-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Nincs itt semmiféle hangulatkeltés, ezek a tények. Én sem vártam, hogy ilyen hamar fizetnek, elkönyveltem 2-3 hét lesz. Nálam ugye még volt egy "pénzügyi osztály elbírálása" menüpont is, ahol viszont semmiféle időhatárt nem írtak. Az viszont tény, hogy a fogyasztóvédelem hatására 2 napon belül utaltak, ami csak annyit jelent, hogy megtehetik, hogy két hetet szöszölnek de ha akarnak tudnak ők előbb is fizetni....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
op9
aktív tag
Köszönöm szépen a válaszokat az előző embereknek is!
Én nem szavatosságot venném igénybe, hanem a gyártó által biztosított 3 évet, amit a Gigabyte honlapján nem sikerült megtalálnom, mert a magyar résznél csak 2 kategória közül lehet választani, de egyik sem grafikuskártya. Valamint még volt egy hely, ahol azt írták, hogy érdeklődjek a helyi eladónál.
How Bad Do You Want It?
-
bisiz
tag
A monitorom az iponos volt, amit elvittem az LG-be. Nem tudom emag milyen garit ad.
"Ismet egy strigula az olcsobb volt a dragabb rovatba... :/"
Lényegében igen, bár az is igaz, hogy ez maximum az időmre igaz, mivel ezt így vagy úgy behajtom rajtuk. Nincs az az isten, hogy ezt megússzák.
[ Szerkesztve ]
MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x
-
Retro11
senior tag
Hali!
Köszönöm a segítséget. A monitort az Oázis Computer kft.-től vásároltam, ahol (mindig) nagyon segítőkészek voltak, azt mondták, hogy elméletileg a készüléken a fődarab cserék miatt még lenni kéne garanciának, küldjek el nekik minden emailt, amiben a fixdirect kft. a javításokkal kapcsolatos információkat közölt (illetve magát a monitort is), és segíteni fognak az ügyintézésben.
(Próbáltam az ügyet a fixdirect kft.-vel intézni, viszont ahogy korábban is, úgy sajnos most is, az ügyfélszolgálat minősíthetetlen módon kommunikált. A hölgy sem a saját, sem a felettese nevét nem volt hajlandó elárulni. Azt tanácsolta, hogy küldjem el a monitort a céghez ahonnan vásároltam, illetve, ha szeretnék a felettesével beszélni, akkor küldjek hivatalos levelet.)
Fingers crossed, remélhetőleg sikerül a monitor javíttatása.
Üdv,
Retro11[ Szerkesztve ]
-
őstag
én úgy tudom, hogy 12 hónap a szavatosság és céges vásárló esetében nem áll fent az eladó bizonyítási kötelezettsége az első 6 hónapban sem
(#19513) V.Stryker
természetesen megtehetik és az indoklásuk is rendben van, hiszen egy cég várhatóan nem hobbifelhasználásra veszi, amire szánják
arról nem is beszélve, hogy cégek között alapvetően szerződési szabadság van, egyenrangú felek, nem fogyasztók (és a terméket is leköltségelik, áfát visszaigénylik)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
világosan ottvan a nav honlapján, hogy bolti kiskereskedelemnél kell pénztárgép
ti valamiért a néhány kivétel alá tartoztok, de ezt nem írod le, nektek miért nem kell, mi a tevékenységetek?
innentől kezdve ki a fogalmatlan?utálom az ilyen flegma, semmire fölényeskedő embereket...tartsd is meg az infot magadnak és örömködj rajta hogy jól megmondtad,
gratulálok, innentől kezdve ignoráltalak (köszi ph a premium opciót)
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Digitális formában nincs a boltnak aláírása, szem.ig.szam, stb..a birtokában. Ilyenkor mi a helyzet? Aki beviszi (teljes pompában) vagy elküldi, és minden eredeti dokut bemutat (mailbe is csatol a boltnak, eredeti dokukat küldve, amit az eredeti vevő kapott), az jogosult a beadásra, ügyintézésre
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Attix82
őstag
Beadással nincs is gond, a kiadásnál lehet. Egyértelmű ha nincs meghatalmazás, hogy odaadhatom neki, akkor miért is adnám annak aki bevitte....lehet az átvétel előtti napon össze vertétek egymást és már nincs meg az a jó viszony .....
Miért is kockáztatna a bolt? Vigyen meghatalmazást, hogy átveheti ....nincs ebbe semmi bonyolult. Odaadja a bolt Kis Pistának aztán ,hogy kibasszanak a bolttal vagy tudta nélkül lett átadva megjelenik a tulaj és kéri a garis cuccot...a Bolt csak pislog, hogy hát azt már odaadták Pistának.
Aztán jöhetnek a problémák, és ki a hunyó hát a bolt mert odaadta Pistának.....aki nem is volt felhatalmazva, hogy átveheti.
Nah mindegy szerintem mindenki érti, papír az papír és a bíró nem a szavaknak hisz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jackie_Chan
senior tag
Nah igen de én vettem még + 5 év jótállást rá. Igy 2020 áprilisig garanciális.És miért lenne gari nélküli a kapott tv?
[ Szerkesztve ]
"Az nem hozhat változást aki nem tűnik ki a tömegből!" "Sic Parvis Magna-Minden nagy dolog kicsiként kezdte" "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani."
-
Jackie_Chan
senior tag
"Tehat nem alapvetes, hogy a cserelt keszulek orokli a vasarolt garit."
Nálam szerencsére örökölte,mert írtam,hogy átírta rá a Sony a cserélt készülék gyári számát."Az nem hozhat változást aki nem tűnik ki a tömegből!" "Sic Parvis Magna-Minden nagy dolog kicsiként kezdte" "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani."
-
Hmmm... akkor nem jó ez ahogy van (az egész)
Köszi! /bőven 6 számjegyű vásárlás lenne/◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Adott boltban hallottam már hasonló esetről (5 év gari helyett 1 évet kapott a vásárló és csak elállással tudott élni, mert nem kapta meg az 5 évet - ez nagyban függ az adott beszerzéstől, készlettől és beszállítótól is)
A bolt határozza meg a visszavétel feltételeit, ha elállás történik, akkor az minden esetben a vevő költsége. (ha ingyen futár küldés esetén is) amúgy nevezhető hibás teljesítésnek is (ha a bolt elismeri)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
chopin42
őstag
-
gabo91
aktív tag
Tegnap megírtam nekik, hogy mi a helyzet és kérem az eredeti 24hó garanciát. Meglátjuk mit lépnek, ha nem kapom meg akkor megy vissza ahogy tanácsoltad. Gyári csomagolásból nem is bontottam ki ezért.
Köszi a többieknek is az infót, mert PCX a másik ahol szintén 24hó garival hírdetik, illetve oázis van még, a többi boltban 1évvel hírdetik.
(aqua-nál néztem hogy sok HDD -t hírdet OEM ként 12hó garival és nem OEM-et 24hó garanciával %-ban nézve jelentősen drágábban. Ebből viszont pont nincs nálunk 24hónapos)
-
Josi
aktív tag
Na ilyeneket lesz nehéz beszerezni.
Azért van az ilyen cuccok többségéről céges számla, mert Pistike
megvette a cég nevére,a cég leköltségeli, és jó esetben visszaadja az áfa-t.
(Pistikének jó mert olcsóbban jutott hozzá, a cégnek is jó, mert költség)
Ettől kezdve az ilyen eszközökkel a cég nem nagyon akar foglalkozni.
Nemhogy még számlát is állítson ki róla, mert az már tiszta ráfizetés neki.
(az áfa-t ugye megkapta Pistike, a számla áfa-ját meg be kellene fizetni.)
Ez csak elmélet, a valósággal való mindennemű hasonlóság csak a véletlen műve.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
hódmaci
senior tag
"es ugye csak egy mosogatogeprol van szo"
Ne haragudj de neked lehet csak egy mosogatógép, de nekem allergiás a kezem a vegyszerekre így elég nehéz nélküle megoldanom a mosogatást.Úgyhogy nem, nem lehet túlélni ép kézzel.Mert szólnom kellene az edigitelnek is hogy gagyi a szerviz? Mi közük hozzá?
Rendezze a szerviz,nem?![ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
hódmaci
senior tag
Akkor mivel kellene kezdenem náluk?
"Sima" panaszbejelentés?A g@ta ütné meg ezeket.Miért kell a mai világban ezen aggódnom, hogy még a folyamatát sem tudom hivatalos helyen megkérdezni sehol. Csodálkozunk rajta, hogy nem merünk belevágni, mennyire ki tudnak így "rabolni"....[ Szerkesztve ]
Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)
-
twollah1976
őstag
A 15 napos gumiszabalyon mar tultettem magam.
En arra lennek kivancsi, hogyha ne adj isten honapig, honapokig elhuzodik a javitas akkor a garancia idot is meghosszabbitjak annyival, mert tetszik nem tetszik addig a keszuleket onhibamon kivul nem hasznalhattam.Az a tragikus az egeszben, hogy a telefon kb. 2 hetig volt hasznalva es utana jott a hibas OTA, ami leolte a keszuleket es ment a szervizbe.
12 honapos garanciaidobol minusz egy honap a szervizben.
Agyrem.\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
Igen, igazad van (a lenyeg rajta van, van pecsét, aláírás, matrica ami a termék azon.szolgál) kozben a bolttól is megkaptam a számlát, előleg befizetési dokukat. /ha szükség lenne rá, legyen meg/
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Tudtommal 0Ft amibe van neki, csak az a gondja, hogy ameddig a rendszerbe van a "rendelése" addig nem tud új rendelést leadni. Tehát ez a probléma sem igazán a topikba tartozik.
Türelem, türelem és majd lezárul. Másik rendelést/törlesztő fizetést tekintve még jobban is jön ki, mert idővel talán még kedvezőbb lehet a havi törlesztő is (ár csökkenés által pl.)
Meg ha elérhető vagy kapható lesz az eszköz persze...◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
akyyy
senior tag
okozhat-e gondot, hogy az RMA-t 2018/08/24.nyitottam meg, de csak most jutottam el odáig, hogy becsomagoljam, és fel tudtam adni? fuvarszám szerint már meg is érkezett, rma felületen semmi változást nem látok lehet kicsit hülyének néznek kint, de el lett akkor is küldve, és kész.
a garancia még nem járt le
-
akyyy
senior tag
minden esetre tegnap jött egy email, hogy az ups-től csomagom jön, mai nap folyamán meg kell, hogy kapjam. remélem, nem fizetős, és visszaküldik a rosszat ők is, hogy nem foglalkoznak vele, bár nem jelzi semmi sem hogy fizetős lenne.
ha pedig ennyi idő alatt, újat, vagy csere darabot kapok, le a kalapom előttük (a magyar szervizről meg nem mondok semmit inkább xD. 1 hónap után visszaküldik, hogy ők tovább nem vizsgálják mert biztos le ejtettem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Wise (ex-TransferWise)
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Az AI-ra helyezi a fókuszt az Apple M4 SoC
- EAFC 24
- Hálózati / IP kamera
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen