-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vivax
csendes tag
válasz Mosqu!to #273 üzenetére
Válasz Mosqu!to (#258) üzenetére
Üdv!
Kb 3 ete vásároltam egy Gigabite NX76256DRH AGP videókártyát a PCLAND-nál...
Az első alkalommal hogy kipróbáltam elfüstölt!
A kártya egy már bevált ASUSP4P800E-Deluxe típusú alaplapba került,
kipróbált és működő alkatrészek közé. Az induláskor már a
BIOS beállítás közben, kb 1 perc üzem után a képernyő ''zanzás''
lett, majd a számítógép lekapcsolódott. Ez megtörtént kétszer,
majd minden kábel és egyéb átellenörzése után a bekapcsoláskor
sötét maradt a kártya, majd 3-4 másodperc múlva füst, rá 1-2
másodpercre kis lángnyelv csapott fel a jól látható helyen.
Visszaküldtem a céghez...nos azóta csak hitegetenek, meg mindenféle kitalált indokokkal húzzák az időt. Nekem is jöttek itt a ''visszakell küldeni a gyártóhoz hogy bevizsgája'' szöveggel... De kérdem én nem tök nyilvánvaló...
Gondoljunk csak bele mennyi féle cuccot gyárt gigabyte, és mennyit kaphatnak vissza a világból naponta. Nem akarom elhinni, hogy 1-2 percnél többet foglalkozhatnak egy-egy cuccal...ha épp nem burítják bele egy kohóba hogy beolvasszák...
Akkora kamukat nyomnak...egy hete azt mondták, hogy nem kellett elküldeni, most meg hogy mégis...meg hogy egy csomóval baj volt...most meg hogy nem is...
Szerintem csak az van, hogy nagyon nem akarják kicserélni!
Hozzáteszem egy ismerősöm már akkor szívta a fogát, mikor megemlítettem neki, honnan vettem a kártyát...''Csak ne legyen gondod vele...'' volt a reakció.
Most hogy így utána jártam a dolognak jutottam el ide...jó, hogy itt is ezt olvasom...
Én is kereskedelemben dolgozok (háztartási készülékek) így képben vagyok...de még ezek után is hasba akarnak akasztani... nagyon nem akarom elhinni, hogy ez valóban így megy...
Kiváncsi vagyok a véleményekre!
VivaxAz arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
Nem vagyok az egyböl mindennel a Fogyasztóvédelemheztípus, de a délutáni beszélgetésünk után igencsak felhúztam magam...
Dobtam egy angolnyelvű levelet a Gigabite ügyfélszolgálatának is, hogy valóban ez-e az egyetlen járható út...
kösz a gyors választ! ;)Az arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
Mivel soproni vagyok nehezen lett volna megoldott a szerviz helyezi be a kártyát dolog...
Amúgy egy itteni szervizes ismerősömmel instaláltuk be a hardvert...mint említettem kipróbált alakatrészek mellé. Semmi gánya cucc, és no gányolás...túlfeszvédelemmel ellátott dugaljban volt. Mielött elfüsölt volna elötte még egy másik (GF5500) kártyával is ki lett próbálva. Tehát mikor az új kártya belekerült, fél perc múlva lekapcsolt a monitor. ez 2x lett próbálva, majd teszt a 0-ról...azaz minden egyes cuccot kicseréltünk vinyó, táp, proci vga...
működött bebootolt és elindult minden...mikor visszatettük a Gigabite kártyát már be sem kapcsolta a monitort és egy pillanattal később el is égett az egyik IC...
Ennél alaposabb vizsgálatot egyik számtech boltban sem csinálnak...
Eddig beszéltem két boltos haverral is és ők is azt mondják, hogy ezt cserélni kéne szó nélkül...
Szóval szerintem csak a lekvárkaszálás megy...hogy nem kelljen cserélniük.
Beszéltem az importőrrel de ők arra hivatkozva, hogy nem velem állnak jogviszonyban, nem voltak hajlandóak semmit sem mondani...
Most fel fogom hívni a PClandot, hogy mi a nagy helyezt...kiváncsi vagyok, hogy mit találnak ki.
Először jöttek a ''vissza kell küldeni a gyártonak'' szöveggel azt egy hete, hogy ''volt pár hibás és emiatt nem kell''...és cserélik...aztán tegnap, hogy mivel ''nem volt még ilyen hiba, ezért mégis csak küldik''...szóval ez az ami nekem sántít!
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Az arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
3-4 hete lett leadva a szevizbe...
Annyira nem is lennék kiakadva, ha nem kamuznának össze-vissza mindent!
A szerencsém, hogy az egyik havarom odaadta a GF5500-as kártyáját, különben ****-nám...
A Gigabite egyenlőre még csak annyit írt, hogy kinek küldjem a panaszos emalt...kiváncsi leszek, hogy mit válaszolnak...
Bár ebben a tekintetben szkeptikus vagyok, mert sajna nekeik a HP-vel ellentétben nincs területi képviseletük...szvsz ők is annyit írnak mejd, hogy keressem meg a Fogyasztóvédelmi felügyeletet...Az arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
Kösz az infókat!
December 2. hete...ennyit mondtak...magyarázat az előzőekben említettek.
Ők nem tudnak mit tenni, ez van...
Kértem a szervíztől pepírt, hgy mikor küldték el a cuccost, nos ezt még nem kaptam kézhez. Amúgy azt mondta a csávó, hogy csak ő tud adni, mert vele vagyok szerződésben. Ezért ő ír egy lapot az alapján amit ott mondanak...hümm...szkeptikus vagyok...
Mivel nem tudok személyesen asztalt burogatni, asszem marad a türelmes várakozás.
Minden esetre közöltem, hogy nekem az a típus mégegyszer nem fog kelleni! :S
Ha mégegyszer ugyan ez lenne a gond, szerintem még ennyit sem foglalkoznának vele...Az arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
Üdv!
Beszéltem velük tegnap, mivel a kért ''hivatalos (nem ákom-bákom a bolt által összetákolt, átadás-átvételi papírokkal igazolt) igazolás'' még mindig nem érkezett meg a címemre...
Jött a pla bla, meg hogy ő csak ígérni tudja...itt pöccentem be és egy erélyesebb vita után kaptam egy visszahívást: ''Amennyiben bebizonyosodik, hogy nem én rontottam el, akkor visszafizetik a vételárat...'' Na meg postázták a papírt...ehhh...
A két beszélgetés között értkeztem az FVF-vel, akik felvilágosítottak egy két dologban...Az arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
Tisztában vagyok a tértivevényes dologgal...6 év a postán és az ember megismeri az eredményes levelezés ismérveit!
Nagyon is remélem, hogy még véletlenül sem lesz ebből bírósági ügy!
AZ FVF-es ipse azt mondta, hogy a levél hatására valszeg kimennek a céghez, vagy berángatják a vezetőjét...
Az érdekes, hogy a srác akivel beszélgettem nem nagyon lepődött meg az FVF hallatán...vagy ennyi ügyük volt már, vagy csak blöffölni próbált.
Még egy apróság, ez most jutott eszembe: azt mondták ugye, hogy visszakapom az árát, ha bebizonyosodik, hogy nem én vagyok a hibás. Ebben az esetben bruttó v. nettó összeg jár? Lehet, hogy csak nekem nem egyértelmű!
[Szerkesztve]Az arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
Bár úgy tudom, sajna ki tudják játszani, nem?
Amennyire az ismereteim nem csalak a jelenlegi rendszert már nehéz kijátaszani...időt húzni lehet, de csak ideig óráig. Amennyiben a címezett nem veszi át a levelet akkor azt feljegyzik a kézbesítők, ha nem megy be érte a postára, akkor 1 héten bellül visszaküldik a postára.
A továbbiakbanpedig úgy tekinthető a dolog, mintha átvette volna az illető...abban mondjuk nem vagyok 100%-ig biztos, hogy magánszemélyeknél is ez a helyezet, de az tuti, hogy az közületek (Polg. Hiv., APEH) esetében így van. Tőlünk anno elég szigorúan vették a tértivevényes dolgokat, de az itteni posta mindig is komolyabban állt hozzá ezekhez a kérdésekhez.
Az ipse akivel beszéltem ezt mondta...persze ''messziről jött ember...''
Időközben megkaptam a levelet amiben biztosítanak arról, hogy amennyiben bebizonyosodik a vétlenségem, akkor küldik a pénzt. (halkan jegyzem meg, hogy ha azt mondják, hogy én csesztem el, akkor felburítom őket)
Marad a várakozás...
[Szerkesztve]Az arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
válasz Flashback #626 üzenetére
Nekem az FVF-nél már a ''feltétele garanciára'' is néztek...azt mondták olyan nincs is!
Úgy tűnik, hogy a bolt azt mond amit akar...abban bíznak, hogy nem ismered a szabályozást és nem nézel utána a dolognak. Így megúszhatják a cserét! Szerintem addig járj a nyakukra amíg csak tudsz...azt mondom, hogy a 3 kiégett kártya már több mint elég! Én biztos nem hagyom annyiban a saját kártyaproblémámat!
A szevízlevél meg több mint pofátlanság! Tutira beírtam volna vásárlók könyvébe! Ostoba...hülyéskedik egy 40000Ft-os dolgon...
Ui: az én Gigabyte 7600 GS-em kb 2 percet volt a gépben...no húzás, és csupa próbált cucc mellett halt meg!
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Az arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
válasz Flashback #642 üzenetére
Igen, sajnos én is így álltam hozzá... Türelmesen vártam...eddig!
Kicsit ''huszonkettes csapdája'', ha nem hívod fel őket akkor ők sem kersenek és nincs haladás, ha türelmesen keresed fel őket, akkor hamukáznak és megint nincs haladás. Biztos vagyok abban, ha ma felhívom őket és rácsapok az asztalra, akkor meg én leszek a ''köcsögvásárló''...
2006 október 31. óta húzzák! Az tuti, hogy ha nincs előrelépés akkor jogi útra terelem a dolgot!Az arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
válasz Hikvision #668 üzenetére
Kezdem azzal, hogy a drágalátos csókát (aki eladta neked a rossz kártyáját) venném elő! Az írásodból úgy tűnik már hibás volt mikor hozzád került. Valszeg a szerb barátaimmal beszélgetne egy tóparton...
Némileg egy cipőben járunk, bár nálam bolti a cucc és 2 perc után halt be. Holnap elméletileg ''ítélet'' születik az ügyemben, azaz telefonálnak, hogy mi a végeredmény. Abban az esetben, ha bebizonyosodik, hogy nem az én hibám (márpedig nem az én hibámból nyúvadt meg) akkor visszakapom a számlaértéket.
Nagyon remélem, hogy így történik...Az arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
Szóval:
Ma beszéltem a szervizzel, (terméyszetesen már megint én hívtam őket) akik közölték, hogy sajnos nem fizetik ki a kártyát, mivel a Gigabyte még nem jelzett vissza! Arra pedig, hogy a Fogyasztó védelemhez fordulok azt mondta, hogy örüljek neki, hogy egyáltalán foglalkoznak velem. Na meg amúgy is felesleges, mert nem tudom bizonyítani, hogy nem én tettem tönkre... Nem szószerint, de kb ez volt a mondandójuk lényege. Kértem őket, hogy had beszéljek a cégvezetővel, azt mondták: nem lehet!
Ezek szerint kb a következő náluk ez az ügymenet: - amíg nem derül ki, hogy nem gyári hiba, Te rontottad el!
Állítólag a veboldalukon ez fent is van...ehhez egy apró gondolat:
1; nem a jelenlegi jogszabálynak megfelelő.
2; olyan, hogy feltételes garancia, nem létezik a magyar szabályozásban.
A garancia megszűnik, ha BIZONYÍTOTT a nem rendeltetés szerü használat!
Ergo: amíg ŐK nem bizonyítják, addig igen is garanciális a termék!
Úgy elborultam agyilag, hogy azt el is felejtettem kérdezni, hogy mikorra lesz kártyám...Az arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
A videókártyámat ők vették vissza a kiskertől...azóta is ülnek rajta. :S
Ami engemet különösebben már nem érdekel, ugyanis valszeg holnap itt a cserekártyám.
Miután 2 hete kézhezkapták (az igencsak kemény hangvitelü) levelem, a cégvezető felhívott, és a vele folytatott beszélgetést követően úgy döntöttek, hogy cserélik. Nagyon korrektek voltak, de lehet, hogy csak a levelem miatt...
Az illető azt mondta, hogy ugyan nekik még nem mondott semmit a Ramirisz, de kicserélik... nekik még lesz egy futásuk a jóváírásáér.
Mókás volt, hogy az illető is egyből azzal kezdet, hogy ez teljesen úgy nézett ki, mindha húzva lett volna... Megjegyeztem, amíg nincs BIOS addig lehetettlen... Valszeg ez is meggyőző érvek közé kerül.
Még abban is benne voltak, hogy más terméket választok...
Szóval ha minden igaz, akkor holnap pontot tehetek egy 2.5 hónapos huzavonára...Az arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
Nos a mai napon kézhez kaptam az áhított videókártyámat!
Végre pontot tehetek az ügyre. Kicserélték ráadásul az általam megjelölt típusra, és az árkülönbözetet is bevállalták!
Még egyszer köszönöm a segítségeteket!
Konklúzió, mindent meg lehet oldani, csak hozzá állás kérdése az egész...
Üdv: VivaxAz arany sárban is arany
-
Vivax
csendes tag
válasz luciferc #749 üzenetére
Amennyire én tudom nem...legalább is háztartási készülékek esetében csak a számlával együtt érvényesíthető a garancia.
Hozzáfűzés az ''asztal borogatásos'' dologhoz: én végig tárgyilagos voltam, érveletem és nem csapkodtam a pultot. Senkinek sem ajánlom, hogy hőbölögve próbáljon érvényt szerezni az igazának. A kereskedő sem tehet mindenről... Részemrők, ha garanciális ügyet intézek amíg a kuncsaft normális megteszek mindent, hogy megoldjuk a problémáját...
Igaz az én esetemben is kellett, hogy egy kicsit keményebb hangvitelű levéllel megalapzzam a beszélgetést...Az arany sárban is arany
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...