Új hozzászólás Aktív témák

  • tibcsi0407

    félisten

    válasz tahepa #3076 üzenetére

    Akkor itt egy ellenoldal:

    Na, jobb bolt lett? Ha már a netes vélemények alapján tájékozódunk?
    Én azt gondolom, hogy megfelelő kommunikációval bármit el lehet velük intézni, ahogy több embertől is olvashattad itt.
    Aki pedig annyira tud angolul, hogy nem bír értelmes kérdéseket és válaszokat írni a supportnak, csak annyihoz ért, hogy "add to cart", vagy "buy it now", az meg is érdemli, hogy átvágják.
    Nekem is úgy indult, hogy a felét akarta visszafizetni. Aztán szépen levezettem neki, hogy a boltban sem egy fél terméket kap teljes áron, akkor megértette, hogy nem az a vevő vagyok, aki annyiban fogja hagyni.
    Mindezt annak ellenére, hogy a Paypal nem az én oldalamon ítélt a claim-nél, még is kártérítettek.
    Játszd el ugyanezt légyszi egy Ebay-es eladóval. Kíváncsi vagyok a claim után szóbaállna-e veled.
    Valóban arra való ez a topik, hogy megosszuk a negatív és a pozitív tapasztalatainkat egymással, szóval légyszíves oszd meg a Tiédet, hogy mit buktál be, miben nem segítettek, de ne állandóan ezekkel a rating oldalakkal gyere.
    Persze lehet mondani, hogy azért van sok pozitív, mert a Gearbest trükközik, de ilyen erővel azt is mondhatjuk, hogy azért van sok negatív, mert a többi webshop akarja lejáratni a Gearbestet. Kinek hiszel?
    Én inkább hiszek itt a topikban a többieknek és itt azt látom, hogy az esetek 95%-ában vagy így, vagy úgy, de mindenkinek megoldódott a problémája.
    Szóval szerintem hagyjuk ezt dolgot annyiban és a saját, valós tapasztalatainkat osszuk meg a többiekkel, mert a felesleges fényezésnek és köpködésnek semmi értelme itt.
    Most mondhatod Outlanderre, vagy rám, hogy fizetett emberek vagyunk, de honnan tudjuk, hogy téged nem a Banggood küldött? :DDD
    Mindkettőnek ugyanannyi a valóságalapja.

    [ Szerkesztve ]

    https://utdetailing.hu/

Új hozzászólás Aktív témák