Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz zolee145 #20907 üzenetére
A Regera az kb. csak driftelni jó, arra viszont a bődületes nyomaték miatt eléggé. Az, hogy csak egy sebességes az külön megkönnyíti azoknak akik automata váltóval próbálnának driftelni.
zotyi8: Változnak.
evitiguF: Azért X999 a kategória neve, mert azt már meg sem próbálták kiballanszolni, így természetes, hogy lesz pár kocsi ami sokkal erősebb mint a többi. Nyilván az alternatívája az lehetett volna, ha a sok az alapból is az S2 tetejéhez közeli autót már csak alig lehetne tuningolni, de az elég rossz megoldás.
C4mp3r: Akkor még egy kicsit hibátlanabbul kell menned, vagy gyorsabb de nehezebben vezethető autóval kell legalább olyan hibátlanul. Rááldoztam még régebben egy pár órát, hogy kiteszteljem a dolgot. Egész kicsi rubberbanding van unbeatable szinten is. Egyenesben csalnak a sebességgel. Ha előtted vannak akkor egyenesben valamivel lassabbak, ha mögöttük akkor meg egyenesekben mindig feljönnek mögéd kerek 10 másodpercre. Ezt a 10 másodpercet én úgy néztem, hogy csak olyan pályán lehet "megtörni" ahol nincs egy szem egyenes sem, pl: a Festival circuiten, le tudtam körözni a botokat (sőt ott ha elég sok körös blueprintet csinálsz akkor egymást is lekörözgetik előbb útobb), de mondjuk Goliathon akkor is 10 másodperccel utánam jöttek be egy bolyban, ha amúgy elvileg az én Shelby Monacomnak vagy 1,5x akkora a végsebessége mint a mögöttem beérkező akármiknek.
evitiguF: Csak akkor ha látótávon kívül vannak. Olyankor nem látszik a rombolás (akkor se ha multiban egy másik játékos rombol) és a botok valami számolt átlagtempó alapján haladnak amíg újra meg nem látod őket. Ez nagy gondot csak az egyedi pályákon okoz, mert ott gondolom nem mindig működik úgy a gyári script mint a gyári pályákon. Feltételezem azért csinálták így, mert muszáj volt valamit spórolni az erőforrásokon és mondjuk az eredeti 2013-as XOne nem tud külön szimulálni egy pályarészletet a játékosnak, meg egy-két-három másikat a távolban lévő botoknak is.
homerhamm: Eddig szóltak a licenszek a különféle zenékre, autómodellekre stb... Ez egy ilyen üzlet. A GTA régebbi epizódjainak jelenleg kapható változatai is évről évre kurtulnak, ahogy járnak le a szerződések, de ott csak a zenéket kell kiszedegetni, Forzából meg lehet, hogy évről évre ki kéne szedniük pár tucat autót, míg végül semmi nem maradna.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ez az Alfa 155 S1-ben aszfalton igencsak izmos. Minimum egy szinten van velük, de inkább még jobb is, mint a Bugatti EB110 vagy a Ford GT '05. De annyi tuningopció van, hogy talán még más terepen, más osztályban is megállja majd a helyét.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #20981 üzenetére
Csináltam még tegnap gyorsan egy tuningot hozzá, mert mástól még nem láttam olyat, ami nekem tetszett volna. Két helyen ki is próbáltam S1-ben saját korábbi időm ellen. Tükörben sem volt a szellem mikor beértem. Egyetlen baja szerintem, hogy nagyon orrnehéz és emiatt tud meglepően viselkedni amikor tökön-babon át vágná le az ember a kanyart.
A-ban még csak full grip tuningot próbáltam, hogy hátha elkapja a Clio FE-t, de nem kapja el. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #20985 üzenetére
Amúgy meg üsd a vasat, mert lassan visszatérhetnél már! Ha az új OP kocsikkal megdöntöm az összes idődet rivalsban akkor mi lesz itt? Ezelőtt a fórumról hulksmash... (de ő már régóta inaktív) eredményei zavartak annyira mindeféle traffiknál meg ugratóknál annyira, hogy minden követ megmozgassak azért, hogy ne az én nevem legyen a második mindig amikor átmegyek egyen, aztán a te szellemed üldöztem rivalsokban több-kevesebb sikerrel, de így hogy 30 évig csüccs van neked, akár uninstallt is nyomhatok.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Meg még a fentiek mellett még szerintem: BenBenBenBen999, Greddy295, GreetedDust8, JumpyArdwarkITA, KapienPL, TDU1PlatinumMod, ESV Takata, EvozRaaz, RBM CODCAOS, ATK Mang0, R e Z o a K
Érdemes követni őket a creative hubban, mert amikor tuningot keresel egy kocsihoz, az első pár amit ajánl az minig azoktól lesz akiket követsz.
Minden bizonnyal szerver oldali a gond, mert ha többen játszunk coopban akkor egymástól függetlenül egyszerre szokott ledobálni minket. Szerintem akkor kezdett el nagy gond lenni, amikor sokan kerültek home office-ba. FM7-ben is ugyanakkor kezdődtek a panaszok. Hogy az zavar e be, hogy közös szerveren megy át az adat minden Meet videokonferenciával, milliónyi Onedriveos fel-letöltéssel, meg Office365-ös dokukkal, vagy valahol másutt van bottlenek azt nem tudom, de szerintem elég egyértelmű a kapcsolat az online élmény romlása és a "hullámok" közt. De a Bugatti miatt ne szomorkodj, semmire se jó csak tán driftelni, mert olyan nehéz, hogy csak egyenesen képes menni megállás nélkül, de azt legalább akkor is tudja, ha az eleje nem is arra néz.Az Alfa 155 meg valóban kicsit szenved itt-ott attól, hogy orrnehéz, de összességében mégiscsak jobb mint az átlag jó kocsik.
A Chevy Nova FE-vel pedig egyértelműen a legjobb kanyarodni online versenyeken. Lehet, hogy olyan mint egy nagy tégla, de cserében mindent legyorsul, és hidd el, hogy sokkal könnyebb úgy befordulni, ha az első kanyarokban nem előtted tötyög egy Chevy Nova a jó íveken, hanem te vagy azzal.
Az Atomic Punknak meg sajnos nem nagyon tudok alternatívát. Még az Ariel Nomad talán olyan, hogy ha véletlenül az összes pálya lassú és kanyargós, akkor könnyen verhető vele az AP, de akkor is ott a két freeroam ahol meg kegyetlenül kikap tőlük.
A téllel viszont annyi szerencse van, hogy véletlenül a legtöbb onlineban erős kocsin pont a rallygumival lehet megtalálni az arany középutat a sebesség-irányíthatóság között, az meg télen télivé változik. Elég csak választani egy kocsit amin emlékszel, hogy az van.peterkeT: Mondjuk Hooni S2, terepen elég egyértelmű választás lett volna az RS200. Olyan szinten dominálja terepen azt az osztályt, hogy kb. az összes rallys és cross country pályán a top 100 idő legalább fele, de gyakran inkább 99%-a azzal a kocsival lett elérve. De szerencsére ha nem a trialra kell menni, akkor egy S2-901 pont olyan jó mint egy 998. Néha az ilyen versenyeknél jobban megéri megcélozni az osztály alját.
szimszonos: Ugyanolyan szórakoztató, mint a többi, de semmi extra. A pálya nem más, mint bármelyik másik területen, csak itt-ott elszórtak egy pár tucat legó pálmafát, meg ilyesmit. Akinek megvan és nem annyira tetszik neki, annak pont azért nem is tetszik annyira, mert egyáltalán nem ad annyira újszerű és eltérő játékélményt, mint a Hot Wheelses volt, de azért nem rossz, csak ebből a legós dologból nem lehetett annyit kihozni. Páran szidják azért mert gyerekes, de amikor az ember 450-el lehajt az útról átmegy a dágványon, ugrat 600 métert hogy szerezzen egy "szuper pörgetést" majd szépen odébbgurul, akkor már szerintem nem lesz attól sokkal gyerekesebb, hogy esetleg egy tucat legó napernyőt is kidönt menet közben.
-
Kisgépkezelő
senior tag
"Amúgy tök jól érezhető, de ha túltolom a motortuningot egy tapló megy mint Godzilla, csak élvezhetetlenné válik a versenyzés vele."
Ez a játék ilyen, ez nem NFS, hogy mindent rá kell pakolni a kocsikra, hanem találni kell valami egyensúlyt, ahol még épp vezethető de már elég elég gyors. A gépi ellenfelek mindig veled egy szintű autók lesznek akármennyire is tuningolod a sajátod, úgyhogy ha valamit rosszul tuningolsz, akkor még akár hátrányba is kerülhetsz. A másik véglet, hogy marha jól kanyarodik, de egyenesben nem megy, az sem előny. Szerencsére le lehet tölteni tuningokat azoktól akik már ezt kitapasztalták. Az elmúlt kb. 50 hsz-ben pont erről is beszélgettünk, úgyhogy javaslom, hogy ha mind a 21 000 hsz-t nem is olvasod végig, de arra a párra görgess azért vissza! -
Kisgépkezelő
senior tag
Csapatos versenynél vissza lehetett élni azzal, hogy kilépkednek emberek a csapatból, így a problémát javítandó hoztak egy ilyen szabályt, hogy ha valaki kilép (vagy csak simán megszakad vele a kapcsolat) senki sem kap pontot. Hogy szépen fogalmazzak ezzel a javítással kreáltak egy új problémát.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Meg hetente változó jutalom is van, ami azért jár, ha hetente egyszer teljesít az ember egy sorozatnyi super7-et. Általában valami ritkább autó, vagy jelmez. Most épp a Toyota 2000GT.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz vendingo #21410 üzenetére
Ha gondolod majd valamikor el tudok adni egy nagy marék kocsit minimáláron (általában 138k) amit továbbadhatsz pár millióért, ha egy kicsit meggazdagodnál. Szerintem megint összejött vagy 2 tucat feleslesleges ritkaságom, mert utoljára talán az év végén szórtam ki őket.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #21513 üzenetére
A felsoroltak nagyjából háromnegyedével nyertek rallyban, túrautózásban, rallycrossban Pikes Peaken, Dakaron, meg még ezer helyen, úgyhogy én a magam részéről egyáltalán nem tartom őket érdektelennek.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #21561 üzenetére
Kinagyítva girosznyúzásnak tűnik.
peterkeT: Hát ez az. Egy 23. mustang helyett simán dobhatnának mondjuk egy 405-öt, néhány bodykittel. Inkább a Dakar győztes kivitelt választanád, vagy a Pikes Peakit eseteg csak egy ilyen sima túrautót? Meg persze akár még közel-keleti/afrikai taxiként is. Tavaly még gyártották iránban.
Vagy ha már benne van a játékban 3 példányban az összes Focus és Fiesta amit elporoltak annak idején, akkor bekerülhetne az a pár Citroen ami elporolta őket. Mondjuk legalább a DS3 az megvan, de a másik kettő még jöhetne.
CactuS Clioból ha jól számolom 7 van a játékban. Ezek a Cliok szép sunyiban akkora szeletet vágtak maguknak a motorsportban, mint kevés más dolog. Nem vagyok annyira jártas a motorsportos karrierépitésben, lévén amikor nekem ezt meg kellett volna alapozni, akkor épp egy jobb biciklire se volt pénze a szüleimnek, de nekem úgy tűnik, hogy ez a tizensok országban futó széria valami olyan belépő szint lehet az autóversenyzésbe, ahol majdnem mindenki megfordult aki utána vitte valamire ebben a szakágban. Egyet a Michelisz is nyert útban a WTCR bajnoki cím felé. Gondolom emiatt van sok Clio minden pályaversenyes játékban. Az FH4 meg örökölte őket az FM szériából.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #21648 üzenetére
Ha jól rémlik egy időben a Derwent kifejezés akadt fenn a szűrőn. A térkép bal szélén a nagy tavat Derwentwaternek , a közepe fele a víztározót a nagy duzzasztógáttal Derwent Reservoirnak, a folyót köztük meg Derwent Rivernek hívják. Ezeket ráadásul valóságban is létező helyekről modellezték majdnem pontosan 1:1 méretarányban (akit érdekel keressen rá gmapsen) így egy kicsit hülyén vette ki magát, hogy nem használhatom ezt a nevet mondjuk egy egyedi pályához, főleg, hogy gyári pálya is van vagy 5 aminek szerepel a nevében ez a szó.
Úgy tűnik már javították. -
Kisgépkezelő
senior tag
Eddig úgy volt, hogy a Turn10 csinálta a Forzatech engine-t és a fejlesztőeszközöket, meg persze a Motorsport részeket a Playground Games pedig a kész alapokra építette a Horizonokat. Egy enginefrissítés mindenképp ráférne a sorozatra, úgyhogy valószínűleg csak akkor kezdheti meg a munkát a PGG a Horizonon amikor a T10 már majdnem kész van az új Motorsporttal. Ahogy nézem a PGG addig valami Fable rebooton dolgozik.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz floatr #21945 üzenetére
Hát ha megveszed a Bamburgh (sajnos az is 10 millió) vagy Edinburgh (az meg 15) kastélyokat, akkor kapsz egy-egy olyan kocsit ami jó a bajnokságra. Amúgy tényleg szivatásnak tűnik most. Máskor mindig ügyeltek rá, hogy legalább forza shopból ingyen (pontokért) meg lehessen venni a vintage racereket, ha az kell valamelyik heti eseményhez. Esetleg a hét vége felé nézegesd az aukciós házat, hátha vannak olyanok akik rögtön túl is akarnak adni rajtuk. Onnét 1M körül be lehet szerezni, de ahogy látom most az AH-t is lefosztották.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz homerhamm #22003 üzenetére
A végsebessége egyiknek nem akkora, de amúgy kanyarban sokkal gyorsabb az Evonál a Mosler és a Königsegg CCGT is, úgyhogy a legtöbb sebességzónára jobbak. A Moslernek inkább a leszorítóereje nagyobb, a CCGT-nek meg a gumijai jobbak, úgyhogy a Mosler inkább ott verhetetlen ahol stabilan magas tempóval kell menni, a CCGT meg ott ahol esetleg egy-két gyorsítás˛lassítás is van a zónában. Ha még lassabb és kanyargósabb arra meg ott a VillanyVW.
PeL: Még mindig lehet, de valami elég spéci tuning beállítások kellenek hozzá. Legegyszerűbb, ha letöltesz hozzá valami tuningot, de ha magad akarod csinálni, biztos találsz valahol a neten arról egy leírást/videót, hogy mit mennyire kell állítani.
iwu: Ha kilép a csapat fele, az többnyire inkább jó, mint rossz. A pontszámítás rendszere olyan, hogy az esélyeid nem csökkenek a győzelemre, viszont minél kevesebb a csapattárs annál kevesebb az esélye, hogy kilöknek.
Ezt az új 207-et meg jól elcseszték. Van az egyedi versenymotorja, meg a szintén ritka spec. versenygumija, de tuningnál nincs olyan lehetséges kombinácó, hogy A-ra vagy S1-re tuningolva ne kelljen legalább az egyiket lecserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Boti80 #22018 üzenetére
Sokkal ügyetlenebbül, főleg a gyorsabb erősebb kocsikat. Az ilyen köznapibb kocsikat 3-400 lóerőig egész szépen lehet kormánnyal is terelgetni, de afölött a kontroller, vagy akár a billentyűzet egyértelműen gyorsabb. Cserében az élmény más. Vannak itt a fórumon olyanok akik inkább a gurulgatás meg a tájnézés élményéért játszanak, ők inkább kormánnyal játszanak.
NoMagix: Ha jól nézem, legfeljebb úgy, ha hátsókerekesre cserélem, de az meg megint egy olyan kompromisszum amitől a pont lényege veszik el az autónak.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CactuS #22156 üzenetére
A Viper motornak olyan rossz hangja van az FH4-ben, hogy nem vagyok hajlandó semmibe se beletenni azt a V10-et, pedig elég sok kocsinál egy V10 swap lenne a legértelmesebb tuningopció. Egyébként pont most a Raenda Tachyonnal kapcsolatban voltak rá nagyon büszkék, hogy ez most egy különleges kocsi, mert ehhez muszáj volt felvenniük egy valódi példány hangját. Ezzel nyilván akaratlanul is elárulták, hogy a legtöbb másik autónál valamit alkot az egyik sound designer a meglévő minták alapján, aztán jólvanazúgy.
MrTwister: Másnál a 3080-ak a bányákban vannak.
CJ4567: FM7-ben is csak azokon a bajnokságokon játszottak simrigekkel ahol a szponzorok kérésére kitiltották a kontrollereket. Egyébként ilyen normál eseményeken mindenki kontrollerezett. Viccesek voltak a közvetítések. Valahogy nem tűntek túlzottan komolyan vehetőnek a játékosok ahogy ültek a monitorba belehajolva miközben az asztal alatt matattak a kontrollerekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz El Diabl0 #22194 üzenetére
Nekem a Run nagyon bejött. Azóta várom, hogy jöjjön a második része. Nekem nem volt bajom a viszonylag rövid karrier móddal sem, szeretem az olyan játékokat, amiket pont olyan hosszúra csinálnak mint amennyi kontentjük van hozzá. A mindenféle offline meg online challengek egész sokat hozzátettek, így nekem van benne 40 órám az Origin szerint. Az irányítást és a vezetési élményt is egész jól eltalálták abban a részben.
zisz: Nekem is az U1 jött be jobban. Hiába volt több a tartalom a 2. részben, valahogy nekem jobban tetszettek abban a zenék, meg a pályák mint az utódjában. Dúrummdumdum > Riders on the storm. Ami még szerintem nagyon jó volt az a PSP-s Underground Rivals. Az is inkább az U1-re hajazott a legtöbb téren, csak a pályák voltak újak.
Azon kívül meg a Shiftek (főleg az első) bejöttek, meg a 2010-es Hot Pursuit reboot tetszett nagyon azzal az idióta de amúgy nagyon élvezetes snowboardos irányítással. A Rivals se lett volna rossz, csak ott a rendőrözés az én ízlésemhez képest túl nagy hangsúlyt kapott. Az utolsó kettővel meg még nem játszottam.
CJ4567: Hát hangja alapján nekem inkább úgy tűnik, mintha azt vették volna fel, ahogy bottal rácsapnak egy ázsiai óriásdarázs fészekre, aztán próbálnak előlük futni az életükért. Ha igazi Vipert vettek fel, akkor is valamit nagyon elrontottak ott.
Joccc07: Ezek a Rocketbunny meg Liberty Walk kitek annyira rondák a kocsik többségén, hogy ugyanúgy vagyok velük mint a Viper V10-el. Amelyikek scak sima domborítások azok még egész korrektül néznek ki, de ahol mindenféle idióta "aero" elemek meg plusz légbeömlők is vannak, mint mondjuk az S2000, az NSX vagy a 350Z meg még sok másik kocsi kitjén, azok nagyon ízléstelenek. Az meg főleg rossz, hogy ha állítható leszorítóerőt szeretnék, akkor többnyire a sima forza aero az egytlen út. Az meg néhány kocsin jól mutat, de nagyon sokon nagyon rosszul. Főleg amikor a hátsó szárny mondjuk olyan kicsi, hogy keskenyebb mint a csomagtérfedél.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #22205 üzenetére
Lehet, hogy csak túl közel rakták a mikrofont és emiatt egy kicsit más lett az összkép, mint amilyenre az, aki amúgy nem 20 centiről, hanem 5 méterről szokott hallani ilyeneket számítana.
A széles hátsó gumi AWD autóknál meg tényleg elég érdekesen van elszámolva. Általában a diffi hátra küldi a nyomaték úgy 75%-át, úgyhogy teljesen logikus, hogy ha 100-al szélesebb gumik kerülnek hátra attól romlani fog a kocsi gyorsulása és általános irányíthatósága és ezt kompenzálni kell az alacsonyabb PI-el..
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Kisgépkezelő #22241 üzenetére
Össze is vagdostam egy videóba a tegnapi felvételeket, hátha valaki ki akarja próbálnii. Egy nem túl gyors tempó meg egy közepes ugrató elég neki, aztán ha két kerékre érkezik (mindegy, hogy hátsó, oldalsó, vagy első) akkor már süpped is a talajba. Tegnap Qkaccal és NoMagixal versenyzés közben vettem észre, a Fortune Islanden, hogy valami nem kerek ezzel a kocsival. Akkor mondjuk nagyobb volt a tempó, úgyhogy úgy tűnt miután besüppedt még megvolt a "szökési sebesség" ami elég volt ahhoz, hogy kidobjon magából a talaj, csak épp többnyire nem a megfelelő írányban bukkantam elő.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz floatr #22299 üzenetére
Egyszer már tavaly is volt ugyanez a feladat, Akkor lőttem ezt a videót. Kicsit feszegetve a határokat simán megvan D500-al is.
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Citroware #22336 üzenetére
Egy időben a riválisokat csináltam, de szerintem már hónapok óta nem mentem egyet sem. Mostanában inkább random online futamokon megyek mindenféle lesajnált offmeta kocsikkal, meg pár fórumtárssal szoktunk közösen összeállni, hogy megcsináljuk a heti kihívásokat (már amennyire azok kihívásnak számítanak ennyi idő után). Csinálgatunk egyedi pályákat is, és alkalmanként egymás egyedi pályáit is ki szoktuk próbálgatni. Úgyhogy sajnos/szerencsére bőven van mivel elütni az időt a játékban.
CJ4567: Valami akkor sem kerek azzal a hanggal. Hiába van meg az eredeti felvétel hiába hasonlít nagyon, valami hiányzik belőle. Vagy rosszul sikerült a felvétel, vagy nem jó arányban keverték össze a motorhangot a kipufogóéval azt nem tudom, de, valahogy rosszul sikerült.
NoMagix: Boxon te amúgy hogy tudsz olyan jól festegetni? Mert pc-n én félig átlátszóvá tudom tenni a játékot, hogy mögötte egy másik ablakban lévő képről másoljam a dolgokat, képszerkesztővel (nálam gimp) rögtön tudok szinkódot nézni, ott a kalkulátor amivel átszámolom forzásra. Boxon meg gondolom semmi ilyenre nincs lehetőség, pedig még így is marha pepecs meló.
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #22370 üzenetére
PC-n van egy glass2k nevű kis progi amivel áttetszővé lehet tenni a játékot és úgy csak annyi a dolgom, hogy kirakjam a hátteret mindenféle formákból mint egy mozaikot. Azért így is elpöcsöltem vagy fél órát mire kiraktam a Fegyver- és Gázkészülékgyár egy korábbi logóját.
Amikor valaki összedobja az RDR2 lemezborítóját vagy Elvist esetleg Jodát Palpatinet és Dart Vadert fényszablyával a halálcsillaggal a háttérben egy Subaru oldalára, az mondjuk egy másfajta eltökéltséget igényel.
homerhamm: Én azt imádtam akkora amikor kijött még az eredeti. Ha összehoznék egy listát a legjobb vezetési modellel rendelkező autós játékokból, nálam bőven top10-es lenne. Szerintem nem baj, ha fullba nyomják az arcade-ot, feltéve ha jól csinálják és szerintem a Criterion jó munkát végzett a HP2010-el.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz IntelKiller7 #22383 üzenetére
PC-re az volt az első. Hét pálya többféle vonalvezetéssel, meg pár tucat kocsi volt ingyen, azon túl pedig, mikrotranzakciós rendszerben lehetett hozzá új tartalmat venni, hasonlóan mint a RaceRoom-ban meg az iRacing-ben. Sajnos ezeket már nem árulják jó ideje, úgyhogy aki nem szedte össze benne a pontokat, az már nem is fogja de az alapjáték még játszható. Azért a pontok háromnegyedét (752/1000) így is meg tudtam szerezni. A multit meg úgy ahogy van, kihagyták belőle.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz homerhamm #22388 üzenetére
Nem. Egyáltalán nem volt belőle botrány, sőt átfutva az akkori a teszteket meg egy-két fórumot inkább úgy tűnik, hogy egyöntetűen pozitív volt a fogadtatása a dolognak. Én is örültem neki, bár sokat akkoriban nem játszottam vele, mert botrány inkább a mikrolagokból volt. A legerősebb gépeken sem futott igazán stabilan megjelenéskor az enyém meg nagyon messze volt attól amit akkoriban erősnek lehetett nevezni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz floatr #22789 üzenetére
Úgy néz ki hogy nem elég. PC-n nekem is az az érzésem, hogy főképp a háttérben futó erőforrászabáló folyamatok számától függ, hogy előjön e a probléma vagy sem. Ha bezárom a böngészőt, spotit, torrentklienst, meg az egyebeket, akkor visszatér a normál működés.
Daw93, PeL: FM7-ben annyira hullámzó a nehézségi szint, hogy teljesen élvezhetetlen tőle szerintem a singleplayer. A botok is van amivel jól mennek, van amivel nem, van olyan pálya ahol jól mennek, van ahol nem, aztán még befolyásolja, hogy épp milyen hosszú a versen, meg hogy mennyire lehet előzni az adott pályán. Akár adott bajnoskágon belül is van, hogy az egyik futamon 10 másodpercet kapnak a "verhetetlen" botok, aztán a következő versenynek bedob egy 2 körös Long Beachet ahol az első körben fizikailag lehetlen előzni, mert olyan torlódás van, hogy az első kanyarokban 20-al gurulunk végig egymás mellet mint reggel a körúton. Olyankor muszáj levennem a nehézséget, hogy valahogy végig bírjak előzni 11 kocsit. Az FH4 ilyen szempontból sokkal kiegyensúlyozottabbnak tűnik számomra.
NoMagix: Egy födutas remek lenne. Legyen legalább ilyen hosszú mint a mai, csak 5 körös!
-
Kisgépkezelő
senior tag
Azért meglepő, hogy lassan a Series x86-al van a legkevesebb gond.
Joccc07: Tök jó, egyszer majd ha érzek erőt magamban összegyűjteni a dolgaimat, akkor beirkálom oda. Ahogy látom Qkac többet foglalkozott a gyűjteményem gondozásával, mint én magam.
Qkackca: Szépen összegyűjtötted a pályáiam, bár egy pár szerintem kimaradt, meg azóta jónéhányat ahol nagyon csúnyán elrepültek a a botok, már újracsináltam úgy, hogy egy kicsit jobb legyen.
Egy pár pályám egyébként megleshető tecsőn is. Egy időben úgy voltam vele, hogy végigmegyek mindegyiken aztán felteszem youtube-ra hogy akit érdekel, az belenézhessen és találjon ott kedvére valót, de mivel a csak a sikeres youtubereknek jár a jó minőségű vp9-el kódolt videó, az ilyen egyszeri feltöltőknek mint én, meg csak a rosszabb avc1 ami külön külön sem nagyon alkalmas gyors mozgások és éles kép megjelenítésére, nemhogy együtt ezért nagyon hamar elment tőle a kedvem. Azért ha valakit érdekel itt az első néhány.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz szami777 #23064 üzenetére
Ha az út közepére húzod a vonalat akkor a botok nagyjából megtalálják maguknak az ideális ívet. Ha az ideális íven mész lecsapva a kanyart, akkor megesik hogy az AI sokszor egyenesebbnek gondolja az utat mint amilyen valójában, nem lassít eléggé és a kanyar kijáratánál elrepül a fenébe, vagy ha van ott valami, akkor azon felakad. Az is gond, hogy ha szépen kívülről indítod a kanyart ahogy azt kell, akkor néha az AI szereti még kintebbről indítani, lemegy a fűre aztán megy tovább egyenesen amíg fel nem akad valamin vagy nem respawnol a pályán. Ezeket többnyire jól kezeli az, ha középre húzod a vonalat, és a problémásabb kanyarokban még sokkal élesebben veszed a kanyart mint ahogy egyébként indokolt lenne, mert akkor nagyjából pályán marad a bot. Cserébe viszont a játékosnak lesz nehezebb dolga a féktávok megtalálásával, mert így sokszor olyan helyeken piros a vonal, ahol nem is kell fékezni, vagy kanyarkombinációknál néha 100 méterrel előbbre jelzi a fékezési pontot mint ahol valójában van. Ha az ember nem ismeri az útszakaszt, vagy az autót amivel megy (esetleg egyiket sem), akkor ez egy kicsit zavaró lehet, de hamar hozzá lehet szokni.
A legnagyobb szívás viszont az, hogy az AI egyáltalán nem tud mit kezdeni azzal, ha pont a féktáv előtt van egy kisebb hupli ami megdobja és ezért pont a levegőben van akkor akkor amikor el kéne kezdenie fékezni. Itt egy remek példavideó. A gyári pályák többségén ahol ilyen van, gondolom valami scripttel oldják meg, hogy ne repüljenek el, de például a Góliáton pont nem működik, úgyhogy ott van egy hely ahol ha elég gyors autókkal van az AI akkor elrepül mind a 11. Sajnos tele van ilyenekkel a térkép, úgyhogy van egy csomó hely ahol mindenképp elszállnak a botok. Talán lehetne olyat csinálni, hogy az ilyen helyek előtt egy kicsit becikázni, akkor talán amiatt fékeznek, de akkor meg méginkább zavaró lesz a játékos számára, hogy hülyeséget mutat a driving line, meg nem lehetne őket biztonságosan előzni, szóval ilyennel nem szórakoztam.
Ennek a kiszűrésében az sem segít, hogy amikor az ember teszteli a pályát, akkor ugyanolyan kocsival mennek a botok mint a játékos, viszont versenynél, hacsak mást nem állítaszsz be, akkor akkor kb. 6 típus közül választanak bármelyik pályára. Azok közt is főleg az Audi TT-t és a 17-es Ford Focust preferálják, aero kit nélkül 0 leszorítóerővel. Ráadásul ezek speckó TT-k és Escortok, mert ha a játékos tud 400-al menni, akkor azok is tudnak legalább 395-el menni. Ha a játékos 250-el bevesz egy kanyart akkor ezek is beveszik 245-el. Viszont úgy tűnik, hogy ahol a játékosnak van annyi leszorítóereje, hogy ne szálljon el a huplin, ott ezek elszállnak mint a sóhaj.Joccc07: Pár oszlopot még hozzátettem, hogy kicsit több infó alapján válogathassunk, meg kezdésnek sajátjaim közül.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Joccc07 #23075 üzenetére
Ahogy nézem arra is volna igény, hogy egy alternatív rivals módot is csináljunk. Rég csináltam bármi bonyolultat táblázatkezelőben, meg nem is tudom, hogy mennyire támogatná a gdocs ha többszáz pályához többszáz spreadsheetet csinálnánk, aztán keresztbe-kasul hivatkoznánk az egészet függvényekkel, de vicces lenne.
homerhamm: Rajthelyenként max 5 egyedi eseményt lehet készíteni, úgyhogy ha egy hatodikat szeretne az ember, akkor azt már csak az egyik korábbinak a helyére engedi létrehozni, így az törlődik.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #23089 üzenetére
Nekem is van egy pályám amiben bennevan az a kanyar. Sose mentem rajta azóta, hogy megcsináltam. Ott talán egy kicsit sok egyszerre a kihívás. nem elég, hogy marha éles az a kanyar de már előtte egy lejtős és huplis részen enyhe bal kanyarban kell féktávot venni és utána egyből átesel egy másik balkanyarba.
Mivel 100 méternél több egybefüggő egyenes van benne ezért természetesen első dolgom volt kirpóbálni rajta egy 1000+ lóerős hátsókerekes izomautót, de aztán végül nem lepett meg, hogy egy ügyesebb fronthajtásossal sikerült a legjobb időt mennem. Vicces, hogy az A800-as futamba mindhárom versenyen bepofátlankodott egy S2-es Lego Senna és mindhárom versenyen ugyanott akadt fenn az első kiálló kerítésdarabon a fesztivál bejáratánál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen