Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz citkar #16706 üzenetére

    Neked is csak azt tudom mondani, a gyártó véleménye csak egy dolog, nem vagy köteles elfogadni.
    A hibát, független szakértői vizsgálattal kell bizonyítania a forgalmazónak, amit a saját költségén kell elvégeztetnie és abban az esetben sem követelheti rajtad a vizsgálat díját, ha utóbb bebizonyosodik, hogy mégis neki volt igaza és te tetted tönkre a cipőt azzal, hogy vízben jártál vele.
    Csak le akarnak rázni.
    Semmi veszítenivalód nincsen, legfeljebb nem cserélik ki.
    Én ezt tenném.

    Tavaly az OBI adta vissza kb. 60m2 laminált padló árát, mert hibás volt a padló, de előtte ők is szórakoztattak egy ideig ezzel a lerázós szöveggel, sőt, ausztriából eljött a gyártó képviselője megvizsgálni a padlót és szerinte is az én hibám miatt ment tönkre 2 hónap alatt, de mikor oda jutottunk, hogy vizsgáltassuk be, független szakértővel, akkor azonnal megváltozott az álláspontjuk, visszakaptam a padló árát és még a padlót sem kérték vissza :)

    Pedig ez drágább volt, mint egy cipő.

Új hozzászólás Aktív témák