-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
pimmi
senior tag
tibcsi0407
(senior tag)
LOGOUT blog
Beszéltem a Gearbesttel, lenne néhány ajánlásuk a rendelésre vonatkozóan.
Ha megoldható lenne, valakit meg kellene kérni, hogy akár topiknyitónak írják ki.
A javaslat a következő:Ha rendelésetek 45 napon belül sem érkezik meg, akkor jelezni kell hpsafl kollégának privát üzenetben, Ő továbbítja a Gearbest felé és kivizsgálják az ügyet. Ha a csomag 60 nap után sem érkezik meg, akkor újraküldik, vagy visszafizetik.
Ha egy Paypal case-t nyitunk, akkor a továbbiakban a Paypal döntése alapján fognak eljárni. Tehát, ha a Paypal úgy látja, hogy nem tudnak a javunkra ítélni, akkor a Gearbest sem fog.
További két ajánlás:
1. Ha a rendelésed 20$-os érték fölött van, akkor erősen javasolt a csomagbiztosítás vásárlása a rendelés mellé. Ez azért fontos, mert így gyorsabban tudják újraküldeni, vagy visszafizetni a csomagot, ha valami probléma van.
2. A szállítási módot érdemes a rendelés mértékéhez igazítani és mindenképpen javasolt követési szám vásárlása, így könnyebben tudjátok nyomonkövetni a rendelést.Lehet ezek közül párral már tisztában vagyunk, de azért érdemes betartani ezeket a szabályokat, és könnyebb lesz együttműködni velük esetleges probléma esetén. Ha ez sem válik be, akkor lehet problémázni.
Egyébként velem nagyon kedvesen bántak és végül is újraküldik nekem a telefont. Minden a megfelelő kommunikáció és kedvesség kérdése.szóval én írtam neki bőven a 45 napon túl, és ez a válasza:
hpsafl
(tag) Szia!Bocsánat a késői válaszért.
Én azt javaslom, hogy várj addig. ha akkor sem lesz semmi, akkor PP, viszont ha most fordulsz a PP hoz, akkor a GB az ő döntésük alapján jár el, és ha a PP ellened dönt, akkor a GB sem fog foglalkozni az üggyel.
Üdv.: Tomi
vagyis kb semmit nem tesz.... köszönjük ezt a lehetőséget.
[ Szerkesztve ]
-
Balion
senior tag
Úgy érzem túl nagy az elfogultság, elvakultság ezzel a bolttal kapcsolatban (is). Akinek megjöttek a cuccai, vagy esetleg dűlőre tudott jutni velük, esetleg még jutalmat is kaptak pontok formájában, vagy a pozitív véleményükért, az úgy érzem túlzottan kardoskodik a bolt mellett. De ugyanúgy, akinek nem jött meg valami, vagy látott rossz tapasztalatokat, az lehordja, hogy szemét, lehúzós banda, az összes bolt korrekt, csak nem a GearBest.
Attól, hogy valakinek van rossz tapasztalata, vagy esetleg csak rossz, pl TN nélkül nem jött meg valami, utána meg ha meg is jött valami, az karcos, vagy hibás, vagy valami, még jóhogy a világ legrosszabb boltja lesz számára a GB. Úgy gondolom sok ember nem azt érzi ilyenkor, hogy "sebaj, majd lebeszélem velük, és csak lesz valami", hanem úgy ,hogy "nem azért fizetek, hogy vackot kapjak, és ne kelljen már a pénzemért futnom, és ne én legyek már az az 1 a nem tudom hányból, akinek mernek küldeni egy szépséghibás terméket, mert 1-1 alkalommal be merik vállalni, úgyis van, aki szó nélkül hagyja, és az nekik már csak jó".
Ha szándékosan csinálják meg ezt néha-néha, akkor nem mentség az, hogy meg lehet velük beszélni a dolgot. Ha nem szándékosan, akkor megérthető, nyilván ilyen nagy készletnél becsúsznak hibák.
Azt hiszem innentől már csak bizalom/hit kérdése a dolog, hogy mit gondolunk a GB-ről.
Nekem eddig nagyon pozitív a véleményem róluk, remélem a jövő héten is az lesz, amikor megjön a Lenovo telefonom, és most is rendelek tőlük egy ismerősnek tabletet, mert problémám nem volt velük értékes, TN számmal feladott, biztosított küldeménnyel kapcsolatban. Az, hogy egy TN nélkülit nem kaptam meg, nem tudom miért van, nem lenne szép őket hibáztatni.
Hogy mindezt miért írtam le?
Mit tudom én?! -
pimmi
senior tag
válasz krisztianAMG #3106 üzenetére
nem ez volt a kérdés, hanem hogy miért kell valótlanságokat írni......
tessék, ezt írtam, a lényegen nem változtat, ebben te is bennevagy, hitegeted a népet, hogy segít, ahogy nézem nem igazán erről van szó, inkább időhúzás a cégnek
szia
szept 21 rendelésemre a szupport azt írja várjak még nov22-ig, ha nem érkezik akkor írjak, , mit tegyek?, amit én rendeltem tőlük haver rendelte ugyanazt utánnam http://prohardver.hu/tema/gearbest/hsz_2592-2592.html, egy hete megkapta, ez bosszant
refund? köszi[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
Akkor a szabálynak ezt a részét miért ugrod át?
Ha a csomag 60 nap után sem érkezik meg, akkor újraküldik, vagy visszafizetik.
Ha jól értem, akkor szept 21 és nov 22 között meg is van a 60 nap...Magyarul már kaptál a Gearbesttől választ és nem elsőkörben Hpsafl-t kerested meg, ezek után pedig hibáztatod, hogy nem segít a már elindított ügyeddel kapcsolatban.
Ha már egyszer elindítottad, akkor mit tudjon csinálni? Indítsa el mégegyszer?Ráadásul még azt is kockáztatod, hogy kitegyenek a prohardverről.
[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
pimmi
senior tag
válasz tibcsi0407 #3110 üzenetére
elösször ezt kellene nem átugrani
Ha rendelésetek 45 napon belül sem érkezik meg, akkor jelezni kell hpsafl kollégának privát üzenetben, Ő továbbítja a Gearbest felé és kivizsgálják az ügyet.egyébként ez kinek a szabálya? a tietek?
[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
Olvasd el légyszíves, hogy mit írtam még egyszer.
Kaptál már egy ígéretet a support-tól, ami szerint 22-én jelentkezz. Most innentől kezdve miben segítsen? Ugyanazt mondanák el neki is.
Ez nem a mi szabályunk, hanem a Gearbest szabálya. Megkértek, hogy írjam ki ide is.
Nem, nem dolgozom a Gearbestnek, csak amikor az elveszett telefonommal kapcsolatos dolgokat tisztáztuk, amit 60 nap után újra is küldtek, akkor megkértek, hogy jelezzem ezt itt a fórumon.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
Balion
senior tag
Gondolom ez azokra vonatkozik, akik annyit sem tudnak megfogalmazni GearBestnek, hogy mi a helyzet a csomagukkal. Ő megfogalmazná helyetted. Te megkérdezted, ők mondták, hogy várj, innentől kezdve egyelőre gondolom nincs mit tenni, reklamálni nov 22 után kell, és gondolom ebben segít a fórumtárs, ha más ne mtudja megfogalmazni rendesen angolul.
[ Szerkesztve ]
-
pimmi
senior tag
válasz tibcsi0407 #3112 üzenetére
de mit vizsgálnak ki, semmit, mert egyből lepattintottak, szóval kb semmi segítség, vagyis nem kell valótlan dolgokat beírnod
[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
De miért pattintottak le?
60 nap után tudják biztonsággal kijelenteni, hogy eltűnt a csomagod. Kértek időt Tőled? Kértek. Akkor nem értem mi a problémád. Vársz még 14 napot és kiderül.
Meg milyen valótlan dolgokat írok be? Kicsit azért jobb lenne, ha átgondolnád a dolgokat, mielőtt leírod. Leírtam a 60 napot? Le. Annyit mondtak? Annyit. Akkor mi a valótlan?[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
pimmi
senior tag
válasz tibcsi0407 #3115 üzenetére
a problémám annyi hogy nem akarod megérteni, azt írtad segít, de ez nem igaz, mert ezt így bárki elintézi, az jön le az írásodból hogy ő 45 nap után intéz valamit, nem? ezzel ellentétben ugyanazt intézi hogy várjunk, vagyis semmit
-
tibcsi0407
félisten
Van egy ügyed, amire van ígéreted, hogy 22-én újraküldik. Akkor mi a fenében tudna még neked segíteni?
Ha először hozzá fordultál volna 45 nap után úgy, hogy még nem nyitottál ticketet, akkor értelemszerűen jogos lenne a felháborodásod. Így nem az.
Én nem nem akarom megérteni, amit írsz, hanem Te nem próbálod meg megérteni, amit mondunk.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
Balion
senior tag
Azt hiszem a segítség abban rejlik, hogy segít kulturáltan lebonyolítani a beszélgetéseket, amire úgy érzem sokaknak igen nagy szükségük van. Fontos a vádolgatásoktól mentes, de határozott hangnem. Az is fontos, hogy ő egy fórum tagja, sőt indító tagja, amit szerintem figyelembe vesz a GB a beszélgetésekkor. De a 60 napot meg kell várni. Ennyi. Ezt nemigen lehet kikerülni.
[ Szerkesztve ]
-
pimmi
senior tag
válasz tibcsi0407 #3117 üzenetére
viccelsz ? Van egy ügyed, amire van ígéreted, hogy 22-én újraküldik lazán lepattintottak, semmiféle ujraküldésről szó sincs, annyit írtak hogy írjak majd akkor. azt te írtad hogy ezt fogja intézni, de ezek után ...........kereszt a lóvéra,
-
WestBam
senior tag
Ez szerintem nem szabály, ez egy lehetőség mert sokan nincsenek tisztában a külföldről rendelésekkel, csak beregisztrál (beregisztrálja egy ismerőse) a pp-ra és egy-két boltba aztán fizet és vár a csodára.
Ha nem jön akkor meg pattog jobbra-balra mert elképzelése sincs, hogy mik a lehetőségei. Nos szerintem az ilyen (L)usereknek "fogja a kezét" hpsafl kolléga.
Aki rendelt már kintről még csak nem is kell angolul tudnia csak kezelni a guglitranszlétet az megoldja ügyesen maga is ha akarja és nem itt dühöng.
Ez nem azt jelenti, hogy ne lenne itt pár csúnya történet mert van és nem is pártolom a boltot félre ne érts de ha valami bajom van értelemszerűen írok a boltnak ha kell akkor naponta. Nem bunkó és nem is követelőző stílusban hanem normális, kedves hangnemben. Előbb-utóbb válaszolnak rendesen is nem csak sablonválaszt kapsz és ha nem vagy bunkó akkor általában ők sem olyan tárgyilagosak, legalábbis az én tapasztalataim ezt mutatják.⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐
-
tibcsi0407
félisten
Jó, utoljára válaszolok, mert még mindig úgy látszik, hogy nem értetted meg a dolgot.
Többet nem próbálom meg.
60 nap akkor fog lejárni, tehát hivatalosan akkor lesz "eltűntnek nyilvánítva a csomagod".
Ennyi a lényeg. Akkor lehet újraküldést, refundot, vagy bármit kérni.
Az van leírva az oldalon? Az. Akkor?
Befejeztem.https://utdetailing.hu/
-
pimmi
senior tag
válasz WestBam #3121 üzenetére
ez oké, nem is ez a bajom, a bajom annyi hogy nem kell azt írni amit fentebb másoltam be, mert ahogy te is írod intézze magának mindenki, itt látszik is hogy magának kell intéznie, mert a válasz ott van, ugyan az mint amit írtak, szóval nincs itt semmi kivizsgálás, sem segítséggel sem az nélkül.......
-
pimmi
senior tag
válasz tibcsi0407 #3123 üzenetére
nem, ez van leírva:
Ha rendelésetek 45 napon belül sem érkezik meg, akkor jelezni kell hpsafl kollégának privát üzenetben, Ő továbbítja a Gearbest felé és kivizsgálják az ügyet. -
tibcsi0407
félisten
Muszáj még egyszer írnom.
Kiemelted a lényeget, amivel saját magad ellen beszélsz.
A TE ügyed már el van indítva, neki innentől kezdve nincs mit tennie.
Te magad írtad, így most magad ellen beszélsz.
Vegyél pár órát szövegértésből, aztán gondold át a korábbi hozzászólásokat.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
Balion
senior tag
Hétvégén is robog a GLS németből ide, vagy csak hétköznapokon? A csomagom pénteken tartott Alsónémedi felé. Van esély, hogy hétfőn már ott lesz?
-
pimmi
senior tag
válasz tibcsi0407 #3126 üzenetére
ok. de akkor kimondhatjuk, teljesen felesleges neki privátot írni, és itt a pont
-
tibcsi0407
félisten
A Te esetedben felesleges.
Ha valaki még nem nyitott ticketet és letelt a 45 nap, akkor nem felesleges. Ennyi a lényeg. A szabályt pedig ez alapján kell akkor pontosítani.
Ha egyszer már elindítjuk a folyamatot, akkor Ő sem tud sokkal többet segíteni már. Nem Ő ott az ügyvezető igazgató.
Max annak tud segíteni, aki még nem nyitott ticketet/nem járatos a témában, vagy nem beszél angolul sehogy.https://utdetailing.hu/
-
pimmi
senior tag
válasz tibcsi0407 #3130 üzenetére
elfelejtetted beleírni.......és úgy jön le, hogy ha a gb lepattint, ő segít
-
tibcsi0407
félisten
Nem felejtettem el beleírni semmit, de úgy látszik a gyengébbek kedvéért érdemes lesz módosítani.
De csakis a te kedvedért, itt az eredeti:thank you Tibor
Actually, for your order, if you pm hpsafl your problem after 45 days goods dispatched; we will check and follow it. And if you still didn't receive it after 60 days, we will arrange resending or refund then.
If you open paypal case, we shall deal with the case based on paypal result you know.
Tibor, i have some suggestion, would you please kindly check and share it on behalf of your experience?
1. If your order is over $20, you are strongly advised to add shipping insurance to your order. By doing this you will get a refund or the goods resent quickly if your order has been lost on the way or is dead on arrival.
2.Please choose the shipping option you think is appropriate for your order. And recommend you buy a tracking number, so that you can check the progress of your order online after it has been dispatched.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
Balion
senior tag
Ez csak nekem fura?
De ha ez az, amire gondolok, akkor az olyan, mint az off topic hozzászólás színe. Átlátszó.[ Szerkesztve ]
-
Balion
senior tag
válasz Flashget #3138 üzenetére
Cube i10 tabot rendeltem
Lenovo K3 Note-ot várok most
Teclast tabletet fogok ma rendelni ismerősnek, még beszélünk róla, de szerintem x98 air lesz.
Örülök, hogy velem rendeltetnek rokonok, ismerősök. Gyűlnek a pontjaim. Remélem ez nem zavar senkit
Persze az első mondatom, hogy felelősséget nem vállalok a csomagokért, de így sem tántorodnak el
Természetesen azért a reklamáiókat intézném, szóval ennyi felelősséget azért vállalok.[ Szerkesztve ]
-
Balion
senior tag
válasz Flashget #3140 üzenetére
Hát a Cube az tökéletes állapotban érkezett meg, a nővérem és a sógorom maximálisan elégedettek vele. Az ő példájukon felbuzdulva rendeltet az ismerősük egy teclastot velem. A többit meglátjuk, remélem jövő hét elején további jó tapasztalataim lesznek. Mindenesetre kamera mellett bontom ki. Szerintem ide is belinkelem majd a kicsomagolást.
[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
Hogyhogy nem ingyenes a szállítás, ha az volt kiírva? Például
Shipping Cost to:
Hungary Dispatch:Ships within 3-5 business days FREE SHIPPING[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
válasz tibcsi0407 #3144 üzenetére
Sajnos nem, mert kiszedhetetlen. De meg lett oldva úgy, hogy egyből a paypal-ra lett kattintva.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
nimfas
addikt
-