-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Kis visszaolvasás lehet, hogy segítene... Kb. ötször leírtam már itt, mit lehet ilyenkor tenni. Vázlatosan: csak a kiskerrel állsz szerződéses viszonyban, tehát ha sokszor javítják és nem jó, hozzájuk kell menni, kérni cserét ugyanolyanra (és újra), ha nem megy, eredeti vételárat vissza. Ha ellenállnak, vásárlók könyvébe beírás, egy példányt elhoz, békéltető testület. Ha ez sem használ, bíróság. Ennyi. Fogyasztóvédelem tenni nem fog semmit helyetted, és bírságolni sem fognak kiszállni, erre ne is számíts.
Tessék, itt az összes jogszabály, ami az esetedre vonatkozik [link] (szavatosság a Ptk-ban van, ''fődarab'' és ''cserekészülék'' évek óta nincsen, javítás időtartamával meghosszabbodik a jótállás; cserélni csak újra lehet, akkor gari újraindul)
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Kompakt vízhűtés
- Óra topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Trollok komolyan
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...