-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nimfas
addikt
Sziasztok!
Volt egy rendelésem 08.25-én 2 db Xiomi füles... kb 30 USD értékben. Elvileg fel is adták 08.28-án erről van az oldalukon fénykép (a csomagról). Mivel ekkora értékre nem kértem tracking-ot, a kérdésem az lenne hogy mennyit várjak még mielőtt PayPal-on reklamálok?
Mi van olyankor ha a PayPal zárja a reklamációt, hogy bocs de még van 1 hónap vissza? Ha jól tudok nem tudok másikat nyitni!
Előre is köszönöm!
Üdv. -
nimfas
addikt
válasz tibcsi0407 #1712 üzenetére
Lukács Péter... alias Hungobungo....? Rá gondoltál???
Lásd még:
PH aktivitás....
"Aktivitás
utoljára bejelentkezve
2015-01-15 09:57
utolsó feltűnés
2015-01-15 09:57"Engem is hozzá irányítottak, csak épp a telefont nem veszi fel, nem hív vissza. PH-s privátra nem válaszol, lásd rohadt aktív.
Mondhatjuk, hogy az ilyen "segítség" avagy szerviz egyenlő a NULLÁVAL?
-
nimfas
addikt
Nagy genyó ez a Gearbest....
szállítási időre odaírja, hogy 10-25 nap, mikor reklamálok és nyitok náluk egy ticket-et, erre meg kéri hogy kérdezzem meg a helyi postán, továbbá:
rendelés dátuma: 08.28.")We shipped on date (Aug. 28).Therefore your delivery deadline will expire on Date(Oct. 28).
Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.
For more detailed shipping leadtime please check here :http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html"
Ott pedig :"China Post Unregistered Typically 25 to 50 business days, unable to track"
Most akkor kénytelen vagyok kivárni az 50 MUNKANAPOT, 10.28-ig és addig hiába nyitok PayPal ügyet, mert lezárják és kész?????
Hát elmennek a sóhivatalba!
-
nimfas
addikt
válasz tibcsi0407 #1756 üzenetére
Kínából jön... De ennyit még sosem kellett várni.
A PayPal lezarhatja ha el küldik nekik a mellékelt linket?
Ez azért pofátlanság, mert amikor megrendelem akkor 10-25 napot ír.... A 28. Oldalon meg ott van hogy ja... 50 nap a határidő...Nehogy úgy járjak hogy nyitok egy PayPal ügyet aztán zárják a fenti okkal, mert akkor se füles se pénz.
-
nimfas
addikt
válasz sanzi89 #1844 üzenetére
ez a nem kértél nyomkövetést szerintem hülyeség.... egy 5 USD-s cuccra nehogy már 3 USD-ért kérjek nyomkövetést. Ez egy vicc...
Ebay-ről jópár rendelésem volt már, ami nem ért ide, azt simán visszautalták, vagy PayPal segítséggel, vagy anélkül... de senki nem hivatkozott a nyomkövetésre mint követelmény.
Kíváncsi lennék a PayPal álláspontjára!
Más:
Ezt már másodszor küldik el, mikor érdeklődöm, hogy merre a csomag... aug. 28-i feladás:
"Dear Gabor,
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it, please kindly confirm the following points:
1) Please reconfirm your delivery address in your account“ My Orders”:
customers: **************, shipping address: ************** , city: Siofok, state: Hungary, zip_code: 8600, country: HU, phone: ****************
2)Please contact your local post office in charge of your area ,stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
Once you have checked with the post office, kindly let us know the results.
3)We shipped on date (Aug. 28).Therefore your delivery deadline will expire on Date(Oct. 28).
Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
Thank you for your collaboration.
Best Regards
Emilie
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com"
Ezek tényleg hülyének nézik a magyarokat?
Most várjam meg az okt. 28-at és előtte 2 nappal nyissak PayPal vitát?
[ Szerkesztve ]
-
nimfas
addikt
Neked még nem linkelték, hogy 50 napjuk van kézbesíteni?
Én már 2x is megkaptam a fejemre, hogy mit aggódok.... csak tudnám akkor mit jelent a rendelés közbeni 10-25 day.... ezek szerint semmit
Mondjuk én kínából rendeltem, nem EU-ból, de ennyi idő alatt már gyalog is hozhatták volna, hétfőn volt a 25. munkanap!
-
nimfas
addikt
Újabb bizonyíték, hogy kínából is ide tud érni a cucc időben.... Szept 30-i feladás és ma 10.09-én kaptam meg.... Persze E-bay-es rendelés volt (1 usb3-as aktív HUB és egy másik csomagban 1 db USB-OTG kábel) Mind a kettő ma jött, még van pár darab apróság ami E-bay-es eladóktól jön.
Gearbest-es cucc, 2 db Xiomi Piston 3 füles, 30USD értékben Augusztus 28-a óta jön.... oh, hát persze....
-
nimfas
addikt
válasz Outlander #1957 üzenetére
Nekem 1/1 csomagom nem jött meg Aug 28-i feladás óta... akkor az most milyen arány? 100%
Írtam nekik, hogy mi újság... jött a válasz:
Dear Gabor,
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it, please kindly confirm the following points:
1) Please reconfirm your delivery address in your account“ My Orders”:
customers: Gabor Edes, shipping address: Meszaros Lorinc 68. , city: Siofok, state: Hungary, zip_code: 8600, country: HU, phone: 209187846
2)Please contact your local post office in charge of your area ,stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
Once you have checked with the post office, kindly let us know the results.
3)We shipped on date (Aug. 28).Therefore your delivery deadline will expire on Date(Oct. 28).
Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
Thank you for your collaboration.
Best Regards
Emilie
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com
És a válaszom erre... ezt a fenti sablon levelet már 2x küldik el....:
Dear Emilie!
SO, STEP BY STEP:
1. I checked the address of mine... it's good!
2. I went to the local post office, there is no package for me.So, If I wait the date you asked, okt.28., Will You refund the 100% of the money?
It's never take so much time to get the package.
I ordered some thing from E-bay on 09.30 and 2 package arrived 10.09 !!!The 2 "Xiaomi piston 3" was shipped on 08.28.... I'm afraid I'll never get it.
So give my some real answers.
Thanks!
Most várom, hogy mit reagálnak!
[ Szerkesztve ]
-
nimfas
addikt
válasz Outlander #2064 üzenetére
Ez jött válaszban a legutóbbi levelemre:
"Dear Gabor,
Thank you very much for your recent message.
The received time can also be affected by factors such as remote locations, peak shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and operational issues impacting the shipping company.
Please wait for on Date(Oct. 28).If you are still not recieved the package,you can contact us anytime, we will soolve the issue for you.
Thanks for your understanding and support.
Best regards
EmilieGearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/"Mikor érdemes PayPal-on lépni első körben? Majd mennyivel utána Claim-re állítani?
Van egy sejtésem hogy ez a csomag (30 USD) sosem fog ideérni -
nimfas
addikt
válasz mintapinty #2164 üzenetére
Milyen késeket lehet ott kapni, amit érdemes kintről rendelni???
-
nimfas
addikt
válasz mintapinty #2166 üzenetére
Most nézegetem, vannak nekem tetsző kések is
Csak előbb záródjon le a jelenlegi 30USD-s (Aug 28-i feladás) ügyem, aztán meglátom
-
nimfas
addikt
válasz 5-ös kezelő #2244 üzenetére
Azért az 1200lm fényerőt fogadd méltó fentartással.
Nekem is van fejlámpám, a dobozára hasonló érték van írva, de a doboz hátulján az adatoknál 240lm szerepel, tény hogy nagyon jól világít! Munkához kellett és bevállt. -
nimfas
addikt
válasz tibcsi0407 #2258 üzenetére
Nekem nem!
De ma nyitottam egy PayPal aktát... aug 28-i feladás már igazán ideérhetett volna... szerintem.
Lehet csak én vagyok türelmetlen?[ Szerkesztve ]
-
nimfas
addikt
válasz tibcsi0407 #2261 üzenetére
Nem. Azt hittem oda csak a nyomkövetést kérők vannak beírva. De úgy látom az inkább hátrány, mert így mondhatja a cég hogy ők feladták....
-
nimfas
addikt
-
nimfas
addikt
válasz krisztianAMG #2364 üzenetére
a 2 hónap?
E-bayről rendeltem 5 féle cuccot 2-3 hete... 4 db megjött eddig.
Szept 28-án adták fel a GearBest csomagot elvileg, arról még semmi hír! -
nimfas
addikt
válasz krisztianAMG #2368 üzenetére
oh bocsi..... augusztus 28.....
-
nimfas
addikt
Na srácok, nálam is elkezdődött a "tárgyalás"
Ma reggel ez fogadott:
"Dear Gabor,We apologize with this delay and sincerely regret you have not received your order.
Unfortunately it appears that your order has been lost on the way.
After reviewing your order in detail, we found out you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
However as you are a valuable customer for us, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1)Accept a 50% refund of the product value on your Wallet ( Store credit)
According to our policy shipping fees are not refundable. http://www.gearbest.com/about/privacy-policy.html
The product value is $30.26 we can refund $15 on your wallet and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your item is 1usd = 5 points ,3usd=3*5 points => get 15 points etc).
You can use both your wallet and points to purchase your future products.
Learn more about wallet benefits :http://www.gearbest.com/about/faq.html
Check out to use point :http://www.gearbest.com/about/about-points.html
The refund can be completed within 1 working day.
2)Reship the order
We can resend the order for you. For this, please kindly send us 20USD so that we can arrange the shipment. We will send you an invoice by email if you choose this option.
Please kindly let us know your decision."
Tehát:
1, visszautalják a saját boltjukba a termék 50%-át (mert hogy a postázást nem térítik vissza), vagy
2, újraküldik de fizessek MÉG 20USD-t a postáraezzel van pár bajom:
1, a postázás free volt, nem kértem se követést, se biztosítást, nem mintha bármit is érne bármelyik az előző poblémás eseteket olvasva.
2, ha ingyenes a posta akkor mire fizessek még 20 USD-t a 30USD-s termékre?
3, E-bay-en és Ali-n ha valami elveszik, nem ér ide, külön ügyvédi fenyegetés nélkül is visszautalják a termék 100%-át. Eddig tán 2x volt ilyen eset, 1x olyan, hogy megjött közben és PayPal-on elutaltam nekik az árát.PayPal-on nyitottam vitát, már Claim-é változtattam. Mi lesz a végkimenetel? A Postázás tényét sem tudják bizonyítani, mert egy árva képet küldtek a csomagról amin csak a címzés volt, se CN22, se Postázás dátuma bélyegző.
Az hogy ők rossz postázást választanak annak miért én igyam meg a levét? Ha fel lett adva egyáltalán a csomag ugye.... a 3 hete rendelt E-bay-es csomagok a múlt és ezen a héten mind beérkeztek. Ez pedig Aug 28-án lett postázva, elvileg.
Kérnék egy kis tanácsot, hogy mit írjak nekik???
Mivel hi8 tabletet is szeretnék rendelni, így nekem az is jó ha a wallet-be utalják de az egészet, ne a felét.Vajon a PayPal hogy dönt ebben az ügyben?
Előre is köszönöm aki elolvasta és tanácsot tud adni!
-
nimfas
addikt
De ne várd meg a határidőt...
Rendeléskor ott van hogy 10-25 nap.
26. napon nyiss egy Dispute-ot.Nekem egy Aug 28-i csomagom nem ért ide, én voltam olyan barom, hogy vártam eddig... 40 munkanap!
Küldtek egy képet egy borítékról amire az én nevem és címem volt nyomtatva, se egy CN22, se egy postai pecsét hogy fel lett adva. Ilyet én is bármikor nyomtatok és ráragasztom egy borítékra.Nyitottam egy PayPal-t nekik, most már alkudoznak, hogy a felét utalnák vissza a saját bolti számlára, még csak nem is a bankszámlámra.
Írtam nekik, hogy bocs de nem pálya, az egészet vagy megvárjuk a PayPal döntést amit közben Claim-re változtattam, most 31-ig van idejük addig dönt a PP.
Ez a bolt nem ért másból sajnos
-
nimfas
addikt
Most ez jött az ügyfélszolgálattól:
"Dear Gabor,
Thank you very much for your recent message.
Could you please close the case first? We can't handle the item now due to the case is open.
Once the case is close ,we will solve the issue for you immediately.
If you have any further questions, we're always happy to help.
"
Előzmény, hogy 50%-ot akartak refundolni, majd 100% lett miután nyitottam PP claim-ot. Írtam, ha vissza jött a pénz akkor zárom a Claim-emet, erre ez jött.
Bakker, de nem merem zárni, mert akkor újat nem tudok nyitni, 22-es csapdája?
-
nimfas
addikt
Megjött az újabb válasz a GearBest-től:
Ezt irtam:
"Dear Emilie,
The PayPal is my only protection. So I dont close before the refund!
Please understand this.If the money will be on my account, I'll close the case that day.
Best regards
Gabor"Válasz :
Dear Gabor,
We're happy to help in any way.
However we have noticed that a dispute has been opened on your order. At this time, your order amount is being held by PayPal for a review. Due to Paypal settings, we are therefore unable to refund you as long as the Paypal case is open. If you want a refund faster, we kindly ask close the dispute now so that we can reimburse you.
Please rest assured we are willing to help you in a professional and friendly manner.
Usually there is always a way for us to resolve the issue to your satisfaction.
We look forward to hearing from you very soon.
Thank you for your cooperation.
Best regards
EmilieEzek most tényleg hülyének nézik a magyarokat?
Mit válaszoljak hogy vége legyen?
-
nimfas
addikt
-
nimfas
addikt
Megnéztem...
CN14406749867753 Shipment Details
31-Aug-2015 04:45 PM Departed Warehouse to Sort Facility.
31-Aug-2015 08:29 PM Shipment picked up.
01-Sep-2015 04:45 PM Departed Sort Facility to HUNGARY"Margit, nóóórmális? "
Ma október 28 van.Remélem ezt a paypal sem veszi komolyan...
-
-
nimfas
addikt
Ezt válaszolták a kérdésre hogy miért kéne zárnom a PayPal-os claim-et, ha ez az egyetlen védelmem?
Dear Gabor,
Thanks for your reply.
Because you have opened a case, your order is abnormal now and we can not operate it.
We need to deal with it.
Would you close the case first?
When you close it and inform us, we will refund you immediately.
We hope that you've found the answer useful, you're always welcome to contact us for more information.
Best regards
Eunice
gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Mindenki azt javasolja ne zárják le. So WTF?
PayPal-on mennyi a döntési idő? -
nimfas
addikt
válasz neil_mullen #2828 üzenetére
vársz ahogy én is....
-
nimfas
addikt
válasz neil_mullen #2830 üzenetére
egy képernyőkép sokat segítene
-
nimfas
addikt
válasz neil_mullen #2832 üzenetére
Enyém jelenleg ugyanitt áll, sajnos várni kell.
2 opciót ajánl fel:
1, vagy megoldódott a probléma és töröld a Claim-et,
2, megjött a cucc, de nem azt kaptad amit vártál.
x, mivel egyik sem jó, így várni kell.
Ha törlöd a Claim-et megszűnik a védelmed, másikat nem tudsz nyitni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gumi és felni topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- YouTube
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sweet.tv - internetes TV
- LEGO klub
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző