-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz stargazer #2461 üzenetére
Olyan nincs hogy "ugyan ilyet ne adjon nekem senki" amit megvettél és elromlik gar időn belül cserélhetik !! De szerintem ez egyértelmü, amit választottam azt okkal választottam , és ha az Abit pl csak szart csinál belőle az miért a kereskedő hibája ? evvel csak a gyártó járatja le magát.... és legközelbb nem ilyen tipust fog venni a tulaj ,ha ilyennel csak rossz tapasztalata volt!
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Stalker76
csendes tag
válasz Csaba_20_ #2499 üzenetére
Bocsi, de én ezen is csak a háttérből röhögök...
1. A garanciális igények nagyon nyomatékosított érvényesítését egy szűk vevői kör saját érdekeik érvényesítésére használja. Pénzcsinálás! A törvény szavainak megfelelő hangoztatással a kereskedők kifosztása, átverése a cél. Sorry! A pult másik oldalán eltöltött jó sok év, illetve a 4 X-en túli tapasztalat ezt mutatja.
2. A vevők a pénzért mindenre képesek, 10Ft-ért átutaznak egy megyét, várost.
3. Tudatlanság? A boltosok nem gondolatolvasók. Amikor kérnek valamit, odadják, majd a vevő visszatér, hogy "a neten egy képen itt nem ilyen kondi van, hanem olyan, meg így meg úgy..." Utánna meg jön a sárdobálás, hogy mennyire át lettek verve. A hirdetéseknél már nem hiába van ott, hogy a kép csak illusztráció. Persze ez után már nem úgy kezeli, nem vigyáz rá, majd az első adandó alkalommal pénzvisszatérítést követelnek.
4. A vevők modorát is csiszolni kellene. Egy kvnydt benyögés után miért csodálkoznak, hogy 29 nap lesz a javítás? Persze ez nem mentség a boltra, őket is minősíti, de könyörgöm! KÖLCSÖNÖS TISZTELETTEL!!! És innen jön a népmese effektus. Én ezért hagytam ott anno a kiskert, és saját ipart nyomok, jelenleg 8 alkalmazottal, akiktől elvárom, hogy maximális diszkréciót és tiszteletet tanusítsanak, de ha arogáns fellépést látok, akkor ki is állok értük. A vevőköröm is megtanulta már, hogy úgy viszonyulunk hozzájuk, ahogy ők hozzánk.
És a kiskerben sajnos a vevők egyre többször a kisebbségi komplexusaikat élik ki azzal, hogy jönnek, dirigálnak, idéznek, fenyegetőznek, és a végén kéjesen vigyorognak. Pedig ha jól emléxem, a fogyvéd tv is kimondja egy pontban: kölcsönös tisztelettel, egymás érdekeit szem előtt tartva kell a feleknek eljárni. A pontos paragrafust nem tudom, de anno felnevettem. Most meg nem olvasom el, mert nincs rá szükségünk. A korrekt viselkedés elismerést szül.
5. Amúgy ha így csűritek, csavarjátok a tv betűit, akkor legközelebb már 80GB-s vinyót úgy vigyék vissza, hogy mellékeljék a Kürt számláját az adatmentésről, a bolt adja át a múltbeli és jelenbeli összeg különbözetét kárpótlásul, az üzletvezető szórjon a fejére hamut, az eladó meg lője magát fejbe szégyenében. Bocsi, inkább a vevő lője le...Ha szerinted nincs szükség a boltokra, mert az a nyamvadt burzsoá csak amúgy is a becsületes dolgozó emberek zsebeiből szedne ki pénzt, és utánna magasról tenne rájuk, akkor te győzd meg a társadalmat erről.
Sok sikert hozzá! Én most megint kiszálok. Tudom, hogy amúgy sem tudnálak meggyőzni benneteket, és a sértettség végett soha nem ismernétek be, hogy az ég kék. Nem is ez a célom. Csak amit már pár boltos leírt: könnyű úgy osztani az észt, hogy közben te soha nem lennél képes semmit se megtenni!!! Bizonyítsd be, hogy megoldható! Csinálj egy boltot, és ha három év után is szereted az embereket, dícséred a törvényt, és el tudod intézni a nagyker-kisker problémákat, hát fényes nappal, dobszó mellett nyalok be neked!!! Uff, beszéltem...
Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.
-
Csaba_20_
őstag
Ezért mondom, hogy majd a kényszer fogja rávinni a kiskereket arra, hogy a nagykerrel fel merjék venni a kesztyűt. Jelenleg mindenki félti a seggét és cég-cég között - nagyker és kisker - olyan szerződések születnek, hogy azok alapján nem is nagyon tudják megadni a kiskerek fogyasztóknak a jogszabályokban foglalt minimumokat sem. Azt látom még megoldásnak, hogy nagykert nyitni megfelelő tőkéből, aki normálisan intézi a garanciális dolgokat és megadja minimum azokat a jótállási feltételeket a kiskernek, amit a jogszabály fogyasztók felé neki előír. De ez azt jelentené, hogy valakinek hosszabb időre bent maradna a tőkéje egy cégben, amit csak évek múlva tudna kivenni. Ráadásul elég erősnek kellene lennie, hogy a piac többi résztvevőjének támadásait is állni tudja. Biztos vagyok benne, hogy a többi nagyker ott igyekezne elgáncsolni, ahol tudja. Tehát ez még hosszadalmasabb út, mint az, hogy a fogyasztók tájékozottsága és talpraesettsége felőli nyomás fog változást elérni.
-
net84
őstag
válasz Stalker76 #2502 üzenetére
A kölcsönös tisztelettel nálunk is is vannak problémák. Üvöltözés, fenyegetőzés, asztalcsapkodás, bizonygatás, hogy ért hozzá...aztán amikor megmutatom, hogy a hangkártya drivert fel kellene csak telepíteni, akkor egyszerre átmegy "vörösbe". Pedig titkon reménykedett már a palija, hogy beválthatja ígéretét és követelni fog egy vacsi új gépet...
A másik nagyon jó: 1,5 éves eszközt behozott a kiccsávó (még garos), majd megszólalt: ha 1 órán belül nem tudjátok kicserélni egy másik típusra (mert neki ugyanez már nem is kell), akkor követelem vissza a pénzt!Nincs bajom az emberekkel, csak egy kicsit elkanászodtak.
Csaba_20_ - időbel elválik, erősen befolyásolni fogja a változásokat az, hogy hogyan merre szándékoznak módosítani egyes törvényeken...meglássuk mi lesz.
Read only...
-
Csaba_20_
őstag
válasz Stalker76 #2502 üzenetére
Bocsi, de én ezen is csak a háttérből röhögök...
Azon röhögsz, amin kedved tartja. Azt szokták mondani, hogy az nevet igazán, aki utoljára nevet.
1. A garanciális igények nagyon nyomatékosított érvényesítését egy szűk vevői kör saját érdekeik érvényesítésére használja. Pénzcsinálás! A törvény szavainak megfelelő hangoztatással a kereskedők kifosztása, átverése a cél. Sorry! A pult másik oldalán eltöltött jó sok év, illetve a 4 X-en túli tapasztalat ezt mutatja.
Elég megkeseredett ember lehetsz, ha az összes jótállási igényét érvényesíteni kívánó emberben azt a szűk vevői kört látod. Aki ellenséget kíván látni a vevőiben, az azt fog látni.
2. A vevők a pénzért mindenre képesek, 10Ft-ért átutaznak egy megyét, várost.
Az ilyen féligazságokkal nem kívánok vitatkozni.
3. Tudatlanság? A boltosok nem gondolatolvasók. Amikor kérnek valamit, odadják, majd a vevő visszatér, hogy "a neten egy képen itt nem ilyen kondi van, hanem olyan, meg így meg úgy..." Utánna meg jön a sárdobálás, hogy mennyire át lettek verve. A hirdetéseknél már nem hiába van ott, hogy a kép csak illusztráció. Persze ez után már nem úgy kezeli, nem vigyáz rá, majd az első adandó alkalommal pénzvisszatérítést követelnek.
A hirdetésben szereplő megtévesztő képekkel elsősorban nem a fogyasztókkal szemben vétesz, hanem a piac többi szereplőjével szemben, mert tisztességtelen piaci matartásnak minősül, amit csinálsz. Ezért kell kiírni, hogy a kép csak illusztráció, ha valóban az.
4. A vevők modorát is csiszolni kellene. Egy kvnydt benyögés után miért csodálkoznak, hogy 29 nap lesz a javítás? Persze ez nem mentség a boltra, őket is minősíti, de könyörgöm! KÖLCSÖNÖS TISZTELETTEL!!! És innen jön a népmese effektus. Én ezért hagytam ott anno a kiskert, és saját ipart nyomok, jelenleg 8 alkalmazottal, akiktől elvárom, hogy maximális diszkréciót és tiszteletet tanusítsanak, de ha arogáns fellépést látok, akkor ki is állok értük. A vevőköröm is megtanulta már, hogy úgy viszonyulunk hozzájuk, ahogy ők hozzánk.
A vevők modorát kezelni kell tudni, még a kvnydt után is. Ügyfelekkel nem véletlenül nem foglalkozhat mindenki egy komolyabb cégnél.
És a kiskerben sajnos a vevők egyre többször a kisebbségi komplexusaikat élik ki azzal, hogy jönnek, dirigálnak, idéznek, fenyegetőznek, és a végén kéjesen vigyorognak. Pedig ha jól emléxem, a fogyvéd tv is kimondja egy pontban: kölcsönös tisztelettel, egymás érdekeit szem előtt tartva kell a feleknek eljárni. A pontos paragrafust nem tudom, de anno felnevettem. Most meg nem olvasom el, mert nincs rá szükségünk. A korrekt viselkedés elismerést szül.
Ilyen részt a fogyasztóvédelmi törvény nem tartalmaz, szerintem valamivel nagyon összekeverted.
5. Amúgy ha így csűritek, csavarjátok a tv betűit, akkor legközelebb már 80GB-s vinyót úgy vigyék vissza, hogy mellékeljék a Kürt számláját az adatmentésről, a bolt adja át a múltbeli és jelenbeli összeg különbözetét kárpótlásul, az üzletvezető szórjon a fejére hamut, az eladó meg lője magát fejbe szégyenében. Bocsi, inkább a vevő lője le...
Vagy inkább ha szerződést kötnek, akkor ne addig igyekezzen a kisker mindent megtenni a vevőért, amíg a pénzt oda nem adta. Régen elég volt az adott szó, most már szerződéseket kötünk és egyesek még azokat sem tartják be. Az üzleti kockázat részt pedig a fogyasztókra hárítják.
Ha szerinted nincs szükség a boltokra, mert az a nyamvadt burzsoá csak amúgy is a becsületes dolgozó emberek zsebeiből szedne ki pénzt, és utánna magasról tenne rájuk, akkor te győzd meg a társadalmat erről.
Olvasd el újra, amit írtam, mert nem "a boltokról" írtam, hanem bizonyos boltokról! Azon boltokról, akik nem csinálnak mást, mint haszonkulccsal és ÁFÁ-val megnövelt értéken továbbadják a nagykerből vásárolt terméket, de jótállási problémák esetén megvárják, hogy mit tesz a nagyker és ők csakis annyit hajlandóak megtenni a vevőjükért. Egy ujjmozdítással sem többet.
Sok sikert hozzá! Én most megint kiszálok. Tudom, hogy amúgy sem tudnálak meggyőzni benneteket, és a sértettség végett soha nem ismernétek be, hogy az ég kék. Nem is ez a célom. Csak amit már pár boltos leírt: könnyű úgy osztani az észt, hogy közben te soha nem lennél képes semmit se megtenni!!! Bizonyítsd be, hogy megoldható! Csinálj egy boltot, és ha három év után is szereted az embereket, dícséred a törvényt, és el tudod intézni a nagyker-kisker problémákat, hát fényes nappal, dobszó mellett nyalok be neked!!! Uff, beszéltem...
Az ég kék. A problémát pedig nem a fogyasztóvédelmi törvények okozzák, hanem az egyéb, a vállalkozókat érintő terhek, kötelezettségek. Badarság lenne a fogyasztóvédelmi törvényekre fogni, hogy amiatt nem működik a gazdaság.
-
Stalker76
csendes tag
válasz HUN]Repa #2508 üzenetére
Emberismeret! Már megint működött!!!
Amúgy nem. Saját cég és magánvállalkozás. Sok munkával, fáradtsággal. Meg saját erőből elért eredmények. Boldog háttér, család, elismerés az alkalmazottaktól és ügyfelektől (ami nem pici), satöbbi... És ha elárulnám, valaki tuti rámküldené a fogyvédet[ Szerkesztve ]
Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.
-
swoody
senior tag
Sziasztok.
Tegyük fel hogy egy cég a vásárlásomtol számitot másfél év mulval bezár és nekem ezen túl elromlik valamim és még garanciás a termék akkor hova fordulhatok?Elöre is köszi.
-
Ariadne
őstag
Ahogy ML320 mondta, meg lehet próbálni mindent, ami elérhető. De elég korlátozottak a lehetőségek, mivel hivatalosan maga az üzlet az egyetlen, aki tényleg köteles is foglalkozni a cuccoddal. Azért egy szerviz nem hiszem, hogy visszautasítaná a termék bevételét...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
stargazer
senior tag
válasz HUN]Repa #2501 üzenetére
és akkor ugyanez a fajta felelősség nem írható fel a boltnak is? gondolom ők is okkal választották ezt a márkát továbbértékesítésre, mert úgy gondolták hogy nem lesz vele gond. vagy szted bármilyen bolt árulhat bármilyen sz*r terméket minden további nélkül? én nem hiszem hogy ez így okés lenne...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
...és a gyakorlatot nézve." - ezt most hogyan is érted?
és szerinted a végfelhasználók hány százaléka van képben tökéletesen a törvény adta jogaival (a kötelességeiről pedig ne beszéljünk, mert nem ide tartozik) ?
na ez a kettő összefügg, eggyütt kettőre értve: na erre mondtam hogy sztem a vevők 99%-a nincs tisztában a jogaival. és ha a kisker viszont tisztában van azzal hogy ő a nagyker felé érvényesítheti garanciális jogait akkor ennek a kettőnek az eredője egy rendkívül jó bulit eredményez a kisker számára, mert a tudatlan vevőt lerendezheti egy a termék eredeti eredeti vételárával köszönőviszonyban sem levő alkatrészzel, ő viszont lekér egy a termék eredeti vételárának megfelelőt a nagykertől.
én viszont ezt a gondolatmenetedet nem értem kristálytisztán:
Ha valaki ezt megcsinálja egy nagyobb nagykerrel (és ő nem elég nagy ahhoz, hogy ezt megtehesse - értem ezalatt, hogy nem vásárol heti szinten sok-sok száz ezer forintért náluk), akkor egyrészt nem biztos, hogy pereskedés nélkül megússza (a perköltségekről ne is beszéljünk), másrészt biztosan nem kell többet annál a nagykernél vásárolnia, sőt lehet, hogy egy-két másiknál sem...Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Stalker76 #2502 üzenetére
A garanciális igények nagyon nyomatékosított érvényesítését egy szűk vevői kör saját érdekeik érvényesítésére használja. Pénzcsinálás! A törvény szavainak megfelelő hangoztatással a kereskedők kifosztása, átverése a cél.
miért is? namost sztem (és szigorúan csak sztem) én tipikusan az a fajta vevő vagyok a kereskedő szemében, akit elkíván jó messzire, mert nem hagyom magam baleknak nézni. ennek ellenére tudom, hogy noha ez nagyon rosszul esik a kereskedőnek (lentebb elmondtam az elméletemet hogy sztem miért), nekem nem az a célom hogy őt kicsináljam, és igaztalanul, jogtalanul követeljek rajta valamit, ami engem nem illet meg. és mélységesen elitélem azokat a vevőtársaimat, akik tényleg szőrszálhasogatós műsort nyomnak le hogy de a képen ez meg az a kondi nem így meg nem úgy van.
de különben engem nagyon érdekelne hogy miért tekinted kifosztásnak a törvényhez való ragaszkodást, amit sztem itt megtárgyaltunk hogy igazábol teljesen következetesen bezárul a kör és egy elég egységes egészt alkot, hiszen a kisker is kérheti a nagykertől az őt megillető dolgokat. ezért nem értelek. lehet hogy nem vagy tisztában valamivel, ezért érzed úgy hogy ilyenkor ki akarnak fosztani...?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
net84
őstag
válasz stargazer #2516 üzenetére
úgy értem, hogy még mindig elbeszélünk egymás mellett...
a kiskerek 99%-a (általánosságban - ugyanis egyes márkatípusoknál működik - de ott általában a vevő felé is eljut a dolog) nem tudja érvényesíteni a nagykernél azt a jogát, hogy az eredeti vételárnak megfelelő terméket kapjon...amit nem értesz:
egyszerűen: ha kikezdesz egy nagykerrel, de te egy vagy a sok közül, akkor fel is út és le is út, mehetsz, többet nem kell ott vásárolnod (nem is fognak többet kiszolgálni), sőt, ha jól megy, akkor máshol sem...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
ML320
aktív tag
válasz stargazer #2516 üzenetére
mert a tudatlan vevőt lerendezheti egy a termék eredeti eredeti vételárával köszönőviszonyban sem levő alkatrészzel, ő viszont lekér egy a termék eredeti vételárának megfelelőt a nagykertől.
Erre én megjegyeznék valamit.
Bejön a gép, hogy garis. Hibalokalizálás, ellenpróba, stb. Van hogy több nap, mire pontosan ki tudod zárni a hiba forrását. Utánna felmegy nagykerhez az adott alkatrész. A vevő persze már egy hét után egyre aktívabban kérdezgeti, hogy mi vagyon a gépével. A 15. napon már a törvényt idézi. Ilyenkor pl felajánlunk neki egy megoldást, azaz hasonló tudásúra cseréljük a eszközt. Valamilyen formában meg számolunk egy különbözetet (ez legyen egy későbbi vita tárgya)
Ezek után a 30. nap környékén (jó esetben) visszakapjuk a cserélt eszközt! Natúr zacsiban, se driver, se egyéb. Bukta. 10%-ért!!!
És ha mellette még azt nézem, hogy pl a Gigabyte VGA kártyák mostanság milyen állapotban jönnek vissza. Cserélik őket, de laikus számára is láthatóan használtra! S754, StA, S478 alaplapok esetén nem emelnek le mindent kapásból a polcról!Ember tervez, Isten perverz...
-
Ariadne
őstag
Ezzel megint visszajutottunk az indulási ponthoz. Össze kellene fogniuk a kiskereknek, de net84 is írta feljebb, hogy hajlandóság nincs arra, hogy valamit is tegyenek. Akkor így jártatok... Fogyasztóként én is választhatok, hogy belenyugszom a számomra kényelmetlen megoldásba, vagy beperelem a céget. Én speciel volt már, hogy az utóbbit választottam, de a többség inkább hagyja, na ők is így jártak... Ölbe tett kézzel ülve panaszkodni, azt nagyon nem tudom tolerálni, pláne kereskedői részről.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ML320
aktív tag
válasz Ariadne #2520 üzenetére
Nem tudunk összefogást csinálni. Ez olyan, mint amikor bojkottra hívják fel a figyelmet. Emlékszem, mikor a 80-as években a franciák atomkisérletet folytattak, nyári gyakorlaton csak egy művésznő jelentette ki: ő pediglen nem vesz francia terméket!!!
A kiskerek összefoghatának a multik ellen, a webáruházak ellen, stb. Erről már született egy regény. Volt benne valami szélmalomharcos jelenet isNem tudok erre mit mondani. Negatív tapasztalatok lesznek mindig is. Szerencsére nálunk nincsennek ilyen gondok. Megfelelő magatartással az ügyfél érzékelheti, hogy nincs hülyére véve, fontos a számunkra, és ugyanúgy az ő problémájának megoldásán vagyunk. Sokan vannak így a fórumon, mint vevők, akik szintén megtalálták már a nekik megfelelő boltot. Mások meg megtalálták, hogy hova nem mennek be többet.
Ember tervez, Isten perverz...
-
stargazer
senior tag
én értem a problémát és elhiszem hogy adott esetben ki vannak szolgáltatva a kiskerek is, de erre biztos hogy nem az a megoldás hogy én mint vevő megértően bólogassak és elfogadjak egy sokkal olcsóbb alternatívát. remélem ebben egyetértünk. hogy mit lehetne tenni azt én örök romantikusként csak egyféleképpen tudom elképzelni: hinni a demokráciában, hinni a törvényekben és perre menni. lehet h elég lenne egyetlen egyszer megnyerni és az azután precedens értékű lenne minden nagyker és importőr számára. én támogatnám és teljes vállszélességgel a dolog mellett állnék, ha az jelentene bármit is. csak akkor meg a nagyker jönne azzal hogy ő hova pöckölje tovább a problémát? csak a gyártó felé lehetne nyilván, nade... az már igazán kemény dió lenne. ugyanis nem tudom hogy más országokban ilyenkor mi a gyakorlat de hogy a magyar törvényektől abszolút nem hatódnának meg távoli országok gyártóit az tuti. szóval nem könnyű de ölbetett kézzel várni az se jó.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
adalbert1
veterán
Tudom, hogy nem kifejezetten boltos topic, de talán itt volt a legtöbb szó a Bird Pc-ről.
Ma vásároltam náluk két Noctua NF-S12-800-as ventit, és az egyik csomagolásából hiányzott az Ultra Low Noise Adaptor. Rögtön fel is hívtam őket, felajánlották hogy cserélik a ventit, vagy adnak egy ilyen adaptert. Elméletileg hétfőn megyek vissza érte, de eddig ez fogyasztóbarát hozzáállásnak tűnik. -
adalbert1
veterán
válasz adalbert1 #2525 üzenetére
Na ma visszamentem, a pénteken dolgozó srác nem szólt a ma dolgozó kolléganőjének, így az csak nézett rám értetlenül, a srácot meg hiába próbálta hívni, nem érte el...
Azt mondta hogy holnap lesz a pénteki kollégája, menjek vissza akkor...
Viszont ez nem igazán az amit megbeszéltem velük telefonon... -
logaritmus
tag
Tegnap irtam iponosoknak egy mailt de nem méltóztattak válaszra. Ezt ma is megtettem, mivel 2 héttel ezelött irták, hogy a nagykernél van tesztelés alatt a tápegység. Én nemtudom h mit lehet azon tesztelni 2 hétig főleg egy tápon, vagy működik vagy nem....
-
logaritmus
tag
válasz logaritmus #2527 üzenetére
Igen!!! Megoldódott a táp problematika. Plussz pont "Iponnak" kis késéssel.
-
adalbert1
veterán
válasz adalbert1 #2526 üzenetére
Ma visszamentem, bentvolt a srác is, egyből adta az alkatrészt. Úgy tünik, hogy csak a kolléganőjét felejtette el értesíteni erről. Viszont végül elég könnyedén megoldódott az ügy (persze csoda is lett volna, ha egy ilyen filléres alkatrészen kezdenek el problémázni).
-
z0d1AK
veterán
Most azon gondolkodom, hogy van ugye egy asus 7600gt-m, amire még több mint 1 év gari van.
és van egy ugyanilyen kártyám, ami szemetel.
ha a jó kariról átteszem valahogy a matricát a rosszra, és azt visszaviszem a boltba, akkor azt benyalják?
és egyáltalán mennyire garanciás az a csúnya csúnya pöttyözés?
vajon megoldható ez?| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |
-
Ariadne
őstag
Matricázásról nem vagyok hajlandó nyilatkozni, de ha szemetel, az kifejezetten garanciális hiba. Ne kövezzetek meg, ha nem így van, de mintha az rémlene, hogy memória hibát szokott jelenteni...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
stargazer
senior tag
igen ez memória lesz.
én soha nem cserélnék ki semmilyen matricát, plusz egyáltalán nem biztos hogy nem derül ki.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Ariadne
őstag
válasz HUN]Repa #2536 üzenetére
Szerintem is. Csak akkor várhatjuk el, hogy korrektek legyenek a kereskedők, ha mi is azok vagyunk. Legalábbis én már csak ilyen vagyok, de persze lehet nem leszek sikeres ember. Bár... Szerintem az vagyok.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
No sajnos ez az, amivel tényleg nem lehet tenni sokat, a kereskedőre nem lehet ráverni annak a költségét, hogy a lakóhelyétől messze veszi az ember a cuccot. Ez jó nagy távolság sajnos...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
z0d1AK
veterán
-
Ariadne
őstag
Paranoiás lelkem azt mondatja velem, hogy azért ez némi veszélyt rejt magában, ismerve a magyar királyi postát... Jól be kell csomagolni, sokszorosan... Vagy megkérdezni az üzletet, hátha valahogy lehet egyezkedni velük, pl. csak Bpig kellene vinni a nagykerhez, vagy ilyesmi.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Stalker76
csendes tag
Na, most mi ez a hirtelen visszafogottság?
Nvidia 7600 már nincs a beszerezhető terméklek között. Ergó, jön a pénzvisszafizetés, amiből lazán vehet egy 8600GT-t és pár gombóc fagyit Csak jó erőszakosan fel kell lépnie a törvényben foglalt jogaival! Sőt, ha nem kap jegyzőkönyvet, és három napon belüli értesítést, akkor meg alapból jelentsük fel őket!Az átragasztott matrica a legócskább trükk. A disztrib és/vagy a gyártó egyből kiszúrja, a bolt meg a gyártói szakvéleménnyel küldi el a delikvenst a halál red*** *******! És utánna az, aki tényleg nem tehet egy meghibásodásról, csodálkozik a 30 napos átfutásról.
Érdekes, hogy az eszközök fele a garidő utolsó hetében/hónapjában megy tönkre. No comment!Isten szerethette az együgyü embereket, hisz olyan sokat teremtett belőlük.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Gaming notebook topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Foxpost
- További aktív témák...
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED
- Ryzen5 esport Gamer(16gb ddr4/m2 ssd/win10/Vega11)
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia