Új hozzászólás Aktív témák

  • Z14XEP

    csendes tag

    Sziasztok, tanácsotokat kérnem Samsungnál folyamatban lévő garanciális javítás intézéséhez. Még 2011-ben vettem egy 40 colos LED tv-t, boltban. Alapból 2 év jótállást kaptam hozzá, de akkor volt egy akció, hogy regisztrációt követően +3 garanciát adnak hozzá, ez is számított amikor a tv-t vettem. 1 hete kedden elromlott a tv-m, használhatatlan. Felhívtam a Samsung ügyfélszolgálatát és közölték, hogy a regisztrációmat látják, de nem érvényes, mert a tv gyári száma nem ellenőrzött! Idő közbeni jogszabály és saját feltételeik változása miatt hivatkoztak erre a telefonban. Ezért bekérték a jótállási jegy, számla másolatát és egy fényképet a tv hátulján lévő matricáról!! Ez a Samsung ügyetlenkedése miatt február 05-én, péntekre lett teljes (bele kötött abba is, hogy nem volt a jótállási jegy kitöltve: típus, gyári szám, stb.) és vissza írtak, hogy ügyemet vizsgálják és majd értesítenek. Eddig semmi válasz. Próbáltam utána járni milyen jogszabályi változás történt közben, hogy nem érvényes és ellenőrzött a gyári számom, de nem találtam erre infót. A kérdésem az, hogy ilyen esetben meddig várakoztathat meg a Samsung, mert ugye a tv használhatatlan, a javítást még el sem kezdték! Előfordulhat az is, mondták, hogy nem lesz érvényes a gyári szám és akkor elutasítják a javítást! Regisztrációkor nem volt szó ilyenről! Ezt megteheti a Samsung? Azt is, hogy visszamenőlegesen egy jogszabály változás miatt nem érvényes az 5 éves jótállás? A Samsung oldalán arra sem találtam infót, hogy milyen javítás tartozik bele az 5 évbe, milyen feltételekkel. Samsung hozzáállását sem értem, hogy miért most, amikor elromlott a tv, küszködik a gyári szám ellenőrzéssel, ezt sokkal korábban is megtehették volna, dobnak egy e-mailt és intéztem is volna!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák