-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ottobacsi
tag
válasz Outlander #1126 üzenetére
Ha kínai rendelésről lenne szó kb. én is azt gondolnám amit Te.
De itt Eu raktáras 5-7 napos rendelésről van szó, ami már sokszorosan túllépte az 5-7 napot, és senki nem akar tenni semmit hogy történjen valami!
Így amit írtál az "No Comment" kategória!(#1127) sanzi89
Pedig sajnos pont a "postás" miatt van! -
L4mie
veterán
válasz Outlander #1126 üzenetére
hmm kb 5 éve rendelek rendszeresen kínából napi 2-3x ránézek....szóval ez hülyeség,
de több résszel egyet kell értsek, attól, hogy ide besírunk napi 2-3x nem lesz előbb megoldva a probléma.
na de csendben leszek, mert ha nekem is elBESTelik a telefonom, nálam is beindul a QQ gép.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
sanzi89
addikt
válasz Outlander #1179 üzenetére
Nem vetted a fáradtságot, hogy visszaolvas, összegyűjtöm neked. Még esetleg valami, amivel kiegészítsem?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
L4mie
veterán
válasz Outlander #1204 üzenetére
hát nem tudom
Amúgy vegyesek a tapasztalatok, általában nagyon korrektek ahogy láttam, de az elmúlt pár hétben jó sok probléma és feszültség volt az EU-s lerakatukkal kapcsolatban főleg DPD-vel sok a probléma.
Lehet ott fut egy tolvaj banda....és ennek látják itt a kárát többen.Most a mi4i topicban landlord kapott onnan olyan telefont amibe malware-s romot raktak.
Ami baromira fura és kiakasztó, én remélem nem kapok rá majd mókolt romot...mert eléggé ki fogok akadni.
Bár nem tudni ki telepíti ilyenkor rá.*hozzáteszem, ha folyamatosan problémás lenne a bolt, akkor már nem létezne, azért paypallal szerencsére eléggé be vagyunk védve. csak idő, és türelem, ha baj van.. :S
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
hzx0
aktív tag
válasz Outlander #1215 üzenetére
Válaszoltak is az éjjel. Ezek szerint most már több szállítási módot lehet választani EU raktárnál is.
The exact delivery time depends on the shipping method you choose.
1) Expedited Shipping: Around 3-7 business days to arrive.
Express option: DHL
2) Standard Shipping: Between 6-10business days to be delivered.
Express option: EMS
3) Flat Rate Shipping: Between 7-25 business days to ship to the destination.
Express options: China Post,Freipost,Swiss post...Én a Expedited Shipping-et választottam kíváncsi vagyok hogy Dhl hozza-e. Bár itt szó sincs a Dpd-röl.
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz Outlander #1275 üzenetére
Sima e-mail-t küldtek, arra válaszoltam, nem a Paypal-on. Ott ők se próbálkoznak be ekkora baromsággal, hiszen feketén-fehéren le van oda - is - írva, hogy a mi a szitu. Vagy erre játszanak, hogy a vásárlónak elfogyjon a türelme?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
SSlyTR
aktív tag
válasz Outlander #1326 üzenetére
Jogos a felvetésed, de akkor este már ez nekem se esett le, most reggel nekem is ez volt az első gondolatom. Másrészt ez úgymond saját célra készül. Ha kitöltjük 3an, és semmi tendencia nincs benne, akkor kb mindegy. Viszont ha 15en és látszik, hogy 2 típusú telefonnal van a gond, akkor gyanús lesz a dolog.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Outlander #1412 üzenetére
Azért mert volt, akinek volt biztosítása a több hete fennakadt csomag mellett és nem fizetik vissza és mehet a Paypalhoz. Ha visszafizetik, a szállítás költségét akkor is kihagyják az árból, tehát, ha resend-et kérsz, akkor is a szállítást újra ki kell fizetned. Fasza egy biztosítás.
https://utdetailing.hu/
-
tibcsi0407
félisten
-
atala
addikt
válasz Outlander #1475 üzenetére
Írtam a siswoo-nak, válaszra várok.
Van amikor lehet közvetlenül a gyártónak küldeni gariztatásra a terméket.
Pl a merevlemezeknél volt régebben, hogy a gyártó 3 évet vállalt, de az itthoni forgalmazó 1 évet. 2 év után bedöglött. Ilyenkor meg kellett nézni a gyártónál, hogy náluk meddig él még a garancia, és ha benne volt az időben, vissza küldettem a gyártónak, és ő kicserélte. -
-
Sas madár
őstag
válasz Outlander #1534 üzenetére
Hát akkor marad a "remény"..
Igen ez olvasom én is javasolják kérdezz rá,de ott is nagyon rossz az arány a válaszok valódiságát illetően.Ilyenkor mivel nincs alternatív lehetőség így belevágunk és majd kiderül...csak ez így nem jó.
Úgy bánj másokkal, ahogy te is szeretnéd, hogy veled bánjanak.
-
Killer man
tag
válasz Outlander #1683 üzenetére
Belépéskor én láttam jobb fent, hogy van két nyitott ticket, de mikor rákattintottam már nem jött be semmi, illetve visszalépéskor a főoldalra már nem is jelezte, hogy lenne nyitva. Nekem még folyamatban volt és a válaszukra vártam, de email nem jött... Szóval ezt nem zártam sem én sem ők. Itt valami nagy hiba van szerintem.
-
janek69
senior tag
válasz Outlander #1801 üzenetére
Jól van na. Én ahhoz szoktam,hogyha tőlem valaki valamit kér és fizet is érte,akkor azt én maradéktalanul teljesítem,vagy ha nem tudom megtenni,akkor jelzem neki és nem fizettetek vele. Persze ma ez nem így megy már,csak én vagyok ekkora barom,főként,hogy ezt mástól is elvárnám.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iOS alkalmazások
- Autós topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...