Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zolka78

    senior tag

    válasz Gyuri27 #3471 üzenetére

    Egyet kell értsek csaba_20-val, a törvényt egyértelműen be kell tartani, még akkor is ha te ezt anyagilag nem tudod honorálni. De akkor miért vállalod? Én páldául már csak az ilyenek miatt nem vásárolok kis boltokban hardvert vagy valami müszakit, még akkor sem ha spórolhatnák pár ezrest. A nagyobb hálózatoknak megvan az anyagi fedezetük a garanciális cserére vagy a vissza fizetésre. Egyáltalán miért kell gondokodni megoldáson? Van megoldás. Javitás, csere vagy vissza fizetés. Lehet választani.

    Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!

  • zolka78

    senior tag

    válasz Gyuri27 #3481 üzenetére

    Nem említettem sem a Mistralt sem a Bluefisht, sőt senkit sem mert nem akarok meg bántani senkit. Példa, haver vett egy komplett gépet 350e pénzért 6 évvel ezelőtt, értett hozzá, de mégsem akarta ő összerakni gondolta minek pepecseljen vele hiszen évekig nem fog egy ilyen kategóriájú géphez nyúlni, leszarta az összesített garanciát, ami egyébként 3 év volt. 1,5 év eltelt és a táp kinyírta a lapot és a ramokat, van ilyen néha megesik. Vissza vitte, hogy cseréljék ki a gépet, nem ők javítják. Persze ez az egyszerűbb, hiszen csak a rossz egységeket kell kicserélni. Mondta a srác, hogy csak abban az esetben ha mindent ugyan arra cserélnek, hiszen azért fizetett. Na ez így már húzósabb volt mert nem lehetett mindent arra cserélni, komplett gépet adni meg elég költséges lett volna. Semmi gond, srác másnap megtette a bejelentést a fogyasztó védőknél. Másnap vissza üzlet a jegyzőkönyvvel, természetesen 3 órán belül lett gépe, új is és jobb is. Az üzlet meg még büntit is kapott mert lassú volt. Két hét múlva állítólag valami hasonló volt egy picit nagyobb összeggel, egy hónap múlva be is zárt. Szerencsére sosem kellet segítségért az üzletek hozzáértő eladóihoz fordulnom, ugyan is ez még itt mindig MAGYARISZTÁN, ők az utolsók akik tisztességgel segítenék a vásárlót, legyen az kis bolt vagy nagy üzlet. Te viszont ha a törvényeket akarod sajátosan értelmezni és nem betartani, akkor miért említed magad egy lapon a rendes kisboltossal.

    Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!

  • zolka78

    senior tag

    válasz Gyuri27 #3494 üzenetére

    Nem mondtam, hogy nem tartom be a törvényt.

    Ezt én senm állítottam.

    De két dolgot mondanék. Egy úgylátom ehhez a dologhoz mindenki ért, még te is. Kettő az egész kisker, nagyker, eladás dolgot is kened vágod, mert haverod már garizott valamit.

    Nem csak én, de a körülöttem élő átlag emberek is értik, hogy egy megvásárolt nagyobb értékű termékhez milyen fogyasztóvédelmi jogok érintik őket.

    Tehát kellő tapasztalat nélkül (legalábbis ennek ellenkezője nem derült ki) van véleményed.
    Nem kell kellő tapasztalat egy garancia érvényesítésére. Ahoz már talán igen, hogy a jó magyar mutyizást tudjuk kezelni. És egyébként éveket dolgoztam a kereskedelmben, mind nagyker, mind forgalmazó és viszont eladó tekintetében. Nem mint tulajdonos mert hát milliárdjaim nincsenek, de olyan beosztásban, hogy nagyban múlott rajtam mi kerül a vásárló kezébe és hogyan. Ebbe ne menjünk bele hol és hogyan mert ez nem erről szól. Ja és mielött belekötnél nem én árultam "pista néninek" a tescos dvd-t :N .

    Vagy hozz némi bizonnyosságot mielőtt elkezdesz sározni. Mert legközelebbi mondandód csúnyán a modkerben fog kikötni. Hidd el ilyen értékes kartásat nem szivesen veszitenénk el.
    Miről kellene bizonnyosság, én csak pusztán a véleményem írtam le. Különben meg nem sároztalak. Semmi sértő nem volt a mondandómban és semmi olyat nem állítottam amit te nem mondtál magadról. De ha megsértődtél sajnálom, nem bántásból írtam amit írtam. Nem a moderátoroknak kell eldönteni mi az ami még mehet és mi az ami nem?

    Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!

Új hozzászólás Aktív témák