Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Muerte

    Topikgazda

    válasz kicirain #68 üzenetére

    Én félreértés ne essék nem azért vagyok Dell párti mert nekem az van,hanem mert itt tényleg a minőség is más kicsit,de a legfontosabb az NBD helyszíni garancia,ami egyetlen egy másik gyártónál sincs.Mondok egy példát rá: Beleakasztottam véletlen egy bill.alá a damilt mikor tekertem fel a pecabotomra :DDD és kipattant az F11,vissza lehetett rakni,de kicsit lötyögött,felhívtam a supportot service tag bediktál és mondom kiugrott egy gomb a bill.-ről,-válasz: kiküldjünk egy újat vagy vigye ki a szervizes és rakja bele?
    Hát mondom nem nagy ügy kicserélni...-Jó akkor küldjük,és más valamiben segíthetünk-e még?
    -Hááát mondom ha már itt tartunk ;] Esetleg ki lehetne cserélni már a hűtőventiket is így 1 év után.
    -Küldjük?
    -Igen.
    Másnap reggel kilenckor itt volt a cucc,a régi bill.-t megtarthattam tartalékba.Na mondjon még valaki másik ilyen gyártót aki ilyen rugalmasan intézi a dolgokat.Volt egy alaplapcserém (feleslegesen,mert a touchpadnál volt egy vezeték zárlatos) na ahoz már kértem hogy jöjjön ki a szervizes (aki régi haverom :D ) és azt is a bejelentéstől 2 napra rá belerakta itt nálam a szobámban.
    Nem egy hét,két hét, 2 hónap! a várakozási idő mint az acer-emnél ami 2 hónapig volt Brno-ba és össze-vissza volt karcolva a fedlap mikor visszajött,hanem 2 nap max.! és ez a nem mindegy meglátásom szerint.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák