már kéne taposni a pedált. Hátsókerékhajtásos kocsikkal viszont szerintem egyszerűbb bánni, pedig már az elején adott nekem egy F50-et meg valami GT2-es Corvettet, pedig a vezetési segédleteket ugyanúgy kikapcsoltam mint Horizonban.
Nagy előnylőny, hogy ha játszottál már egy pár autóversenyes játékkal, akkor a pályák nagyrésze nem lesz ismeretlen.
Tegnap mentem párat botok ellen, az mondjuk gyalázat volt. Fullba nyomják a roncsderbit, míg nekem két köröm lenne rá, hogy kielőzzem a fél mezőnyt. Egyedül egy 23 körös verseny volt nagyon állat Spaban, ott lehetett szépen körönként pár tizedet osonni előre mint egy rendes versenyen, aztán reménykedni, hogy a következő körben már szélárnyékból tudok előzni az Eau rouge végén a hosszú egyenesben.
Át is mentem inkább onlineba. Ott viszont tök jó versenyeket nyomtam egy ajándékba japott minden tuning nélküli elsőkerékhajtású kompakttal. Bő fél órát versenyeztem nagyjából a középmezőnyben, összevissza előzgettük egymást és közben senki nem tolt le a pályáról, pedig nincs olyan durva "szellemjárás" mint a horizonban, egyszerűen csak látszik a pályákon, hogy a tervezésükkor figyelembe vették, hogy ott majd egyszer autóverseny is lesz.
Ha a forza hubban rendszeresen beszedted az ajándék 100k kreditet, akkor lesz némi előnyöd induláskor, meg jött pár ingyenes DLC amik szintén adnak annyi kocsit, hogy azért ne nulláról kelljen indulni.lanszelot: Megveszed a Veyront 2-ért, megcsinálod 5 perc alatt a feladatokat, kapsz 200 pontot, abból 100-at megtartasz, 100-ért meg veszel egy LFA-t és eladod 16-ért, vagy megtartod, ha még nincs meg. Szerintem nem rossz üzlet.
saját korábbi hsz-em... Emlékeztem, hogy kaptam valamikor ingyen egy The Crew-et. Elindultam a játék elején kapott kis 370Z-vel felfedezni, 2 óra alatt nem sikerült körbeérnem a pályán. FH4-ben egy Goliath mondjuk 12-13 perc lenne vele. Aztán, hogy mennyire kidolgozottak bizonyos részei a pályának, azt már nem néztem, mert többnyire nyílegyenes autopályákon mentem, bár azért így is becsúszott pl: egy 25 kilóméter hosszú egybefüggő szerpentin amiért Forzában ölni tudnék, meg végtelen homokdűnék az út szélén, amin tényleg lehetne nyomni az offroadot, mint a Szalayék a dakaron. És mindez szintén előző generációs konzolokon. Kár, hogy az irányítás pont az a fajta rossz arcade, hogy kb. csak a nitrót kell nyomni oszt jóvan. Amikor belebukkantam valami szlalomversenybe az úton (kb úgy mint Horizonban a trükkzónák), amiatt nem tudtam rendesen megcsinálni, mert bár nekem kanyarognom kellett volna, de valami láthatatlan erő sunyin egyenesbe akart húzni folyton. Még jó, hogy én vezetem a kocsit.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #17947 üzenetére
Finomabb gázadás, korai felváltás (ha manuális váltót használsz), széles hátsó kerék, jobb gumi, összkerékhajtás, még hosszabb végáttétel.
Sebességfüggő a maximális kitéríthetőség, hogy azért valamennyire értelmesen kezelhető maradjon a játék, különben nagy sebességeknél amikor csak egész apró kormánymozdulatokat kell tenni, nem tudnád kezelni az analóggal.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #17952 üzenetére
Nem sok tapasztalatom RWD powerbuildekkel, de azért meg bírtam oldani. A segge tényleg folyamatosan ki akar csúszkálni, de végülis 715 lóerő hátsó keréken, az nem játék. Ilyen szinten már mindenképp illik legalább jobb gumit és/vagy spoilert tenni a kocsira, mert amúgy ezek nem versenyautók.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
A Forza Motorsportot és a Gran Turismot szokák simcadenek nevezni. A PC2-t többnyire szimulátornak tartják, de a PC3 úgy tűnik majd szintén a simcade kategóriát fogja erősíteni. A Horizon meg sima arcade, egy kicsit realisztikusabb beütéssel.
Az AWD Swap meg egyszerűen egy számítási hiba miatt többnyire versenyképesebb mindennél, kivéve egy-két powerbuildet, de azokat meg ember legyen a talpán aki elvezeti. Az AWD tuningnál a hátsó kerék szélesítése és a forza szárny az nem növeli, hanem csökkenti a pontokat, mert ugye általában attól rosszabbul megy a kocsi, ha az a gumi, amire a hajtás nagyobbik része jut másfélszer olyan széles. Az már csak grátisz, hogy még egy versenyváltót is kap az ember, miközben ezért alap hajtáslánccal egy rakás pontot kell áldozni, különben (főleg régebbi autóknál) mehet az ember valami olyan négyfokozatú váltóval, aminek csak a középső két fokozata jó valamire.
Egyébként ha realisztikusan nézi az ember, egy Aston Martin alapesetben arra van, hogy a befutottabb Premier League focisták azzal menjenek edzésre, ahhoz meg hogy versenyezni lehessen vele, kihajítanak belőle vagy 4-500 kilónyi koloncot, vagy 20 centit szélesítenek rajta, kap egy garnitúra slicket, meg egy elég durva aerokitet, úgyhogy szerintem egyáltalán nem gáz, ha FH-ban is kezelésbe veszi az ember egy kicsit ezeket a kocsikat, mielőtt nekiáll versenyezni. Egyébként a valóságban a vezetési segédleteket sem vetik meg annyira, mint mi itt a Forzában. Van ABS és TC is, ráadásul menet közben állítható. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Gabor777 #17997 üzenetére
Persze, hogy nem szokás, mert tilos. Abban a pár évben, amíg nem tiltották, ott is használták, sőt gyaníthatóan voltak akik azután is.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #18007 üzenetére
Sajnos ez ilyen. Nem tudom miért nem tudják listázni rendesen mint a tuningokat, de valamiért csak a legnépszerűbb 15 van a listában. Egyébként vagy úgy tudod indítani, hogy odaállsz az adott rajthelyhez, vagy rákereséskor szűröd őket rajthely, szakág, típus stb... szerint. Sajnos a forzáknak az UI sem az erőssége.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ha másik játékostól töltesz le tuningot, azt nem tudod módosítani. De szerencsére egy egyenesben gyorsan menő kocsit nem olyan nehéz összehozni. (Az még az amerikaikanak is megy. ) Tegyél bele egy 6.5V12-őt, turbót, motortuningnál "mindentbele", meg nagyjából minden másból is "mindentbele", kivéve a bukócsövet, mert az csak plusz súly. Futóműből jó lesz a verseny, gumiból is a verseny, hajtásból meg amelyik kényelmes. Hátsókerékhajtással talán egy lehelletnyivel gyorsabb, de összkerékhajtással meg sokkal könnyebb egyenesen elindulni. Én délről szoktam nekifutni a körforgalomtól.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #18098 üzenetére
Azt az utolsó 120 métert mér nem toldottad bele, hogy körbeérjen? Egy kör nem kör. Egyébként nekem tetszett, hogy a korábbi pályáidhoz képest sokkal kevesebb helyen törted meg az útvonalat ilyen lehetetlenül hegyes szögben visszatekeredő kanyarokkal. Egyébként említetted, hogy hoztál már át FM7-ből festéseket, meg a matricákat. Azt hogy lehet? Nekem nem ajánlja fel őket.
ansell: Ahogy néztem, valahogy kicserélődtek a feladatok, és emiatt az utolsó párat újra kell csinálni. Viszont így mintha a jutalmat is duplán kaptam volna, bár annyira nem figyeltem, mert nem igazán van már rá szükségem.
gduck: Abból nem kapsz. Egy sérült kissrác kapta aki segített tesztelni/promózni az xbox adaptive kontrollert. A gáz az, hogy egy teljesen egyedi tereptuning érhető el hozzá, spéci hátsó szárnnyal, gallyráccsal, meg olyan terepgumikkal, ami a terepjárókon és a pickupokon kívül csak a Capri FE-re van. Értem a gesztust, hogy akartak valamit adni a srácnak ami tetszik neki, de szerintem úgy is szép lett volna, ha valamilyen módon odaadják mindenki másnak is. Tán még némi reklámértéke is lett volna. Mindegy mert egyébként így is annyi kocsi van, hogy a felével még nem gurultam 100 méternél többet.
Joccc07: Audi TT-vel, meg 17-es Focussal. Egyébként (legalábbis unbeatable módban) olyan valószerűtlenül gyorsak, hogy az official fórumon már memeket is csináltak róluk.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Joccc07 #18130 üzenetére
A szombat este nekem is megteszi.
Gabor777: Az A800-as meta sajnos ilyen. A TZ2 ráadásul még a leg autó kinézetűbb autó (és sajnos a leggyengébb is) azok közt ami ott erősnek számít. Kicsit reménykedek benne, hogy a két kis középmotoros Toyota labdába tud majd rúgni, de szerintem sok vizet nem fognak zavarni.
AsakuraDave: A800 az nagyon rossz ilyen szempontból, a többi osztályban szerintem sokkal szélesebb és szebb a választék.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #18143 üzenetére
A Truenonak az idők során kialakult némi kultusza. A legenda úgy tartja, hogy japánban valami fazon tofukiszállítás közben észrevette, hogy egy könnyű hátsókerekes autóval milyen szépen lehet keresztbe menni az úton és lőn drift. Még rajzfilmet is csináltak belőle. Amolyan helyi Lada VFTS. Most másodszor elérhető úgyhogy igen ritka. Próbaképp kiraktam egyet minimál áron 3 órára (asszem 50k volt), fél óra se kellett és már 2,5-nél járt a licit, aztán már nem figyeltem mert inkább aludtam, de a végén csak kivásárolta valaki teljes áron.
Gabor777: A többség szerintem letölt valami random AWD tuningot. Kell a jó rajthoz, a kupplungos váltás meg kell a még jobb rajthoz, mert általában aközött az 1-2-3 játékos közt dől el a győzelem, aki az elején el tud szakadni a hátul lökdösődő köcsögöktől.
NoMagix: Keresésnél van egy advanced opció (X gomb), ott lehet névre is keresni. De már ne keresd, megvettem.
Zeki: Nincs mit.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Joccc07 #18179 üzenetére
Van a hivatalos PH discord amit Kiskokó linkelt a múltkor, azt már használtuk egyszer. Én legfeljebb úgy 11-ig érek rá, mert holnap van egy kis dolgom délelőtt, előtte meg nem ártana legalább egy kicsit aludni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz SidCorky #18278 üzenetére
Mostanában sokat játszottam FM7-el, főleg random unranked multiplayert (hopper) nekem eddig mindig nagyon hamar talált versenyt bármelyik osztályba is mentem. Gyakorlatilag csak belépsz egy lobbyba, aztán egymás után kapod a versenyeket, amíg ki nem lépsz. A kör végén lehet szavazni, hogy mi legyen a következő, de az is csak annyi, hogy vagy a találomra felkínált 2 lehetőségből választotok egyet, vagy ha egyik sem tetszik senkinek, akkor van még egy random opció is. A futamok viszont elég rövidek, bár van "endurance" is, de az is csak kb 20 perc, a többi inkább ilyen 5-8. Időmérő meg nincs. A single szerintem sok izgalmat nem ad, a "kampány" konkrétan siralmas szerintem.
Sajnos a rammerekkel az a helyzet, hogy vagy szerencsém van és nincsenek, vagy az első kanyarban elkap egy wannabe Grojean aztán kereshetek másik lobbyt ha nem akarom, hogy versenyről versenyre megismétlődjön. Szerintem az alsóbb osztályok ilyen szempontból egy kicsit élvezhetőbbek. Van valami "csökkentett módú" szabályrendszer, ami bünteti a pályaelhagyást, meg az agresszív játékot de nem minden játékmódban. Ilyen téren úgy tudom a GT Sport fényévekkel előrébb jár. Ghostolás az hol van hol nincs, de leginkább csak a teljesen megpördültek, és a lekörözöttek válnak köddé. Valószínűleg majd az FM8-ban már lesz valami normálisan működő rendszer, elvégre az FH4-ben is sikerült megoldani legalább a ghostolás.Egyébbként, bár tudtommal hivatalos bejelentés nincs, de azért mindenki valószínűsíti, hogy az új box megjelenése környékén jön az új Forza Motorsport is, ami azt jelenti, hogy az FM7-nek már alig fél éve van hátra. A Project Carsnak is jön az új része két hónapon belül, amit úgy tűnik GT/Forza riválisnak pozícionálnak. Sokan fanyalognak, de szerintem még jól is elsülhet. Abban csakcsak megolják, hogy rendesen 1 kattintással lehessen multizni, mint manapság szinte bármivel.
Zeki:
A RAM-ot valahogy kiszervezték a Dodge alól külön márkának, úgy mint pl: a Seat alól a Cuprát, vagy a Citroen alól a DS-t, úgyhogy ne a Dodge-ok közt keresd, hanem külön márkaként. Jelenleg két pickup van a játékban.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #18300 üzenetére
Konkrétan úgy volt, hogy írtam Qkacnak, miközben pályát szerkesztett, hogy...
-Kérhetem úgy, hogy néhány helyen sűrű erdőn vezessen át?
-Meg legyen benne olyan emelkedő, hogy csak lendületből lehessen felmenmni és aztán irányíthatatlanul csússzon vissza az ember valami folyóba
-Meg Vintage racereknek hozd már létre az eseményt, hogy legyen benne valami kihívás is!
Ugyan én csak viccből írtam, de Qkac komolyan vette, aztán ez lett belőle. Mivel nekem készült, ezért végignyomtam. Az első harmada a hegymászással nekem nem feküdt annyira, de a második része egész kellemes volt. Szerencsére volt egy AWD+Rallygumis Alfa P3 a feladatra. -
Kisgépkezelő
senior tag
AsakuraDave+rdt89: Sajnos ahhoz, hogy online-ban kompetitív legyen az ember tuningolni kell. Szerencsére a letölthető tuningokkal megoldották, hogy ne kelljen az embernek minden kocsinál egyenként kitalálni a legjobb beállításokat, csak bekövet pár embert aki jó tuningokat oszt meg, aztán három kattintásból lesz egy versenyképest autója. Én magamnak csak ritka esetben tuningolok, amúgy meg van kb. 1 tucatnyi állandó emberem akiktől töltöm le a tuningokat, ha épp kell valamire.
Nyilván amikor két kocsi közül az egyik 200, a másik meg 500 ló, akkor ott azért más téren, pl: vezethetőség többnyire inkább a 2 lovas felé billen a mérleg, aztán dönthet az ember, hogy az adott versenyekre inkább erős, vagy inkább jól vezethető kocsi kell. Pl: A Horizon fesztivál, vagy az Ambleside körversenyen ahol összesen nincs 10 kocsihossznyi egyenes, tökéletes egy gyenge de jól forduló kocsi, míg Colossusra valami olyan már A-ban is 1000Le feletti izomautó, ami éppencsak beveszi a kanyart, de egyenesben megfutja a 400-at.
Rankedben sajnos kicsit rosszabb a helyzet, mert van pár kiskapu a rendszerben, ami miatt néhány kocsi kicsit túl erős lett, és ezen (a BS és a Tracktor tiltásán kívül), nem nagyon mernek/akarnak változtatni. -
Kisgépkezelő
senior tag
Online-ba szerintem ha jó és jól tuningolt kocsival mész be, rögtön kevesebb problémád lesz a lökdösődőkkel. Nem lököd az, aki nem ér utól. Meg ha egy megfelelően irányíthatóra tuningolt kocsival vágsz neki a futamnak, akkor a kisebb lökéseket nem olyan bonyolult korrigálni, mint egy olyannál amivel már kontakt nélkül is épphogy az úton tudsz maradni.
Tök kellemes a pálya első 95%-a, egyedül az nem tetszett, hogy olyan szűkre lettek lerakva a checkpointok ahhoz képest, ahogy az adott útszakaszon lévó gyári pályákon van, hogy hiába ismertem az utat, mindig más íven kellett menni, mint ahogy jól esett volna. De azért nehézség terén nem említhető egy lapon Qkac elborultabb alkotásaival. Annyi a trükk, hogy ott ahol a hegylakó van, ott bugos a pálya ahogy nézem, és ott enyén balra el kell ugratni a következő checkpoint felé mielőtt felérnél arra a vízszintes placcra, mert ott aktiválódik az
"if ittvagy then irányíthatatlanul csússzál lefelé" programsor, csak épp nem tudsz lefele csúszni, mert vízszintes. Egyébként 5:45 alatt megvolt a Hooni RS200-al.Még tegnap megpróbáltam pár pályámat felvenni, hogy feltegyem youtube-ra, hogy ne csak egy számsort dobjak be ide, hanem rendes preview is legyen róluk, de sokra nem mentem vele, mert egyrészt gigantikus mennyiségű és hosszúságú pályám van, (aki ment már a Gigauntleten az tudja ) másrészt meg kiderült, hogy ilyen hozzám hasonló peasantoknak a youtube nem engedi a jó minőségű lejátszást, de még csak épphogy okésat sem, amíg nincs pár tízezer feliratkozóm.
Azért ittvan EGY meg MÉGEGY. -
Kisgépkezelő
senior tag
Kinek van kedve, holnap 16:30-kor közösen nekikezdeni a heti eseményekneknek?
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #18452 üzenetére
Nem haragszom meg. Egyébként nem csak egy irányban van, hanem igaz más rajthelyről, de fordítva is végig lehet menni. Úgy 380 684 086.
CJ4567: Röhögtem is, hogy milyen szépen elkelkáposztásítottalínottátok egymást. Viszont én még arra is kíváncsi lennék, hogy ott hogy kerültél a nézőtérre?
Dtomka: Nyilván visszamenőleg nem tudják mindenből kivágni, meg a magyar forgalmazást ez nem nagyon érinti, mert nálunk azért legfeljebb elenyésző számban élnek néger rabszolgák leszármazottai akiket esetleg zavarna ez a jelkép.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #18488 üzenetére
Ehh nem másolta a linket. Na mindegy szóval ott, hogy kerültél a nézőtérre?
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #18491 üzenetére
Mindkettőben van körforgalmas driftelés.
Sajnos nem lehet fordítva indulni, de szerencsére pár helyen egy kicsit odébb lehet találni ellenkező irányban induló rajthelyet.Egyéni online-nál bármilyen helyezést érsz el kapsz valamennyi pontot, csak ha nagyon hátul végzel, akkor esetleg mínusz pontot. Hogy mennyit, az attól függ, hogy hanyadik lettél, és, hogy az ellenfeleid milyen szintűek. Ha bedob egy csomó hozzád képest erős játékos közé, akkor pl: egy negyedik hely is elég lehet ahhoz, hogy pontokat szerezz, ha meg gyengék közt versenyzel, akkor már a második hely is lehet, hogy bukó.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #18544 üzenetére
Az előző szezonban is csapatosban nyomtad?
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #18547 üzenetére
Nemtom, az valami hiba lehet. Nálam minden módban csapat/játszótér/egyéni/drift egyet kér a qvalifikációhoz, és így van már minddel, mióta majd egy éve először megcsináltam 10/10-et. Csapatosba párszor a kilépést büntető "feature" óta is be tudtam kvalifikálni ugyanúgy, csak épp nem változik semmit a rangom ahhoz képest, ahol valamikor rég megálltam, akárhogy is teljesít a csapat. Egyébként meg az egyéni kalandot ajánlom, egyrészt mert az működik, másrészt meg mert ott a te teljesítményedtől függ, az előrehaladásod.
Joccc07: Igen a zöld felnis, de se boltban nem volt (hosszan*), se nyerni nem lehetett. Csak a starcardokkal lehet beszerezni, és azok közül is ez messze a legnehezebb az átlag játékos számára, lévén valahogy rá kéne venned másokat, hogy töltsék le az általad készített tuningokat, festéseket, matricákat, képeket, pályákat, ráadásul nem is kevésszer.
*Úgy tudom, egyszer vagy 20 updattel ezelőtt véletlenül úgy 15 percre betették forza shopba, de gyorsan javították a hibát.
Különlegessége, hogy az autó formájú autók közül az az egyetlen amin rendes offroados terepgumi van. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #18603 üzenetére
Nem csak úgy lehet, de úgy a leggyorsabb. Egyébként az volna a feladat, hogy a szélárnyékot kihasználva megközelítsd az ellenfelet, aztán mögüle hirtelen kivágva a sebességi fölényt kihasználva lehagyd. De ez le is van írva a feladatban. De tessék itt van pár videó, hogy hogyan lehet máshogyan megcsinálni. Nem a forzából.
Videó 1
Videó 2
A legtöbb ember fejében szerintem már ovis korában megfogalmazódik a gondolat, hogy ez így működhet, még ha az okát nem is érti -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #18624 üzenetére
Ez még egész kulturált, mert ez legalább egy belátható kanyar. Az sokkal viccesebb, ha például egy bukkanó után ugratsz neki 300-al, vagy egyszercsak kifordul eléd egy utcából a városban. A legjobb pedig, amikor ugyanez rivalsban történik életem legjobb futamának utolsó kanyarjában, és éppcsak a tükrüköt töröm le, de ők megbosszulják. Meg persze ranked online-ban, amikor az első felakad benne, a többiek meg utána már átghostolnak az egész baleseten. Főleg, ha én vagyok az aki felakad.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #18629 üzenetére
Uninstallal próbálkoztál már?
-
Kisgépkezelő
senior tag
Az durva. Szerintem ennek az információnak benne kéne lennie a tananyagban, hogy senki se szerezhessen jogosítványt míg erről nem tud!!!44!4!
Más is ugyanezért nem komálja. Ugye az online, de főleg a rivális módnak az volna a lényege, hogy egyenlő esélyek mellett mutathassa meg az ember, hogy mit tud, de ezt a random mód felbukkanó kocsik teljesen elrontják. Még ha valamilyen megtanulható rendszer szerint bukkannának fel, akkor valószínűleg többen tekintenének rá kihívásként mintsem szívatásként, de így sajnos az a helyzet, hogy mivel nem egyformán szívatja a játékosokat, így egy egész "szakág" a hozzá tartozó kb. 15 pályával (amik közt azért jók is vannak), ment a kukába.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Dtomka #18664 üzenetére
Mód nincs, de ilyen privát csoportok vannak ahol szerveznek ilyeneket. PC-n a game barban boxon meg mittoménhol, találsz ilyen cops vs civs csoportokat. Youtube-on láttam egy-két ilyen videót, az alapján úgy tűnt, hogy akik ott voltak, élvezték a dolgot, de én még nem próbáltam.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CactuS #18669 üzenetére
Ahhoz képest, hogy milyen nehéz, nem is olyan erős. Amikkel driftelni szoktam S1-ben, azok úgy 4-500 kilóval könnyebbek és ugyanannyi lóval erősebbek. Nálam csak az segített rajta, hogy beállítottam a hátsó kerékre 5 toe outot (a csúszka teljesen jobbra). Attól a többi driftkocsinak nagyon virgonc lesz a hátsó fele, de a Demonnak az kellett, hogy egyáltalán megmozduljon. Viszont ahogy nézem egész kezes kis versenyautót lehet belőle építeni a drag slickekkel S1-900-ra.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Kaci84 #18695 üzenetére
Demoban lehet nem lehet, de ha mégis, akkor ott találod rögtön indítás után az első menüben.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #18726 üzenetére
Furcsa. Ez nagyon nem a te stílusod. Felbéreltél valami ghost
writertdesignert, hogy csinálja meg helyetted, aztán ilyen lett?Az, hogy classt is választhatsz az valamiért csak bizonyos összetett feltételek teljesülése esetén lehetséges, de hogy mik azok azt még én sem értem. Van, hogy felajánlja, van, hogy nem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Revolut
- Milyen notebookot vegyek?
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- GoPro Topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- TCL LCD és LED TV-k
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs