-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Azt sosem értettem, miért ír alá valakit olyan papírt, amit nem akar...
A garanciális javítás azt jelenti, hogy a fogyasztónak nem kell fizetnie semmit. Átvételkor nem jelezték, hogy garanciavesztésre okot adó dolgot látnának rajta, ha mégis így gondolják, azt bizonyítaniuk (!) kell, független szakvéleménnyel, pl. erre jó a fogyasztóvédelem által végzett bevizsgálás, amelynek költségeit természetesen a cégnek kell állnia. Ha nem tudja bebizonyítani, hogy a hiba oka az átadás után keletkezett (márpedig ezt biztosan nem tudja), akkor ingyen javítani kell/cserélni/vételárat visszafizetni. Ja, persze ha erre a ''befolyásra'' hivatkoznak, azt is bizonyítaniuk kell, hogy emiatt rossz a gép...
Békéltető testülethez érdemes elmenni (gugli a barátunk ), előtte beírni a vásárlók könyvébe, végül bírósághoz lehet (és talán érdemes is) fordulni. Nagyon átvágták a barátodat, és nagyon rossz döntés volt aláírni azokat a papírokat...
mod: A Fujitsu magyar képviseletének is megérni írni egy emailt legalább, ecsetelve, milyen jogszerűtlenül jár el a szervizük, csak hogy tudjanak róla...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás