-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
george11
senior tag
Ezzel csak az a baj, hogyha látható fizikai sérülés van a cuccon, akkor a garis kötelezettség megszűnik/megszűnhet/, ezért küldik ki a gyárba ilyenkor.
Várni kell türelemmel, és rendeződik a dolog.
Ha esetleg számlával igazolni tudod, hogy szakszervíz üzemelte be a VGA-t, és a szervíz ad egy szakvéleményt arról, hogy a VGA a hibás, akkor talán lehetje eréjesebben(ez pontos j, vagy nem ) érvelni."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
net84
őstag
én sem megyek elsőre...sőt, nagy ritkán kell hozzájuk fordulni, az erélyes (szerintem ly ) fellépés sikeres szokott lenni, de ha mégsem, amikor jegyzőkönyvet megemlítem, már késségesebbek. Egyébként minden ilyen kétes esetben célszerű jegyzőkönyvet felvetetni, hacsak nem automatikusan ezt teszi az adott cég
george11-nek félig-meddig igaza van, ha elfüstölt, akkor előfordulhat, hogy hosszabb tortúrán kell átesnie a kártyának...fizikai sérülésnek minősül az égés is.
Szakvéleményt viszont csak kijelölt független szervíztől fogadnak el. A beépítést viszont nagyon sok esetben szakszervízben ''javasolják'', és ez sokszor a garpapíron is fel van tüntetve.Read only...
-
Ariadne
őstag
A vásárlók könyvébe beírás segíthet, ha nagyon húzzák-halasztják, erre válaszolniuk kell ha jól emlékszem 30 napon belül.
Ha 3 napon belül vitted vissza, azonnali cserére lennél jogosult egyébként, hát ez nagyon nincs meg. Ha arra gyanakodnak, hogy nem gyári hibás, nekik kell saját költségükön bizonyítaniuk ezt, és a bizonyítás nem egyenlő a saját szerviz barkácsolt véleményével, a fogyasztóvédelem által akkreditált bevizsgálók valamelyikének szakvéleménye az, amit már érdemes elfogadni, mást nem."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
a te szavaiddal élve nagyon valószínű, hogy csak a ''lekvárkaszálás megy''
pontosan mióta ülnek a kártyán?
az igaz, hogy az importőrnek, nagykernek nem kell veled szóbaállnia, hacsak nem szünt meg a kisker, ahol vetted, ugyanis akkor a nagykernek kell átvennie a terméket garanciális ügyintézésre.
[Szerkesztve]Read only...
-
net84
őstag
Beszélj a bolttal, hogy eltelt már több mint 15 nap a leadástól számítva és kérjél egy hivatalos (nem ákom-bákom a bolt által összetákolt, átadás-átvételi papírokkal igazolt) igazolást. Ezzel kell igazolniuk, hogy ők továbbították a nagykernek/beszállítónak, és kell kapnod egy olyat, hogy azt pedig továbbították a gyártónak...
Ez bent van a 151 v. a 49 /2003-as fogyasztóvédelmi törvény valamelyikébe is, hogy igazolni kell a javítás/csere elhúzódását.
A szóbeli vagy a bolt által firkantott igazolást a fogy.véd. sem fogadja el.Read only...
-
Ariadne
őstag
A gyártót meg a nagykert hagyd csak, ahogy net84 is írta, csak a kiskerrel kell törődnöd, meg javításügyileg a szervizzel. Ha panaszt teszel, azt érdemes először a szervizben megtenni, ha ez eredménytelen, az üzletben érdemes tovább asztalt borogatni, mert ők felelnek a szerviz munkájáért is.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Amúgy azt mondta a csávó, hogy csak ő tud adni, mert vele vagyok szerződésben.
Ezt abszolút rosszul tudja. A kiskernél vásároltad a terméket, ezért vele kötöttél egy adásvételi szerződést. A szervizzel semmilyen jogi kapcsolatban nem állsz, vele a kisker áll kapcsolatban, tkp vele javíttatja meg a kisker a cuccot. De az ő munkájukért feléd már a kisker felel."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Egy tértivevényes (!), keményebb hangú felszólító levelet megér a dolog szerintem, a kiskernek címezve, határidőt szabva benne, ha addig nem oldják meg, elállsz a szerződéstől és kéred vissza a teljes vételárat. Ez teljesen jogszerű követelés, és hátha erre már a fejükhöz kapnak.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Azért a térti fontos mellé, ez az egyetlen levéltípus, amely a tértivevény bemutatásával bizonyíthatóvá teszi, hogy elküldted nekik a levelet, akár bíróság előtt is megáll (de erre nem lesz szükség persze...), és ezért talán egy fokkal még erőteljesebb lesz ezzel a tartalma is. Viszont furcsa módon a sima (nem elektronikusan aláírt) e-mail még csak írásbelinek sem számít jogilag - kellene már haladni a korral pedig...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
6 év a postán és az ember megismeri az eredményes levelezés ismérveit!
Hoppá... Bár úgy tudom, sajna ki tudják játszani, nem?
Azért ez ritka, hogy azt mondanák az FVF-nél, hogy kimennek. Legalábbis kies fővárosunkban, saját tapasztalataim szerint.
Bruttó jár, és a teljes kifizetett összeg. Mármint nem cégként vetted, ugye? Mert akkor nem feltétlenül ugyanúgy megy minden...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ősember
őstag
olvassad el a bolt garanciális feltételeit! ez pontosan a második hét, szoval lassan már kötelességül vagy pénzt vagy terméket adni, vagy a fent emlitettek alapján hivatalos nem krixkrax papirral igazolni, hogy nem rajtuk mulik a késés. én 29.-én adtam le egy tápot, de nem is akarom felhivni öket mig nem jár le az ''ultimátum'' jobb nekem, ha visszafizetik a teljes vásárási összeget
viszont ha bárki engem akar köcs*gölni azt nem nézem jo szemmel______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!
-
Hikvision
senior tag
A Kolega Elővétele,csak azután történik,miután le lett bonyolitva a garanciális ügy.HA kicserélik a kártyát akkor csak az eddigi kezelési költséget kell valamilyen formában honorálnia,ha nem akkor még hozzáadódik a kártya ára is Egyébként aztmondta,h ő nem vette észre,h szar a kártya mert nem is az övé volt...etc. Na majd kiderül,csak ha már lemegyek Győrbe akkor úgy megyek le,h tudom is,h holvan pontosan az illető.
20 éve a PH-n.
-
roPHka
senior tag
TFT monitorok garanciájával kapcsolatban érdeklődnék, hogy pontosan hogy van gari az ilyesmikre? Pixelhiba esetén: X számú pixelhibáig, illetve X számú pixelhibától lehet érvényesíteni csak a garanciát, illetve ha lehet választani e kettő közül, akkor melyiket ---> Samsung vs. LG?
Melyiknek megbízhatóbb és kiterjedtebb a garanciális ügyintézése, utóbbit úgy értem, hogy csak egy meghatározott helyen -mondjuk ahol vásároltam az adott terméket- érvényesíthető a garancia, vagy bármelyik szakszervízben?
Ja és 3 év garanciával hirdetik a monitorokat, de hallottam már olyanról is, hogy pixelhibára garancia, csak a legelső évben van, tehát 1 évig érvényes, vagy ez most hogy is van ez?
Köszönöm. -
Ariadne
őstag
Ha valaki nagykerben vásárol, nem olyan egyszerű a dolog, mert nem ez a normális, jogszabályok által szabályozott menete a cuccok vásárlásának - hivatalosan nem is vásárolhatna ott magánszemély... Befolyásolhat az is, ha céges névre vették például, mert kötelező jótállás pl. csak fogyasztói szerződésnél van, tehát ha fogyasztó és cég között jött létre a szerződés, a hivatalosan cég által vett termékre viszont általában nincs... Fogyasztóvédelemhez sem lehet menni ilyenkor, mert ők is a fogyasztókat védik (már amennyire), a cégeket nem. Szóval rá kellene már ébredni itt Mo-on is az embereknek, hogy azért találták ki a kiskert, hogy onnan vásároljon az ember...
Lorcsi: Sokat nem lehet tenni, menni kell hozzájuk asztalt verni, és kész. Adtak jótállási jegyet?
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Éljen! De azért a szokásos kérdésemet csak bevetem, remélem nem lesz túl hervasztó: ugye kaptál papírt arról, hogy új kártyád van, és főleg arról, hogy ennek a mai naptól kezdve van x év jótállása? Remélem igen.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Igen, az ''asztal borogatás'' nálam már bevett kifejezés, annyit jelent, hogy bemenni reklamálni és valóban kifejezésre juttatni, hogy az embernek ez így nagyon rossz. Mert amikor csak annyit mondtam, hogy menj be az üzletbe és mondd el nekik, mi van, akkor sokszor lepattintották az emberkét, mert túl halványan próbálkozott. Sok helyen egyszerűen megpróbálják lerázni az embert elsőre, ezt pedig nem szabad hagyni, különben sehova sem jutunk. Na ennyit jelent, ha én azt írom, ''csapj az asztalra'' vagy ''menj be asztalt borogatni''.
Valóban nem bátorítanék senkit arra, hogy rögtön agresszíven viszonyuljon az üzlethez, szervizhez, mert ez megbosszulhatja magát, és azért legalább induljunk ki abból, hogy talán meg lehet egyezni - viszont van egy pont, ami után érdemes nagyon határozottnak lenni, és kifejezni azt, hogy nem viccből reklamál az ember, hanem valóban dühös amiatt, hogy jogszerűtlenül járnak el és nem fog belemenni jogellenes és számára hátrányos megoldásba. De persze ez sem azt jelenti, hogy elküldöm melegebb éghajlatra...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Superman
nagyúr
Én írtam egy emailt a kiskernek, ahol vettem és tárgyilagosan arra kértem őket, hogy a szervízükkel egyeztessék már le, hogy mi a helyzet, hol tartanak most, mert a kártya bevizsgálási ideje tudtommal 3 nap. tehát gyakorlatilag arra kértem őket, telefonáljanak egyet......Elolvasták az emailt, majd fülük botját sem mozgatták. Jövő héten kénytelen lszek tenni valamit.