-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
cidalain
veterán
válasz Tommmysun #23332 üzenetére
még mindig nem érted: nincs a csomagod southall-ban. odafelé tart.
tehát nem az van, hogy odaért, és ott bedobták a sarokba, és tojnak rá. hanem még úton van odáig. ami akármennyi idő lehet a tapasztalatok szerint 1-6 hétig.(#23334) ZsoltG60
Mi ez a shipping költség mindenre
Tisztára elriaszt a vásárlástól[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
cidalain
veterán
válasz Tommmysun #23337 üzenetére
Akkor en ertettelek felre.
Arrol hogy feladtak e a Gearbestnel, azt lehet ellenorizni. A My orders menupontban mi a statusza a rendelesnek? Ha "shipped out" akkor feladtak, es uton van angliaba.
Illetve a feladasrol, kellett kani egy Emailt is "Great news! ....." szoveggel.
Ha ezek megvannak, akkor utazik. Ha nincs se level, es a statusz se ez, akkor meg fel se adtak, nincs nekik rakin, sumakolnak.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
botzheim
csendes tag
válasz Tommmysun #23332 üzenetére
Sziasztok!
Most rendeltem először a Gearbest-ről egy Ilife porszívót. November 7-én rendeltem, akkor csak kínai raktárból volt elérhető, eu expressz szállítással. Nov. 9-én hajnalba kaptam e-mailt, hogy feladták, jött a dpd-s sms is, de azóta semmi. Azóta ugyanazt látom: "2017-11-08 09:50:00Customer data received Southall", a Dpd várja a csomagot. Láttam sok embernek későbbi rendelése is megjött már. Paypal fizettem, hogyha gond lenne, az itt olvasottak alapján. Szerintetek gond van, vagy csak lassúak? Írjak rájuk hátha megmozgatok valamit?
-
Onlány
tag
válasz Tommmysun #23404 üzenetére
Ez igazán elszomorító Ha az enyém is ilyen időt fut akkor lehet marad a papírfecni és fénykép osztogatás karácsonykor.
botzheim: Lehet elakadt a konténer valahol. Az elmúlt napokban többen írták, hogy a később feladott csomagjaik megérkeztek Nincs szerencsénk ezek szerint.
Te vagy a világon a legszebb a faluból :)
-
Tommmysun
senior tag
válasz Tommmysun #23404 üzenetére
Tegnap este végre elindult a nyomkövetésem az okt. 31-i EU Express csomagomra !
Tudom, hogy hülyeség, de szinte mindig így van, hogy ha valami csomag kicsit beragadni látszott és ráírtam az eladóra 1-2 napon belül mindig elindult a küldemény, mintha ilyenkor rászólnának a postázó cégre, hogy legyen már valami ... pedig nyilván nem így van, mert első körben max egy automatikus levélre méltatnak, szóval ez inkább csak valami Murphy jelenség .
[ Szerkesztve ]
-
Devil Smile
őstag
válasz Tommmysun #23798 üzenetére
igen nov 16. an rendeltem EU exp szallitassal paran irtak masik forumba h 12-15nap korul megjott nekik ezert remenykedem.. de aztan a domping miatt egyre biztosabb h ha szerencsem van akkor karacsony elott epp h befut... de h a masik ami EU storebol jon az mikorra erkezik v h egyaltalan mikor indul mar el.. mert onnan h elindul 3-5napot irtak szallitasra.. sima kinai postaval mar kb 20csomagom megjott ami nov3-18kozott lett rendelve sima ingyen postaval.. erre pont az express meg eu store os all..
Steam: hunsmile / Xbox GT: Smile0Gigi
-
kinaicuccok
csendes tag
válasz Tommmysun #24380 üzenetére
Csinálj róla videót, nyiss ticketet rá a Gearbest-en. Ott kiderül hogy mik a lehetőségek.
Alacsonyabb összegnél van, hogy vissza sem kell küldeni. A tiédet határesetnek érzem.
Elvileg a GearBest 1 év garit ad mindenre, ahol nincs más feltüntetve.
Egyezkedj velük, hátha nem kell visszaküldeni. Ha visszaküldöd, akkor is a paypal-on vissza tudod kérni a visszaküldés költségét 9300 Forintig (már ha azzal fizettél).
Illetve a PayPal-on is van 180 napos reklamációs időszak, abba is beleesel még.http://kinaicuccok.blog.hu - Ami nem Kínából származik, az hamisítvány :)
-
-
asddsa
tag
válasz Tommmysun #24829 üzenetére
A fene se gondolta, hogy még biztit is kell kötni egy DPD mellé...
Nem fillérb@szás a részemről, de sok embernek (nekem is) elég (volt eddig) a DPD neve, hogy ne kössön ilyesmit.@TheMiller: igen, most ez lesz.
[ Szerkesztve ]
O_o // Megbízhatóságom : http://tinyurl.com/asddsamegbizhatosag
-
asddsa
tag
válasz Tommmysun #24836 üzenetére
Azt mondjuk nem tartom fairnek, hogy nagyjából $2 biztosítást nem építenek bele eleve az árba, vagy a shipping díjba...
Most őszintén... 2 dolcsi Neked jelent biztosítékot? Mert nekem csak lehúzásnak tűnik. (nincs mögötte kötvény)
Meg érted, mondják azt, hogy túlvállalták magukat. De itt van 3000 pont, majd vásárold le, és az áru is megjön tutira.
Az összes kisértékű EU Expressz cuccom megjött, de ez a három
több mint $500... Az 1Z kezdetű, mondjuk EUTHXYH, de arról is jólenne egy böffentés, hogy leszkenneltük a vonatrarakás előtt...Ami angliában (vagy hol) dekkol egy Vivibright GP100 (okt 16), ami még el sem indult egy Zhiyun Smooth Q 3-axis Stabilization Gimbal (nov 15.), a vonatos meg egy EUNI ES808 (dec 3.)...
Ja és ne ígérjenek 15 - 25 munkanapot szállításnak.
[ Szerkesztve ]
O_o // Megbízhatóságom : http://tinyurl.com/asddsamegbizhatosag
-
Digitalis
senior tag
válasz Tommmysun #24925 üzenetére
Előzmények figyelembevételével értelmezd. Persze hogy ferdítés, de benne van, statisztikailag pár százalékpontként, de ott van, mint Algopyrinben a lehetséges mellékhatás Ennek figyelembevételével rendelünk. Általában.
Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.
-
matt22
tag
válasz Tommmysun #24939 üzenetére
Neked maximum előlegezned kell a postaköltséget, de ha a szavatossági igényed jogosnak bizonyul akkor bizony visszakövetelheted. Mármint EUban, a Gearbest pont ezt is kizárja.
Ez különösen azért érdekes mert EU raktáros rendelést is Kínába kell visszaküldeni gond esetén.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Tommmysun #25053 üzenetére
Kössön olyan szerződést a szállítóval ahol biztosítva van, amúgy honnan veszitek hogy a DPD-ért fizetett díjban alapból nincs benne
Ha én feladok valamit ajánlva a feladás díjának a 20x biztosítva vagyok, ha nem ér oda és a feladás 1600Ft volt akkor 20x1600Ft kaphatok, ha ez nem fedezi akkor lehet érték nyilvántartatva, én mint feladó döntöm el hogy mit választokNekem mint vevőnek nem is kell tudjam, de mint vevő csak akkor lesz egyértelmű a feladás ha megjelenik a DPD rendszerében
Hányan is írták le hogy nem is egy csomagszámot kaptakDe ezeket az információkat sose fogják elárulni, lehet velük levelezni de a valóságot csak ők tudják, messziről jött ember......
Na de mindegy
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Gabesz87
addikt
válasz Tommmysun #25925 üzenetére
Dettó....dec.16-ai EU Expressz rendelésem szintén Honkongban vár...az a röhej, hogy ma jött meg egy egérpad, amit 20-án rendeltem a legolcsóbb szállítással (belga posta)...ez az EU Expressz minden, csak nem expressz. Jó, mondjuk nem sürgős épp, és legalább nem kell áfát, vámot fizetni. Valamit valamiért.
-
jeselivo
csendes tag
válasz Tommmysun #26712 üzenetére
Elvileg ennél a szállítási módnál csak Belgiumig követhető az út, korábban mindenhol azt olvastam, hogy ez a bejegyzés azt mutatja, hogy oda megjött. Valóban hektikus, hogy utána hány napra kapjuk kézhez, a lényeg, hogy még ne add fel, volt amiről már én is lemondtam a csomagról, aztán egyszercsak beesett. Ha a feladástól eltelt a 60 nap, akkor reklamáld meg, ha volt biztosításod, akkor visszafizetik vagy újraküldik, ha nem volt biztosítás, akkor kezdődhet az alkudozás...
[ Szerkesztve ]
-
jeselivo
csendes tag
válasz Tommmysun #26721 üzenetére
Néha megnézném, hogy pontosan hogyan is kezelik a csomagokat, merre is járnak, mert történnek érdekességek.
Tavaly ilyen kuponnal rendelésenként 1 termékből csak egyet lehetett kedvező áron venni, így egymás után 4x adtam le teljesen ugyanazt a megrendelést. Látszólag egy időpontban fel is adták a 4 csomagot, amiből 3 egyszerre jött meg, egy pedig később. Valahol biztos kiesett a kocsiból, konténerből, stb, és elkezdett külön életet élni. -
grimm2015
senior tag
válasz Tommmysun #26765 üzenetére
hm... érdekes, ez mutatja nálam... (Igazából ugyanazt rendeltük )
2018-01-24 00:00:00 estimated deliver to destination country in one week.
2017-12-26 19:40:58 Shipment transiting to next station
2017-12-20 14:15:12 Parcel arrival at Prague , Czech
2017-12-13 00:00:00 Parcel arrived at the airport.
2017-12-03 22:22:49 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2017-12-02 11:05:00 Departed Hongkong Sorting Centre.
2017-11-23 22:22:34 Parcel in HongKong Sorting Centre, Waiting for flights
2017-11-22 22:22:09 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2017-11-22 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2017-11-21 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2017-11-16 12:40:00 Customer data received SouthallMég a végén megérkezik.....
Battlenet: Grimm#22690
-
-
MPeter87
őstag
válasz Tommmysun #27583 üzenetére
Nekem az e-bay-ről rendelt csomagjaim tűntek el. Szept. 25-től kezdőden leadtam kb 15 rendelést, tracking alapján egy részük (amelyikhez volt szám..) elhagyta kínát, de egyik sem érkezett meg. Azóta szinte csak olyan rendelést adok le, ahol van rendes nyomnkövetés..
-
Tommmysun
senior tag
válasz Tommmysun #27588 üzenetére
Azért még lekopogom, de úgy néz ki, probléma nélkül rendeződni fog a 4 elveszett csomagom ügye. A legutoljára feladott - bár már nem bíztam benne - pont tegnap jött meg, erre szerencsére még nem is nyitottam Ticket-et. A másik háromnál meg úgy néz ki nem problémáznak, hogy egyszerre ennyi csomagom van megreklamálva (Igazából nem egyszerre, hanem pár nap eltolódással írtam miattuk, hátha így kevésbé akadékoskodnak. Nem tudom, hogy nekik mennyire futnak össze ezek a dolgok, de látszólag három különböző ügyintézőhöz került mindegyik ügy, lehet ezért sem problémáztak rajtuk). Mindegyikre újraküldést kértem, hogy ebből is lássák nem a pénzt akarom "visszanyerni". Ami biztosítva volt, azt már újra is küldték, de a másik kettőnél is úgy néz ki, hogy minden különösebb vita nélkül 1-2 napon belül újra postáznak.
Igazából nem is értem, hogy nekem volt eddig mindig szerencsém velük, vagy mások, akik lepattannak az ügyfélszolgálatról, ők állnak rosszul a dolgokhoz. Nyilván a szokásos automatikus első válasz mindig megvan, meg nyilván mindig kérik, hogy erősítsem meg a címem, ami tök hülyeség, hiszen fel van töltve a profilomba, meg elküldik állandóan a szabályzatukat is, de ezeket végigjátszva, meg megírva, hogy türelmesen várom a megoldásukat, eddig sosem akadtam fent rajtuk, közben meg állandóan csak az ügyfélszolgálat rossz hozzáállásáról olvasok itt a fórumon.
-
Ombre85
tag
válasz Tommmysun #27677 üzenetére
Nekem is pozitív ezzel kapcsolatban a tapasztalatom, de mindig törekszem a lehető legbenyalósabb és esdeklősebb reklamációt megírni. Eddig még sosem szívóztak, elsőre felajánlották, hogy visszafizetik. Persze megesküdtem rá, hogy mostantól csak trackelve rendelek, amit be is tartottam.
Legutóbb egy Mi band 2 veszett el elég különleges módon. Kaptam értesítőt a postától, hogy csomagom van. Bementem hozzájuk, de sehol nem találták. Legalább 45 percig keresték, már az összes bent álló csomagot átnézték, de nem lett meg. Felvették a telefonszámom, hogy ha előkerül, hívnak, persze nem jelentkeztek. Később újra próbálkoztam személyesen, mire közölték, hogy, hát ezt akkor kellett volna végleg lezárni, már semmit nem tehetnek, biztos visszaküldték... aha, sokkal valószínűbb, hogy valakinek a kezén figyel. Mindegy, megoldódott. Szegény GB ezt is benyelte, de maximálisan korrektek voltak. -
nadragulya
csendes tag
válasz Tommmysun #28720 üzenetére
Nem éppen mostani az én rossz tapasztalataim sora, azóta kerülöm is őket mint ördög a tömjénfüstöt. Örülök neki ha most másoknak már sokkal kedvezőbb tapasztalatai vannak.
Nyilván nem a megrendelést követő 2. héten reklamáltam, hanem amikor a csomagkövetés szerint a küldemény címzettnek kézbesített állapotba került és azt követő 3 hét múlva sem találkoztam a megrendelt árúval. Ezek után nem tudom mire kellett még várni, de nem vaklárma volt a reklamáció, mivel azóta sem érkezett meg a csomag. Ezt követően egyszerűen közölték, hogy mit keresek rajtuk, nem biztosított csomag volt, így aztán csak az én problémám ha elveszett, legközelebb biztosítással vegyem. Megspékelve a jó tanáccsal, hogy kerestessem én a Magyar Postánál, de azok nem keresik csak a feladó kérésére. Na ettől a ponttól kezdve mondom, hogy teljesen inkorrekt a csapat. Tudatlanul, dőre módon feltételeztem, hogy PP-s vásárlásnál az ő érdekük is az, hogy az átvétel igazolt legyen, ne felesleges labdapasszolgatássá váljon a történet. Belátom tévedtem. Sok üzenetváltás volt, ennek során ők közölték, hogy a csomagkövetés sajnos sokszor fiktív adatot tartalmaz, arra én aztán ne hivatkozzak. Megegyeztünk, mert nagyon meguntam a történetet.
Volt gyári hibás áru történetem is, tudták is hogy az egész széria hibás (chuwi hi8 pro tablet első sorozat - a kétkedők kedvéért), de ott sem volt bennük semmi rugalmasság. Az előző történet fényében ott is viszonylag hamar megadtam magamat. Na erre mondom, hogy nem egy vevőbarát csapat. Tudom bennem van a hiba, utálok alkudozni, cigánykodni (főként amikor nyilvánvaló a helyzet), ezeknek meg ez az alap.
Nem akarom túltolni a bicajt és mindenbe kötözködni, csak már úgy áll a helyzet a talplókirály, aki szabadságuk alatt zaklatja a szerencsétlen jóindulatú, segítőkész kínai kereskedőket.
Az ünnepekre való utalást is arra értettem, hogy nem óhajtok személyeskedve pl. boldog kínai újévet kívánni, vevő és eladó viszonyban vagyunk, talán nekik is alkalmazkodni kellene hozzánk. -
-
beginnerguy
tag
válasz Tommmysun #29479 üzenetére
A felvetés teljesen jogos, komplett karkötőt/órát rendeltem, 15$ értékben. Ehhez GB-n nem találtam szíjat, de alin elfelejtettem megnézni (eddig), ott van elvileg. Szóval azt hiszem egy huszárvágással megoldottad a problémám, köszönöm! A 3$ refundból pont kijön a szíj.
[ Szerkesztve ]
-
cidalain
veterán
válasz Tommmysun #29522 üzenetére
bár előjön a dolog, hogyha a magyart eleve programmal fordítjuk angolra, majd a programmal fordított angolt fordítjuk programmal kínaira akkor elhiszem, hogy sok sületlenség lesz benne.
elég ha a google beírunk valamit magyarul, majd az eredményt ugyanazzal visszafordíttatjuk magyarra. nem lesz ugyanaz. szóval számít az is, hogy az angol amit kiküldtünk helyes e. ha az fordítógépes (esetleg saját kútfő, de rossz nyelvhasználat) akkor megette a fene.
illetve a tapasztalatom az (mivel sokszor lehet, hogy tényleg fordítóprogit használnak), hogy egyszerűen fogalmazva kell írni nekik. mintha óvodásnak mondanád. gyakran használt szavakkal, tőmondatokban. nem kell a rizsa, és a fordulatos nyelvhasználat, mert csak beleveszik a kínai az angol nyelvbe (vagy a fordítóprogi)>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
cidalain
veterán
válasz Tommmysun #29525 üzenetére
én így szoktam velük beszélgetni:
kedves ügyfélszolgálat. vettem egy biszbaszt. rendelési szám ezmegaz. a biszbasz nem működik jól/ nem jó/ nem világít/ törött. csatoltam képeket/ videót. mi legyen?
nagyjából ennyi.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iOS alkalmazások
- PlayStation 5
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Robot fűnyírók
- Eredeti játékok OFF topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- További aktív témák...