-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Ez "rendes" üzlet olyan értelemben, hogy normál kisker, szóval ez a része rendben van, lehet nyomni feléjük, ami jogszabály alapján jár. Viszont lehet érdemesebb lett volna szakszervizt keresni első körben. Azt nem vágom, hogy értesítetted a céget egyáltalán, hogy nem jó a cucc és milyen hibával küldöd vissza vagy egyszerűen feladtad?
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Nevano
csendes tag
válasz Ariadne #3153 üzenetére
Először értesítettem a problémáról és mondták hogy küldjem vissza (adjam le xy futárszolgálatnál a papírokkal meg amit ki kellet tölteni) még jó h volt nálam $ mert ott kellett még fizetnem is amm.. mivel támadhatom őket?
Tehát a hibáról tudtak sőt ők mondták h akkor küldjem vbissza! Amm.. olyan hibálya van h jelenleg 4 game van a gépemen ha fel volt telepítve a rajzpad szoftvere akkor 3 nem működött hanem betöltésnél kifagyott :/ bátyám és apám gépén is ua hiba volt azért vitettem visza.
A fájdalom elkerülhetetlen. A szenvedés választás dolga. ... Hirosima '45 .... Csernobil '86 ...... Windows '95 ...
-
sasa311
veterán
Támadni?
Nem támadhatod őket semmivel, teljesen szabályosan jártak el.
Te most vársz, hogy bevizsgálják a kártyát és legyen eredmény.
lyan hibálya van h jelenleg 4 game van a gépemen ha fel volt telepítve a rajzpad szoftvere akkor 3 nem működött hanem betöltésnél kifagyott
Ez mondjuk software-s hibára utal első tikkre, nem hardware hibára
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Nevano
csendes tag
válasz sasa311 #3156 üzenetére
hát meddig kell várnom? Esetleg 2-3 hónapot mire kidobnak egy frissebb szoftvert hozzá és akkor visszaküldik azzal? :/ Azt én nem várnám meg mert jobb heje is van annak a pénznek (Nem vagyunk túl jómódúak hogy megtehessük ezt...)
A fájdalom elkerülhetetlen. A szenvedés választás dolga. ... Hirosima '45 .... Csernobil '86 ...... Windows '95 ...
-
DJ.Gróf
aktív tag
Sziasztok! Segítséget kérnék mit tehetnék ebben a helyzetben.
Vettem egy videókártyát nagykerben. Van saját szervizük.
A kártya hibája ,hogy video lejátszásnál állandóan kékhalál okoz illetve fagyást.
3 gépben teszteltem le, más driverral, más codec-al ,más oprendszerrel.
A hiba minden esetben elöjött.Természetesen a szervízben nem! Azt mondták videóval is tesztelték. Szerintük rossza a driver a gépemen , na de mindegyik gépen. AMD,INTEL- konfigban is volt tesztelve. Eddig ilyen problémám nem volt.
A hiba : nv4_disp 0*000000EA
Szerintetek mit tudok tenni ebben a helyzetben,hogyan lépjek fel? Biztos ,hogy hibás a kártya.
Köszönöm a segítséget!
-
sasa311
veterán
Nem. A bolt vissza fogja küldeni, hogy a kártya hibátlan.
És a kártya minden valószínűséggel az is, hiszen te magad mondtad, hogy egy program okozza a fagyásokat.
Ettől kezdve a bolt mit tud ezzel kezdeni szerinted? Reklamálj a software gyártójánál, kérd tőlük vissza a pénzedet és vegyél másik gyártótól ugyan ilyen funkciójú software-t. Ennyi a történet, egyáltalán nincs igazad, hogyha a kártya árát akarod visszakapni.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
-
Nevano
csendes tag
válasz sasa311 #3159 üzenetére
"És a kártya minden valószínűséggel az is, hiszen te magad mondtad, hogy egy program okozza a fagyásokat."
Ez egy rajzpad! A rajpad hibátlanul üzemel a photoshoppal meg stb.. de amikor játszanék a maga kis szar szoftvere befagyasztja és be kell zárnom az alkalmazást...
"Ettől kezdve a bolt mit tud ezzel kezdeni szerinted? Reklamálj a software gyártójánál, kérd tőlük vissza a pénzedet és vegyél másik gyártótól ugyan ilyen funkciójú software-t."
A reklamációmat a cégnek kellet eljuttatnom és szerintem nem ők hanem a szerviz vagy a geniusz emberei foglalkoznak a dologgal...
&
nem fogok +ba vásárolni még egy szoftvert mert a (GYÁRI) nem jó. A gyártó vagy a cég nekem mind1 fizesse vissza a termék árát és viszlát...És nehogy már még én vigyem saját költségemre ide oda másnak a hanyagul megírt szoftverét...
Ki fogom verni belőlük az összes benzin költséget és postaköltséget ami + kiadással jár nekem majd ez...
A fájdalom elkerülhetetlen. A szenvedés választás dolga. ... Hirosima '45 .... Csernobil '86 ...... Windows '95 ...
-
Petes
tag
Helló!
Pár hónapja az Aqua-nál vettem egy HDD-t a notebookomba, ami most tönkrement.
Vinném is vissza, csak az az egy baj van, hogy a számlát sikerült elveszítenem, már mindent felforgattam de nem találom...Ha besétálok a boltba szerintetek lesznek olyan kedvesek/módjukban áll olyan kedvesnek lenni, hogy nyomtatnak nekem egy újat?
Ez nekik elvileg nem hátrány, a javítást nem ők végzik, a számla meg úgyis benne van a rendszerükben, kinyomtatni meg rányomni egy pecsétet nem lenne nagy dolog.
Van esélyem? Ha nincs akkor nem fáradok vele, mert jelenleg elég körülményes lenne elmennem a boltba.
Köszi!
-
sasa311
veterán
Ah, értem!
Elnézésedet kérem, félreérthető voltál. Végig azt emlegetted, hogy a kártyádat küldöd vissza hibával, ezért azt hittem, hogy a videókártyádra gondolsz ami azért fagy, mert a rajzpad software bekavar neki.
De akkor arról van szó, hogy működik a rajzpad, viszont ha játékot akarnál indítani akkor kifagy a hozzá adott program?
Így már értem a problémádat de ugyan azt tudom mondani: Vissza fogja küldeni a cég, hogy a hardware hibátlanul működik, a softwarre meg max azt mondják, hogy majd lesz frissítés.. Vagy roszabb esetbe nem lesz, de mivel a program tökéletesen megy a funkiójára, így tojnak rá.
Lényeg a lényeg, nem fogják neked legarizni, ez 99,9%.Az az elképzelés meg abszurd, hogy bármilyen posta vagy utazási költséget térítsenek neked. Egyszerűen azért, mert a te kötelességed garanciális probléma esetén a termék visszajuttatása.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Nevano
csendes tag
válasz sasa311 #3163 üzenetére
"De akkor arról van szó, hogy működik a rajzpad, viszont ha játékot akarnál indítani akkor kifagy a hozzá adott program?"
A rajzpad működött végig meg a szoftvere is azoknak semmi baja de egyszerűen ha a gépen volt a szoftver 3 játékom sem indult el a 4-ből...
így már tuti érted ^^
ja és azért nem veszi vissza a logik.hu a rajzpadot mert levettem a védőfóliát és mivel ők anélkül nem árulhatják legalább is originek kéne lennie ezért nem vehetik vissza -,-" szopacs h 30x16 cm-es nejlonon múlik 16e FT...
[ Szerkesztve ]
A fájdalom elkerülhetetlen. A szenvedés választás dolga. ... Hirosima '45 .... Csernobil '86 ...... Windows '95 ...
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Tavaly szept.-be vettem a pclandnél egy msi laptopot, de van egy pár hibája, amiatt gariztatni szeretném. Érdemes mindenképpen rajtuk keresztül elküldetni gariba laptopot, annak ellenére, h az oldalukon fel van tüntetve, h:
A garancia a garancialevélen feltüntetett cég szervízében érvényesíthetõ.
A termék szervízbe történõ eljuttatása a vásárlót terheli.Vagy nyugodtan vihetem a bp-i albacomp szervizbe? Utóbbiba lényegesen kényelmesebb lenne eljutnom, szóval, ha nem muszáj, akkor szívesen kihagyom a pcland-et a mókából. Tehát a kérdés, h részesülök-e valamilyen hátrányban, ha egyből az albacomphoz viszem?
Nincsenek nagy hibái, tehát nem valószínű, h pl alaplapot kéne cserélni. A zsanérjait kéne feszesebbre állítani, cserélni a dvd írót (bár ezt csak feltételezem, mert írninak ír, csak nagyon lassan éri el a kiválasztott írási sebességet), plusz néha dupla klikkel a bal touchpad gomb ill van vmi a kijelzővel is, de azt nem igazán tudnám leírni.Let's begin, de gozaimasu!
-
Ariadne
őstag
Ha csak ez a bajuk, az nem elég. Nem vagy köteles újra eladható formában visszaadni, ezt semmilyen jogszabály nem írja elő. A szabályozást nem érdekli, hogy mit csinál utána a termékkel, jogod van visszakapni a teljes vételárat.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
A márkaszervizbe lehet vinni mindig, ez egy állandó lehetőség. A másik lehetőség pedig ahhoz a céghez vinni, akitől vetted, ez az a hely, ahová bármikor elviheted, kötelesek befogadni. Azt nem igazán vágom, hogy jön ide albacomp szerviz, ha msi a laptop és pclandnél vetted...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
_ak_
addikt
válasz Ariadne #3169 üzenetére
Nálunk az albacomp szervizeli az msi laptopokat, gyakorlatilag az a hivatalos szerviz. A pclandből is a pesti, majd onnan a székesfehérvári szervizükbe küldenék a laptopot.
csak nekem szép kis kitérőt kéne tennem, ha a pclanbe viszem és utána még fenyegetőznöm is, h nem úgy van az, ahogy azt ők elképzeltékTehát akkor gariztatás szempontjából mindegy hova viszem, ha "gáz" van ugyanúgy rákényszeríthető a boltra akármi, őket így csak a szállítás alól bújhatnak ki, szerencsére az én javamra.
Btw köszi az infót!
Let's begin, de gozaimasu!
-
net84
őstag
"Tehát akkor gariztatás szempontjából mindegy hova viszem, ha "gáz" van ugyanúgy rákényszeríthető a boltra akármi, őket így csak a szállítás alól bújhatnak ki, szerencsére az én javamra."
Nemegészen, ha direkte az albacomp-nak adod le és ők rajt ülnek, te hiába mész csapkodni az asztalt a pcland-be, mert nekik semmi közük a garanciális javításhoz. Csak és kizárólag a szervízzel "egyezkedhetsz". Sőt!, felvetődik még1 probléma: 4szer volt már a noti az albacomp-nál javításon, 5. alkalommal a visszaviszed a boltba, hogy most már eleged van belőle, megint szar, vegyék vissza, mert eddig többet volt szervízbe, mint nálad, akkor a gond ott lesz, hogy a boltnak semmi infója nem lesz az előző javításokról.
Egy ilyen esettel találkoztam Asus notiból. 4szer volt a szervízben, majd újra meghibásodott, illető visszavitte oda, ahol vette, hogy adjanak egy másikat. Probléma: hosszú órákba telt azt is kideríteni, hogy előzőleg ténylegesen annyiszor volt-e szervízben, ugyanis a garfüzetbe csak egy javítás volt bent és a javítások után adott munkalapokon is erősen kódolt és hiányos volt a javítás mivolta. A cég egyet tudott tenni, elküldi javíttatni, és kéri, hogy tekintettel az előéletére cseréljék. De! a megoldás a következő volt: tulajdonos visszaküldte újra a szervíznek az összes papirossal együtt és egy felszólító levéllel, melyet rögzítettek a hibafelvételkor is, hogy cseréljék a notebook-ot, mert a javítást nem fogadja el. Végül elérte célját, igaz 1,5 hónapot várt (közben bekértek tőle minden tartozékot, telepítőlemezt...) a cserére és végül a Holland központból/szervízből küldtek neki cserenotit.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
fullextra
tag
Kezdem mindjárt az elején:
Készülékre: 2 év garancia
Tartozékra: 1 év garanciaVan egy 2007.04.21.-én vásárolt Nokia 8800 típusú mobiltelefonom, melyhez gyárilag két akkumulátort kaptam.
2007.06.27.
Egyik akkumulátor már haldoklik, visszavittem garanciában kicserélték.2008.01.10
Másik akkumulátor a végét járja visszavittem kicserélték.2008.12.21.
2. számú akkumulátor újra a végét járja visszavittem, Srác bepötyögte az adatokat, most nincs ilyen helyben be kell küldjék a központba, jelezte, hogy ha kész küldenek SMS-t.Na az SMS-t azóta is várom, de nem kaptam.
2009.01.30.
Bementem az Eprom-Tech-be(Noki mintabolt, Westend), hogy akkor most ez még is hogy van, srác elkérte azt adatokat, majd előhalászta az akkumulátort, egy Vizygálati jegyzökönyvvel együtt, melyben ez áll:[B][I]A Szervíz véleménye:
A Telefonkészülékhez tartozó akkumulátor híbás. A Nokia a t. készülékkel vásárolt tartozékokra 1 év garanciát vállal, így a tartozék cseréje garanciában nem végezhető el.[/I][/B]
Na már most, az akkumulátort 2008.12.10.-én cserélték, ennél a ténynél fogva ez a tartozék múlt év december 21. napján még garanciális termék volt.
Kimentem a boltból, majd lementem a Westend földszintjén található fogyasztóvédelmi pontba, ahol a recepciós korrekt módon kinyomtatott nekem egy jogszabályt melyre hívatkozhatok.
Vissza az első emelti Eprom-Tech-be, újra elmondtam, hogy mi történt, nem ismerték el a híbát, sőt, a következő szavakkal éltek: Papír kell? Az van nekünk is! Majd felolvasott, egy olyan bekezdést amibe a következő olvasható: A Nokia Hungary Zrt.-re semmilyen Magyar jogszabály nem vonatkozik.
Kérek mindenkit, próbáljatok állást foglalni!
Mit tudok ilyenkor tenni? -
tlac
nagyúr
válasz fullextra #3175 üzenetére
Az van nekünk is! Majd felolvasott, egy olyan bekezdést amibe a következő olvasható: A Nokia Hungary Zrt.-re semmilyen Magyar jogszabály nem vonatkozik.
ezt a papírt elkérhetted volna aláírással együtt
egyébként van mindenről jegyzőkönyved?
ha igen, akkor eléggé egyértelműnek tűnik a helyzet[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
válasz fullextra #3175 üzenetére
A Nokia Hungary Zrt.-re semmilyen Magyar jogszabály nem vonatkozik.
Haha, hogyne
Mindjárt írok én is word-be egyet, hogy rám se aztán megyek és lelövök 2-3 ilyen kedves alkalmazottatHa valamit garanciába cserélnek, mert nem javítható akkor a cserélt termékre a garancia újraindul a csere napján!
Menj vissza, panaszkönyvbe írj be (jogszabályt is!) és várd a választ. Többet nem tehetsz.
Ja, ha ezt a papírt odaadnák neked mondjuk lepecsételve én elküldeném a Nokia magyarországnak, gondolom néznének rá egy nagyot.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
fullextra
tag
válasz sasa311 #3177 üzenetére
Ha valamit garanciába cserélnek, mert nem javítható akkor a cserélt termékre a garancia újraindul a csere napján!
Na, ja ez egy 1959-es Jogszabály, ezt nyomtatta ki Nekem a Fogyasztóvédelmis.
Látom hétfőn lesz még egy utam, a Westend 1. emeltén található Eprom-Tech-be.Minden világos és adott: 2008.01.10-én cserélték az akksit, tehát 2008.12.21-én az még garanciális volt, csak éppen nem cserélték ki, mindenről van papírom, Garancialevélen is minden rajta van.
Értitek ez olyan, hogy ha vennék ugyan ahhoz a telefonhoz egy akkumulátort, ott a boltban akkor arra már nem kapok garanciát, mert a telefon vásárlásától számított egy évig garanciálisak a tartozékok.Tudjátok, nem egy nagy összeg egy új akkumulátor(Akár vehetném a későbbi Sirocco telepet is, ott már orvosolták a híbákat), csak azt nem tűröm el, hogy kiröhögnek, és szemen köpnek. A cégvezetőtől úgy köszöntem el, hogy: még biztosan találkozunk!
-
Ariadne
őstag
válasz fullextra #3178 üzenetére
A Nokia minden készülékére (including aksi) 2 év garanciát vállal, és ezt köteles továbbadni neked, akárkitől is veszed! Meg lehet nézni a Nokia honlapján!
Az 1959-es az a Ptk., nézd még hozzá (www.nfh.hu honlapon jogszabályoknál ott van) 151/2003. Korm. rendeletet és a 49/2003. GKM rendeletet is.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
szente
addikt
sziasztok!
vettem tavaly májusban egy nokia n73-at az euronicsban,és most bedöglött neki a kijelzője(korábban leejtettem és elreped a sarkánál,de még vagy 3 hónapig működött normálisan ma meg kivettem a zsebemből és csak vibrál a kép.vajon így is garanciás eset?)ma megkerestem a hozzávaló papírokat.euronicsos számlát és nokia jótállási jegyet találtam.a jótállási jegy nincs kitöltve ez így kevés lesz a garancia érvényesítéséhez?
üdv -
sasa311
veterán
Én azt mondom igen. Mert mikor visszaviszed lehet, hogy te válltig állítod, hogy független, ők beküldik a szervízbe és a szervíz azonnal visszaküldi, hogy fizikailag sérült szerkezetre nem vállalnak semmit és annyi.
Onnan meg csak harcolni lehet velük, amit valószínűleg buksz. Egy próbát megér de nagy reményeket ne fűzz hozzá.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
End-ru
aktív tag
Hali!
Aqua-ba szerettem volna bevinni gariztatni a VGA-mat. Elhajtottak azzal a szöveggel, hogy nincs a kari hátulján rajta a gyári sorozatszámot tartalmazó matrica, és így a nagyker sem veszi át tőlük a cuccot. Második tulaj vagyok, első tulaj állítása szerint rémlik neki, hogy a házában talált egy matricát és kidobta. Lehet ez kifogás gariztatásnál?„A mélység nem cél, hanem figyelem, türelem és önmagad csendje.”
-
End-ru
aktív tag
válasz DocHoliday #3186 üzenetére
Szóval akkor egy terméket, csak egy olyan matrica alapján lehet beazonosítani, ami hő hatására elenged? Ez nonszensz...
„A mélység nem cél, hanem figyelem, türelem és önmagad csendje.”
-
net84
őstag
nemigazán - a dobozba is azt teszel, amit akarsz...
itt az-az egy megoldás van, hogy a kisker használ egy sajátos azonosítási módszert, a gyáriszám matrica mellett - valamelyik biztosan fennmaradAzonkívül a normálisabb gyártó nem olyan matricát használ, ami csak úgy leesik hő hatására...max felpöndörödik az egyik vége, esetlegesen kicsit megbarnul a cimke. Olyat még nem láttam, hogy le is esik (a saját azonosítónk már esett le, de vonlakód alapján akkor is be lehetett azonosítani).
Read only...
-
XSiGma
aktív tag
Sziasztok elég idióta kérdésem van de az garanciális probléma-e ha a fél éves laptopról lekopik a festék a használat miatt meg a sípoló adapterrel szoktak valamit kezdeni?
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
ha van is egyéb azonosító (mostanában már a gyártók nemigazán használnak a gyáriszámon kívül mást), akkor általában az ugyanazon a matricán van rajt, mint a gyáriszám...
XSiGma - a festék kopása (sajnos) nem garanciális probléma, még akkor sem, ha a kopást a gyári tatyója okozta, az adapter az már más tészta, az folyamatosan sípol, vagy csak akkor, ha feltöltötte az aksit? Nálam csak akkor ad ki fura hangot, ha nincs terhelés alatt az adapter - milyen márkáról van szó?
Read only...
-
Nevano
csendes tag
Na üdv újra itt! A logik.hu vissza küldte a hibás terméket amit elküldtem nekik hogy vizsgálják és javítsák ki a szoftverhibát. Kb. 2 órája hozta meg a futár pont ma akartam felhívni őket h most mi van. Na a lényeg hogy ugyan úgy ugyan az a hibája most mit csináljak? nem akarok 10.000 FT-t arra pazarolni hogy játszok a céggel csomagküldőset... Most mit tegyek? Tanácsok jogszabályok?
A fájdalom elkerülhetetlen. A szenvedés választás dolga. ... Hirosima '45 .... Csernobil '86 ...... Windows '95 ...
-
sasa311
veterán
Ugyan azt tudom mondani, mint a múltkor:
Vissza fogja küldeni a cég, hogy a hardware hibátlanul működik, a softwarre meg max azt mondják, hogy majd lesz frissítés.. Vagy roszabb esetbe nem lesz, de mivel a program tökéletesen megy a funkiójára, így tojnak rá.
Lényeg a lényeg, nem fogják neked legarizni, ez 99,9%.A hardware jó. A software önmagában jó. Kompatibilitási problémákat okoz egyes más programokkal. Ami nagy szívás, de tojni fognak rá. Várd meg a program frissítést, azzal jársz a legjobban.
Jogszabály meg nincs, mert nem tehetsz semmit. Igaza van a cégnek.Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Nevano
csendes tag
válasz sasa311 #3199 üzenetére
Mit várjak frissítést? lol nem jön frissítés akkor így jártál. Hát nonszesz hogy egy hibás terméket ne vegyen vissza a cég... És nehogy már a játékaim dobjam kukába mert a rajzpad egyszerűen kifagyasztja őket... De érted ha úgy küldik vissza hogy kijavítva akkor most mit is javítottak? Semmit ma beszélek velük hogy faxolják hogy valós volt e a probléma vagy nem mert semmit nem írnak csak azt ami a honlapon le van írva + 2 aláírás a szervizestől és a logik.hu vezetőtől...
A fájdalom elkerülhetetlen. A szenvedés választás dolga. ... Hirosima '45 .... Csernobil '86 ...... Windows '95 ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest