Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Kisgépkezelő #23101 üzenetére
Még meg is érte ránézni a tuningra, mert rendes rivalsban is sikerült hoznom egyből 3 tizedet, a fesztiválnál. Barcode volt az utolsó riválisom ott a barátlistáról. Eddig az esélytelenek teljes nyugalmával körözgettem mögötte. Ebben mondjuk nem történt semmi változás.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #23114 üzenetére
Enyém is ugyanaz, csak vagy 30 kilóval könnyebb meg 10 lóval gyengébb. De ahogy nézem azóta találtak valami titkos beállítást a Lotus 340R-esek, meg a draggumis Caterhamesek mert olyan helyeken ahol korábban még én is top 10 voltam vele, most már egy darab Clio nincs a top10-ben. Kár érte. Kiválló ügynök volt.
Egyébként biztos írtam már, de szerintem remek és nagyon élethű a kormányos irányítás. Csak a kontrolleres irányításnál a játék ügyesen elhiteti veled, hogy keskeny, gyakran nedves, vagy havas utakon alkalmanként két kerékkel a füvön, egy 1000 lóerős Ferrarit ügyesen elvezetnél, miközben két
hülyeversenytárs lökdös minden kanyarban, a kormányos, meg rádöbbent, hogy ez nem túl életszerű.
De B700-ig, vagy A800-ig teljesen élvezetes.Qkackca: A manuál+kupplunggal nem nagyon lehet versenyre kelni. Nagyon durván átlagolva a dolgot szerintem percenként nagyjából 1,5 másodpercet lehet vele nyerni. Nyilván vannak kocsik amik nagyon megtáltosodnak tőle, meg vannak pályák ahol ezt jobban ki lehet használni, de úgy kb. amikor válottam manualra, akkor nagyjából ilyesmi időket nyertem a korábbiakhoz képest. Egy darabig persze szívtam a félreváltásokkal, de mivel a tuningok nagyrészek kb. ötféle motorra épül, elég hamar megtanultam a hang alapján pontosan váltani. Szerintem bőven ban gomb, ahova bekonfigurálhatod úgy, hogy kényelmes legyen. Még be is tudnád makrózni, hogy elég legyen egy gombot nyomni egy kupplung+gázfröccs+visszaváltás kombinációhoz.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Joccc07 #23136 üzenetére
Igen arra. Csak valahogy nem nagyon kezdett bővülni a táblázat aztán úgy vagyok vele, hogy bajlódjon a fene függvényekkel, amíg a pályák sincsenek beírkálva.
NoMagix: FWD, de azt írtam is. Eddig nem osztottam meg, mert mostanában nem szoktam még a jókat sem. Bezzeg amíg nem voltam 5-ös szintű tuner minden sz...rt megosztottam.
CJ4567: Ez a purist mozgalom most nagyon beindult. No3 InSuimintől már "rendes" AWD+LS swap tuningot lassan le se bírok tölteni, mert mindene a purist. Azért a Rebelt meghagyom 1800 lóerősnek C600-ban.
Lacielvtárs: Nálam is ilyen, már mióta játszom, pedig az én konfigom is bőven túlteljesíti a követelményeket, még ha nem is annyira mint a tied.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #23151 üzenetére
Csak annyi a baj a hátsókerekesekkel, az elsősökkel meg még inkább, hogy utána egy egész mezőnnyi hülyén kénytelen az ember átmenni. Ezen gondolom azért segít, ha összeszedsz magad mellé annyi értelmes embert a lobbyba, hogy a hülyéknek már nem marad hely.
Én is bőven megyek hátsókerekesekkel, sőt elsőkerekessel is, csak többnyire az ilyenekhez másféle tuningokat csinálok, vagy töltök le. Ha néz rám plusz 1000 paci egyszerűen nem tudom őket otthagyni. Mégiscsak lovasnemzet a magyar.Lacielvtárs: Sajnos nagyon sok apróbb hiba van a játékban. Úgy néz ki az egész játék, mintha a fejlesztők csak a vezetési modellre (az mondjuk kategóriájában a legjobb), a rengeteg autóra, meg egy tényleg létező helyszíneket gyakran 1:1-ben másoló minden négyzetméterén kézzel modellezett pálya elkészítésére fókuszáltak volna. Mondjuk ezek nagyjából elegek is ahhoz, hogy a legélvezhetőbb arcade autós játék legyen a piacon. A játék többi része viszont sajnos sok helyen úgy néz ki, mintha ilyen ahogy sikerül alapon dobáltak volna össze, aztán menet közben foltozgatnák azokat a részeit amik miatt már elviselhetetlenül sok az a sz..r, amit kapnak a nyakukba a játékosbázis részéről.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz szami777 #23288 üzenetére
Volt talán a kettővel ezelőtti forza monthlyban, hogy a két fejlesztő meg a bögyösebbik streamer csaj végignyomtak egy ilyen 7 körből álló szuper7-et. Egyetlen értelmes pályát nem tett be nekik. Amit azok összeszenvedtek, hogy egyetlen negatív jelzőt ne használjanak, az alatt a bő 10 perc alatt, az nem volt semmi. Nyilván a játékosokba nem állhattak bele azért, mert az összes pálya ilyen nyomd a gázt és ugrass, vagy menj végig a pályán jellegű volt, mert ők is pontosan tudták, hogy ennyi lehetőségből mást nem nagyon lehet kihozni. Van egy olyan tippem, hogy nem ők döntötték el, hogy ez ilyen állapotban kimenjen.
Közben beszéltek a super7 high stakesről, ami kb. annyi lesz, hogy kapsz egymás után valamennyi super7 kihívást, aztán ahogy nyersz, egyre több nyereményed lesz, de ha egyet buksz akkor nullázódik. Valami három próbálkozási lehetőség/pálya lesz majd. Sajnos a szar akkor is szar marad, ha többet lehet nyerni.peterkeT: Szerintem az Eliminator teljesen jó. Az ötlet is egyedi volt, és a megvalósításba se csúszott semmi hiba. Ennél a szuper7-nél viszont a Stunts többet tudott 1990-ben.
-
Kisgépkezelő
senior tag
A Motorsport több mint valószínű, hogy idén jön, mert már a zárt bétatesztek futnak. A Playground Games viszont most épp Fable 4-et fejleszt. Mostanában már ritka, hogy egy studió egyszerre két ekkora játékon dolgozzon.
peterkeT: Szerintem jó lenne Mexikó. A filmekben mindig csak az északi határa menti sivatagos részeket mutatják, de amúgy van ott minden ami volt az FH3-ban is. Sivatag, esőerdők, tengerpart, sőt még 5000 pluszos állandóan havas hegyek is, hogy a Blizzard Mountain szerelmeseinek is kedvezhessenek.
Még a múlt heti trialon sikerült egyedüliként beérnem az utolsó futamon. Biztos élvezték a többiek is. Pedig annyira nem is volt ügyetlen brigád, a másik két pályán egész szépen bejöttek mind az első 6-7 helyre.
Aztán még elugrottam kicsit onlineozni B700-ban, először az új Citroennel, aztán egy 1000 lóerős veterán Merivel is. A lehető legjobb pillanatban adta meg a napi forzathon fealadtot.Az egyedi pályagyűjtemény pedig már több mint 100 sorosra bővült!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Tibiajax #23351 üzenetére
Nem hinném, hogy ezt így meg tudod csinálni. Nekem úgy tűnik, hogy külön veszi fel a játékokat műszerfal nézetben, meg külön a kormányt greenscreen előtt, aztán egymásra illeszti a kettőt.
szami777: Én a BeamNG-t vettem meg. Tök jó engine-t kalapáltak össze, csak épp hiányzik belőle a játék. Van pár tucat gyorsan teljesíthető kihívás benne, meg le is lehet tölteni még párat, de azon kívül legfeljebb krúzolgathat az ember, amíg valami ki nem tépi a tőből a teljes futóművet.
Tegnap már nekem is azonnal talált játékmenetet, úgyhogy úgy tűnik sikerült (legalább ideiglenesen) megoldaniuk a gondokat.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #23373 üzenetére
Inkább a bosozoku. Az nem tud normálisan kinézni, de legalább nem is akar.
A Rivals meg: Mortimer's Pass A800. De készülj a lesből támadó forgalomra!
homerhamm: Ha nem írják külön, nem is látszik annyira ezen, hogy LMBTQWXYZZS kiállás. Egy pár éve valami VB-n vagy EB-n is ilyen összevissza színescsíkos dizájn volt, de akkor még csak a résztvevő országok zászlóinak sokszínűségét szimbolizálta, vagy valami ilyesmi.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #23387 üzenetére
Megvan annak a rituáléja. Elsőre egy "versenytempós" kör, hogy nagyjából bepozicionáljam magam. Annak a végére kb. látom is, hogy hol tudnék javulni, de ha nem, akkor a következő próbálkozásra már ott lesz egy jól kiválasztott szellem, ami akár a telemetria az F1 pilótáknak, megmutatja nekem, hogy hol hagyok benne sok időt a körben. Néha még jó íveket is el lehet lesni tőlük, bár többnyire nem az a lényeg. Én jobban is szeretek egy nálam kicsit lassabb ghost ellen menni, mert többnyire felesleges azt nézni, hogy a másik egy más kocsival vagy más tuninggal hogy megy előttem, viszont ha mögöttem jön, akkor a pötty távolságának változásából látom, hogy épp jó e az amit csinálok, vagy inkább máshogy kéne.
Nem rakom ki a vekkert mint DUBSmb a top ezreknél, de azért igyekszem keretek közt tartani a dolgot. Általában ilyen 4-5 érvényes próbálkozás után van meg az az idő aminél aznap már jobbat úgysem nagyon futok. Ha azzal elégedett vagyok, akkor úgy is hagyom, de ha mondjuk úgy érzem, hogy külön külön a "szektoridőkből" esetleg egy jóval jobb is összejönne, akkor esetleg később még kipihenten rápróbálok.Kivéve sztrítrácsingban. Ott ha már a próbakörön (vagy legalábbis az eslő olyanon ahol nem jön belém a civil ) megvan a top 1% akkor sikeres volt az akció és többet rá nem próbálok még egyszer. Sőt direkt nem is olyan kocsikkal megyek amivel ki tudom hozni a maximumot, hogy még csak meg se forduljon a fejemben, hogy esetleg kihozzam a dologból a maximumot, mert a random forgalom tönkreteszi az idegeimet. Bár a Transitozás CJ-vel is így indult, aztán a vége az lett, hogy fennhangon szidtam az összes gamedesigner felmenőit akik kitalálták, hogy egy kompetitív játékmód pályáira jó ötlet véletlneszerűen változó poziciókba akadályokat tenni.
A szivárványos Fordot a Motorsport 7-ben is osztogatták. Siessetek, nehogy lemaradjatok róla!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #23418 üzenetére
Szerintem szerencséd volt. Ha nem lassít le a víz, pont nem tudtad volna bevenni a kanyart a Fiattól.
Nekem Scaanstól van most tuningom rá szintén gyári gumi 545kW. De valahogy sose feküdt nekem az a kocsi.Csak A800-ban aszfalton amúgy is ritkán megyek bármivel ami nem első vagy hátsókerékhajtásos, úgyhogy elővettem mert rám fért egy kis gyakorlás.Qkackca: Pepega az ez a figura. Ebből azért ki lehet találni, hogy miféle tuningokat hívnak így. Általában egyébként azokat a viccből készült powerbuildeket hívják így, amik még a powerbuildek közt is különösen elb...ottul vezethetőek.
A purist tuningoknál meg az a cél, hogy megőrizzék a gyári motort, hajtásláncot, és kinézetet. Egyebet nem tiltanak az íratlan szabályok, ahogy nézem a futómű is mókolható és turbót/kompresszort sem tiltják, vagy ha mégis, akkor sokan megszegik.Del Tommaso: Átolvastam a szabályaikat, belenéztem abba a pár YT videóba amit feltöltöttek, de valahogy nem jött át, hogy hol van abban a szórakozás, hogy a megfelelő oldalon vezetnek a sebességkorlátozást betartva mert ha nem, akkor jön a rendőr és discordon rájukszól, hogy jogosítványt, fogalmit...
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #23432 üzenetére
Tegnap én is így voltam a francia heti bajnokságban, amikor kb 2 hónap után először vezettem S2-őt. Sose szerettem ebben a játékban a Bugatikkat, (kivéve a Veyront az driftre állat ) de azért arra még emlékeztem, hogy nem olyan rossz a Divo mint amilyen rosszul mentem vele.
Levágás sajnos/szerencsére a normál pályákon is akad bőven. Szerintem többnyire inkább rontják a versenyt, főleg amikor összeakadnak a különböző íven érkezők, aztán repül mindenki mindenfele. Streetracingnál mondjuk pont jól jönnek, mert ott minden nem az úton bevett kanyarral csökken a balesetek valószínűsége.Qkackca: Semmi. Épp ez a lényeg, hogy azok a tuningok kapják a PEPEGA nevet amiknek semmi értelmük.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz homerhamm #23469 üzenetére
A gyorsulási verseny már nem is verseny? A Reliant Supervan az megint egy olyan ami olyat gyorsul, hogy van ahol a ranglista első 100 helyén amit nem azzal értek el időt, az mind csaló volt, vagy Peel P50. A BMW Isetta pedig az egyik legjobb driftgép, akár a driftzónákra, akár online driftre A800 AWD-ben.
Még a Peel Trident van hasonló, de mielőtt azt megemlíted, javaslom less rá rivalsban az alacsonyabb osztályú aszfaltos körversenyek, vagy kanyargósabb sprintek ranglistáira! Lehet meglepődsz majd.NoMagix: Hogy a fenébe másolsz te le ilyen gyorsan ilyen bonyolult logókat?
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz capafic #23682 üzenetére
Elméletileg manapság a legtöbb kontroller az XInput api-t használja, úgyhogy funkcionalitás terén pont ugyanazt tudja bármelyik dzsunka kínai is mint a gyári microsoft példányok. Azon felül csak a kényelem, a gombok/karok minősőge és a tartósság ami különbség lehet. Tartósság terén én sajnos a gyári XOne és X Elite S2 kontrollereimmel se vagyok túl elégedett.
NoMagix: Gyakorlással. Sokat kell rivalsozni, mert ott minden kanyarban látszik, hogy hol a hiba az ember hozzáállásában.
Del Tommaso: A múltkori forza monthlyban volt kicsit a Horizonos újdonságok után, hogy bemutatták milyen irányba fejlesztik a motorsportot. Mivel azóta senki se kommentálta itt a dolgot, (lehet senki se nézte addig a streamet? ) ezért összefoglalom gyorsan. Több mint valószínű, hogy a Gran Turismo Sport váratlan sikere miatt egy kicsit abba az irányba indulnak el. Lesznek különféle (puha-közepes-kemény) gumikeverékek, lehet majd taktikázni az üzemanyagmennyiséggel, lesz verseny közbeni tankolás, egyszóval behoznak egy csomó olyan játékelemet amitől tényleg valódi autóversenyzés élmény lesz. Valószínűleg a pályaelhagyásokért, koccanásokért járó büntetések rendszerét is megcsinálják rendesen, mert azt már az FM7-ben is próbálgatták, bár ott még csak béta verziós a dolog.
Ami pedig a háttérben történt talán legfontosabb változás, hogy változtatnak a fizikán. Eddig annyit mondtak teljesen újraírták a a gumik modellezését, mert ezentúl majd nem kerekenként 1, hanem kerekenként 8 ponton fogják számolni a tapadást és másodpercenként 60Hz helyett 360Hz-el frissítik majd. Ezen kívül a rázókövek modellezésén javítanak, mert az a korábbi forzákban néha túl agresszíven dobálta a kocsikat.Amúgy szerintem csak az FH után tűnik nagyon lassúnak az FM, amúgy teljesen rendben van. Itt a Hungaroringen pl: Michelisz is 51-el vette be az első kanyart.
A "szénné ültetett és terpesztett RS3-as Audi" egy kicsit túl tág meghatározás, úgyhogy inkább egy TCR-es RS3-at néztem, mert a kocsi is meg a pálya is megvan a játékban. Igazából kanyarról kanyarra végigmenve ugyanazon a pályán nagyjából mindenütt ugyanolyan a kanyartempóm Forzában mint a videón és a köridőm is nagyjából ugyanott van. De egyéb pályákon egyéb túraautókat, pl: a régebbi Michelisz féle Hondát összehasonlítva más onboard videókkal is, nagyjából korrektnek tűnnek a féktávok és a sebességek.CJ4567: A legrosszabb, hogy még csak azt sem írja, hogy mennyi az annyi. Lehet, hogy pont jó volna egyébként. Azt szoktam nézni, hogy ha csökkenti a végsebességet, akkor talán leszorítóereje is van, de abban sem vagyok biztos.
homerhamm: Mi értelme van egy kihívásnak, ha nincs benne kihívás?
Az FH5 bejelentéssel kapcsolatban meg elég vegyesek az érzéseim. Örülök, hogy jön, de én bírtam volna várni arra, hogy tényleg valódi nextgen címként jöjjön ki, mert amit eddig bejelentettek az alapján ez nagyon messze lesz attól. Néhány új feature meg egy másik térkép. Az EA is ezt csinálta sokáig az NFS-el, aztán amikor már vagy ötödszörre csinálták, hirtelen földbeállt a széria.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz _stick_ #23715 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy a Forza motorja különösen érzékeny a memóriaproblémákra, úgyhogy ha valami miatt nem 100%-os stabil a dolog, akkor az lesz az első ami kifagy a fenébe. Én is kénytelen voltam az elméletileg lehetségesnél alacsonyabb XMP profilt beállítani, hogy ne legyenek random fagyások, pedig máshol nem tapasztaltam instabilitást.
homerhamm: Olyan a heti kihívásban szokott lenni. Még ha konkrétan az osztályt nem is adják meg, de gyakran van olyan gép amit még S2 aljáig se lehet feltuningolni.
stillmatic: Ez nem sima Group B RS200, hanem Hooni RS200. Ez azért irányítható olyan jól a havon mert a simával ellentétben ezen spéci Toyo Proxes semislickek vannak.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz szami777 #23735 üzenetére
Nincs olyan, hogy Minivel kell nyerni. Olyan van, hogy minivel juss el a végső leszámolásig (Pacifist), lehetsz a végén akárhanyadik, illetve olyan van, hogy nem vehetsz fel egyetlen kocsit sem (Heads up), de ott meg az ellenfeleidtől elveheted az ő kocsijaikat, és használhatod azokat.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz homerhamm #23768 üzenetére
Így?
Azért rögtön látszik, hogy nem a levegőbe beszéltem amikor azt mondtam, hogy gyorsul mint a veszedelem. A végsebessége az S1 aljához már kevés, kanyarodni meg egyenesen élmény vele. Meg persze a folyamatos billegés minden irányban, ami miatt folyamatosan változik, hogy épp alul, vagy túlkormányzott a gép úgyhogy megesik, hogy a kanyar elején még nem akar elfordulni, aztán 5 méterrel később már eszeveszett ellenkormányzással kell megakadályozni, hogy ne akarjon kétszer megpördülni. Ha bármi megdobja a kocsit, padka, bólya, hupli, galambszar... akkor meg első kerekek el-el, emelkednek az útról, aztán ha csak két kerék ér le, vagy még rosszabb esetben csak a hátsó, akkor csak az segít ha azonnal fékezel, de van, hogy még az sem. Egyszóval olyan vezetni, mintha legón lépkednél. Ha óvatosan csinálod akkor is ugyanúgy fáj.
Sajnos a tecső szarrábutította a vidit az avc1 kodekkel.rdt89: Télen csak téli pályát szabad szerintem. Ha télen jön rád a tervezhetnék, akkor javaslom ezt a jó kis térképet. Rajta vannak a rajtpozíciók, látszik, hogy az alagutaknál, hidaknál hogyan mennek el egymás alatt/felett az utak. Én paintban be szoktam előre rajzolni a nyomvonalat.
A zászlókat meg érdemes egyszerűen csak úgy ledobálni, hogy mindig a kanyarcsúcspontnál (apex) legyen a belső zászló, aztán kész. Ha valami összetettebb kanyar, pl: egy bal jobb kombináció, vagy egy ilyen amiben van egy kis törés, akkor mindkettőhöz, Ha viszonylag távol vannak a kanyarok akkor meg két kanyar közt az egyenesen el lehet szórni egy párat érzés szerint.
A vonalat meg érdemes vagy az út közepére húzni (az AI akkor működik a legjobban), vagy pedig úgy ahogy akkor mennél, ha jól mennél. Én az út közepit javaslom, mert nemcsak egyszerűbb, de akkor potyognak le legkevésbbé az útról a drivatarok. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Kisgépkezelő #23789 üzenetére
Egyébként aki itt a múltkor szidta itt a fórumon a Mario Kartot, mert nem elég élethű, annak üzenném, hogy Ferrarival negyed kilómétert ugratni egy sziklaperemről, hogy kapjak egy szuperpörgetést az nem élethű. A nap viszont már lassan egy hete ki akar nyírni mindenkit az országban, úgyhogy nem kérdés melyik játék a gyerekes hülyeség, és melyik az ami teljesen valósághű.
homerhamm: Te sosem vagy ezekkel elégedett. Ha van benne kihívás az a baj, ha nincs benne kihívás, az a baj.
Redneck: Tölts le rájuk valami fasza festést, úgy viszik őket mint a cukrot. Néha még licitálni is kezdenek rá keményen, vagy kivásárolják.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Jött frissítés, már elérhető a Super7 high stakes. Csak minek?
Talán aki mostanában kezdte a játékot és még nincs 999 999 999 kreditje annak lehet, hogy gyors pénzszerzési lehetőségnek megteszi mert simán ad 50 000-et egy 30 másodperces ugratásért, de amúgy ugyanaz a szar mint a sima Super7.homerhamm: Gyanítom, hogy nem az eliminatorról volt szó, mert az online, hanem a super7-ről ami meg offline.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz -Nándesz- #23899 üzenetére
Van benne némi kihívás, de nem olyan vészes az. Kis gyakorlás után belejön az ember.
De létrehozhatsz magadnak ott a rajtnál egy egyedi blueprintet és beállíthatod hogy inkább egy napos nyári délután legyen, vagy választhatsz a már létrehozottak közül egyet. Pár ezret már biztos létrehoztak. Emlékeim szerint pl: én is. -
Kisgépkezelő
senior tag
A steames verzió nagy előnye, hogy lehet buzerálni a fájlokat. Eddig úgy tudom, még csak a járműhangok modolgatásának kezdett neki a közösség, de még az is lehet, hogy sunyiban szétmodolgatják egy pár éven belül. Persze az is lehet, hogy nem. A fejlesztők nemigen támogatják az ilyet.
Közben a konkurencia is hallatott magáról. A tervek szerint 2022 őszén jön a TDU Solar Crown. A helyszín Hong Kong island, gondolom szokás szerint majd 1:1-ben lemásolják az egész szigetet. Nem túl nagy sziget, de azért a mostani Horizonokhoz képest így is kb. dupla akkora lesz. Azon kívül lesz ott minden amit én hiányoltam a Horizonokból. Szigeten körbemenő soksávos autópálya össze-vissza tekergő felhajtókkal, nagy szintkülönbségek, tekergős hegyi utak. Csak épp földút nem lesz valószínűleg sehol. Ha másra nem, arra csakcsak jó lesz, hogy csipkedjék már magukat egy kicsit a PGG-nél hogy 5 után gyorsan jöjjön majd a next gen Horizon is.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #23988 üzenetére
Ha tippelnem kéne, akkor a DirectStorage API-al van valamilyen összefüggésben a dolog, úgyhogy valószínűleg azért maradnak ki a régi boxok, mert azok még nem tudják. PC-n meg majd valószínűleg Win11 exkluzív feature lesz és sok mag helyett inkább az NVMe SSD megléte lesz a követelmény.
CJ4567: Nagyon máshogy pedig nem lehet fordítani, mint úgy, hogy a Series boxosok, (meg remélhetőleg talán a modern pc-k) jobb minőségű hangot és több effektet fognak hallani. Amit elmondott az alapján kb. úgy értettem a dolgot, hogy a régi boxosok mondjuk 320 helyett csak 192kb/s-es mp3-at hallanak majd (nyilván nem mp3-ból játsszák a hangot, csak a példa kedvéért) és kevesebb effektet fognak hallani. Gondolom valami olyasmi, hogy míg az új gépeken az összes visszhang meglesz, addig a régieken a kettővel előttük/mögöttük lévő autók turbójának már nem hallják a visszhangját, ahogy visszaverődik a falakról, vagy valami ilyesmi. Majd kiderül az ősszel.
Most hirtelen ezeket találtam a korábban feltöltött képeim között, de amúgy rengeteg kocsit kétkerékre lehet állítani. Elsőkerékhajtásúakat meg tolatás közben. Az úgy talán még viccesebb.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Viper26 #24095 üzenetére
Ne a nagy sárga [Experimental drag race quick setup] gombot nyomd! De ha még úgy is csak a draget ajánlja fel, akkor pedig felül a [Setup] fül alatt a [Race Setup] gomb és ott a [Game type]-ra legörgetve tudod a jobb-bal nyilakkal kiválasztani a versenytípusokat, meg a pályát, a nyomvonalat, a körök számát, az ellenfelek számát is ott tudod állítani abban a menüben.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Redneck #24117 üzenetére
Én az autopályán szoktam. Annyi a trükk, hogy érdemes szólóba rakni addig amíg megcsinálod, mert úgy a forgalom is sűrűbb, meg a drivatarok is ott fognak ólálkodni. Úgy elég hamar megvan.
A másik megoldás, hogy elkezdesz valakit követni egy sima 2 sávos úton, és amint szembejön valaki megelőzöd, aztán visszahúzódsz mögé várva a következő áldozatot, de szerintem úgy bonyolultabb mint az autópályán végigrongyolni kétszer.Viper26: Nekem azért többnyire sikerült találnom valami lobbyt ami legalább félig van. Ha esetleg a sima multiban egyik népszerű osztályban sem találsz ellenfelet, akkor próbáld meg a league-et! Ott az aktív események közül legalább az izgalmasabbikban mindig találok egy 10-15 fős lobbyt.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Kirakták az 5 térképét.
Megcsinálták azt a kib...ott nagy vulkánt minden szikla ott van ahol a valóságban meg minden, de ahhoz már nem volt eszük, hogy kettőnél több szerpentint rárajzoljanak az oldalára. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz homerhamm #24161 üzenetére
Van valami kellemes abban, ha ilyen hajtűkanyarokkal bőven tűzdelt úton megy az ember. Versenyezni is jó, driftelni is jó az egész játékosbázis sírt a fórumokon, hogy minél több kéne belőle, erre csinálnak egy hegyet és még azt se bírták megoldani, hogy ugyanazzal a kocsival legyen jó felmenni az egyik oldalán mint amivel a másik oldalon le, mert keletről egyszál aszfaltos nyugatról meg egyszál földút vezet fel. A korábbi részeken is sokszor lehetett érezni, hogy fontosabb nekik az, hogy jól nézzen ki a táj, mint az, hogy olyan utakat rajzoljanak amin élvezet gurulni és sajnos úgy tűnik az útvonalakat tervezők és az útszéli tájat tervezők közül már megint az utóbbiak kerültek ki győztesként. A drag stripekért kiáltók (azok is jó sokan voltak) sirámait bezzeg meghalgatták, mert abból három is került a pályára.
Az tetszik, hogy az offroadhoz végre rendes homokdűnéket is biztosítottak. Így azért csak élvezhetőbb lesz az a játékmód is, mint a korábbi két részben.Win-T: Állítólag nem nagyon készítették fel a jelenlegi játékmotort a nagy terek megjelenítésére, mert a motorsportos brigád fejleszti az engine-t, ott meg nem sok igény van erre. Cserében az apró dolgok részletgazdag megjelenítésében a legjobbak közt van, úgyhogy nagyon mást nem is tudnak kezdeni, mint kicsi, de szépen kidolgozott térképeket csinálni. Az FH4-ben eléggé megvadul a kép, ha Super7-ben akár csak egy 20 méteres rámpára felgurusz ott, ahova eredetileg semmi magas dolgot nem terveztek, úgyhogy lehet benne igazság.
Szerintem úgy lenne amúgy jó, ha majd a motor engedi (remélhetőleg már a 6-ban), hogy összehozzák a két világot és csinálnak néhány a mostani Horizonokhoz hasonlóan szépen kidolgozott központot, szétszórják őket a térképen, aztán a köztük lévő tereket kitöltik valami egyszerűbben kidolgozott sima alföldes/sivatagos/dombos tájjal, mint mondjuk a Crewban.parandroid: Nem szívem csücske az eliminator, de azért jobb volt annál, mintha még két Mustangot, meg egy Camarot kaptunk volna helyette a frissítéssel.
zsiz: Szerintem nem kell FM7-hez az ulti. Pár jó kocsi van a dlc autók közt, de ha nem mész rá nagyon a rivals ranglista helyezésekre, meg a ranked multira, akkor tök feleslegesek. A vip is felesleges, mert untig elég a játékhoz kb. két tucat kocsi aminek a beszerzéséhez nem nagyon kell a plusz kredit, főleg ha a Forza hubban lelkesen gyűjtögetted előre a pénzt. Amúgy is viszonylag bőkezűen adja a játék az ingyenes kocsikat, úgyhogy hamar eljutsz addig, hogy több van a garázsodban mint amit valaha is kipróbálnál.
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz IntelKiller7 #24228 üzenetére
Nem a nagy domb végéről kell ugratni, hanem a tövében lévő kicsit kisebb hupliról féloldalasan valahogy így. Bár ez az ugrás nekem is nagyon távól volt a legjobbamtól és még a legjobbam se az igazi, mert valahogy az ugratásra tuningolás sosem volt az erősségem, de a 600m környéki ugrást is így csináltam.
Meg a gázt is elvehettem volna a levegőben, hogy ne legyen ilyen rossz a hang.homerhamm: A játszón még az is megesik néha, ha kevesen vannak a sorban, hogy ha konvojból indítod, akkor szétszedi a konvojt és betesz titeket egymás ellen. Volt ilyen akkor is amikor 4-en voltunk komvojban, hogy szétszedett minket 2v2-be, meg olyan is, hogy ketten voltunk Qkaccal, aztán egymás ellen rakott. Azt mondjuk én nyertem pont ugyanúgy mint a te ellenfeled, mert közben Qkac addig írogatott nekem a chaten, hogy a harmadik körben a vége előtt kb. fél perccel kivágta a játék inaktivitásért.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Szerencsére Forza hubon a maximális 3000 pontot az összes acsi megszerzése nélkül is megadja.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #24296 üzenetére
Fasza volt. Pár érdekes részletet kiszúrtam még. Inkább technikai jellegű dolgok.
Az egyik, ami talán a legjobban tetszett, hogy úgy tűnt, kicsit jobban átgondolták az offroad módot és lesz a pályán még jónéhány olyan út, ami a térképen nincs jelölve, de azért nagyjából sima és útszerű, amit én mindenképp előrelépésnek gondolok az FH4 random buckákon és marinéni hátsókertjében csapatós megoldásával szemben.
A másik, hogy ahogy az eddig látottak alapján úgy tűnik, hogy kissé jobban tűzték le a checkpointokat és ügyesebben kerítették le a pályákat, mert eddig amit kiadtak azon legalábbis első ránézésre sehol sem láttam hogy durván le lehetne vágni a pályát. Az FH4-ben főleg a showcasek pl: a vonatos ilyen szempontból nagyon rosszak voltak, de a normál pályákon is volt bőven lehetőség rivalsban, vagy online-ban kicsit trükkösebben vezetni annál, mint ahogy azt a fejlesztők elképzelték.
A harmadik, amiről egy mukkot nem beszéltek, hogy a Porsche Taycannál látható volt hogy van valamiféle működő 4 kerék kormányzás a játékban. Hogy majd az ilyen kocsik vezethetőségére, vezetési élményére ez mennyiben lesz hatással az persze kérdéses. Van egy csomó olyan kocsi a játékban, amik ettől egészen megváltozhatnak, pl: egy csomó régi Nissan.Meg volt valami Q&A is, a fődizájnerrel valami olyan közösségi oldalon, amit sose használtam. Elég pozitív dolgokat mondtak az event labról. Az FH4-es Super7 után persze hiszem ha látom, de talán csak azért volt az annyira irritálóan rossz, mert valójában az FH4-ben csak egy public alfateszt volt az egész, hogy mire az 5-be bekerül a játékmód, addigra ne legyen olyan bugos, csak rosszul kommunikálták az egészet.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #24338 üzenetére
Vicces lenne, de azért el bírom képzelni hogy ronatná a játékélményt pusztán az által, hogy még messzebb kerülnének egymástól azok, akik még erre is tudnak figyelni, meg azok akik nem. Már a manual+clutch is épp elég ahhoz, hogy mindenkit agyonverjen az ember, aki nem tud +2 gombot nyomkodni, a gáz+fék+kormány mellett. Mi lenne ha lenne még egy?
homerhamm: Fura a csávó, mert van egy pár hasonlóan jól kidolgozott festése FH3-ban, de pl: 4-ben csak egy közepesen elnagyolt mangás van. Lehet időközben elfelejtett ilyet csinálni?
Egyébként vannak nagyon durva festések. A múlt havi Forza Monthlyban is meginterjúztattak egy festegetőt, annak is nagyon komoly dizájnjai vannak. Még weboldalt is csinált nekik. Gondolom, ha már a fejlesztők hívják meg a streambe és még az arcát is adja az ilyenekhez, akkor csakcsak nem egy alávaló hekker, úgyhogy elméletileg nem lehetetlen ilyeneket csinálni, bár ez a Taylor Swiftes eddig a legfotorealisztikusabb azok közül amit valaha a játékban láttam. Talán túlzottan is.
De van még egy pár ilyen arc akiktől töltöttem le olyan festéseket amik meglepő részletességgel ábrázolnak emberi arcokat.
Keress rá: SnakeEyes Friex, PTG Stuzib85, NutzlastKnopf1, AquaPainter168, SMX PERVERSO, munkáira, ha érdekel az ilyen! -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #24348 üzenetére
Nekem egyébként az a tippem, hogy kompetitív módokban nem lesz erős kocsi, úgyhogy igazából lényegtelen. Kissé ironikus lenne, ha az autosort (pár éves) csúcsát jelentő technikát kidobálná mindenki, hogy egy V12 és AWD swappel versenyképessé tegye. Szerintem ez inkább azok közé a kocsik közé fog tartozni, ahol talán feltehetsz egy 10 milivel szélesebb kereket, esetleg más gumikeveréket és egy felnit aztán ennyi volt a tuning. Talán berakhatod az idei motort de akkor meg felmegy X999-be.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #24350 üzenetére
Igen, de az azért messzebb van kicsit az eredetitől. Az F50-hez az eredeti F1 motor löktérfogatát vagy harmadával megnövelték. viszont a teljesítménye meg vagy harmadával kevesebb. Az AMG One meg elvileg ugyanolyan löktérfogatú és kb. ugyanolyan teljesítményű lesz F1-es autó.
Abban viszont tévedtem, hogy fixen RWD lesz, mert ahogy utánanéztem kicsit jobban, rájöttem, hogy annyi eszük azért volt, hogy a villanymotorok az első kereket hajtják majd, hogy ne legyen annyira halálos. Pedig én aztán nem bánnám, ha árokba borulna velük pár arab sejk Úgyhogy inkább fix AWD lesz, úgy viszont akár még versenyképes is lehet, bár persze azt még nem tudjuk, hogy a pályák kialakítása és az új PI rendszer mit fog favorizálni, de kétlem, hogy bármelyiken nagyot változtatnának az előző két részhez képest.Aryan: Attól függ, hogy már a gamepassos mentésedet, vagy még a virágboltis mentésedet akarod e továbbvinni. Ha jól értettem, te inkább a virágboltisra gondoltál. Arról nem tudok, hogy azt meg lehetne csinálni. Ha mégis, akkor se biztos, hogy megéri, mert azért néha bannolgatnak.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz IntelKiller7 #24354 üzenetére
Viszont azt elméletileg mint nagyon sok hasonszőrű játéknál, itt is meg lehet kerülni a dolgot. Mivel a játék engedi az offline játékot is, ezért ha véletlen két online session közt véletlen "végigjátszod" akkor a következő indításnál felszinkronizálja a lvl10000-es mentésedet a felhőbe. Kissé rákeresve a dologra, nekem úgy tűnik, hogy ez nem is csak elmélet, de kipróbálni azért nem volt kedvem. Hogy mekkora banhammer jár érte és milyen hamar csap le, azt nem tudom. Remélem nagy, és hamar.
NoMagix: De örülök, hogy idén már nem lakok hallótávolságra onnét. Tavaly asszem legnagyobb örömömre kimaradt, de az előtte lévőket igencsak megszenvedtem, mikor pihenni próbáltam volna de közben három másodpercenként durrant egyet valami kipu. Pedig még csak nem is kőbányai voltam, de hiába, mert a szomszéd kerületig is áthallatszott.
Aryan: Akkor működni fog. Azt nem írtad, hogy a gamepassossal is sokat játszottál, úgyhogy azt hittem csak a virágbótos mentésre gondoltál.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Volt ma is FH5 lecccgó ráadásul jó hosszú. Egy csomót mutattak a kampányból, de nemtom mit, mert többnyire nem néztem, csak hallgattam, úgyhogy viszonylag spoilermentes összefoglaló lesz.
1. Nem lesz demó.
2. Javítottak (saját elmondásuk szerint) rengeteget a kormányos irányításon. Főleg a megújult force feedbackre voltak büszkék, illetve néhány új csúszkát raktak a menübe, amivel szerüntük még jobban a saját elávársainkhoz lehet szabni az FBB-t. Akinek van kormánya, októberben elmondhatja, hogy tényleg jó lett e.
3. Szintén irányítás. A különféle fékek közt érezhetőbb lesz a diferencia, élethűbbé tették az ABS működését, és rugózáson is módosítottak valamit, aminek főképp terepen lesz szerintük érezhető hatása. Hogy ez ténylegesen mekkora javulást/változást/romlást jelent, azt majd meglátjuk.
4. Van játszótér. Csak egy pillanatra elhúzták fölötte a kurzort a térképen. Hogy milyen események lesznek ott, meg hogy benne lesz e a heti forzathonban, arról nem volt infó, de az biztos, hogy ugyanolyan kis krumploid forma elkerített pályán lesz. Aki imádja azt a játékmódot, annak nem kell kétségbe esnie.
5. A forzathon live léghajó helyett a menüben most horizon arcade léghajó van ami igazolja a sejtést, hogy (minenki bánatára ) a forzathon live kikerül és helyette lesznek azok a másfajta kooperatív minijátékok. Mondjuk ezt már szerintem mindenki sejtette eddig is.
6. Végre lesz egy normális autógyűjtemény menü, ahol lehet látni, hogy melyik kocsi van meg, és melyik nincs, meg az, hogy a ritkábbakat milyen kihívás, pörgetés, vagy egyéb dolog teljesítésével lehet feloldani.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Kisgépkezelő #24453 üzenetére
A harmadik pontról lemaradt, hogy változni fog a gumik szimulációja így offroadnál nagyobb különbséget lehet majd érezni a különféle gumifajták közt a különféle útfelületeken. Azért nem hiszem, hogy annyira érezhető lesz a változás, mert nem a Dirt Rally közönségére hajtanak.
Meg változnak az online sessionok is, Mindenki egy sessionben lesz, de valahogy dinamikusan változik majd, hogy épp ki kiket lát ha jól értem a dolgot. Így elvileg mindenütt lesz játékosforgalom, de a forgalmasabb helyeken se 500 ghostolt autó álljon egymásban.
homerhamm: Az autógyűjteményben látszott pár Forza Edition kocsi. Én a magam részéről megvolnék nélkülük, mert sokat egyik sem ad hozzá a játékhoz. Van már autólista is. Mondjuk azon még pont nincs rajta egy sem, de még nem végleges. Majd bővítgetik.
A szuper7 ikonok ottléte az tényleg érdekes, mert eddig úgy tűnt, hogy majd átveszi a helyét az event lab. Az összes eddigi interjúban úgy beszéltek róla, mintha az már a múlt lenne. Az a tippem, hogy csak placeholder ikonok, de majd meglátjuk.
Annyi biztos, hogy egy rakás új építőelem és rengeteg egyéb más fejlesztés kerül be a szerkesztőbe, így talán nem lesz annyira vacak. Elvileg érkeznek majd rendes kerítések, lerakható rázókövek meg egyéb versenypálya elemek is, aztán össze lehet dobálni közútra egy rendes versenypályát mint Monacoban vagy Bakuban.Joccc07: Elvileg kiadnak majd egy rakás videót, különféle beállításokkal, aztán legyen annyi elég mindenkinek, akinek nincs gamepassa. Nekem pl. nincs.
A Boxosokat még megértem, mert ott legfeljebb annyi a kérdés, hogy mennyivel rondább az originál XOne-on, mint az újakon. PC-n azért érdekesebb a kérdés, mert ott 1000 féle grafikai beállítás és majd végtelen különféle hardverkonfiguráció mellett nem igazán hiszem, hogy pár videóval mindenki ki lesz segítve. Gondolom legfeljebb a minimum, meg az ajánlott konfiggal kiraknak egy-egy vidit, aztán ennyivel le van tudva.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz homerhamm #24462 üzenetére
Ja. Írtam hogy nem végleges, de magán a linkelt lapon is ugyanezt írják (csak külföldiaiul) félkövér betűkkel több helyen kiemelve, hogy ez még nem a végleges autólista de akit érdekel, annak érdemes időről időre ránéznie, mert a megjelenésig folyamatosan bővítik még.
parandroid: Azért Series x86-nak is megvannak a maga előnyei. Egyszer kipróbáltam a konzolozást. Volt launch után kicsivel egy PS4, de az első két évben játék alig volt rá, a harmadikra meg elavult mert jött a PS4 pro. Mondom elmentek ti az anyátokba, nem fogom én három évente cserélgetni a gépeimet.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #24469 üzenetére
Jó, hát nem olcsó egy VGA, de az enyém legalább futtatja megjelenése óta 4K60FPS Ultrában az FH4-et és az FH5 gépigénye meg saccra semmivel se lesz nagyobb úgyhogy valószínűleg az se megy majd érezhetően rosszabbul. Jó az biztos, hogy nem lesz raytracing a garázsban.
Majd ha mostani konzolgen upgradelt változatai elég nagy ugrást hoznak, akkor elgondolkozok a dolgon, de nem kizárt, hogy a nextgent is megéri még.Sajnos "kicsit" rángatják a bányászok a VGA piacot. Az enyém pl: volt már használtan 1,5x olyan drága, mint amennyiért vettem újonnan, volt már kevesebb mint a fele, de most megint kicsit drágább mint amennyiért vettem. Azt hittem, hogy a nagy kínai kriptobányabezárások hatása azért meglátszik az árakon, de eddig nem úgy tűnik. Nézzük a jó oldalát! Ha eladnám most, akkor még négy évnyi inflációt beleszámítva is majdnem a pénzemnél lennék.
Szerk: CJ meg ahogy nézem még inflációval együtt nyerne is a 1070-en.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz homerhamm #24488 üzenetére
Elvileg az utolsó 100 éves Forzathon fét feladatának teljesítéséért is jár két barn find. Ugyan infót nem találtam róla, de valószínűsítem, hogy ugyanaz a két kocsi lesz.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Del Tommaso #24623 üzenetére
Nem, mert nem lesz olyan. De válaszhatsz, hogy random új játékosoknak, esetleg visszatérőknek, esetleg a sztorimódot frissen végigjátszóknak akarod e ajándékozni a kocsit, vagy community contributoroknak, akiket meg nem tudom, hogy hogyan választanak ki.
A leccgó előtti monthlyban még megmutattak ezt-azt:
A livery editor átalakításával kapcsolatos "A complete UX overhaul to bring the experience in-line with modern image manipulation software." Ígéret például ránézésre nem igazán az, amit a többség remélt. A videó alapján kb. annyit takar, hogy az eddig vízszintes menük mostantól függőlegesen lesznek képernyő szélén, mert a Photoshopban is úgy vannak, de azért ugyanúgy 876 kisbiszbaszból kell majd egyenként kirakni egy nagybiszbaszt. Azt legalább megerősítették, hogy áthozhatóak lesznek a korábbi játékokból a festések.
Lesz egy valag új gumifajta. Úgy néz ki, különszedik a rallygumit és a téligumit, elérhető lesz minden autóra az eddig csak terepjárókon használható offroad gumi, lesz spec drift gumi.
A normál aszfaltos gumik közt az eddigi felosztás helyett a legjobbak a semi slick és a slick lesznek, a gyengébbeket még nem mutatták, hogy azok is változnak e.
Lesznek új modok. Az eddigi bodykitek mellé egy Duke Dynamics nevű gyártó cuccai is csatlakoznak, illetve lesznek olyan autók, (gondolom főleg terepjárók) ahol az ajtót is lehet majd cserélni.
Asszem ennyi.
CJ4567: Majd visszakerül, de ha mégsem, hát az se baj. Aki komolyan gondolja a dolgot már úgyis megszervezte a saját kis bajnokságait, akit meg annyira nem érdekelt, mint pl: engem, azt meg úgyis csak idegesítette, hogy sosem olyan bajnokságban, sose olyan évszakban, és sosem azokkal a kocsikkal kell versenyeznem amihez épp kedvem volna, de legalább cserébe minden lobbyban van egy-két arc aki a pontok miatt túl komolyan veszi a játékot és nem hajlandó korrektül versenyezni.
Azért remélem, hogy annak a menünek lesz valami almenüje is amiben legalább a szakágak közül kiválaszthatom ami engem érdekel, de még jobb lenne, ha lenne Custom Adventure. Annak a hiánya azért komoly érvágás volna.
Az viszont eddig fel sem tűnt, csak így a screenshotot nézve, hogy, lesz "mixed surface drifting" is miközben eddig csak aszfaltos volt. Nem mintha nagyon odalennék azért a szakágért. -
Kisgépkezelő
senior tag
Az egyik évszakban a magasabban fekvő területek havasak lesznek. De az már a trailereken is látszott.
homerhamm: A sivatag közepén ezeknek 5000+-os vulkanikus hegyeik is vannak, azok meg már gyakran télen-nyáron havasak. Mexikóban azért átlag tengerszint feletti magasság 1100 méter de ahol ezek a vulkánok nőnek azokban a régiókban már 2000 méteren van a lent és még abból nő ki egy ilyen hegy, csak a játékban majd "kicsit" csalni fognak a méretekkel, mert nehezen férne el egy kb. 15x15 kilóméteres térképen a valóságban is tengerszinten lévő tenger, a valóságban 2000 méteren fekvő város, meg az 5000 méteres vulkán. Egyszóval van ott hideg is.
Nem tudom melyikről mintázták az FH5-be kerülőt dombocskát, de mindegy. Azért látszik a képeken, hogy van ott bőven hó.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Del Tommaso #24638 üzenetére
Gondolom a matematikai esély meglesz arra is, hogy baráthoz jusson.
NoMagix: Szerintem a nagyhegyen ugratós körverseny lehetett.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Redneck #24693 üzenetére
Csak azért siklottam át, mert egyrészt nem tudtam a választ, másrészt meg fingom se volt. De vannak olyan youtuberek, akik minden héten feltöltik a heti eseményekről készített videóikat, érdemes azokra keresned. Szerintem ebben például meg fogod találni amit keresel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs