- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Z14XEP #15028 üzenetére
Elso blikkre az lehet a tortenet hattereben, hogy a +2 evet a Samsung magyarorszag vallalta az altala forgalmazott keszulekekre, a tied pedig lehet, hogy akar szurkeimportos, amire ez az akcio nem elt (koltoi kerdes, hogy akkor beregisztralni miert engedte). Melyik boltban vetted a keszuleket? Megvan-e meg a doboza, rajta van-e, hogy forgalmazo: Samsung Magyarorszag Zrt. (vagy mi a banat). Na meg persze az email, a regisztralas utanrol, ha nem valtozott, annak kene lennie, en anno telefont regisztraltam igy be +6 honap miatt).
-
optikus
senior tag
válasz Z14XEP #15028 üzenetére
no meg a pontos joxabalyi valtozast is megkerdezhetned, ha mar az az alapja annak hogy nem akarjak megcsinalni.
amugy meg amit vallaltak azt tartsak be, ha nem tudjak valami miatt akkor arrol ertesitsenek, es persze kompanzaljanak hisz ez minimum gvh necces. ha valaki azzal csabit vevoket magahoz amit kesobb megtagad azt valami versenyelonnyel valo visszaelesnek vagy minek hijjak.Buy books not gear.
-
lev258
veterán
válasz Z14XEP #15028 üzenetére
Lehet rosszul értelmezem, de én a A Samsung oldalán úgy látom, LED TV-kre összesen vállalnak 3 évet, regisztrációval. Mosógépre ez lehet 5 év is.
Nem tudom, ez eredetileg is így volt-e, vagy ez már a megváltozott garancia, de mi úgy nagyjából 2-3 éve vettünk egy Samsung-ot és akkor már így volt.[ Szerkesztve ]
Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő
-
Z14XEP
csendes tag
válasz Z14XEP #15028 üzenetére
Az ügy számomra kedvezően megoldódott: Samsung telefonos ügyfélszolgálatán határozottan kértem a javítást, majd "zenehallgatás" mondták, mehet garanciában a javítás. Még AZNAP felhívott a márkaszerviz és megbeszéltük, hogy másnap a helyszínen javítják ha ott megoldható. Ha nem, akkor elszállítják és kapok a javítás idejére csere tv-t. Kiderült a helyszínen nem javítható, "kijelzőpanel hibás" és a szerviz ígéretéhez híven hozott csere tv-t! Majd 1 hét múlva hívtak, hogy nincs alkatrész, ezért "kuka" a tv, kapok csere utalványt, amit lelehet vásárolni. Utalványt tegnap megkaptam, most már az üzletben intézem, remélem zökkenőmentesen.
Samsungnál az 5 év garancia működött, 10 hónappal a garancia lejárta előtt megoldották a javítást/cserét. Ami nem tetszett, azaz 1 hét bizonytalanság, hogy javítják vagy sem garanciában.
Keszthelyi Samsung márkaszerviz korrekt és rugalmas volt, le a kalappal előttük!Ez a kijelző kb. 100.000.- Ft lenne, de JELENLEG nincs. Ha garancia nincs, akkor saját költségen a tv kuka.
Egy 200.000.- Ft-os LED TV, CSAK 4.5 évet bír ki?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EAFC 24
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iPhone topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen