-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
gonger
senior tag
Sziasztok,
BG-ról kb 1 hete rendeltem drónt és néhány kiegészítőt. Akkor nem volt készleten sehol + akksi és töltő, most van. A GB-ről ezt 18%-os kedvezmény kuponnal ezt meg tudnám venni, kérdés, hogy mennyi most a szállítási idő? 'Sweden registered' postával 10-25 napot ír. Van esély arra, hogy 2 hét alatt itt legyen? Kérem osszátok meg az ez irányú tapasztalataitokat! köszi[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz Vertigo18 #20157 üzenetére
Nekem lenne tisztázandó kérdésem, (de bevallom nem olvastam el minden kapcsolódó posztot):
tehát rendelnék GB-ről egy 100 USD körüli terméket.
Szeretném ha gyorsan ideérne és lehetőleg nem szeretnék tréfát.
Az Expedited Shipping 14 USD felár ellenében 8 munkanapot ígér szállításra, de vajon a tréfától is megkímél? Mi a helyzet most a feladási határidőkkel. Olvasom itt-ott, hogy egyes rendeléseket napokig fel sem ad a Gb. Ez valós ügy és minden szállítási módnál ez a helyzet? -
gonger
senior tag
válasz KamuMazsola #20164 üzenetére
ennél a terméknél oct 9-10 feladás dátumot jelölnek meg, de EU express szállítási mód nem választható.
Ez esetben akkor csak gyors szállítás remélhető a többi csak a szerencsén múlik vélhetően. -
gonger
senior tag
Gearbestről rendelnék 90 USD-s RC távirányítót. Szállításba DHL (EU vs Hk) és EMS választható. Ezekkel mind egyből vámvizsgálatra lesz küldve ha beérkezik a termék?
-
gonger
senior tag
válasz #04441088 #23454 üzenetére
Én több termékkel küzdök velük. Rendeltem 2 különböző drónt, egyenként 90 USD-ért ami egyébként nagyon jó ár lenne. Az egyiket most 2 hét után feladták, bár nyomkövető szerint a futár cég még nem lát semmit és nem tudnak infót adni arról, hog yátvették a csomagot..... A másikat nov 12-én fizettem ki, ticket után nov 18-án kaptam egy dpd-s sms-t a szállítási azonosítóról, de azóta sem adták fel. Időközben több levélváltás volt, beígérték, hogy nov 27-ig lesz készlet és feladják. Nov 28-án rákérdeztem, hogy miért nincs feladva a 'packed' státuszú csomagom, ma jött a válasz, hogy bocsi mégsincs készleten (bár ugyanúgy árulják, csak most 120 USD-ért) de ha várok még türelmesen akkor 100 extra pontot adnak a számlámra..
Tettem javaslatot, hogy mit csináljanak a 100 ponttal és arra is, hogy honnan tudják beszerezni maguknak azt a terméket amit már eladtak nekem és ki is fizettem.
Megbízhatatlan csaló banda, számtalan más webshop van akitől inkább érdemes rendelni. Ha megjönnek ezek a csomagok valaha, lezárom a kapcsolatomat velük, és soha többet nem rendelek innen.[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz cidalain #23474 üzenetére
Nem, sajnos nem tájékoztattak korrekten. A mikor megrendeltem, akkor 1 napos feladási határidőt jelöltek meg. Azt gondolom túltolták a 11.11-et, meg a fekete pénteket és igen, visszakértem volna a pénzt az első levélváltás után, ha utána nem hitegetnek feladási időkkel. Ha akkor lemondom a Gb-t és megrendelem a BG-tól ugyanolyan áron, talán már itt is lehetne a cucc.
Most már a többi webshop is 120-130 USD-ért adja a terméket, nyilván annyit nem fizetnék érte. A különbség ezek között a boltok között csak az, hogy a a jobbak raktárkészletről dolgoznak, vagy jobb a kapcsolatuk a készletek eléréshez.
Közel 100 USD-ért rendeltem más boltoktól kiegészítőket a termékhez, így nem célom visszamondani a megrendelést. -
gonger
senior tag
válasz #04441088 #23598 üzenetére
Sajnos a packed státusz az még semmit nem jelent. Nálam is azzal álcázták a problémát néhány levél után, majd mikor egy hét múlva is "packed" volt és rákérdeztem, azt mondták sorry, de még sincs készleten a termék.
Én nov elején rendeltem és fizettem ki a terméket egy akciós időszakban, ami után felnyomták az árat. Eddig azt gondoltam, hogy azokat a vevőket preferálják a készletből, akik a magasabb áron most vásárolják, de pár napja megint az akciós áron kínálják, szóval nem értem... -
gonger
senior tag
válasz UberMutant #26443 üzenetére
Nekem a november 14-én leadott rendelésem mai napig nem jött meg EU Exp-el. Már 3 DPD-s tracking azonosítót is kaptam SMS-ben, az utolsót január 4-én. Pedig csak ezt az egy csomagot várom.
Túl jó áron akartam egy drónt, többek között ezt is úgy árulták, hogy nem volt készleten. Nov 27-én elvileg feladták, de már ezt is kétlem, főleg azok után, hogy már a 3. tracking azonosítóról kaptam infót. Mondanom sem kell a DPD-s call center nem tud segíteni, nem jött be Southall-ba egyik szám alatt sem csomag.Nekem is megküldték azt az emailt ami szerint már MO-on van a csomag, a korábban nyitott ticketemre már nem tudok reagálni és nem nyilatkoznak arról sem, hogy melyik tracking azonosítót kell figyelnem.
A filléres szarokat biztos raktáron tartják, a normál postával kis szerencsével 3 hét alatt ideérnek, de 2 hónapos postázási idő kicsit túlzás.Hadd "picsogjunk" már ezért.
Simán elfogadnám a helyzetet ha nem kamuzna a supportjuk. Olyanok, mint egy jó kormányszővívő...kérdezek és másra válaszolnak :-)Ezek alapján senkinek nem javaslom a GB promóciókat és az EU EXP szállítást. Én biztosan kerülni fogom!
-
gonger
senior tag
válasz XenHai #26652 üzenetére
Szintén nov 21-i DPD-s EU EXP csomagomról érdeklődtem a határidő után, ugyanezt a sablon üzit küldték. Nekem 15USD-t ajánlottak fel, miután kértem, hogy EU raktárból küldjék el a csomaagot újra sima postával.
Ha holnap is ugyanez a gyökér válasz jön, akkor megyek a paypalhoz és full refundot kérek.
Azt gondolom, hogy sima postával már itt kellene lennie, illetve valószínűleg jelentkezett volna a NAV is. -
gonger
senior tag
válasz cidalain #26672 üzenetére
MIért ne kérne DPD-től infót, amikor 2 hete azt kommunikálja a GB, hogy bocsi, van egy kis csúszás, amúgy a csomag már az országodban van.Bármit kérdezhetsz, ugyanez az levél jön mindenkinek a novemberi rendelésekről.
Előtte azt is írták már nekem, hogy az időjárási körülmények miatt késnek, aztán azt is, hogy már biztos kiszállították, csak nem vettem át és a postára vitték be a csomagot....a DPD futár..persze... -
gonger
senior tag
válasz yociweb #26728 üzenetére
Én azt gondolom, hogy a határidő lejárta után bármikor kérhető paypal refund, a paypal accountodba belépve viszont megjelölnek egy végső határidőt amíg ezzel élhetsz.
Nov 21-.es csomagom miatt napi levelezésben vagyunk mi is. cca 80 usd-t fizettem szállítással együtt, ami egyébként jó ár a termékért.
Csomag sehol, dpd-s tracking szerint a dpd nem vette át, a support is csak azt írja, hogy már az országunkban van...blablaElső körben felajánlottak 15 USD refundot, megírtam nekik, hogy nem kell, inkább küldjék újra a terméket EU raktárból (mert látom, hogy most van ott).
Erre új válaszban megírták, hogy fontos vevőjük vagyok, adnak 30 usd refundot és bocs a késés miatt.
Nem akarom ezt elfogadni, mert valószínűleg ez a csomag már sosem ér ide. Ugyanakkor még legalább 80 usd értékben rendeltem hozzá pótalkatrészeket amit máshoz nem is tudok használni, szóval kell a termék.
Legrosszabb esetben full refundot kérek paypaltól és újra rendelem EU raktárból, igaz az már drágább lesz. -
gonger
senior tag
Csak, hogy kopjanak ez egér görgők :-) egy kérdés:
megteheti a Gb, hogy 60 nap várakozás idő után azért nem ad full refundot, mert nem kértem biztosítást EU EXP szállítás mellé?
Miután a tracking azonosító semmit nem mutat, ergo nem is tudja bizonyítani, hogy átadta a terméket a szállítónak, elég gané dolog lenne, ha a fentiek miatt elővehetné a "bocsi, de megszívtad kártyát".
Felajánlották, hogy a termék árának felét fizessem ki és újraküldik, de már nincs hozzájuk türelmem. Meg ez nem kicsit átcseszés is lenne. -
gonger
senior tag
válasz grimm2015 #26766 üzenetére
Hm, a faryaa ezt mutatja:
Ebből gondolhatnám, hogy valaki gyalog viszi Southallba a cuccot :-)
2018-01-24 00:00:00 estimated deliver to destination country in one week.
2017-12-26 19:40:58 Shipment transiting to next station
2017-12-20 14:15:12 Parcel arrival at Prague , Czech
2017-12-20 00:00:00 Shipment in transit-delivered to destination country.
2017-12-18 00:00:00 Customs clearance processing complete.
2017-12-13 00:00:00 Parcel is in clearance.
2017-12-04 00:00:00 Parcel arrived at the airport.
2017-12-03 22:22:49 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2017-12-03 00:00:00 Departed Hongkong Sorting Centre.
2017-11-23 22:22:34 Parcel in HongKong Sorting Centre, Waiting for flights
2017-11-22 22:22:09 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2017-11-22 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2017-11-21 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2017-11-18 11:11:00 Customer data received Southallde megnéztem egy másik EU EXP csomag trackingját is, amit január 11-én kaptam meg a DPD-s futártól(Prágából 4 nap alatt ideért), ott is bevési ezt a titokzatos 01-24-i megjegyzést:
2018-01-24 00:00:00 estimated deliver to destination country in one week.
2018-01-12 09:54:04 Shipment transiting to next station
2018-01-12 00:00:00 Shipment in transit-delivered to destination country.
2018-01-11 18:15:00 Delivered, signed for by GONZI Budapest
2018-01-11 14:29:00 Out for Delivery Budapest
2018-01-11 13:00:00 Confirmed at Depot Budapest
2018-01-11 13:00:00 Confirmed at Depot Budapest
2018-01-10 18:43:00 International Hub - In Transit Budapest
2018-01-09 08:32:00 Sorted by offshore gateway Hub
2018-01-09 08:32:00 Exported by international gateway, to DPD Group International Gateway
2018-01-09 08:31:00 Confirmed at Hub International Gateway
2018-01-09 05:43:00 Sorted by offshore gateway Hub
2018-01-09 05:43:00 Exported by international gateway, to DPD Group Hub 4 - Hinckley
2018-01-09 05:42:00 Confirmed at Hub Hub 4 - Hinckley
2018-01-08 09:53:14 Parcel arrival at Prague , Czech
2018-01-03 00:00:00 Customs clearance processing complete.
2017-12-28 00:00:00 Parcel is in clearance.
2017-12-16 22:15:00 Departed Hongkong Sorting Centre.
2017-12-15 15:25:15 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2017-12-07 15:24:58 Parcel in HongKong Sorting Centre, Waiting for flights
2017-12-07 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2017-12-06 15:24:47 Parcel departure in Shenzen Sorting Centre
2017-12-06 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2017-12-02 22:40:00 Customer data received Southall[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
válasz grimm2015 #26994 üzenetére
Hm... az enyém még nem indult meg és tegnap fogyott el a türelmem. Eszkaláltam a problémát paypal felé, ott volt még egy levélváltás, hogy várjak, mert nemsokára nálam van, de kértem a full refundot, amire ma reggel válaszolt a gearbest, hogy oké, akkor visszaadják a teljes árat. 48 órás határidővel a paypal számlámra kell érkeznie.
Nem jó ez így, mert nagyon vártam a cuccot, a termék árának megfelelő értékű kiegészítőket rendeltem, amivel önmagukban nem is tudok mit kezdeni. Ha megjön a refund, azt hiszem EU-s raktárból rendelem újra. -
gonger
senior tag
válasz Márton #27095 üzenetére
Megkérdezhetem, hogy milyen szállítási módot választottál eredetileg?
Én azt gondoltam, hogy ha tracking nr-el adnak fel csomagot amit refundolnak, akkor ott a szállító cégnek is adnak jelzést, hogy már ne szállítsák ki, küldjék vissza a feladóhoz.
Miközben valaki írta múltkor, hogy EU exp szállításnál is ha késedelem miatt adnak refundot, utána még megérkezhet a termék... -
gonger
senior tag
válasz kulcsipeti #27109 üzenetére
ez a biztosítás egy nagy kamu...nyugodtan menj a paypalhoz ha nem kaptad meg, kérj teljes visszatérítést
-
gonger
senior tag
válasz englishman #27181 üzenetére
ez volt az amit Eu EXpress-el küldtek és már kaptál rá refundot is?
-
gonger
senior tag
Sziasztok,
Újra bepróbálkoznék GB-en rendeléssel. Megvan a termék, van rá jó kupon is,engedi check out-nál kiválasztani a Priority Line (EU Exp szállítást), elég drága cucc, de összességében sokkal olcsóbb így, mint itthon megvenni.
A Kínai újév miatt mire lehet számítani? Várjak még a rendelés leadással? Meddig? -
gonger
senior tag
válasz toyasoslecho #27427 üzenetére
Nem tudom, hogy a kupon lejár-e, itttaláltam. Dispatchnak most február 14-18-at ír. az sem számít?
-
gonger
senior tag
válasz toyasoslecho #27430 üzenetére
Nem. ez egy újabb modell és nem is a combo változat. Még 1-2 akksit venned kell hozzá és kapásból 300e Ft-nál jársz. Akkor már jobb választás szerintem a Mavic pro.Ez bár korábbi modell,de kiforrottabb és nem wifis képtovábbítása van hanem a dji saját fejlesztése a dji occusync...4 km-ről is stabil élőképet ad...
Ott érvényes a gari, ahonnan veszed. Viszont ha gariztatni kell akkor az nagy valószínűséggel pilóta hiba,
így érdemes megvenni rá a DJI care szolgáltatását (amit néztem arra kb 20 e Ft)amivel zuhanás, törés, beázás esetén egy éven keresztül kérhetsz cserét, max 2 alkalommal. Az első esetben 15.000 Ft-ot kell a cseredrónért adnod, utána meg asszem 22.000 Ft-ot[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
Nekem is vannak benne ékezetek, mindig elfelejtem kijavítani. Eddig 2 EU exp rendelésem volt, az egyik rendben megjött, a másik elveszett, de nem gondolom, hogy azért mert van 2 ö betű a nevemben, meg az utcanévben. Az adataidat kimásolva adják fel a csomagot, hacsak nem több az ékezetes betű (amit az angol ABC nem ismer és helyette krikszkrakszokat írnak) a városban ahova kéred, akkor ez nem fogja befolyásolni a szállítást.
Pont ma adtam le egy rendelést ahol EU EXP szállítást kértem, azt gondolom, hogy ha gond lenne, akkor a feladásnál a support egyeztetne velünk.Én nem szórakoztam a rendelés törlés kéréssel, főleg miután ki is fizettem.[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
www.faryaa.com oldalon jobb felül a tracking-ra katt.
a DPD-s követési szám első 4 számjegyét vedd le és többit másold be ebbe a lekérdezőbe(#27660) grigo
csinálj egy rövid videót a problémáról (pl youtubra feltöltve), a linket küldd el nekik és kérd az újraküldést.[ Szerkesztve ]
-
gonger
senior tag
Sziasztok,
Belga postát hogy tudnék utánkövetni?
gearbest-en ennyi látszik:
Trcking message
2018-11-22 17:16:30
Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days.
2018-11-22 07:51:03
Departure to country of destination
2018-11-22 01:11:33
Parcel is handled
2018-11-13 13:00:47
Arrival at export hub
2018-11-12 13:43:47
Item is ready for transport
2018-11-12 12:43:47
Item is announced bpost received the informationVoltam bent a postán is, de megerősítették, hogy ezeket Ők nem látják, tehát bárhol lehet.
Reális, hogy fentiek szerint majdnem egy hónapja itthon dekkol a csomag?
23,5 USd-s mi3 van benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jelszókezelők
- Politika
- SSD kibeszélő
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Autós kamerák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen