-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biznisz Elek
aktív tag
Nem mindegy, mert a bolttal van szerződésben nem a szervizzel. A szerviz úgy javít ahogy akar, a bolt meg nem úgy javitatt ahogy akar mert az ügyfél nem fogja átvenni, és a boltot kötelezheti bizonyos dolgokra. Szerintem...
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
st6969
őstag
Igen, ez is eszembe jutott, de kétlem, hogy ilyen "rugalmasak" lennének. Mindegy, találtam valakit, aki átveszi személyesen.
(#12453) Attix82
Ezt nem tudtam, köszi. De egyébként ez nem szerepel az ÁSZF-jükben... 3 napos cseregarancia esetén ők állják a futárt (bolt->vevő irányba), azon felül a vevő, kivéve, ha "háztól házig" szolgáltatást is vett a vevő az első rendelésnél. -
dethroner
veterán
Nem arról van szó hogy ne lenne számlám, csak nem akarok a pénzfelvétel miatt fizetni. Kp-ban gyűjtögettem a termék vételárát, és elég sok webshop van ahol nincs is más lehetőség csak kp utánvétes fizetés. Szóval ha másik shopban akarom megvenni a készüléket akkor fel kell venni a pénzt, ami elég sok volna.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Lakossági bankszámla és konkrétan 311ezer forint visszatérítéséről volna szó. Ez a bankszámlám esetében 3534Ft, amit el lehet bagatellizálni, de én mégis inkább elsörözném azt a pénzt(az én pénzem) a haverokkal.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
axioma
veterán
Ne haragudj, de nem hiszem, hogy igazad lenne. Ma, Magyarorszagon nem kotelezo bankszamlat fenntartani. A boltnak vissza kell juttatnia. Ha kartyas fizetes volt, megussza egy tranzakcio torlessel. Ha buli volt neki az utanvetes futaros szallitast a megadott aron felvenni a fizetesi modok koze (feltehetoleg ettol lett tobb ugyfele, es/vagy be van epitve az a'rba a felar, amivel tobbe kerul neki), akkor azt annak a tudataban kell tennie, hogy visszateritesnel az o dolga visszajuttatni, azon az aron amibe az neki kerul.
Egyebkent meg ha dragabb a postai feladas, me'g mindig megegyezhetnenek ugy, hogy a szamlarol kivettel novelt osszeget utalja bankszamlara, mar persze az ugyfelnek akkor tutibiztos igazolas kell arrol, hogy a novelt osszegnel kevesebb beerkezeskor a kotelezettseget nem teljesitettnek tekintik (nehogy visszakapja a vetelarat a kulonbozet nelkul, a bolt meg takarozik hogy de hat atutalta a jogilag kotelezot). Mellesleg meg utalni is penzbe kerul... szoval korantsem biztos hogy jobban jarna.
[Na peldaul ezt milyen jol megoldja az amcsi csekkrendszer, a papirt elkuldheti egy postai levelben, az ugyfel meg felveszi tetszoleges bankbol. Ha ez lenne a megszokott, akkor a koltsegerol se lenne vita.]Azert azt kulon kiemelnem, hogy az hogy 1% az hulyeseg volt, marmint az aru ertekehez kepest valoban 1% (ha fela'rkent tekinted, bar en tuti hogy akkor is azt mondanam hogy megvettem volna mashol ha ez utolag derul ki); de most ugye pont arrol beszelunk, hogy aru nem lesz, a nullanak meg a 2-3e Ft is vegtelen hanyada...
[ Szerkesztve ]
-
Prouser1
újonc
Ez mit jelent, és mivel jár? Gondolom ha nagyon balhézok, a végén vissza se kapom a terméket, se a pénzem!
Én annak örülnék a legjobban, ha vissza fizetnék a pénzem, és nem hitegetnének!
De gondolom ez biztos nem opció, lévén: "ha már a hülye kifizette, ott dögölhet meg!" mentalitás!Azt olvastam itt, hogy 3 lehetőség van, javítás, csere, pénz vissza!
Amíg megnem javítják addig fognak lerázni? Jól gondolom? -
Prouser1
újonc
Köszi, remélem ilyen egyszerű lesz!
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy bármire fognak hivatkozni(pl a múltkor mikor panaszkodtam az 1 hónapos szervizelés miatt a válasza a vevőszolgis csajnak az volt: "sajnálom, ha alkatrészre várnak, több hétig is eltarthat! Biztosíthatom, hogy pár napon belül itt lesz!" majd 1 hónap múlva se jött meg...)
Azt tudjuk, hogy pénzt visszafizetni sehol nem szeretnek, inkább a csillagokat leígérik az égről de a vételár az maradjon a zsebükben!
Majd biztos le akarnak dumálni, hogy most felhívják a szervizet, forgalmazót, most rögtön rákérdeznek...De én ezek után már nem akarok több ígéretet!
-
Rambovits
senior tag
Koszonom a kielegito valaszodat.
Kozben kezhez vettem "a javitott keszuleket". Amit eszrevettem rajta, hogy nem csak a belsejet csereltek, hanem a kulso hazat is (ergo adtak egy masik keszuleket). Ha ezzel nem lesz bajom, akkor befogom a pofam, mert vegul azt kaptam amit kertem.
Udv.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
vidékiürge
tag
Az új Ptk ezt tartalmazza:
"2. Kellékszavatosság
[...]
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
[...]
6:163. § [A kellékszavatossági igény elévülése]
[...]
(4) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.
(5) A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.
[...]
"
Őskor, Ókor, Középkor, Újkor, DualCore *** Köszönöm, hogy nem vagy megmondóember!
-
313313
addikt
Esetemben már tisztázódott/ megoldódott, csak felmerült egyik fórumba 2. évben cserejegy és megy a vita, hogy pénzt kaphat/kérhet-e vissza...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
kali
legenda
a részleteket elfelejtette leírni 313313, miszerint olyan készülékről van szó, amire a gyártó 12 + 12 hónap jótállást ad, a második 12 hónap persze csak a készülékre, de a szolgáltató azt is adja tovább az előfizető számára, így ha a gyártói szerviz nem tudja kijavítani a készüléket, akkor ad egy utalvány, ami alapján cserés a készülék, de mivel régi típusról van szó és a szolgáltató már tud olyat biztosítani, így adnak egy listát annak megfelelő ±10% árazású készülékekről, de ha egyiket sem fogadja el az előfizető - mert nem köteles -, akkor nem örömmel bár, de az elállás lesz kivitelezve.
más lenne a helyzet, ha a gyártó csak az egy év kötelező jótállást adná, és a második évet csak a szolgáltató adná az ő feltételei alapján, de a fenti esetben nem arról van szó.
a szolgáltató le is írja a szerződési feltételeiben, hogy a 12 + 12 hónap jótállás esetén a második évben kizárólag a gyártói szervizben lehet érvényesíteni az igényt - hiszen ők adják a többletet.[ Szerkesztve ]
-
halhatatlan
aktív tag
nagyon szépen köszönöm neked a választ!
akkor ha jól értem,attól függetlenül ki kell cserélnie neki akkor is,ha csak benem tudja bizonyítani hogy én tettem tönkre a pasztázással..
egyébként ment utána is sokáig,csak ecseteltem ki a port a bordájából,és eggyúttal gondoltam teszek rá új pasztát is..
a müanyag csavarhúzó,és a szigszalagbugyi is tetszik köszi. -
halhatatlan
aktív tag
deha nem kérdezi én nem mondok semmit csak,hogy egyszer csak leállt játék közben és azóta semmi.
egyébként kérte tőlem emailben ,hogy vigyem be az egész kunfigot,kivizsgálásra,ram proc stb vizsgálatra,mert lehet hogy miattuk is lehet hogy nemjó,de erre mondtam neki,hogy másik kártyával megy a gépem,sőt a hibás kártya meg másik gépbe sem kapcsol rá a monitorra,és nem reagállt semmit.
egyébként meg szerintem a gépemnek semmi köze a vga garanciájához,rakja be másikba azt probálja ki. -
Biznisz Elek
aktív tag
Ezzel azért vitatkoznék....
ha már nem számtech példa akkor ha egy kedves user az autójában otthon olajat cserél, és az olajcsere miatt füstöl el a motor akkor ott is a nem hozzá értés miatt történt a baj.
A rendeltetésszerű használat nem azt jelenti, hogy jól csavarod le a csavart a hűtőnél, hanem, hogy szakszerűen veszed le, megfelelően pasztázod, az oda való pasztával. A konkrét esetben ettől is tönkre mehetett... nem megfelelő paszta, nem megfelelő mennyiség, a hűtő le fel helyezésnél sérülő mag....
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
psg5
veterán
Tényleg mitől látjuk, hogy a gyártó az 1 év kötelezőn felül vállal vagy azzal együtt pl 2 évet?
Most néztem egy telefon jótállásijában a vásárlástól számítva adja a 2 év gyárit/önként vállaltat vagyis nem 1+2 év hanem összesen 2 év. Ja és meg sem említi a kötelezőt benne...
Sőt hallottam olyanról, hogy ezzel élnek vissza. Pl nem teljes körű a vállalt jótállás és az első évre is azt mondják, hogy abba nem fért bele a jótállási igény intézésbe a hiba, pedig a kötelezőbe simán beleférne (persze utólag kiderült a turpisság, de akkor is...).
Szóval a jótállási jegyet nagyon érdemes elolvasni, nehogy hibába essünk.F.K.T.
-
psg5
veterán
-
hello28
aktív tag
Szia
Szoval vettem 1 telefont webshopon keresztűl!!
Megerkezett a telo gyari hibas!!
Vissza vittem majd közölték mivel webshopos adjam fel postán , es kuldjem vissza!!
Erre mondtam nem ,majd azt mondtak hogy a 14 napos visszatörlessel átveszik a telot!!
Ez azt jelenti hogy előfizetes ,pénz vissza utalás stb stb olyan mintha nem is vett volna telefont!!
Ez kb 3 4 hét,és ha vissza állt minden vehetek keszuleket!!!
Telefon keszlet hianyos ezert nem tudom mikor jutok telefonhoz!!
És a lényeg hogy megse emlitettek a 3 napos cseret rá se nézett hogy van e ilyen keszilek raktaron!!!
Majd masnap felhivtam a szamukat reklamacio kivizsgálták hamar!!jol jártak el es nincs állitolag webes rendelesnél 3 napos csere!!(Telekom)
Szoval van errre rendelet hogy de igenis van vagy akarmi szabály??
Várom segitsegeteket!!
Koszonom eloreis -
Indian74
senior tag
Először kösz a segítségedet.
Másodszor 0 ft ra vettem,fan díjcsomagra,,előfizetés meghosszabbításával,és 24x6190 FT fizetek.
Remélem holnap minden rendben lezajlik,és már kaphatok egy másik új telefon (K ZOOM nem kell),és korrektül állnak a dologhoz,mert már pár éve hűséges elöfizetöjük vagyok,és nem egy elöfizetésem van.
NAGYPAPA
-
Salak
tag
-
nimfas
addikt
Nekem is így tűnik ki a saját ASZF-ükből:
Euronics ASZF:
"A webáruházban online módon (elektronikusan) leadott megrendelést alapján létrejött szerződés távollévők között kötött szerződésnek minősül, amely szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató nem iktatja azt, és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető."
"A megrendelt terméket a szállítási értesítéstől számított 10 munkanapig tároljuk, amennyiben ezen időtartamon belül nem kerül átvételre, és a Vásárló nem jelzi írásban az ügyfélszolgálat felé a későbbi átvétel igényét, úgy a megrendelés törlésre kerül, melyről elektronikus üzenetben értesítjük, és az esetlegesen már átutalt vételárat visszautaljuk."
"3.) Vásárlói tájékoztatás a vásárlástól való elállás, felmondás jogáról, KÉRJÜK FIGYELMESEN OLVASSA EL!
Amennyiben Ön a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltató és Ön között jelen ÁSZF szerint létrejött szerződéstől.
Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.; több termék szolgáltatása esetén attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:"
Most én vagyok vak, vagy tényleg nincs kiskapu... és vissza tudom vinni a tv-t és nem cserélgetnek, hanem pénzt vissza?
Ma este meg kéne rendelnem a tv-t... csak azért vagyok ilyen aktív De akkor rendelhetem a boltba is ezek szerint. Attól nem ér 11 nap "kár"....
[ Szerkesztve ]
-
maxxenergie
senior tag
Köszönöm a segítséget az van rajta A1410 gondolom 2014. 10. heti, tehát bőven garis csak az a baj se számla és azt sem tudom honnan lett véve sajnos, valakit nem ismertek aki el tudná intézni nekem persze nem ingyen
Köszönöm előre is
◄ TELEFON PRIVÁT ÜZENETBEN ► Duna Pláza(XIII.ker) ◄
-
Solad
őstag
Rendelve lett, 200+ kilometer mindketto igy csak a kuldozgetes jatszik, Igazabol az lenne most nekem a lenyegi kerdes hogy hibas termeknel hogy megy az elallas, picit megrendult a bizalmam fuggetlenul attol hogy valoszinuleg egyszeru bagatell hibarol van szo.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Erdekes, a vezetoseg fele tett panaszomra szinte egybol jott erdemi valasz:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését!
A mai napon a pénzügyi osztályunk által megkezdett visszautalási tranzakció engedélyezve lett a vezetőség által. Így folyamatban van a pénz visszajuttatása. Szíves türelmét kérjük.
(#13175) asdf_
Ha hetfon nem erkezik meg a szamlamra a penz, megteszem a szukseges intezkedeseket. 440K-rol van szo, azert ne b@sszak mar meg...
[ Szerkesztve ]
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
vasi89
addikt
Oké, habár csak jót akartam mert akár ennek is utána tud nézni, ha meg hülyeséget írtam azzal sem vesztett semmit. Szerintem más is látja h ez egy fórum és nem vagyok ügyvéd, azaz amit leírok az nem szent írás de amikor harmadjára viszi vissza valaki akkor szerintem már nyugodt szívvel kérheti vissza a pénzét.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 24
- Autós topik
- Politika
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- nVidia tulajok OFF topikja
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Sound Blaster Audigy 2 fehér / bézs előlapi panelt keresek (SB0250)
- Samsung Galaxy S24+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7470 - i5 6200U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Samsung Galax Tab A7 Lite 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen