-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ot93
senior tag
válasz cidalain #24950 üzenetére
Értem. És amúgy mennyire gyakori, hogy nem jön meg? ebay-en elég otthonos vagyok már, ott eddig 1 nem jött meg a kb. 40ből. Gondolom a gb-en sem nagyobb az arány, mert elvégre a csomag nem náluk veszik el. Asszem megrendelem minden nélkül, mert csak 10 dollár...
Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k
-
kcsa
veterán
Aki nem érti az eu expresst, az miért kizárólag write only módban létezik?
-
Dr. Gonzο
senior tag
November 28.-án rendeltem EU raktárból 3 tételt.
Postázás előtt írt kedves Rafael nekem, hogy az egyik tételt nem tudták elküldeni, mert elfogyott.
Megbeszéltük, hogy várok amíg újra készleten lesz és akkor elküldik.
Közben megérkezett a csomag amiből tényleg hiányzott az az egy tétel.
Ma reggel nézegetem az oldalt és látom ám, hogy újra készleten a hiányzó áru.
Írtam is az én drága Rafaelemnek, hogy ismét készleten a cucc, hajrá küldje már el nékem gyorsba.
Jön a szokásos udvarias válasz, amiben az áll, hogy tényleg újra van a tétel és rendeljem meg.
De én azt már egyszer kifizettem, csak nem küldték el. Ha most megrendelem, akkor ismét ki kell fizetnem.
Furán vannak összerakva ott a Gearbest-nél a srácok![ Szerkesztve ]
-
bertokl
tag
Pont ellenkezőleg. Az lenne a felháborító, ha a kezemben lenne és a dhl hozta volna, mert ez azt jelentené, hogy hiába rendeltem egy telefont csak azért a világ másik feléről, hogy olcsón hozzájussak, ugyanis drága pézér' itthon is kapható.
Egy 10ezer kilométeres utat már megtett ez alatt a 18 munkanap alatt. Szerintem erre még a biciklispostásunk is csettintene!
Most csak a 2., rövidebb útját kezdte meg, szerencsére nem most adták fel. -
cidalain
veterán
válasz Dr. Gonzο #24959 üzenetére
akkor menjen az udvarias válasz, amit itt is írtál.
te azt már megrendelted, a rendelési szám ez és ez. ki is van fizetve a cucc. a másik dolgokat már megkaptad, de ezt még nem. szóval nem akarod még egyszer megrendelni, és még egyszer kifizetni. küldjék el szó nélkül, azt csókolom.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
mexel
veterán
Csak közlöm hogy a nagyon védett hibátlan GB nem nagyon akarja visszafizetni az egyik 500$ feletti rendelésemet. A másikat a sokaknak megküldött email után ( nam saját akaratukból hanem kérésemre) visszafizették, de a másikra csak azt írogatják hogy nincs lehetőségük visszaadni mert nem tudják törölni, aztán hogy várjak 5-7 napot stb-stb.
Azért írtam ezt le hogy aki rendelni akar tőlük jól fontolja meg, mert már nem csak az a gond hogy nem szállítanak sok terméket amiről hazudoznak, hanem a visszafizetéssel is szórakoznak, magyarul teljesen megbízhatatlan tetű banda lett belőlük. Lehet hogy sok termék megjön éseddig jó cég volt, de ha csak egy-két vásárlót meg akarnak lopni vagy átverni az már azt jelenti hogy nem megbízhatóak!
Most nem kell a magyarázat meg az okoskodás a megmondóktól, mert ez tény, nem hajlandóak jelenleg önszántukból fizetni miután emailban elismerték hogy az árut sem kapom meg. Ez már nem kis logisztikai hiba vagy lassú postázás hanem szándékos lehúzás.[ Szerkesztve ]
-
mexel
veterán
Éppen ez a következő lépés, nyilván ott folytatom. De azt hiszem nem árt ha tudják többen hogy a Gearbest ezt is megteszi. Nem értem mi hasznotok van abból ha olyan boltot védtek ami ilyet megtesz? Hiszen ha jól látom éppen a Te topikodban sincs az ajánlott üzletek között már a GB.
Azért ne legyen már néhány GB vásárló annyira elfogult fan hogy az ilyen hibákat is a szőnyeg alá akarja söpörni, nem hiszem hogy ez bármilyen józan ész szerint értelmes dolog, kivéve ha érdeke fűződik a GB-hez.
Vannak más boltok israjtuk kívül, akkor inkább azokat kell ajánlani ha ezt ezek megteszik.
A cinikusság érthető lenne ha egyedül én lennék értetlenkedő, de sajnos rajtam kívül valószínűleg akad még jó pár átvert vásárló. Én nem azon sírok hogy jajj 2 nap alatt incs euexpresszem, meg miért nem jön kínából 3 nap alatt csomag, henem egyteljesen nyilvánvaló hazudozás, és akaratos esetleges lehúzásról beszélek. Ezen NINCS mit védeni. Aki megteszi azzal nagy baj van SZVSZ.[ Szerkesztve ]
-
-
mexel
veterán
Furcsa, ha én írom be mindenki szól hogy nem kell, ha mások írnak akkor nem probléma. De ha erről szól a topik 35%-a akkor inkább legyen még több hogy aki idetéved lássa hogy miről van szó most a GB-vel. Sajnálom ha ezzel pár ember üzletét rontom.
Csak zárójelben tenném hozzá hogy akik itt támadtak engem, azok régebben volt hogy megkerestek privátban, ha vásárolok a GB-től akkor inkognitó módban tegyem, vagy rajtuk keresztül, vagy mittudomén hogyan mert akkor ők is keresnek rajta.
Csak nem ezért baj ha véletlenül rosszat írunk a GB-ről mert pár szemfüles megmondóembernek elveszik egy kis haszna?
Neveket nem akarok írni, de jobb ha csöndben maradnak. Ennyit a párttatlanságról. -
vandor01
őstag
válasz bertokl #24954 üzenetére
tisztara felizgultam, hogy mozognak a cuccuk... de nem
csak falsalarm volt NOV16 / NOV24CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
vandor01
őstag
azt mar megfejtettem hogy a FZRAMYT az a vonatos szallitas...
van egy cuccom kazaztanbanvki tudja ez milyen szallitas: NLPONRA lehet vmi occco hollandos?
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
cidalain
veterán
most mivan? feladták az 500 usd rendelésedet, és nem jött még meg? fel sem adták még? miért akarod vissza a pénzt pontosan?
elhiszem, hogy zavar, nyilván engem is zavarna, de az istennek nem lehet leírni normálisan, hogy mi a bajod. most ebből csak az látszik, hogy 500 dollárt nem adnak vissza, meg hogy hazudnak, meg csalnak. de hogy miért kéred vissza, mit hazudnak, mit csalnak az nem derül ki. persze lehet hogy vissza kellene olvasnom az elmúlt 1 hónap napi 150 siránkozást, és akkor kiderülne mindegyikből 1-2 szó, amit összerakva kikerekedne a sztori, de nem guberálok.[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
sepsi0
őstag
Eu 17 raktáras mennyezeti lámpákat 18-án rendeltem ma hozza a DPD.
EU Express November 23-án feladták (telefon), úton van Pestre, 28-ára ígérik.
EU Express November 25-én feladták (Xiaomi Philips lámpa), még semmi hír.A lényeg, hogy van remény, nem kell itt összeesküvés elméleteket gyártani.
Viszont 3db LVS csomagom eltünt a Posta bugyraiban, egyiket 2-án MO-ra küldték és semmi, utána rendelt csonagok mind megjöttek 12-16 napra.Engem amúgy a Zanflare lámpával szopattak, 23 nap alatt adták fel, de ideért rendben, nem volt már nekik az a színhőmérsékletű, ami akcióban volt. Amint kaptak feladták.
EU 18-as ledfüzérrel is szivattak, Excelvan 50m 4$,nem mondtam vissza. 14 napot vártam a feladásra, feladták 3 nap alatt ideért GLS-el. 3db-ot vettem 10$-ért (pontoztam, 150m),itthon ilyen minőséget vettem 5 éve Auchanban 5m volt 4eft,most 150m-t vettem 3eft-ért,megérte? 2 hete folyamatosan mennek, semmi bajuk....[ Szerkesztve ]
-
Tommmysun
senior tag
Nah szép ... törölték a szép hosszú kommentemet ... úgy látszik már nagyon nem volt aktuális ... pedig én próbáltam finom maradni
De annyi baj legyen, akkor leírok egy friss tapasztalatot, azt meg mindenki eldönti, hogy szerinte ez pozitív vagy negatív hozzáállás a GB részéről!
Korábban már érdeklődtem itt, hogy az alig két hónapos TV Box sajnos tönkrement és vajon mire számíthatok garanciáztatás terén, ha nem szeretnék a visszaküldéssel bajlódni (~25$-os értékről beszélünk). Első körben nyilván küldtem egy videót a hibáról, leírtam, hogy a visszaküldéssel nem szeretnék bajlódni, így részleges térítésben gondolkodnék, amit utána náluk használnék fel, erre persze első körben jött egy félig sablon levél, hogy olvassam el a szabályzatot, meg nézzem meg másik táppal a készüléket és hogy vizsgálják ők is a lehetőségeket.
Aztán visszaírtam, hogy nem a táppal van a probléma és hogy a szabályzatot elolvastam, de ha lehet én szeretnék megegyezni a részleges térítésben.
Erre ők ismét reagáltak, hogy olvassam el megint a szabályzatot (gondolom ezt minden levélbe bele kell tenniük), de felajánlanak 15$-t walletra meg megszórnak néhány ponttal, vagy kérhetek a saját számlámra 12$-t. Mivel fel tudom használni, nyilván az elsőt választottam.Lehet sokan máshogy gondolják, de szerintem ez abszolút korrekt. Persze hőböröghettem volna, hogy milyen sz@rt adtak el nekem és adják vissza a pénzt, stb. De mivel világosan le van írva, hogy megy a garanciáztatás menete és az, hogy egy termék mennyire megbízható vagy sem az abszolút nem az ő felelősségük, így szerintem kizárólag csak a jóindulatukon múlott a részleges térítés.
-
bertokl
tag
Az EU raktáras termékek postázása valóban nem történik gördülékenyen. Nekem ugyan mindegyik rendelésem megérkezett már, de többen is írják, hogy nekik még mindig nem adták fel.
Biztos vagyok benne, hogy - ha nem küldték még el a terméket, - rövidesen vissza fogod kapni a pénzedet. (Azért írom, hogy "ha még nem küldték el", mert volt olyan csomagom is, amit már a kezemben tartottam, de az oldalon még processing volt az állapota, úgy kellett rájuk írnom ezügyben.)
Tényleg nem támadólag írom, mivel megértem a felindultságodat, de a kommentjeidben lévő minőségjelzők az olvasó számára nem növelik a hitelességét a leírottaknak. Ne érts félre, elhiszem, amit írsz, csak mivel erős érzelmi felindultságból születtek, felvetődik, hogy vajon ki van-e fejtve az igazság minden apró részlete, illetve, hogy nem nyelvi nehézségekről van-e szó esetleg valamelyik fél részéről.
Szoktam javasolni azon ismerőseimnek, akik bármiről is sommás ítéletet alkotnak, hogy vegyék le a mérleg serpenyőjéről a saját maguk által tapasztaltakat, mert - érzelmi okokból - ellehetetleníti az objektív mércét.
Érdemes a lehető legrövidebb tőmondatokban írni nekik, ill. képernyőmentést csatolni arról, amit korábban ígértek, állítottak, és arról is, hogy nálad milyen hiba jelentkezik, amikor megpróbálod törölni az oldalukon a megrendelést.
[ Szerkesztve ]
-
mman1982
csendes tag
De egyébként az én eu-6os rendelésem is emiatt áll ha nem hazudnak..ellenben remélem nem ez a töltő mert a száma alapján ez egy tök más cucc amit ajándékba adnak(support mondta) úgyhogy lemondtam,de azért rákérdeztem hogy töltő lesz-e attól még. Hallgatnak mint a sìr..a support amúgy egy vicc. Valaki rá tudna nézni a rendelésére messengeren hogy neki is ilyet adnak mellé?
-
ALgore2
tag
Eu17Uk:nov 28. rendelés, 2 hétig semmi, írtam nekik, hogy mennyire szomorú vagyok a csúszás miatt....
2 nap múlva feladták, tegnapelőtt hozta a DHL! -
Oldman2
veterán
válasz mman1982 #24984 üzenetére
Igen, erre rájöttem én is, emiatt azonnal megírtam nekik, hogy az adapter nélkül küldjék a telefont!
Ami úgy tűnik úton van, hogy mikor ér ide az még rejtély.
Szám: CB276784895FR
Csomag állapota: Szállítás alatt
Célország: Ismeretlen
Származási ország: Franciaország
2017-12-20 00:00 DE- Malsch, Votre colis est en cours d'acheminement.
2017-12-18 00:00 Site Colis 93, Votre colis est pris en charge par La Poste, il est en cours d'acheminement.
2017-12-17 00:00 Votre colis est prêt à être expédié, il va être remis à La Poste.
======================================
Powered by www.17track.net -
mman1982
csendes tag
-
bertokl
tag
válasz mman1982 #24989 üzenetére
A globál verzió esetében az EU plug töltő a bontatlan csomag része. Nem lehet US plug és a B20 is biztos. Újabban szokásuk, hogy biztos, ami biztos alapon dobnak EU töltős cuccok mellé egy ajándék adaptert.
Az viszont sajnálatos, ha tényleg emiatt nem adták fel.
-
matt22
tag
Két hete rendelt EU raktáron folyamatosan készleten lévőnek hazudott rendelésemre háromszor hazudta be a biorobot ügyfélszolgálatos hogy tényleg raktáron van mindjárt küldik.
Negyedszerre ma gyakorlatilag beismerte hogy valójában nincs is raktáron, de "megnyugtatott" hogy
"We have urged our manufacture to ship it as soon as possible."
Megunva az értelmetlen várakozást, megírtam hogy törölje a rendelést és teljes Paypal refundot kérek, semmilyen más megoldást nem fogadok el.
Erre mit válaszolnak?
Your order is in our warehouse and ready to be shipped.
Komolyan gondolják hogy ezek után valaki van olyan hülye hogy ezt elhiszi? -
joy_k
tag
Sziasztok! Stresz kockára van valakinek kuponja és kitől érdemes rendelni? Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Digitalis
senior tag
fórumlakóknak ingyen járhatna
Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.
-
GAbre
veterán
válasz bertokl #24960 üzenetére
Nekem maga a fejetlenséggel van tele a "szántóföldes" tököm.
1 hónapja megrendeltem,dhl-el(hk),hogy még karira itt legyen,erre majd-majd lesz raktáron.
Végül tegnap feladták,és "take 7-20 business days".
A rendeléskor írt 3-7(max 10) nap ennyire váltott,ez azért köcsögség.Avatar