-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Azt sosem értettem, miért ír alá valakit olyan papírt, amit nem akar...
A garanciális javítás azt jelenti, hogy a fogyasztónak nem kell fizetnie semmit. Átvételkor nem jelezték, hogy garanciavesztésre okot adó dolgot látnának rajta, ha mégis így gondolják, azt bizonyítaniuk (!) kell, független szakvéleménnyel, pl. erre jó a fogyasztóvédelem által végzett bevizsgálás, amelynek költségeit természetesen a cégnek kell állnia. Ha nem tudja bebizonyítani, hogy a hiba oka az átadás után keletkezett (márpedig ezt biztosan nem tudja), akkor ingyen javítani kell/cserélni/vételárat visszafizetni. Ja, persze ha erre a ''befolyásra'' hivatkoznak, azt is bizonyítaniuk kell, hogy emiatt rossz a gép...
Békéltető testülethez érdemes elmenni (gugli a barátunk ), előtte beírni a vásárlók könyvébe, végül bírósághoz lehet (és talán érdemes is) fordulni. Nagyon átvágták a barátodat, és nagyon rossz döntés volt aláírni azokat a papírokat...
mod: A Fujitsu magyar képviseletének is megérni írni egy emailt legalább, ecsetelve, milyen jogszerűtlenül jár el a szervizük, csak hogy tudjanak róla...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)