-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
válasz Gyuri27 #3049 üzenetére
Gyuri27 írta:
ez nekem büdös. A gyári hűtöknél csak jobbakat kapni. Ráadásul pont a gyári hűtövel szokta odakozmálni az egységsugarú a procit mert azt hiszi az tuningra van.Akkor úgy mondom, hogy a névleges értékeken üzemeltetve a processzort a gyári hűtővel garantálja az Intel a megfelelő működést. Tuningoláshoz egész biztosan nem jó az Intel gyári hűtője. Az egységsugarú amúgy meg bármilyen hűtővel képes leégetni a processzort.
-
Blacki
tag
Hello! Megint lenne egy kis problémám.
Én vagyok az akinek tönkrement a 220mm -es venti a cooler master házában. 2 nap alatt.
A Ház egy cooler Master Cosmos S
Namost volt gariban 3 napon belül ment tönkre, de nem cserélték pedig kértem.
Mondom csörög a hd hűtő ventilátor. Boltos: "ugyanmá". MEg se nézték garban . Ugyan olyan xar a hd 120mm -es ventilye
Boltos:
Örülhetek hogy a forgalamazó kicserélte a ventimet, mert ilyen próbléma még nem fordult elő
" Rám akarta fogni hogy valami kábelel törtem le a lapátokat". Mondom le volt fogatva mind...
Ha rosssz volt mondom.. Boltos: ilyen háznál ugyanmá örülhetek a venti cserének küldi a házat vissza.
Ház itt, de nincs boldogság.
Úgy kaptam vissza a házat hogy a szervizes összes újjlenyomata rajta volt "olajos kéznyom"
felül a fogonál leverték a festéket egy 2mm hosszú 1mm vastag pontban.
Ha mindez nem lett volna elég, de felül ahol a gombok , front panel van s egyebek, ott van egy szép fekete tükörsima rész műanyagból.
Na itt nem tom mit műveltek de én agyvérzést kaptam.Kis pöttyök vannak a műanyagon ezek szépen mattá téve ott a felületet , de szép és ha nem volna mindez elég még valami xar rongyal meg is sikálták körkörösen jól összekarcolva a cuccot
És a ventit se cserélték csak a lapát részt dejó . Be se merem indítani hogy csöröghet az két lapát nélkül ment pár percet. Azt tudom mikor levettem a csörgésre a ház oldalát a venti 2-3cm-ert rángatta a ház oldalát a kezemben, na biztos nem lett csapágyas a motor
Ilyenkor mi van a bolt meg elküld hogy ugyanmá..Xbox360 gamertag: TrinityBlood05
-
tlac
nagyúr
jobban jártál volna, ha vissza sem viszed (főleg így utólag)
sajnos ilyen dologgal, hogy hangos a venti, vagy csúnya hangja van, nem nagyon tudsz mit kezdeni, mint látod a képedbe röhögnek...
szerencsére házban könnyen lehet cserélni ezeket, tápban már problémás (pl. az agyon dicsért, "hangtalannak" kiállított corsair vx450-em sem olyan halk...)most jobb ötletem nincs, mint az, hogy a vásárlók könyvébe kellett volna írni
-
Blacki
tag
Ya utólag lehet jobban jártam volna, csak hátha cserélik mondom..
Nem ezt vártam én se csak, lesek mivan majd valahogy addíg polírozom még szép nem lessz, mást nem nagyon tudok csinálni ..
A tetejét kipofásítom a csőre meg húzok valami vackot, de akkor is.
Így bánni egy vevővel , na ott se veszek többet semmit az tutkó..Xbox360 gamertag: TrinityBlood05
-
udi
őstag
na megvagy én is szivesen venném hogy hol van az a hely...
sajnos 50%-ban ilyenek a tapasztalataim máshol is..Rossz alkatrészek garanciáztatásában,javításában,garanciális problémában tudok segíteni.Ezekben:vga-hdd-táp-ram-cpu-lap-monitor.Priviknél több hetes csuszásban vagyok,sorry.Ezért hivj bátran:06305902749
-
Blacki
tag
Ya és hogy témánál maradjak.
Nekem feltünt egy furcsa dolog.
Ha garanciára kerül a sor azaz javítanak rajta valamit, nem kellene kapnom valami papírt róla hogy mikor és mit cseréltek, javítottak?
Mert ilyet se kaptam, ebben a boltban, pedig életem során párszor már gariztattam és volt hogy még azt is feltüntették majdnem, hogy melyik csavart vették ki először.
Nekem bűzlik ez a dolog.
Csak furcsa ez egy kicsit nekem, azon tuti fel lett volna tüntetve a telephely, hisz azt mondták visszaküldik a forgalmazónak
Én azt mondanám vigyázni kell velük, még holnap megelytek egy telefont nekik hogy hol az a papír.Xbox360 gamertag: TrinityBlood05
-
Ariadne
őstag
Elvileg amikor átadod a hibás cuccot, jegyzőkönyvet kell felvenniük és odaadniuk neked azzal, milyen hibával, mikor vitted be és mit kérsz. És igen, amikor kiadják, akkor is kell adniuk valami sajtpapírt arról, hogy mettől meddig volt javításon, és mit csináltak vele. A visszavétel nagyon fontos pont, bármiről is legyen szó, nagyon-nagyon meg kell nézni, és ha nem tetszik (pl. jelen esetben megláttad volna, hogy tönkretették a külsejét), akkor jobb nem átvenni. Ezzel jobb helyzetbe kerülsz, mintha otthon veszed észre és visszaviszed, mivel náluk van a cucc, amikor hozzájuk került, a jegyzőkönyvön nem jeleztek ilyen hibát, ergo ők okozták. Persze vannak cégek, ahol semmi nem segít, az ilyeneknél az egyetlen megoldás, ha be sem teszi a lábát az ember...
mod: Mondjuk azt nem tudom titkolni, hogy elég alaptalan remény volt, hogy egy zörgő venti miatt cserélnék az egészet... Az üzlet nevére azért kíváncsiak lennénk.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
udi
őstag
papir nélküli vagy papirral rendelkező cuccokat szoktam gariztatni.szinte mindent meg lehet oldani
Rossz alkatrészek garanciáztatásában,javításában,garanciális problémában tudok segíteni.Ezekben:vga-hdd-táp-ram-cpu-lap-monitor.Priviknél több hetes csuszásban vagyok,sorry.Ezért hivj bátran:06305902749
-
udi
őstag
válasz Ariadne #3063 üzenetére
Gondolom egy háznál felesleges volt eleve visszavenniük,ahelyett hogy csak ventit cseréltek volna és a ház addig maradt volna a vevőnél,legalábbis ez lett volna az értelmes megoldás,nem a házat is visszavenni
könnyebb egy ventit cipelni mindenkinek mint megjáratni egy házikot a fél városon át...
hihetetlen hogy mit bénázik egy két boltRossz alkatrészek garanciáztatásában,javításában,garanciális problémában tudok segíteni.Ezekben:vga-hdd-táp-ram-cpu-lap-monitor.Priviknél több hetes csuszásban vagyok,sorry.Ezért hivj bátran:06305902749
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok!
A jogi topikból irányították át ide; a kérdésem a következő lenne;
(Ariadne-t ajánlották a kérdés a megválaszolásában,ha esetleg látja köszi neki )Van arra vmiféle jogszabály h egy cég egy bőven garanciális rossz PDA-t hányszori javítás utána kell h kicseréljen újra/ visszaadja a pénzed/vagy éppen levásárold náluk az árát?
Köszönöm.
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gyuri27
félisten
válasz runner 125 #3066 üzenetére
Jobb lenne az egész történetet (szépen tördelve, nevekkel) leírni.
Amd - Radeon - Ryzen
-
runner 125
nagyúr
válasz Gyuri27 #3067 üzenetére
Hali!
Oks.
A PDA-t egy barátom vásárolta Edigital-ban,5 hónapja.
A készülék kb 1 hónaposan produkálta azt h nem szólt-semmi hangot nem adott ki magából..
A 2éves garancia a Speedshop-hoz szól-elküldtem,majd megjavították -alaplap csere. (1 hónapig volt náluk-mondván ennyi a javítási idő)..Szép volt jó volt,s történt 1 hónapja h egyik napról a másikra nem reagált a sim kártyára. (konkrétan nem volt jó a telefonfunkció)
Újra felvettem velük a kapcsolatot,elmondtam mi a gond. Ismételten bekérték..-vártam újra 1 hónapot,tegnap előtt megkaptam,garielvélben ismét alaplapcsere -amit ezek után tapasztaltam az vmi förtelem.
A készülék tetű lassú-több mint 3perc neki egy szoftreset,a start gomb lenyomása után 5-6 másodperccel gördül le a "menüsor" ,a beállíátsok fülre kattolva imsét várni kell egy 10 sec-et..-egyszóval használhatatlan/idegtépő!
Gondoltam mielőtt írok nekik újra,végrehajtok egy Hard Reset-et -remélve h az mindent megold -csináltam is a leírás szerint,de a készülék egyszerűen csak szoft resetet hajtott végre magán.. (7x próbáltam)
Ez még semmi..a 2,5-es Jakc kimenete egyszerűen allig szól (mindenhol felvolt tolva max hangerőre-de a madarak csicsergését hallottam "zenehallgatás" közben)
..illetve egyik pillanatról a másikra a kijelző érdekesen elcsúszott..-nagy nehezen sikerült kikapcsolnom,majd újra be..
..jah és az akku 19 óra alatt merült le-előtte 2-2,5 napot lazán elment.
Ma már nem is volt hajlandó bekapcsolni..Ezeket 2 nap alatt tapasztaltam.
Bocs ha kicsit hosszúra sikeredett.
Szóval ezek utána mit követelhetek? Mire számíthatok? Azért szvsz kicsit felháborító h egy 110.000ft-os 5 hónapos készülék 2 hónapot ült szervizben -és újra szar!
Gondolom egyértelmű számodra is h mindenképpen ragaszkodnék már a készülékcseréhez/pénz visszafizetéshez /vagy csak szimplán levásárláshoz!
Köszi.
Üdv.M[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tlac
nagyúr
válasz runner 125 #3066 üzenetére
nincs
csak a jelentős kényelmetlenségre tudsz hivatkozni, ez alapján lehetne vissza kérni a vételárat
értelemszerűen eddig sem bírták megjavítani...
cserét kérhetsz a javítás helyett, de nem muszáj nekik cserélni, ha úgy gondolják, hogy a javítás olcsóbb
-
-
tlac
nagyúr
válasz runner 125 #3070 üzenetére
arra írtam, hogy nincs
-
tlac
nagyúr
válasz runner 125 #3072 üzenetére
én csak egy ? látok, abban a hozzászólásban, amire válaszoltam
-
Dyno
veterán
Hello srácok!
Kérdésem az lenne hogy ha a mostani alaplapomon(konfognál minden ott van) cserélnék BIOS-t hogy fel ismerjen egy újabb CPU-t, akkor a garanciám ugrik?Amúgy az aqua-ba garis.....(ha ez valamit számítana) Kösönöm Mindenkinek előre is.
-
Dyno
veterán
Akkor köszönöm szépen mindenkinek.
-
Ariadne
őstag
válasz HUN]Repa #3080 üzenetére
Nem úgy van ez valahogy, hogy tkp a gép rendszeres karbantartásának része, ezért egyenesen elvárható az időnkénti bios frissítés?
Persze úgy értem, hogy szerintem is abszolút nem lehet gond abból, ha frissíti, bár azért ésszel kell ezt is. A videókártyámhoz is letölthetek új drivert a cég honlapjáról, ami nincs rajta a telepítő cdn... Sőt alapban ez szokott lenni az első.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Ariadne #3083 üzenetére
De ,de nagyon sokszor azért nem tudja az ügyfél használni a gépét ,mert épp az új OCZ memoriájával nem megy az Asus alaplapja ezért kiadott az asus egy bios frissítést és müködik onnantól kezdve minden. Tehát valamikor elengedhetetlen a frissítés és én is mindig megcsinálom és tanácsolom hogy ahogy kijön végleges az új verzióból akkor használják nyugodtan. Hála istennek a gyártók is rájöttek ennek a fontosságára és így egyre egyszerűbb teszik ezt a folyamatot is (lásd pont asusupdate) windows alól netről leszedi és rakja pár perc alatt ,elrontani se lehet ;)
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
capafog23
őstag
Ide küldtek egy másik topicból, úgyhogy bemásolom a hsz-em:
Probléma az hogy 6 hete van a routerem gariba, és hallottam egy olyat hogy 1 hónap múlva visszakérhetem a pénzem!? ez igaz? valaki tudna valami linket alátámasztásként adni? -
runner 125
nagyúr
Sziasztok!
Pár hsz-sal fentebb írtam már a problémámat..
Az újbóli kérdésem a következő; Jelenleg Mo.-n az eladó vagy a gyártó határozza meg h adott javítás után cserélik-e/visszatérítik-e a készülék a vételárát ?
Köszi
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #3087 üzenetére
Egyik sem, hanem a jogszabály. Kis fáradság lenne mondjuk visszaolvasni, legalább hússzor leírtuk, de inkább többször... Első hszbe bele kellene rakni pár dolgot, ha már a keresőt annyira nem bírja használni senki...
Szóval, ismétlés: elsősorban javít, ha nem tud/lehet/normális időn belül nem teszi meg, akkor csere (=ugyanolyan másikra), ha ez sem megy, akkor teljes vételár vissza. Mindez a kereskedőtől, akitől vetted.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
runner 125
nagyúr
válasz Ariadne #3088 üzenetére
Köszönöm!
Ilyen esetben mit írjak be a keresőbe Granacia vagy mit?! Egyszerűbb lenne az első hsz.-ba összegyűjteni.
Szóval most akkor visszajuttatom nekik harmadszorra is,és ők javítják újra 1 hónapig..az 5 hónapos készülékemet...s el kell viselnem?!
Gyakorlatilag már bebizonyosodott h nem tudják megjavítani! Harmadszor romlik el 5 hónap alatt!
Köszi
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #3089 üzenetére
Leírtam az előzőben is, hogy ha normális időn belül nem tudják megjavítani, elállhatsz a szerződéstől és visszakérheted a teljes vételárat. Persze nem fogják akarni, de ilyenkor beírni vásárlók könyvébe, mert arra köteles válaszolni és egy példány jár belőle neked is, így bizonyítani tudod később, hogy te akkor és ott ezt kérted és ők visszautasították. Legjobb megoldás az, ha ilyenkor - az üzlet relatíve normális hozzáállás a esetén - megegyezik az ember a teljes vételár levásárlásában. Erre nem kötelezhetnek, de egy pereskedésnél még mindig gyorsabb eredményt hoz. Ha viszont nagyon ellenszenvesen állnak a dologhoz, perelni is lehet, legtöbbször sima ügy, csak kicsit hosszadalmas.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
szente
addikt
sziasztok
lenne itt egy problémám:vette maz euronicsban májusban egy nokia n73-at.pár napja le ejtettem,és betörött a kijelzője.már sérülés nincs rajta,a kijelző feletti plexinek se mesett baja,csak a kijelző sarka elrepedt.más problémám is vna már a telefonnal,a kamera védő takaró kontaktos,mert ugye elhúzom,elindul a kamera,de kicsit kozzá érek a takaróhoz és úgy érzékeli mint ha becsuktam volna.van mód rá,hogy megjavitsák garanciába?euronicshoz vagy a nokiához kell vinnem?(már ha van értelme)köszi
üdv
-
net84
őstag
szerinted?
Biztosan a Nokia vagy az Euronics hibája, hogy betörött a kijelző a leejtést követően....? Az meg, hogy van neki más gondja is, innentől kezdve szerintem lényegtelen, főleg, hogy a két hiba között van egy erős összefüggés, az esés.
A hiba jellegétől függetlenül nem vagy köteles a Nokia szervízbe vinni, köteles átvenni a kereskedő, ahol vetted, igaz a Nokia szervíz egy cseppet gyorsabban intézi.
Amit én tudok javasolni: sétálj be egy Nokia szervízbe és mond el nekik, hogy pontosan mi történt...az már a szervíz lehetőségein és hozzáállásán múlik, hogy hogyan tudják/akarják rendezni a javítást...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
sasa311
veterán
válasz capafog23 #3095 üzenetére
olvas:
Ariadne:hogy ha normális időn belül nem tudják megjavítani, elállhatsz a szerződéstől és visszakérheted a teljes vételárat.
A 6 hét minden bizonnyal nem normális javítási idő, hivatkozz arra, hogy neked ez jelentős kellemetlenséggel jár, nem tudod használni a neted, stb stb.
Ilyenkor1.,
Kérhetsz izibe egy ugyan olyan újat2.,
Eláll6sz a szerződéstől és kéred vissza a vételáratEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
net84
őstag
Euronics valószínüleg azzal kezdené, hogy viss a Nokia szervízbe...nekik ez az egyszerűbb.
Jó dumával elintézni? Alapba úgy indul, hogy átnézik. Kb. lehetetlen, hogy állásába, külső behatás nélkül összetörik a kijelző (igaz volt már példa arra, hogy egyszer csak elposszanik a kijelző, de azon nem látszik törés nyom).
Az a baj, hogy ebben az országban sok az olyan ember, akik az olyan problémákat is le akarják nyeletni garanciális javítás címén a kiskerrel/szervízzel, amikről ők is tudják, hogy semmi köze a garanciához. (akinek nem inge ne vegye magára)...Mint amit az előző hozzászólásomba írtam, vidd be a szervízbe, mod el, hogy mi történt valójában és meglátod, hogy mit mondanak. A kijelző csere nem 2 forint, az biztos.
Igazából minden a szervíz hozzáállásán múlik.
Találkoztam már olyannal, amikor cseréltek garban sérült kijelzőt, de olyannal is, amikor semmit sem voltak hajlandóak garban elintézni (még sw frissítést sem), minekután látszott a készüléken, hogy pettyet beütötte a kobakját. Volt már olyan is, amikor pl. a burkolat cserét ki kellett fizetni, de utánna garba mehetett más hibával...Read only...
-
net84
őstag
az n73-ról nem rémlik, hogy az lenne
igaz a Mio A701 sem ütésálló, 2x esett 1m-ről, csak egy kicsit karcos lett, egyszer esett fél méterről, leszakadt a mikrofon, megcsináltattam, majd ledobtam 1,5 méterről, aszfaltra esett, visszapattant, elkaptam, még csak meg sem látszik rajt[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Csaba_20_
őstag
Euronics-ban lehetőség van Happy Care biztosítást kötni az ott vásárolt termékekre, ami állítólag pont az ilyen véletlen eseményekre van. Ha nem lett ilyen kötve, akkor nem jogos a jótállási igényed és virtuálisan kikapsz, amiért mégis jótállás keretein belül szeretted volna elintéztetni. Az ilyen mentalitás miatt tart ma a fogyasztóvédelem és az egész kereskedelem ott, ahol. Ha nem lennének az ilyen ügyeskedő emberek, akkor nem kellene nekem és több normális hozzáállású embernek azt bizonygatnia folyton, hogy nem bűnös. Úgyhogy KÖSZI, hogy ezentúl nem próbálkozol más p5sével verni a csalánt, hanem felnőtt módjára vállalod a következményeit a tetteidnek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Vezetékes FEJhallgatók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Honor Magic V2 - origami
- AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest