-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
thefreeman
aktív tag
Ma nekem is megjött az EU Priority line Feucht-ot megjárt csomagom. Feladástól számított 16. napon.
-
thefreeman
aktív tag
Emlékszem kb 3 éve is el el tűntek a csomagok csak akkor nem Németországban hanem Hollandiában Best-ben.
-
thefreeman
aktív tag
Belga postával még szokott küldeni a GB?
-
thefreeman
aktív tag
Már nem lehet jelezni, hogy megjött a csomag?
-
thefreeman
aktív tag
Ezt csak én érzem kicsit túlzásnak?
link Erre hány pontot adnának?
-
thefreeman
aktív tag
válasz
bladesks007 #8864 üzenetére
-
thefreeman
aktív tag
Mostanában milyenek a szállítási idők a GB-től? Rendelnék valamit és fizetnék is pluszt belga postára. Legutóbb nem kértem külön de belga postával küldték és nagyon hamar itt volt.
-
thefreeman
aktív tag
Én is gondolkodok rajta, hogy rendeljek egy memóriakártyát a GB-től. Kettőt néztem ki egy számomra ismeretlent és egy Samsungot. Vannak pontjaim és a GB walleten is van pénzem így az OV 2.5 dollár a Samsung pedig 4. Szerintetek jó lehet az OV is esetleg vett már valaki? Az adatai jobbak mint a Samsungnak. És Samsungból vajon eredetit küldenek?
-
thefreeman
aktív tag
Tegnap nekem is megjött a Xiaomi Piston 3 fülhallgató amiről már szinte lemondtam, de végül megjött és szerintem eredeti. December 31-n rendeltem. Pontokkal 8,75 dollár volt.
-
thefreeman
aktív tag
Megjött november 24-i rendelésem, svéd postás volt mivel powerbank is volt benne. A powerbank-al nincs is gond, de rendeltem még egy tempered glass-t ami törötten érkezett. Írtam a supportnak de csak valami sablon választ kaptam, pedig képet is mellékelletem amin tisztán látszik a hiba.
Thank you for your message and your recent order on Gearbest.com.We sincerely sorry to hear this about your item.
We would like to work together to resolve the issue to your satisfaction.
Please review our warranty here: http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html
Therefore we kindly ask you to follow these steps:
1.Please describe the problem with your item in details (what happened and when?) stating your order number.
2.Please tell us what steps you have already taken to solve the issue.
3.Please give us the item code indicated on the outer package.
4.Please send us clear pictures or videos of the defects in good lighting.
Ideally, the photos/videos should be clear and focused, under good lighting conditions, and taken at close and medium distance.
Please keep the attachment below 2MB and use any of these formats gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.
If your problem isn't solved, you can reply this ticket to get further assistance. We are always happy to help you. Thanks for your patience and understanding.
-
thefreeman
aktív tag
Most már nekem sincs olyan rossz véleményem a GB-ről. Az első megrendelt tőlük rendelt telefon én se kaptam meg, de a második már rendben megjött. Azóta még volt tőlük rendelésem. Volt egy amit el is rontottam de észrevettem még feladás előtt írtam a supportnak, hogy töröljék a rendelést és küldjék vissza a pénzt ami meg is történt 24 órán belül. Azután megrendeltem még egyszer kb két hete feladták svéd postával képet is kaptam és tn-t ami szerint a vámon van de ezt nem hiszem. Én bízok benne, hogy meg fog érkezni rendben de abban azért nem vagyok biztos, hogy még idén.
-
thefreeman
aktív tag
Tegnap két héttel és egy nappal a rendelés leadása után nekem is megérkezett a Xiaomi Redmi Note 2 a GB-től. A legolcsóbb szállítással kértem és a magyar postás track számom volt. A telefon rendben van nincsenek rajta karcolások vagy egyéb használati nyomok. Kaptam hozzá EU adaptert is. Így másodikra már pozitív a tapasztalatom a GB-vel.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #2979 üzenetére
Most szerintem is megfog jönni, ha nem a DPD hozza akkor már jól indul.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #2977 üzenetére
2015-10-29 Data Received Parcel Data Received
2015-10-29 17:31 OWE UK Hub Received Received
2015-10-30 13:50 Departed LHR Departed LHR Departed LHR
2015-10-29 07:40 Küldemény információ: Küldemény elÅkészítése a feladó által / Item data received.
Az enyém igy áll.
Remélem mostmár mindkettőnk ügye megoldodik a GB-vel. Mondjuk nekem vissza adta a pénzt a PP csak vagyok olyan lökött, hogy rögtön elköltöttem náluk megint sőt még vagy 30 euróval többet. -
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #2975 üzenetére
Az én track számom magyar postás HU-val végződik. Én romániába rendeltem. Szerintem magyarországig megy a oneworldexpressel aztán a magyar posta elküldi romániába és itt a román posta fogja kihozni jó sokára de remélhetőleg legalább megfog jönni.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #2973 üzenetére
Nekem az új telefont a Magyar Posta hozza. De a trackitonline.ru-n nekem is a Oneworldexpress-től van az utolsó bejegyzés.Ez az utolsó Departed LHR már 5 napja nem változott.
-
thefreeman
aktív tag
Én szerdán rendeltem a legolcsobb Flat Rate Shipping-et választottam. Ma kaptam track számot ami szerint magyar postával jön. Én Romániába rendeltem vajon itt is a GLS fogja kihozni vagy ezt a sima posta fogja kézbesíteni?
-
thefreeman
aktív tag
Én szerintem egy vagy nagyon bátor vagy nagyon hülye ember vagyok. Tegnap kaptam vissza a pénzem két hónap után a GB-től mert a telefon amit rendeltem nem jött meg. És ma megint rendeltem tőlük egy telefont ráadásul még drágábbat mint az előző volt, de remélem most már rendben lesz minden, mostanában már mindenki megkapta a csomagot Eu raktárból.
-
thefreeman
aktív tag
Én próbálkoztam, hátha kapok pár plusz pontot azért mert 2 hónapot vártam a semmire, de lényegében annyi válasz jött, hogy kussoljak kaptam refund-ot. Viszont mivel most nincs Redmi 2 Pro és a Redmi Note 2 nagyon jó áron van gondolkozok rajta, hogy megvegyem azt. Akkor a Flat Rate shipping opcióval mostanában mindenki megkapta?
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #2667 üzenetére
Szerintem pár bónuszpontot én is megpróbálok kunyerálni, azért mégiscsak vártam 2 hónapot a semmire.
-
thefreeman
aktív tag
Ma reggel én is megkaptam az email-t a paypal-tól, hogy zárták az ügyem és a javamra döntöttek. A paypal számlámon már látszik is a teljes összeg. Gondolom párnapon belül átvándorol a pénz a bankszámlámra mivel kártyáról fizettem nem paypal-ról. Én is megrendelném újra a Gb-től a telefont ha lenne raktáron de nincs szerintem most megkapnám.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
Avicularia #2584 üzenetére
Nem is zárom megvárom a paypal-t remélhetőleg a javamra döntenek majd. Majd ha vissza jött a pénz és lesz a Redmi 2 Pro a Gb-n akkor lehet megrendelem újra tőlük, mostanában egy csomag sem tűnt el, hanem akkor megveszem drágábban a xiaomiforsale.com-ról.
-
thefreeman
aktív tag
Ma nekem is ezt írták.
Thank you for contacting Gearbest.
We can apply resend for you.
But you need to closed the case.
If you don't close the case, we can not resend you, only wait for paypal ruling.
We're always happy to help, so please feel free to contact us in the future.
Best regards
Vagyis csak akkor küldik újra ha zárom a vitát. De ha zárom akkor ha nem küldik sem tehetek semmit. Mondjuk nem tudom, hogy küldenék újra mikor már nincs is raktáron olyan telefon amilyent én rendeltem.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
Outlander #2539 üzenetére
Azért szerintem minket is meglehet érteni. Én szeptember másodikán rendeltem és azóta sincs semmi. De én nem feltétlenül a GB-t hibáztatom hanem a DPD-t. Tisztában vagyok az ilyen rendelések kockázatával azzal még nem is lett volna semmi bajom ha 1hét helyet 2-t vagy 3-t jön. De ennyi idő alatt már bőven meg kellet volna érkeznie Kínából is. Mostanig még válaszolgattak a leveleimre de az utolsó az volt hogy várjak október 18-ig és akkor ajánlanak valami kompenzációt. 19-n írtam azóta sem jött válasz tőlük. Azokra mondjuk megértem, hogy pipa van akiknek még el sem indult a rendelésük de már refund-ot kérnek.
-
thefreeman
aktív tag
Én egy Xiaomi Power Bank-al lepem meg nővérem karácsonyra.
-
thefreeman
aktív tag
Szerintem már megoldódtak a problémák. Remélem az enyém is hamarosan rendeződik utoljára azt írták, hogy a rendelésem határideje október 18. az holnap van. Én még mindig inkább telefont szeretnék, de ha az újraküldés nem lesz lehetőség akkor refundoljanak és megrendelem újra. Igaz hogy Redmi 2 Pro-ból már csak fehér van de már azzal is kiegyeznék másfél hónap várakozás után.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #2101 üzenetére
A paypal oldalán azt írja, hogy 28-ig döntést hoznak én remélem, hogy addig valamilyen formában megoldódik. Én nem is igazán refundot szeretnék hanem telefont. Látom hogy már csak fehér Redmi 2 van raktáron az eu-ban de nekem az is megfelelne már a fekete helyett max majd veszek egy hátlapot.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #2098 üzenetére
Én is megkaptam ezt, de addig semmikép nem zárom az ügyet amíg vagy telefonom vagy pénzem nem lesz.
-
thefreeman
aktív tag
Nekem is remélem most már megfog oldódni az ügy. Utoljára azt írták hogy hogy 18. a rendelésem határideje és hogy már nyomozást indítottak a csomag után a DPD-nél ami látszik a track-en is. A paypal-on is már csak a paypal döntésére kell várni, mondjuk gondolom megvárják a 18.-t a döntéssel annyit még én is tudok várni csak már rendeződne valahogy. Most a dpd telefonos oldala szerint Amszterdamban van a csomagom 08.-óta, a trackitonline.ru szerint pedig Claim van rá nyitva, a DPD sima oldala szerint pedig még mindig Best-ben áll.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #1689 üzenetére
Nekem még ott van.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #1669 üzenetére
Én ha felajánlanák talán belemennék az újraküldésbe. Mostanában mindenkinek megjöttek a cuccok EU raktárból. Bár a telefon jelenleg nincs is raktáron. Ha refund lesz akkor hiába drágább a xiaomiforsale-n inkább onnan rendelem meg. Csak már mozdulna valamit az ügy. Egy hónapja várok a telefonra. Most az én ügyem is a paypal-ra vár, remélem pár napon belül megvizsgálják.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #1496 üzenetére
Nem is zárom amíg vagy a telefon nem lesz a kezemben vagy a pénz a kártyámon.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #1492 üzenetére
Nekem is benne volt a track szám. Külön email-t is kaptam a GB-től, a track számmal és, hogy a csomag úton van legyek szíves várni és válaszolni a PP-n és ha már ott vagyok zárhatnám is az ügyet.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #1489 üzenetére
Ja azt is láttam én is de a paypal oldalán meg úgy tűnik mintha kellene választ írni.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #1477 üzenetére
Nekem is válaszoltak. Nálam is csak elküldték a PP-nek a track számot. De erre, hogy lehet válaszolni. Nekem azt írja, hogy a válaszomra várnak de nincs olyan opció, hogy válaszolni tudjak.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #1460 üzenetére
Változtattam. A követelés meddig maradhat nyitva?
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #1383 üzenetére
Belinkeltem nagy baj nem lehet belőle.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #1381 üzenetére
Hát ja az övé még nem olyan régi, bár szerintem az is ott marad már. Az is több mint 10 napja áll Best-ben.
-
thefreeman
aktív tag
Én most nyitok vitát paypal-on akkor linkeljem a táblázatot?
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #1330 üzenetére
Kitöltöttem én is esetleg még a paypal tranzakció ID-t is beírhatnánk.
-
thefreeman
aktív tag
-
thefreeman
aktív tag
válasz
sanzi89 #1316 üzenetére
Nálam ugyanaz a sztori ami nálad. Én is szeptember 2. rendeltem Redmi 2 Pro-t és 8. óta áll Best-ben. Nekem még nem ajánlottak semmit engem csak arra kérnek, hogy még várjak. Én esélyesnek tartom azt is is, hogy a telefon igazából Kínából jön csak Hollandiában valahogy kijátsszák a vámot. Ma már rá is kérdeztem a GB-nél de még nem válaszoltak. A DPD-nek is írtam hétfőn válaszoltak, hogy rákérdeznek de azóta sem jött válasz. Szerintem jövő héten már én is bevonom a paypal-t. Ennyi idő alatt már Kínából is megérkezhetett volna.
-
thefreeman
aktív tag
-
thefreeman
aktív tag
Szerintem azt mond meg nekik, hogy kezdetnek az is jó lenne ha nem néznék teljesen hülyének a vásárlókat. Az első pár levelemre mindig csak elküldték a csomagkövetést amit én is láttam és, hogy várjak egy két napot mert megfog érkezni. Aztán, hogy az időjárás és még pár dolgot felsoroltak ami befolyásolhatja a szállítás időtartamát. Szerintem ők pontosan tudják, hogy mi a helyzet ha megírnák, hogy igen tudjuk gáz van de már dolgozunk rajta szerintem mindenki nyugodtabb lenne.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #1103 üzenetére
Megoldódni szerintem is megfog attól valahogy nem félek, hogy pénzt vagy telefont nem fogok látni. Egyszerűen csak idegesítő ez a hosszú várakozás és kicsit az is, hogy a leveleikben nem látszik, hogy őket is zavarná a dolog, nekem az is megnyugtatóbb lenne ha beismernék, hogy gond van. Szerintem is sok ilyen eset lehet egész Európa szerte. Az enyém is Best-ben van elakadva és a a nyomkövető számok sem kamuk az egyik oldalon a számot beírva kiírja a nevem és a címem.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
tibcsi0407 #1100 üzenetére
Szerintem is. Ha csak az itt jelenlevők rendelései közül csak egynek tűnt volna el az még talán lehetne véletlen. De így hogy többünknek is ugyanott itt tuti, hogy valami gubanc van. Bár egy ilyen nemzetközi cégnél mint a DPD szerintem egyáltalán nem elfogadható, hogy csak úgy eltűnnek a csomagok. Én még mindig úgy gondolom, hogy nem a gearbest a hibás a dologban bár a support azért lehetne jobb és kicsit jobban törhetnék magukat azon, hogy mi megkapjuk amit rendeltünk ők pedig megtarthassák a pénzt.
-
thefreeman
aktív tag
Nem tudom én sem szerintem ajánlott levélként vagy akár sima levélként is itt lett volna egy hét alatt, és ez elméletileg gyors posta kellene, hogy legyen.
tibcsi0407 Szerintem is jó ha lecserélik a DPD-t akkor ha ez biztos lesz valószínűleg megpróbálkozok azzal hogy küldjék el még egyszer.
-
thefreeman
aktív tag
Én ma is kaptam egy sablon szöveget tőlük.
Thank you for your recent communication.We are very sorry for that situation.
Occasionally, there may be a slight delay before the packages become trackable while they are being logged by the respective shipping company.Unlike DHL or FedEx, standard mail companies cannot promise an accurate shipping duration,so the tracking information is not always up-to-date and updates slowly.About your order,we will urge the shipping agent to update tracking information as soon as possible.
I have checked with the local post office and there may be a slight delay before the online tracking status updates to show the latest result.
We therefore kindly ask that you review the online tracking status 3-5 days later as this should display the correct status.
If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us anytime.
Thank you for your patience and kind support.Nekem volt biztosítás is rendelve a csomagra akkor vajon könnyebben vissza kapom a pénzt?
-
thefreeman
aktív tag
válasz
wentworth #1035 üzenetére
Az enyémet a 17track.net már nem is látja egy pár nappal ezelőttig még látta. Ez a másik amit linkeltél még látja és kiírja a nevemet és a címemet is vagyis biztos, hogy az én csomagom de sajnos eszerint is 12 napja meg sem mozdul Best-ből. Szerintetek nem lehetséges, hogy az oldal azt írta hogy van raktáron az amit rendelünk de igazából még meg kellene érkeznie Kínából Best-be? Ez szerintem is elég hülyeség de tényleg nem tudom, hogy hogy lehet az hogy heteket kell várni egy Eu-ból érkező csomagra.
-
thefreeman
aktív tag
Nekem is vissza irt a GB. Elküldték a csomag történetét, valamint hogy mik befolyásolhatják a szállítás idejét, de most egyik sem áll fenn. Vissza írtam hogy ez akkor sem normális hogy még mindig nem mozdul és, hogy nem egyedi esetről van szó és, hogy még várok pár napot aztán nyitok ügyet a paypal-on.
-
thefreeman
aktív tag
Én még kivárom ennek a hétnek a végét esetleg a következő elejét és ha akkor sem lesz változás akkor nyitok vitát a paypal-en, hogy vagy küldjék újra vagy a pénzt vissza. Én sem a GB-t hibáztatom szerintem is a DPD-vel kell hogy legyen a gond. Pedig szerintem ha csak simán ajánlott levélként küldenék Angliából akkor mindenki jobban járna. Nekem Romániába kellet ezért csak 3 dollár kőrül volt a szállítás de inkább fizettem volna 9-t csak hogy megjöjjön rendesen.
-
thefreeman
aktív tag
Nálam is az van amit már leirtatok páran. A telefon 8. óta Best-ben van. Ma beszéltem a GB-vel chaten azt mondta szerinte sem normális késés van még várjak 2-3 napot. Meg, hogy írjak a szupportjuknak. Erre vissza írtam, hogy már két napja írtam de nem jött válasz azóta sem. Annyit mondott, hogy utána néznek de akkor az itt olvasottak alapján nem számíthatok semmi jóra. Itt a teljes track.
08.09.2015 01:27 Best (NL) A küldemény beérkezett az elosztó központba
07.09.2015 17:19 AMSTERDAM (NL) A küldemény beérkezett a feladó depóba
07.09.2015 16:06 AMSTERDAM (NL) A küldemény átvéve a feladótól
04.09.2015 12:15 DPD adatközpont A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nintendo Switch 2
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- PlayStation 5
- sziku69: Szólánc.
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Óvodások homokozója
- BestBuy ruhás topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Intel i3-9100 - 24GB RAM - Samsung 980 500GB - be quite! Pure Base 500 + 1000W Táp - MSi Z390-A PRO
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest