Új hozzászólás Aktív témák

  • Vivax

    csendes tag

    Szóval:
    Ma beszéltem a szervizzel, (terméyszetesen már megint én hívtam őket) akik közölték, hogy sajnos nem fizetik ki a kártyát, mivel a Gigabyte még nem jelzett vissza! Arra pedig, hogy a Fogyasztó védelemhez fordulok azt mondta, hogy örüljek neki, hogy egyáltalán foglalkoznak velem. Na meg amúgy is felesleges, mert nem tudom bizonyítani, hogy nem én tettem tönkre... Nem szószerint, de kb ez volt a mondandójuk lényege. Kértem őket, hogy had beszéljek a cégvezetővel, azt mondták: nem lehet!
    Ezek szerint kb a következő náluk ez az ügymenet: - amíg nem derül ki, hogy nem gyári hiba, Te rontottad el! :W
    Állítólag a veboldalukon ez fent is van...ehhez egy apró gondolat:
    1; nem a jelenlegi jogszabálynak megfelelő.
    2; olyan, hogy feltételes garancia, nem létezik a magyar szabályozásban.

    A garancia megszűnik, ha BIZONYÍTOTT a nem rendeltetés szerü használat!

    Ergo: amíg ŐK nem bizonyítják, addig igen is garanciális a termék!

    Úgy elborultam agyilag, hogy azt el is felejtettem kérdezni, hogy mikorra lesz kártyám... :((

    Az arany sárban is arany

Új hozzászólás Aktív témák