-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
smog86
senior tag
Google-ben kerestem és találtam egy számot, de csak fax jön be rajta...
-
Ariadne
őstag
Hát ha a Mogyoródi 32-ben azt mondják, hogy te ott nem tudsz kapcsolatba lépni a Nova-Comp-pal, akkor
1. regéld el nekik, hogy a cég most is be van jegyezve hivatalosan erre a címre, tehát szíveskedjenek prezentálni valakit, aki elintézi a garos ügyedet.
2. Ha nem, akkor levelet fogsz írni a cégbíróságnak, melyben felhívod a figyelmüket arra, hogy szabálytalanul működik a cég, székhelyén nem elérhető, és kérni fogod a cégjegyzékből való törlését. (Nem kamu, ez a szabály...) Plusz villantasz egy mailt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság felé is (just in case), és egyébként peres úton fogod követelni a garanicális ügyintézés elvégzését...Vagy valahogy így. Ha azon a címen van üzlet, ahova be tudsz menni, azt ők _kell_ hogy működtessék...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tlac
nagyúr
-
Ariadne
őstag
Ezt a telefonszámot köpte ki nekem a gugli: 329-2880, hátha...
Elvileg "elérhetőnek" kell lenniük, ha van lehetőséged elmenni oda, mindenképp érdemes megpróbálni. Ha nincs ott senki, akkor tértivevényes (ez fontos!) levélben érdemes leírni nekik, hogy mi a gond. Ha nem válaszolnak, akkor pedig térti másolatával "felnyomni" őket a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróságnál, ők már intézik a dolgot utána...
Azért lenne érdemes ezt a lehetőséget tudatni a céggel, mert hátha akkor mégiscsak valahogy elintézik az ügyedet, végülis nem az a cél elsősorban, hogy megszűnjenek, hanem hogy intézzék el. De ha más nincs ugye...
Azzal mondjuk vigyázni kell, hogy ha esetleg sikerül bevetetni velük, akkor kell papírt kérni róla, nehogy aztán eltűnjenek vele. Legalább az adott cucc származási helyéül szolgáló nagyker nevét megmondhatnák, ha volt ilyen egyáltalán."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ilyet még nem szagoltam, hogy azt mondják, jogutód nélkül megszűnt a cég, holott nem is szűnt meg, papíron él és virul, még csak felszámolás alatt sem áll (most legalábbis).
Érdekes lenne tisztázni, hogy pontosan mit "vettek át"? A garis ügyintézést esetleg? Mert olyat lehet, sőt illendő, hogy mondjuk bezárják a bazárt, és egy másik céggel megállapodnak, hogy ők intézik a gart ezután - csak a mai nagy magyar valóságban olyan nehéz ezt elképzelni. De biztos csökevényes a fantáziám, ez lehet az oka."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Őszintén szólva nagy reményeket nem fűzök a dologhoz, nincs nagyon ötletem, mi lehet a háttérben, miért csinálják ezt. Szerintem monitor nélkül próbáld meg, no meg még egyszer ezzel a másik céggel is meg lehetne próbálni, hogy most mi ez a kamu, hogy megszűnt amikor nem szűnt meg, és hogy akkor pontosan mit adtak át nekik...
talc: kifejezett kötelezettségről sajnos nem tudok, leginkább csak illene, ha már úgyis szív az ember miattuk ugye.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
smog86
senior tag
válasz Ariadne #1810 üzenetére
Hát azt mondták hogy most vették át 3hete a Békéscsabai és Szegedi boltjaikat, de jogutód nélkül és ők nem nagyon tudnak mit csinálni, max ha elviszem nekik a monitort (Bpről Békéscsabára) , de akkor sem biztos hogy tudnak intézni valamit és hogy több hét.
Ja meg hogy próbáljam meg a Samsung magyarországnál, hogy hátha samsung papír nélkül is megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Aha. Akkor úgy érthetik, hogy átvették az üzleteket, de nem jogutódjai. Ettől még nem szűnt meg a Nova Comp, viszont nem is lehet ilyen módon üzletet bezárni, hogy a cég megmarad, de nem rendelkezik a további garanciális ügyintézésről.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ja, szólok is a szegedi meg békéscsabai ismerősöknek, hogy PCTradenél soha semmit, ha kedves az életük...
Most már csakazértis felnyomnám fogyasztóvédelemnél és főleg cégbíróságnál őket.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
smog86
senior tag
Amúgy ha megszűnik a cég olyankor mi a teendő? Gari ugrik olyankor, ha nem tudom honnan hozták ők a szarjaikat?
-
Ariadne
őstag
Hajrá, hajrá, csak keményen! Csak aztán tényleg nehogy beadjátok, és ne kapjátok vissza, most már ettől is tartanék. Bár végülis ha rossz, akkor annál rosszabb már úgyse lehet.
Gariról: sajnos ha megszűnik az üzlet, tkp ugrott a garancia, mert nincs kinél érvényesíteni. Míg ha mondjuk a nagyker dobja be a törölközőt, akkor ettől függetlenül a kisker köteles feléd helytállni és benyelni a dolgot. Egyszerű az oka: egyedül a kiskerrel kötsz egy adásvételi szerződést, amikor megveszed a cuccot, tehát nem állsz kapcsolatban hivatalosan sem a szervizzel, sem pedig a nagykerrel. És ez nem mindig jó."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
smog86
senior tag
válasz Ariadne #1817 üzenetére
De a samsungnál csak van valami bejegyzés hogy mikor lett vásárolva sorozatszám alapján...akkor ők nem lennének kötelesek kicserélni? Attól függetlenül hogy a kisker lenyelte a samsung papírokat...
Amúgy monitor üzemel csak tiszta foltos szóval azt egyenlőre nem adnám be.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Nem feltétlenül, mert lehet, hogy nem a hivatalos Samu importból van, és akkor az itthoni képviseletnek nincs az adatbázisában ez a szám. Esetleg a nemzetközi Samuval lehetne próbálkozni még.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
-
ML320
aktív tag
Többször került már be Samsung monitor hozzánk úgy, hogy nem volt meg a garpapír. Számlát még a saját rendszerből ki lehetett keresni. A Samsung központi ügyfélszolgálatára írtam egy levelet, pontos típus, széria és sorozatszámmal, és pótlólagos garancialevél kiadását kértem. Pár nap után jött is postán, sosem volt semmi gond. Hívd fel őket, és kérdezz rá, most mi a rák van. A gyártó fix, és leginkább az ő érdekük a vevői elégedettség.
A Samsung oldalán két ügyfélszolgálati szám is van.
Gáz akkor lehet, ha szürke importból került be, de ezeknél a cuccoknál nem volt jellemző.[ Szerkesztve ]
Ember tervez, Isten perverz...
-
Ariadne
őstag
válasz higherping #1822 üzenetére
Ez is létező cég, és a Mogyoródi 32. telephelyeként van megjelölve, él és virul, plusz fióktelepe a szegedi és a bcsabai üzlet. Elképzelhető, hogy smog is tőlük kapott számlát, ezt nem tudom, meg kellene nézni, elképzelhető az is, hogy ők működtették ténylegesen az üzletet. Akkor viszont őket kell zargatni. Mindig azt, aki a számlán szerepel. Ismertem korábban egy emberkét, aki náluk dolgozott Szegeden és csúnyán távozott tőlük, szóval szerencsére eleve elkerültem őket...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
smog86
senior tag
-
kavicssli
addikt
Sziasztok lenne egy kis gondom!Egyik barátom rendelt Debiből egy samsung d900as telót amit megkapott február 15-én de rá 3 napra vissza is küldte mert szoft hibás volt ez történt 18-án?
Mennyi idő után szabad az asztalt csapkodni? mert nem nagyon vagyok tisztába ezekkel a dolgokkal...ismerősöm állandóan hivja őket de mindig csak hiszegetik hogy majd hétfőn ,majd kedden adják postára....Remélem tud valakisegiteni...
Előre is köszönöm"Tanulni mindig érdemes, mert egy idő után a tanulásba fektetett munka meghozza a gyümölcsét, s mint tudjuk, a gyümölcsből PÁLINKÁT lehet főzni!"
-
Ariadne
őstag
válasz luciferc #1831 üzenetére
Bizony, az vagyok, úgy hívják a falumat, hogy Butapest. De ha így van, akkor legalább az valószínűbbnek látszik, hogy rendes üzlettől vette. Már amennyire rendes egy olyan üzlet, ami ebbe a topikba bekerül.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Bertone
csendes tag
Üdv, mindenkinek!
Olvastam már a fórumon, ehhez hasonló sztorikat, de ennek talán azért van egy kis + pikantériája.
…garanciás videokártya (Club 3D ATI Radeon x 1950pro AGP 256MB) beadta a kulcsot, üzletben bevizsgálás után a hibaleírás: 3D-ben lefagy, szemetel, vagyis a kártya használhatatlan. Az üzletben javasolták várjak néhány napot, jön új szállítmány, mert jelenleg nincs készleten ilyen, vagy ehhez hasonló kártya, de ne is számítsak arra, hogy lesz ugyanez a típus, ugyanis nincs már forgalomban, nehézkes a beszerzése, stb.-stb., deeee lesz hasonló pl.: ASUS HD 2600pro. De kérdeztem - mi van, ha nem felel meg az általuk ajánlott „hasonló” kártya? Válasz – akkor le lehet vásárolni. Kérdés, - de milyen árértékben lehet levásárolni? Válasz, - természetesen a kártya mostani forgalmi értékében (50.442.–Ft-ért vettem kb. 10 hónapja, a mostani ár kb. 30-32.000.–Ft.) lehet levásárolni. Harmadik varia, mondván nincs AGP-s kártyákból választék, cseréljem le az alaplapomat, a memóriákat és akkor tudok venni egy PCI-E-es kártyát, amiből nagy a választék!!!!
Ok, otthon irány a háló, rákerestem az általuk ajánlott kártyára. Hááááááát röhejes volt a részükről azt állítani, hogy „hasonló” a két kártya tudása. Ég és föld…
Na mind1, pár nap után irány az üzlet, mivel megérkeztek az új kártyák. Csereajánlatképpen ismét fel lett ajánlva az ASUS HD 2600pro, vagy a levásárlás. Természetesen egyiket sem fogadtam el (a fórumon olvasottakból felvilágosítva) és kértem a kártya eredeti vételárának visszafizetését. Persze erre nemleges választ kaptam. Kértem az üzletvezetőt. Előjött a kuclijából valami emberféleség (persze egyértelmű, nem ő az üzletvezető, szerintem egy sima szervizes). Előadtam a problémát hivatkozva az ilyenkor felmerülő lehetőségekre, mire fapofával azt mondta - nem jól tudom a dolgokat olvassam el figyelmesebben a fogyasztóvédelmi törvényt, továbbá a kártyát elküldték javításra a gyártóhoz (ami szerintem hazugság, de sebaj, le fogom csekkkoni), ami Hollandiában van.(????) Kértem a Holland gyártó elérhetőséget, hogy majd érdeklődhessek hogyan áll a „javítás”. Persze nem kaptam semmiféle információt, mondván, arra nincs felhatalmazva, legyek türelemmel, elvileg 15 nap vagy egy „kicsivel” több, nem lehet tudni. Most várok!!!
A tanulság... az egyik a sok közül!
Ez után érdemes odafigyelni az átvételi garanciás papíron, hogy feltüntetésre került-e, hogy javítható, vagy nem az eszköz! Aki bevizsgálta a szervizben egyértelműen állította, hogy szemétben a helye a kártyának, ebből én arra következtettem, hogy nem javítható, és erre utal az is, hogy kapásból felajánlották a levásárlást. De lehet, hogy tévedek… és én vagyok a „hibás”…[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Bertone #1835 üzenetére
Nyugi, teljesen igazad van. Alaplapot javítani kb. lehetetlen, de legalábbis sosem szokták. Átverés akar lenni a dolog, már egyszerűen onnan is, hogy Hollandiában kevéssé valószínű, hogy gyártanának alaplapokat, hiszen ma már minden a Távol-Keleten készül, ezek legalábbis tuti.
Érdemes kinyomtatni (és el is olvasni) a jogszabályokat (pl. Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról), ezeket: 151/2003. korm rendelet, 49/2003 GKM rendelet, Ptk megfelelő részei. Aztán lehet lobogtatni. Vásárlók könyvébe érdemes beírni még részletesen, arra most már kötelesek válaszolni. Békéltető testület lehet még a következő lépés. Egyébként melyik ez az üzlet?
Megegyezni egyébként érdemes, ha lehet, de akkor legalábbis hasonló teljesítményű kártyát adjanak, még ha árban nem is teljesen azonos.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Bertone
csendes tag
válasz Ariadne #1836 üzenetére
Köszönet a bíztató szavakért!!! Csak annyi, hogy nem alaplap, hanem videokártyáról van szó, bár szerintem ha vkártya meghibásodik azt sem lehet nagyon javítani. Egyébként már írtam a CLUB 3D gyártójának Hollandiába, hogy az e a gyakorlat, hogy kiküldik a kártyát a gyártóhoz? Kicsit vicces
Meg azt is megkérdeztem a hollandoktól, hogy miért nem lehet Magyarországon beszerezni és kicserélni az amúgy forgalomban lévő kártyát (angoloknál, németeknél, stb. vígan kapható).
Köszi a jogszabályokat, át fogom nyálazni és nem fogom annyiban hagyni, szerintem a békéltető testület csak időhúzás, ha kell peres útra viszem a dolgot.
Természetesen én lettem volna a legboldogabb ha kapok egy ugyanilyen típusú vkártyát. A meghibásodása ellenére meg voltam vele elégedve, nem véletlenül esett rá a választásom.
Akkor most jöjjön a negatív reklám: MISTRAL COMPUTERWORLD KFT. -ről van szó.
Senkinek nem ajánlom! -
Ariadne
őstag
válasz Bertone #1837 üzenetére
Hopp, tényleg kártya. Reflexből jött bele az alaplap, nem tudom, miért, pedig közben meg is értekeztem a párommal, hogy az ő gépében is Club 3D kártya van. Mondjuk ez a két dolog romlik el leggyakrabban sajnos.
Uff, Mistrallal annyiban más, hogy ők egész biztosan nem fognak pénzt visszaadni, vagy teljes áron levásárlást hagyni. A gáz az, hogy közelednek a vég felé, félek (mármint a te szempontodból), hogy hamarosan fizetésképtelen lesz és felszámolás alá kerül a cég, akkor pedig a perrel sem érsz semmit (APEH most razziázott náluk, lásd Mistral topik...). Szóval itt most az a legjobb, ha megpróbálsz a lehető leghamarabb valami kézzel fogható dologban kiegyezni velük, amíg nem késő!!! Inkább vegyél két zsák (matricátlan ) dvd-t vagy egy hangfalszettet, de ne húzd sokáig a dolgot. Ők a jogszabálylobogtatásra is teljesen immunisak, de - részben emiatt is - már nem sokáig húzzák valszeg...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Bertone
csendes tag
válasz Ariadne #1838 üzenetére
Húúúú, most leízzadtam egy kicsit... ilyenkor szokta mondani asszonypajtás, hogy persze, rólunk van szó!
Ismét köszönet a fontos információkért!
Most nem tudom várjam ki a 15 napot (feb. 18.-án lett kiállítva a bevizsgálás eredményéről a papír), ami kb. márc. 10-ig tart, vagy lóhalálában rohanás vissza az üzletbe minél hamarabb és mentsem, ami menthető? -
Ariadne
őstag
válasz Bertone #1839 üzenetére
Nem tudom... Azért remélem valami papírod maradt arról, hogy leadtad náluk, by the way.
Legfrissebb hír: link, érdemes az Apehes linket is elolvasni, meg a február 20-ai index cikket is a razziáról. Na ilyen a hozzáállásuk...Most per pillanat még nincsenek felszámolás alatt, ez biztos. De ha érzik a végét, akkor már lazán szoktak venni. Sajnos pontosan ugyanígy, kb. ekkora összeggel sikerült végigkövetnem kékhalálék haldoklását, most van egy megnyert perem, amiből pénz kb. soha nem lesz egy fillér se. Amikor megindult a per, semmi látható jele nem volt még annak, hogy kiszedték a pénzt a cégből és tartoznak fűnek-fának, most meg ott vannak az Apeh top adósai elején, kb. egymilliárdos adóhátralékkal...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Bertone
csendes tag
válasz Ariadne #1840 üzenetére
Aha, az előbb olvastam a cikket, remek!
Direkt egy viszonylag nagyobb üzlethálózattal rendelkező céget néztem ki annó. Az országban több helyen van, ill. volt üzletük. Nem tudtam róla, ami utólag érthető is, a pécsi üzlet megszünt, ugyanis próbáltam telefonon elérni őket, hátha van ilyen vkártya náluk, "a hívott szám nem kapcsolható".
Nem tudom lehet, hogy megvárom mit válaszolnak a hollandok, hátha, hátha méltányolva a helyzetet küldenek vkártyát grátisz!!!! Jó tudom álmodik a nyomor, de hátha!
A "kékhalál" az a Mistral? -
Ariadne
őstag
válasz Bertone #1841 üzenetére
Bluef*sh... Az "eredeti" cégről van szó, ami felszámolás alatt áll egy rakat adóssággal, most egy újonnan alapított másik cég viszi az üzletet. Mistral dettó.
Ennyi várástól még nem hinném, hogy gond lenne, meg legalább nem látják rajtad a sietséget. Lényeg, hogy sajna a teljes vételárat nem valószínű, hogy el tudod érni, igyekezz majd a legjobbat kihozni belőle ott a helyszínen, ha visszamész.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
Passz... Ez nagyon szerencsétlen helyzet, de elvileg a cég létezik. Tértivevényes (!) levélben sztorit leír, részletesen, végére biggyesztve, hogy a Cégbíróságnál be fogod jelenteni, ha nem elérhetőek, és akkor törölhetik őket a cégjegyzékből (=reszeltek nekik). Ezt a cég megadott hivatalos címére elküld, majd vár. Hátha reagálnak rá...
Meg a nagyker megkeresése lehetne megoldás esetleg, már ha volt ilyen és nem ők hozták be valahogy (erről boltos emberkék tudnának mondani valamit). Sajnos én nem sokat tudok segíteni, talán ha net84 vagy ML320 erre jár, ők tudnak mondani még valamit, a pult túloldaláról... Sajnálom..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ML320
aktív tag
válasz Ariadne #1847 üzenetére
Sajna nem sok mindent tudunk mi sem javasolni.
Ahogy írtam, garancialap pótlólagosan is bekérhető a gyártó hazai szervezetétől. Mivel nincs garlap, a vevő egyből a vásárlás helyszínére viszi - azaz pl hozzánk. Mi le tudjuk csekkolni, honnan és mikor jött. A cégünk is kap garlapot, ugyanúgy érvényesíthető a garancia. Ez alapján lekérem, ha megjött, akkor felküldöm. Max egy héttel tolódhat el az ügyintézés.
Ha az adott cég - ahonnan pl smog86 elvtárs vásárolt - egyéb mutyi úton hozta be a cuccot, akkor a hazai forgalmazó hozzáállásán múlik a dolog. Viszont jött az infó: nem ők hozták be. Ebben az esetben jogilag elfogadható a hozzáállásuk, emberileg viszont nem. Sőt, ezt nem értettem sosem. Reklámként is nagyon előnyősen jönnének ki, ha elfogadnák és elintéznék a garanciát.
De az is igaz, hogy ha a kisujjad nyújtod, a karodat kérik. Gondolom, minden forgalmazónak elege lett abból, hogy nem csak egyetlenegy emberke kereste meg őket naponta.Ember tervez, Isten perverz...
-
Bertone
csendes tag
Újabb fejlemények a MISTRAL-lal kapcsolatban!
Az üzlet előreláthatóan március 10-ig technikai okok miatt ZÁRVA!
Telefonon nem lehetet elérni őket... Most már csak az a kérdés, hogy egyáltalán valaha még ki fog-e nyitni? Én szkeptikus vagyok, annak ellenére, hogy elvileg jönnek nekem egyel... (garanciás vkártya csere) -
net84
őstag
Ha a Samu Magyarország elutasítja a monitort, akkor próbálkozhatsz valamelyik nemzetközi kontaktjukon keresztül, vagy fogod a típus és gyáriszámot és elküldözgeted néhány nagykernek, hogy jelezzen vissza, hogy kitől való, a levélben pedig taglalod, hogy miért is keresed a monitor nagykerét (bolt megszűnt, samu mo elutasította)...más megoldás nemnagyon van.
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Bundle topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- További aktív témák...
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás