-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nygma
addikt
válasz horvathkrisz #2350 üzenetére
Persze,én sem arra értettem..
-
raziel01
veterán
Érdekelne egy fontos kérdésre a válasz:
pl ha én vettem két éve egy 150 ezer Ft-os VGA-t és most elromlott és nem tudják cserélni, akkor kötelesek visszaadni a teljes vételárat vagy csak annyit amennyit jelenleg ér?
-
Ariadne
őstag
válasz raziel01 #2352 üzenetére
Igen, ha sem javítani, sem cserélni nem tudják, akkor kötelesek a teljes eredeti vételárat visszaadni, jogszabályellenes ebből "használat folytán bekövetkezett értékcsökkenést" levonni vagy "aktuális árat" számolni.
mod: Egészen pontosan úgy szól a szabály, hogy ha javítás és csere nem megy, akkor a fogyasztó kérhet még árleszállítást (értelmetlen, ha nem működik a cucc), vagy elállhat a szerződéstől. Az elállás jelenti tartalmilag azt, hogy a teljes vételárat vissza kell adniuk, neked meg a terméket.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Kis kálvária az MSI-Albacomp párossal.
Notebook megvéve 2006 decemberében, kb. 250K
notebook hibás (nem főrész)
vissza gariba 2007 októberében, javítva
hiba(ugyanaz) újból 2008 április, újból javítva
hiba(megint ugyanaz) 2008 június, most van benn a szervízbenBP-i kirendeltség tanácsára felhívtam a fehérvári központot, ott egy "kedves" úr a következővel hajtott el: nem főrész, meg amúgyis, a gyártó az mondta nekik javítsák ki és kész, meg írjak levelet angolul az MSI központnak ha nem tetszik, vagy javíttassam meg és adjam el.
Kérdés: na ilyenkor mit lehet tenni?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Ariadne
őstag
"Főalkatrész" és társai már ezer éve nincs, az a jogszabály már nem hatályos. Most az van, hogy javítás esetén arra a hibára is újraindul a jótállás, tehát meg kell javítania újra. Viszont az is van, hogy ha a vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tudja megjavítani, elállhasz a szerződéstől (= gép vissza, teljes vételár vissza). No ennyi javítás simán jelentős kényelmetlenség szerintem... De persze ennek meglengetése után ki lehet, és sokszor érdemes is kiegyezni egy másik hasonló árú gépre való cserében.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
logaritmus
tag
Sziasztok!
Minap nekem is meghalt egy FSP táp IPONOS garral . Majd irok fejleményket hogy mi is lesz de azért menyugtattak az ipon-osok hogy 3 hetet tuti várnom kell tápegységeknél
-
Ariadne
őstag
Bocs, tényleg, szóval meghosszabbodik a szervizben töltött idővel.
DE Ptk.:
A szavatossági jog (jelen esetben itt jótállásról van szó) érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.Tehát ha pl. videókártyát cseréltek benne, akkor erre újrakezdődik, és ha mondjuk mittudomén elhomályosodott a képernyő, ez volt a hiba, akkor arra a hibára is újrakezdődik. Más hibára persze csak a meghosszabbodott eredeti jótállási határidő vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
hossszú
őstag
Mennyi szervizben töltött idő után kérhetem a termék kicserélését?
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Ariadne
őstag
NFH Itt a honlapon megtalálod, egyrészt a Ptk.-ban van, ahol szavatosságot ír szó szerint, de ott van az is, hogy ez a jótállásra is érvényes. Érdemes megnézni hozzá a 151/2003. Korm. és 49/2003. GKM rendeleteket.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
"Fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség", ami alapján el lehet állni a szerződéstől, és emlékeim szerint a Ptk-ban van. Keresgélés az előző hszemben írt három jogszabályban ajánlott.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
pintyesz
senior tag
Hali mindenki!
Nekem is van egy kis (nagy) gondom.Az IPON-hoz visszaküldtem a még javában garis lapomat,ami egyszer csak nem indult el.
A lapot tüzetesen átnéztem és készítettem nagyfebontású fotókatelőlről hátulról is.
A lapot futárral küldtem vissza hozzájuk,amit ezév március 25-én meg is kaptak.
Kb. 3 hetet mondtak,hogy addigra biztos lesz fejlemény.
3 hét után én hívtam fel őket,hogy mi van a lapommal.
Erre azt mondták,valami "égésfélét" találtak a procifoglalat feletti FETeknél
(A lapot vissza sem küldtem volna gariba ha ilyesmit látok rajta )
Ezért feltételes gariba vették át és elküldték a gyártóhoz
Ennek,barátok között is lassan 80 napja
Ez a 80 nap alatt kb 3X telefonáltam nekik,de mindíg kidumálták magukat
Jóformán örüljek,hogy ilyen rendesek,mert kiküldték a gyártóhoz...
Én próbáltam érvelni a 30 napos határidővel de ők meg a feltételes garival hadonásztak
Így telefonom nem jutottunk előreMit lehet tenni ilyen szituban?
Format C:...YES or CONTINUE? :))
-
Ariadne
őstag
válasz pintyesz #2368 üzenetére
Választ lásd előző hozzászólásaimban.
mod.: És feltételes garancia nem létezik... Kivéve persze azt az esetet, ha úgy viszem be a a cuccot, hogy mea culpa, elrontottam, ők pedig azt mondják, hogy azért megpróbálják elintézni (nekem volt már ilyen más cégnél, el is intézték).
A fotók elkészítése nagyon jó ötlet volt!
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #2367 üzenetére
igen, a ptk-ben keresgéltem, de pontosan nem találtam meg így leírva
pintyesz:
Erre azt mondták,valami "égésfélét" találtak a procifoglalat feletti FETeknél
felraknád a képeket, ahol szerintük van égés?
(A lapot vissza sem küldtem volna gariba ha ilyesmit látok rajta )
akkor is visszaküldhetted volna
Ennek,barátok között is lassan 80 napja
nekem is kb ennyi idő volt az ipon-nal, csak nekem a végére megjavíttatták a lapot (állítólag a gyártó, de szerintem inkább ők voltak)
érdemes az ipon-os topikba is írni, azt olvassák (meg valószínűleg írnak is bele, csak nem vállalják fel)
a nyilvánosságra hozott dolgok viszonylag jól szoktak végződni (szerintem az én lapom is emiatt javult meg...) -
Vandit.
addikt
Mikor hivatkozthatok gyári hibára egy alaplap esetében? Egyáltalán hivatkozhatok rá, akkor is, ha fizikai sérülés van rajta? Visszadobhatják ezzel, hogy fizikai sérülésre nincs gari?
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Ariadne
őstag
válasz pintyesz #2368 üzenetére
Íme:
306.§
(1) b) [A jogosultnak] ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(2) A kijavítást vagy kicserélést — a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel — megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.Az itt szóba jöhető két "megfelelő határidő" jelen esetben a 49/2003. GKM rendeletben van:
3. § (4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.mod: tlac-nak ment.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Vandit. #2371 üzenetére
Csak akkor érvényes a jótállás, ha gyártási hibáról van szó, tehát olyan hibáról, ami benne volt (benne rejlett, nem láthatóan), amikor megvetted. Minden hiba ilyen, amit nem te okozol.
Természetesen hivatkozhatsz rá, de van pár kérdés. Ha a "fizikai hiba" okozza a hibajelenséget, vagy eleve ez a panaszod, és ez látható és megvolt, amikor megvetted (csak ekkor van jótállás), akkor bizony nem ártott volna megnézni... Hivatkozni így is lehet rá, ha nem azonnal nézted meg, de az igen nehéz eset.
Ha nem az a fizikai hiba okozza a tényleges hibát, akkor meg pláne nem dobhatják vissza.mod: Szóval a lényeg, hogy jótállási idő alatt nekik kell bizonyítaniuk (mondani nem elég, saját szerviz véleménye csak vélemény, nem több, a KERMIé, az bizonyít valamit), hogy nem gyártási hiba. Ha ezt nem tudják vagy nem teszik meg határidőn belül (lásd előző hsz), akkor kötelesek teljesíteni a jótállási kötelezettségüket.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Vandit.
addikt
válasz Ariadne #2373 üzenetére
Értem, köszi. Egy gond van, hogy egy alaplapnál ez nehézkes, hiszen nem fogom nézegetni, hogy minden jó-e, mert jóhiszeműen gondolom, hogy nincs semmi baja. Szerintem senki nem gondol rá, hogy bármi gond is lenne egy új termékkel. Ráadásul ez nehezen látható, mert a procifoglaltban van letörve tüske.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Ariadne
őstag
válasz Vandit. #2374 üzenetére
Vásárló vagy, nem vagy köteles érteni hozzá. Ez egészen biztosan rejtett hiba, nem várható el, hogy észrevedd. Egy mp3 lejátszó letört sarkát vagy a nagy karcolást a külsején, azt azért illik észrevenni, ezt egész biztosan nem.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
qdak
addikt
hello hova tudok fordulni, garancia ügyben, a gépemmel kapcsolatban, ha ahol vásároltam, az a bolt megszünt?
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
pintyesz
senior tag
Annyira nem túl nagy felbontás....6MP,ennyit tud a gépem
van több kép is TIF formátumban
Ha előre tudom,hogy a FET-eknél keressem a hibát,akkor arról csináltam volna makro felvételt.A képek gyakorlatilag azért készültek,nehogy visszaküldjék ugyanazt a lapot,mondván,hogy "új"
Format C:...YES or CONTINUE? :))
-
Jancsi
aktív tag
válasz pintyesz #2379 üzenetére
Olyan a mesében sincs hogy ilyen olyan égett szaggal nem veszik át vagy csak feltételesen. Ha nem te gyujottad fel akkor át kell venniük, amúgy egy FET tönkremehet magátol is, főleg ha előtte kiszáradnak a kondenzátorok, így egy-két szétcsattant FET fizikai sérülés, de nem a rendeltetészerűtlen használathoz.
Az lenne a legjobb ötlet hogy írsz nekik egy e-mailt hogy mi van az alaplappal, ha nincs semmi akkor is bemész és adjanak valami papírt arrol hogy mi van az alaplappal, ki mit csinált vele és mikor kapod vissza, ha ott vagy akkor már írhatsz 1-2 sort a vásárlók könyvébe is. Nem tudom hogy a szabálytalan eljárás amitt birságolhatja-e őket valaki, de a fogyasztóvédelmet célszerű lenne felkeresni az esettel, vagy ha nem is, de a boltnak azt mondani, finoman szolva is pofátlanság már amit művelnek. -
tlac
nagyúr
válasz Ariadne #2372 üzenetére
kösz!
tehát nem egy mondatban van meg fogalmazva, (ezért nem találtam) hanem az első 2 bekezdésben, hogy:
A kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni, ha ennek nem tud eleget tenni, akkor elállhat a szerződéstől.
-
pintyesz
senior tag
Az Ipon-osoknak nem mondtam a képeket,de sztem ezt a topikot ők is olvassák
Ha ők pukkantották el a FETet,remélem a képekkel tudom igazolni az igazamat
Mondjuk a képek tulajdonságában benne van a készítés dátuma.
Jó lenne KP-t visszakapni,mert úgye nem akartam hónapokat gép nélkül lenni.
Vettem egy ugyanolyan lapot.
Muszáj volt ugyanolyat vennem,mert 2db RAID0 tömböm volt és csak az a RAID vezérlő kezeli le rendesenKedden szabin leszek és ha belefér az időmbe,elsétálok a fogyasztóvédelemhez.
Írok is egy szép reklamációs levelet amit be is nyújtok.........remélem lesz értelmeJancsi: a személyes találkozó az Iponnal elég körülményes lenne,mert szegedi vagyok.
Telefonon keresztül a "pofátlanság" szót még nem mondtam nekik ,de a "felháborító" és a "tarthatatlan" már töbször elhangzott a számból.Úgy tünt,elég immunisak már az ilyesféle reklamációkra
Csütörtökön kérdeztem őket telefonon,hogy készült e jegyzőkönyv a hibáról és ha igen,én ebből miért nem kaptam?Aztán kisakkozták,hogy nem személyesen vittem be a lapot (hanem futárral) azért nem kaptam....[ Szerkesztve ]
Format C:...YES or CONTINUE? :))
-
Csaba_20_
őstag
válasz pintyesz #2385 üzenetére
Én látok magas hőmérséklet okozta elszíneződést a FET-eknél, a memóriákhoz tartozó DC/DC konverter FET-jeinél kell keresni. Valószínűleg azok adták meg magukat. Véleményem szerint, mivel nem történt elektronikai átalakítás(vmod stb.), azt kell mondjam, hogy a hiba oka már a teljesítés pillanatában is jelen volt, azaz a forgalmazó nem bújhat ki a jótállási kötelezettsége alól azzal, hogy fizikai sérülésre/égési hibára hivatkozik. Ráadásul a lap használati útmutatójában még külön leírás van túlhajtási lehetőségekre, így arra sem hivatkozhatnak, hogy túlhajtottad a lapot.
-
Jancsi
aktív tag
válasz pintyesz #2385 üzenetére
E-mailt küldtek arrol hogy átvették az alaplapot és mi a helyzet vele? Ha nagyon nem akarnak semmit tenni az ügy érdekében, akkor fordulj a békéltető tesülethez ( természetesen a szegedihez, hiszen ott laksz, ők meg majd utazgatnak). A döntésük nem kötelezi a feleket semmire, de az eljárás ingyenes, talán ha itt igazat adnak neked nem kell elmenni a bíróságig.
Csaba_20_
Egy alaplapot úgy kell megtervezni hogy ne lehesen BIOS-bol vagy software-s úton tönkretenni, ha azt írják a BIOS-ban hogy a procinak vagy a ramnak adhatunk másfélszer akkora feszt mint a gyári specifikáció akkor, ennek megfelelően a tápegységet nagyobb áramúra kell tervezni. Amely alaplapot ilyen módon tönkre lehet tenni azt hanyagul tervezték meg és ezt nem róhajta senki a fogyasztó számlájára.
Hasonlóan kedves húzás amikor az ELKO-kat teszik közvetlenül a 70-80 fokos alkatrészek mellé, egy-két évet ki fog húzni az adott eszköz, de utána kuka. -
tlac
nagyúr
válasz pintyesz #2385 üzenetére
ezt a topikot nem biztos, hogy olvassák, mert nem csak az iponról szól (bár mostanában...)
Muszáj volt ugyanolyat vennem,mert 2db RAID0 tömböm volt és csak az a RAID vezérlő kezeli le rendesenez nem biztos, lehet az újabb vezérlők is ugyanazt a módszert használják a raid-hez és akkor megy (pl. ich8r-ről ich9r-re átvinni a raidet, nagyon egyszerű, csak a lapot kell cserélni és ennyi)
postán küldesd ki velük a jegyzőkönyveket
Csaba_20_:
bejelölnéd a képen?
elvileg az iponosok a procifoglalat felett láttak vmit
Erre azt mondták,valami "égésfélét" találtak a procifoglalat feletti FETeknél -
tlac
nagyúr
válasz Csaba_20_ #2389 üzenetére
miért nem tudod bejelölni?
tuningos fejtegetéseitekkel nem nagyon értek egyet...
az egy dolog, hogy van rá opció a bios-ban, meg a manualban is le van írva, hogy miket lehet túlhajtani, viszont szinte mindenhol ott van van az a figyelmeztetés, hogy csökkenhet az élettartam, elromolhat a hardver
sokszor olyan őrült feszültségeket is be lehet állítani a lapnak, hogy azt hosszú távon biztosan nem bírná, persze ilyenkor jó esetben csak lefagy a gép, vagy el se indul -
pintyesz
senior tag
válasz Csaba_20_ #2386 üzenetére
Lehet,hogy igazad van,de én nem látok semmit
7db képet csináltam a lapról de egyiken sem tudtam kivenni elszíneződést
Egyébként az Iponos csávó azt mondta, "a procifoglalat feletti FET"Jancsi:mailt nem kaptam sőt semilyen írásos dolgot sem...
Az nem jó ha mindjárt a fogyvédelemhez megyek?tlac: muszály volt ugyanolyan lapot vennem,mert nForce650i chipkészlet van a lapon.Már a 680i-től is tartottam volna,hogy lekezelné e.Arra meg végképpen nem volt pénzem,hogy lutrizzak.... (biztosra kellett mennem)
Format C:...YES or CONTINUE? :))
-
tlac
nagyúr
válasz Csaba_20_ #2391 üzenetére
szerintem nincs azzal gond, hogy többet is lehet neki adni, aki tudja, hogy mit csinál, annak hasznos lehet
de pl. a gigabyte bios-a pirosan villogva figyelmeztet...pintyesz:
mailt nem kaptam sőt semilyen írásos dolgot sem...
mondom, hogy majd kérjél tőlük postán, automatikusan nem küldenek...
kellenek a papírok, anélkül nem tudsz intézkedni
a fogyasztóvédelem, szerintem csak tanácsokat tud adnia memória foglalatok környékéről is csináltál képet?
[ Szerkesztve ]
-
Csaba_20_
őstag
válasz pintyesz #2393 üzenetére
A déli híd "Nvidia" feliratával egyvonalban, attól balra haladva kell keresni. Ahogy haladsz a szemeddel balra, túlmész két db elektrolit kondenzátor felett és a közvetelenül utánuk közvetkező FET az(kivezetései az Nvidia felirat felé néznek), ami egyértelműen el van színeződve. Nem homogén szürke a felülete, hanem lilás elszíneződés látszódik rajta. A körülötte lévő FET-ekből még a legfelső, hasonló méretű is egyértelmű elszíneződést mutat. Szabadszemmel persze lehet, hogy még a kettő között lévőt is ide sorolnám, de a fénykép alapján nem lehet egyértelműen eldönteni, hogy mi a helyzet vele. Azonban a processzor foglalat körüli FET-eknek szemmel láthatóan nincsen problémájuk. Akármit is mondott az Iponos srác. Lehet, hogy csak bepróbálkozott.
tlac: Nem azt mondom, hogy az alaplapon ne lehessen olyan beállítást végezni, amivel kinyírhatod a procit vagy a memóriát, hanem olyat ne, amivel magát az alaplapot végzed ki. Ez olyan, mintha egy tápegységet úgy adnának el, hogy "igen, ez bírja a 12V-on a 25A-t", közben pedig már 20A-nél füstöl. Az alaplapi DC/DC konverterről a tervezőnek tudnia kell, hogy mit bír. Rakjon bele áramkorlátot, hogy ne lehessen azzal leégetni a FET-et, hogy kihasználod a tuning adta lehetőségeket.
-
tlac
nagyúr
válasz Csaba_20_ #2395 üzenetére
azok lehet csak koszosak
Nem azt mondom, hogy az alaplapon ne lehessen olyan beállítást végezni, amivel kinyírhatod a procit vagy a memóriát
én sem azt mondom
pl. gondolj egy északi hídra, amit pl az alapfesz felett hajtasz, csak a gyári bordával forró lenne, de kiegészítve ventivel, már teljesen jó -
Mr. Teddy
őstag
Sziasztok!
Most amivel kapcsolatban írok, egy teljesen off téma, de elsőre nem tudtam jobb helyet ahol megírhatom tapasztalatom, bár ez a garancia topik a vásárlók védelmében van, így félig helytálló postom.Szóval még régebben itt, a prohardveren vettem egy embertől egy memory stick pro duo kártyát. Miután megvettem, aznap kiderült, hogy hamisítvány, tehát nem eredeti Sony termék. Azonnal írtam neki ez ügyben, vissza is adta a pénzt, nem volt gond. Ez pár hete történt. Aztán most pár napja vaterán érdeklődtem szintén hasonó kártya iránt, megkérdeztem 2x is, hogy hamis-e a kártya, az illető nem válaszolt, törölte hozzászólásomat, majd tiltott engem, tehát többet attól az eladótól nem kérdezhetek vaterán. Ekkor elgurult a gyógyszerem...
Oké, hogy szemet hunytam egy itt történt hamis cikk vétele felett, ami után igaz visszakaptam a pénzem, nem károsodtam, de elgondolkoztam, hogy mi van azokkal akik nem tudják, hogy mit vesznek? Miért kell nekem e fölöt szemet húnynom? Hogy itt a prohardveren biza becsaptak! És ha nem veszem észre, hogy nem eredeti Sony termékről van szó, akkor használhatom a gyengébb minőségű memória kártyát, és elgondolkoztam, hogy ez nincs ez jól!
Mivel ez a garancia topik a vásárlók védelmében áll, gondoltam itt megosztom eme sorokat.
Hogy a jelenleg a prohardveren, illetve más netes aprohirdetős oldalon, rengeteg hamis memóriakártya van! Ugyanúgy hallottam hogy sennheiser fülhalgatóból is hamisítanak, vaterán ha jól láttam nevetséges áron is árulnak 15ezer forintos fülhallgatót 4ezerért, gondoltam ez egy vicc...Szóval a tisztelt fórumtársak véleményét szeretném kikérni, hogy érdemes volna ezt így, prohardveren belül megemlíteni adminoknak? Vagy esetleg egy admin aki olvassa eme sorkat, kérem írja meg, ez így rendben van?
Privát üzenetben szívesen megmondom, hogy hol fordult velem ilyen elő.Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Mr. Teddy #2397 üzenetére
Ez a topik éppen arra szolgál, hogy szólhass, kivel nem érdemes üzletelni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Ariadne #2398 üzenetére
Igen, azt tudom, csak az a baj, hogy globális a probléma. Nem egy eladónál vannak ilyen kártyák. Mondjuk úgy, hogy aki 14ezer forint alatt 4Gb-os Sony memory stick pro duo-t árul, az hamis termék. És ilyen hirdetésből elég sok van, és a legtöbbje ezt üzletszinten csinálja!
Másik fáradt gőzö topikba is beírtam, hogy jelen vannak hamis cuccok a ph-n is, lehet nyitok egy topikot, ahol a felhasználók beírhatják, hogy konkrétan milyen terméknél érdemes vigyázni, mert hamisítvány veszély forog fennt. -
Ariadne
őstag
válasz Mr. Teddy #2399 üzenetére
Fogyasztóvédelem, rendőrségi feljelentés, Sony helyi importőrnek jelezni (bár nyilván tudnak róla), más ötletem nincs. Topiknyitás nem biztos, hogy jó ötlet, szerintem be fogják zárni, mert az előbb linkelt topik megvan.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Milyen program, ami...?
- DIGI Mobil
- World of Tanks - MMO
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Tüzi: Geek-hatarozo
- További aktív témák...