-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz citkar #15508 üzenetére
Ő, fél év biztos vonatkozik rá, viszont ha cégesre kérted, ott bonyolódik a dolog.
Cégesre, csak korrekt boltokba szabad venni bármit is, meg ahol az ASZF ben garantálják, ugyan azokat a jogokat, mintha magánszemélyként vennéd, merthogy:
Igazából szar az egész, mert valahogy úgy van, hogy az egész tv csak a magánszemélyekre vonatkozik, cégre nem. Tehát ott a két év szavatosság van, neked kell igazolni hogy a hiba az eladáskor is fennállt, vagy tervezési stb. Így érthető is a fogyvéd válasza, bár volt egy cikk, ami ellentmond, mindjárt megkeresem.Pontosan mit írt a fogyvéd?
szerk itt van: [link]
"Ha a gyártó, kereskedő egy termékre önkéntes jótállást vállal, akkor egy céges számlára vásárolt termék esetében is érvényesítheti a vevő a szerződéses jótállásban vállalt és rögzített jogait. Ugyanakkor a kötelező jótállással árusított termékek esetében a jogszabályban rögzített többlet jogosítványok (például 3 munkanapon belüli meghibásodás esetén való azonnali csere, helyszínen való javítás kötelezettsége 10 kg-nál súlyosabb termék esetén, egyéves bizonyítási teher a kereskedő oldalán) nem illetik meg az áfás számlával vásárló gazdasági szereplőket, kivéve: ha a jótállás vállalója kifejezetten vállalta ezen kötelezettségeket."
[ Szerkesztve ]
"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
asdf_
veterán
válasz citkar #15520 üzenetére
Menj a bekeltetokhoz, jelezve, hogy nem tartod fuggetlennek a fixre szerzodott szakijukat, ha mondjuk az elmult negyed-fel ev osszes termekere az mondott ament, aki neked, az valoszinu nem nevezheto fuggetlennek.
Mas kerdes, hogy az sem eletszeru elvaras, hogy a kiskerek rotaljak a szervizeseiket/ vagy neadjisten a Samsung szerviz elvigyen egy Samsung porszivot az LG-hez fizetosben szakvelemenyeztetni -
bullseye
addikt
válasz citkar #16370 üzenetére
Abban igazuk van, hogy nem így működik. Te bejelented hivatalosan a dolgot, majd visszaküldöd a terméket, és ők 14 napon belül visszafizetik az árát. Gondolom, ha nem bízol bennük, küldheted ajánlva, csak úgy drágább...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
gabor9991
őstag
válasz citkar #16706 üzenetére
Neked is csak azt tudom mondani, a gyártó véleménye csak egy dolog, nem vagy köteles elfogadni.
A hibát, független szakértői vizsgálattal kell bizonyítania a forgalmazónak, amit a saját költségén kell elvégeztetnie és abban az esetben sem követelheti rajtad a vizsgálat díját, ha utóbb bebizonyosodik, hogy mégis neki volt igaza és te tetted tönkre a cipőt azzal, hogy vízben jártál vele.
Csak le akarnak rázni.
Semmi veszítenivalód nincsen, legfeljebb nem cserélik ki.
Én ezt tenném.Tavaly az OBI adta vissza kb. 60m2 laminált padló árát, mert hibás volt a padló, de előtte ők is szórakoztattak egy ideig ezzel a lerázós szöveggel, sőt, ausztriából eljött a gyártó képviselője megvizsgálni a padlót és szerinte is az én hibám miatt ment tönkre 2 hónap alatt, de mikor oda jutottunk, hogy vizsgáltassuk be, független szakértővel, akkor azonnal megváltozott az álláspontjuk, visszakaptam a padló árát és még a padlót sem kérték vissza
Pedig ez drágább volt, mint egy cipő.
-
Topikgazda
-
asdf_
veterán
válasz citkar #17815 üzenetére
Keszulektipustol fugg a dolog, van amire van kod pikkpakk, van amire a gyarto valaszara varnak ok is hetekig. Tetezzuk meg ezt azzal, hogy egyetlen hete lehet csak uzni ezt az ingyen feloldasosdit, meg nyilvan rajukomlott egy rakas ilyen feladat most. Remelem, nem az a gondod, hogy az elso nap beadtad az igenyt, es meg mindig nem fuggetlen a telefonod, mert azzal en valahogy nem nagyon tudnek egyutterezni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs