-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsi0407
félisten
válasz thefreeman #2100 üzenetére
Küldtem nekik egy screenshotot,hogy már zárva van. Megírtam azt is, ha kedvezően döntenek, akkor a létező összes oldalon, amit linkelnek, pozitív elismerésben részesítem őket.
Egyébként meg, ha tényleg korrekten visszafizetik a pénzt, vagy legalább a nagyobb részét, akkor meg is érdemlik.https://utdetailing.hu/
-
wentworth
tag
Most irtam a ticketére, 11-éig kértek időt, full refundot ajánlottak.
Várom, mi lesz a fejlemény. PP t még nem nyitottam
Aki visszakapta a pénzét, mit irt nekik?
Mikor nyitotta zárta eszkalálta a dolgokat?Köszi.
[ Szerkesztve ]
Vi10 32G Q32G221510...
-
thefreeman
aktív tag
válasz tibcsi0407 #2101 üzenetére
A paypal oldalán azt írja, hogy 28-ig döntést hoznak én remélem, hogy addig valamilyen formában megoldódik. Én nem is igazán refundot szeretnék hanem telefont. Látom hogy már csak fehér Redmi 2 van raktáron az eu-ban de nekem az is megfelelne már a fekete helyett max majd veszek egy hátlapot.
-
Atesz0142015
csendes tag
Sziasztok!
Nektek meddig szoktak a vámon tartózkodni a csomagjaitok? 5-6 napja van az enyém ott(telefon)
Üdv A -
madrac
őstag
válasz Outlander #2075 üzenetére
Tényleg nem értem ezt az egyoldalú hozzáállásod. Valóban, a vevő nem vette át a csomagot, így az visszakerül az eladóhoz, és ezekután a vevő nem kapja vissza jogosan a vételárat?! Az eladó így megkapta a vételárat, és a terméket is visszakapja, a vásárlót pedig megkárosították a vételárral! Ez így szerinted korrekt? Nem is értem miről beszélünk, ha a vásárló bizonyíthatóan nem vette át (nem kapta meg) a csomagot, vagyis nincs nála az a termék amiért fizetett...!
[ Szerkesztve ]
-
Flashget
félisten
válasz Atesz0142015 #2104 üzenetére
GB-től vetted csak nem eu warehouse-ról?
Realme GT Master Edition
-
floryby92
csendes tag
Sziasztok!
Én is a GB oldalról szerettem volna rendelni de az olvasottak alapján inkább mégse.. az lenne a kérdésem,h tudnátok nekem olyan oldalakat ajánlani akik rendelkeznek angliai raktárral?
-
Outlander
őstag
Nana.... itt nem ez volt/van.... (legalábbis ahogy én értelmeztem, de majd a kolléga előadja újra)
Én így értettem:
Nem vette át, most ne firtassuk hozzáállást.... de ettől függetlenül közben/ elötte már futott a dispute, kitudja miért?! Gondolom megint a türelmetlenség... de az egy dolog, mert át is nyomta claimra, gondolom a "nem kaptam meg bicccs, átvertek fákkoff" szöveggel.. amit jó hogy csukóból lezárt a paypal...
Hiszen van a tn, a csomag elindult, a csomag célba ért, csak épp a "Címzett nem kereste" visszaküldték a feladónak... itt most megint ne firtassuk a kolléga hozzáállását.Na most ezek után, szépen meg lehetett volna beszélni, és lefogadom h a shipping díjat bukva a pénzénél van... de ehelyett, ugye volt egy értelmetlen claimja, amiből többet nem tud nyitni, azt is elbukta, teljesen jogosan!, innentől kezdve a gb jóindulatán múlik minden....
Ismétlem, én ezt értettem ki a szövegből, ha így van, akkor tartom magam ahhoz hogy nem tudom sajnálni.... és most megyek is a sarokba kukoricára térdelni.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
maate_toth
csendes tag
válasz Outlander #2110 üzenetére
Akkor valamit tényleg félreértettél...
Aug. 24.: A rendelés elindul.
Szept. 1&2.: Kiszállítási kísérletek. (Elsőnél se hívás, se értesítő, második előtt próbáltam elkérni a futár számát, vagy hívjon fel, hogy egyeztessünk, a számát nem adták ki, a futár pedig akkor hívott, mikor a ház előtt állt, és már senki nem volt otthon, mondtam neki, hogy akkor Szept 3 vagy 4 megyek a depóba, és átveszem). Sajnos nem tudtam egész nap a futárt várni...
Szept 3: Telefonon és e-mailben is jeleztem, hogy Szept 4-én átveszem a depóban. Szept. 3 délutánján a DPD visszaküldte a csomagot a feladónak. (Este jött a trackitonline értesítő, hogy return)
Szept. 4.: DPD hívása, jóváhagyják, hogy tényleg visszaküldték, de nem tudják, hogy miért, mert az volt a csomaghoz írva, hogy én átveszem. (Visszahívást ígértek ezzel kapcsolatban, azóta hívnak...)Ticket nyitása a GB-nél.
Szept. 8.: DPD leteszi a csomagot az Orange Post NLnél, valószínűleg ahova érkezett a csomag UK-ből/Kínából. (Aláírt Proof of Delivery alapján)
Szept. 23.: Orange Post NL felhívása, telefonon és e-mailben is jóváhagyják, hogy továbbküldték a feladónak.
Szept. 29.: Mikor meguntam, hogy nem megy semerre az ügy, és dobálják az 50% refundot, Paypal dispute eszkalálása. (A problémát részletesen leírva, biccs fákoffot kihagyva)
Okt. 5.: GB dobja a PP-nak a trackinget.
Oct. 13.: A Paypal sikeresen deliverednek nyilvánítja a csomagot, ami a tracking szerint returnként, Amszterdamba lett kiszállítva, több, mint egy hónapja. Case lezárva. Nekem meg a "legjobb" ajánlat a "meg nem kapott" csomagra egy 50%-os GB wallet refund...Bocs a részletesség miatt, csak a tényszerűség kedvéért írtam mindent. Úgy gondolom elég türelmes voltam...
[ Szerkesztve ]
-
Outlander
őstag
válasz maate_toth #2111 üzenetére
Az kimaradt, h meg is kaptak és utána ment át claimba ráadásul jóval késöbb...
Bazze, így már más...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
hpsafl
tag
válasz krisztianAMG #2057 üzenetére
krisztianAMG, WOT-H-A-C: Köszönöm, hogy erre a posztra jelölnétek, de szerintem ez így jó most ahogy van.
Naponta megpróbálom olvasni a topicot, de van, hogy 2 nap is kimarad, ilyenkor visszamenőleg válaszolok amire tudok, vagy privátban írok.Sokan írnak 2 hét után, amiből 1hét ünnep volt, de valamilyen szinten őket is megértem, mert volt ez a dpd-s gond, és ebből kifolyólag alapból negatív a hangulat, ugyanakkor Outlander-rel is sokszor egyet értek.A lényeg, hogy ne az említett madafakával kezdjük a reklamációt.
Nekem is volt két rendelésem 2,5 hét diferencával, és a később rendelt 1 héttel korábban jött meg,mert a magyar posta elkavarta....
Surda-: trackig nélkül szerintem nem sokra mész, de egy próbát megér.
Magyar posta: A postásunk nem jön fel az emeletre, csak értesítőt dob be. Rokonhoz felmegy, mert a földszinten lakik, és rendszeresen jattol is neki....
Atesz0142015: volt már 5 hétis
[ Szerkesztve ]
Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com
-
tescodr
tag
Sziasztok!
Jelentem megjött a megrendelt telefonom Angliából időben,gls-el
-
tibcsi0407
félisten
Kaptam választ a tegnapi általuk küldött ticketre. Mit szeretnék, újraküldés, vagy refund a walletre. Lassan megoldódik az ügy. (remélem)
https://utdetailing.hu/
-
janek69
senior tag
válasz tibcsi0407 #2117 üzenetére
Az nooormáális,hogy a hétfőn expedited shippinggel elvileg feladott csomagom trackingje a dpd-nél és a 17tracken is csak annyit mutat,hogy a szállítási adatokat elküldték a dpd-nek? Csak jelzem a cuccot okt. 3-án rendeltem EU raktárról. Amúgy tényleg pontos,korrekt ügyes cég ez. A ticketjeimre nem válaszolnak és a paypal dispute-omra sem. Lassan megy a claim nekik,mert ez egy idióta banda.
-
jansky1
senior tag
Gearbest fanboyok most ne figyeljenek.
Nekem most azt játsszák, hogy 2 napja nem válaszolnak az üzeneteimre, holott az előző ticketnél folyamatos volt a kommunikáció. Kíváncsi vagyok, lesz-e ebből refund.
-
janek69
senior tag
válasz tibcsi0407 #2119 üzenetére
Ezen gondolkodtam én is,hogy a dpd valószínűleg UK-ben veszi át a csomagot,de gondolom a szállításról már kapnak értesítést akkor amikor kínában feladják. Az igazán szomorú az,hogy b..sznak válaszolni a kérdésemre,mert ha megírnák,hogy nem kell aggódni innen elindult a csomag,majd csak akkor lesz követhető ha már az EU-ban van,akkor én is másképpen állok a dolgokhoz. Azért egy próbát megér alapon ha megérkezik a dispute-ot nem zárom,hanem szépen leírom nekik,hogy ennyi idő alatt a kínai raktárból és megjött volna,csak $15-al olcsóbban,kérek egy kis kompenzációt.Persze ehhez kell,hogy megjöjjön és,hogy válaszoljanak. A fejleményeket megírom.
-
Jofi81
őstag
Szeptember 10-én rendeltem egy kést, ami még nem érkezett meg. A szeptember 15-én rendelt multiméter már 2 hete itt van. Meddig várjak, hogy megjöjjön?
-
bul07
nagyúr
Feladástól számítva 25 munkanap után nyugodtan nyithatsz ügyet a payapl-on
Viszont ha van nyomon követési számod akkor macerásabb( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
wentworth
tag
Dear.
Thanks for your message and decision.
We already applied to refund you USD $65.89 to the account that used to pay .
Once the Paypal Company approved the transaction,
The money will be return to your account in 5-7 business days.
Thanks for your understanding and paitence.
This ticket will be closed,if you have other questions please open a new one to contact us.
Have a great day!
Best regards
Waiola
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
77.28 volt a cucc. Osszeg meg nem érkezett meg, de postai dij nelkul kuldenek a full refundot.
Vi10 32G Q32G221510...
-
bul07
nagyúr
Az valószínűleg csak egy csomag szám , ha nem főzettél pluszba a nyomon követésért akkor nincs track szám
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Flashget
félisten
Magyar posta: A postásunk nem jön fel az emeletre, csak értesítőt dob be. Rokonhoz felmegy, mert a földszinten lakik, és rendszeresen jattol is neki....
ez nem a postásotok hibája, hanem belső rendelkezés.persze postása válogatja ettől még felviheti a csomagot, nekem is felhozta a kinából rendelt pár xiaomis dolgot.
anno mi is megjártuk így, hogy otthon voltunk (vártunk egy csomagot napok óta) nem hozta fel csak bedobta az értesítőt. Az asszony kiakadt rajta és felhívta az aktuális főpostát ott kapta ezt a választ.Realme GT Master Edition
-
pimmi
senior tag
Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönöm szépen, hogy felkeresett minket.
Mi már törölte megrendelését, és a visszatérítést immediately.You megkapja a visszatérítést a fizetési mérleg egyenlege körülbelül 3-5 nap, a pontos idő függ a fizetési szolgáltatót.
Közben, ha lehet minden további gyes neked, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a lehető legkorábbi convenience.we mindig szívesen segít vevőink.
Köszönöm a folyamatos támogatást és megértést.Üdvözlettel
Vita
GearBest Ügyfélszolgálat
http://www.gearbest.com/na ez gyors volt, korrekt
-
cbrfireblade
aktív tag
Üdv!
Van olyan, hogy x összeg felett automatikusan jár track szám? Illetve amíg feldolgozás alatt van a rendelés, utólag lehet kérni track számot?
-
Outlander
őstag
-
azbest
félisten
válasz Flashget #2131 üzenetére
Nálunk a postás előre megfeltételezi, hogy nem leszünk otthon. Egyszer hallottam, hogy becsengetett... a szomszédba. Alapból bedobja az értesítőt, nem csenget a kaputelefonon. Aztán másnap lehet átvenni a főpostán, mert zárás után veszik át a postazsákot a másik postától.
-
pimmi
senior tag
válasz cbrfireblade #2140 üzenetére
rendelésnél, mielőtt fizetsz írja a ragszámot, vagy free, vagy fizetős,
nincs ár határ, nekem adtak 10 dolcsisra ingyen, de 40 dolcsisra lehet választani azt hogy nem kérem, szóval nem árfüggő[ Szerkesztve ]
-
Outlander
őstag
válasz cbrfireblade #2140 üzenetére
Fél perc volt rákeresni [link]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
azbest
félisten
válasz Outlander #2144 üzenetére
Volt, hogy konkrétan megmondta a kislány, hogy valószínűleg ott van már, de csak zárás után bontják fel és veszik át a zsákokat, addig nem nyúlhat bele. Ez jogos és érthető is, az értesítő sem aznapra ígérte. Az első lépés sántít, hogy ha nincs a postának kapacitása megvárni, hogy becsengessen a kézbesítő, akkor hivatalosan legyen kimondva, hogy nem hozza ki, hanem bedobja és akkor aznap már legyen átvehető.
Gondolom, hogy a kézbesítő három ember helyett dolgozik, minimálért... ha ráérne gondolom nem hurcolná körbe magával a városban. Szal az ő szempontját is értem, a rendszerben van a baj. Túlterhelt melósok mindenütt, ha nem elég a munkaidő/munkaerő, akkor meg vagy sunyiskodás vagy dolgozzanak ingyen túlórában. Ha a cég teljesíthetetlen feladatokat ad a melósnak, akkor a cég a hibás.
-
kotovics
tag
Én is pórul jártam ezzel a GearBest nevű áruházzal!
17 napja rendeltem egy telefont, azóta "processing" a státusza. Leveleimre vagy nem válaszolnak, vagy sablon
nyugtató szöveg. Már kértem a pénzvisszatérítést is, de arra sem válaszolnak 4 napja.Ahogy néztem a termékek alatti értékelések is válogatva vannak, és csak a számukra kedvező értékelés jelenik meg. Próbáljátok ki.
Hogyan tudom a pénzem visszakapni (146 dollár) ? Tud valaki segíteni? PayPal-al fizettem, de még sosem volt ilyen problémám, ezért azt sem tudom hogyan kezdjem.