-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
axlfsi
veterán
Ügyes vagyok-e?! 🤟😂😭
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
-
bul07
nagyúr
válasz axlfsi #37401 üzenetére
Most nem azért
De ha csináltál volna egy vásárlást pontokat felhasználva csak nem fizeted ki hanem törlöd, akkor a pontokat is visszaírják és meg is marad a következő törlési periódusig, és ha addig se használod el akkor megint lehet egy ilyet törlős rendelés
Bár most már mindegyNekem nem sok pontom van, de csak megcsinálom mindig hátha jó lesz később alapon
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
TheProb
veterán
válasz TheProb #37398 üzenetére
Na, végül 12e-nél többet nem tudtam kifacsarni belőlük. Már elegem is volt a sok bullshit üzenetükből, mert a 17e-es árhoz képest ez már annyira nem is nagyon távoli összeg. Bár ugye csak kb 2 hónapot tudtam használni a cuccot...
Mindenesetre, egy darabig nem lesz rendelés GB-től a részemről...[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
remi67
tag
Asszem a jelenleg 38 napnál álló "Order information has been transmitted to DPD" már indokolttá teszi a "hogyan tudom visszaszerezni a pénzem ezektől a köcsögöktől" menüpontok tanulmányozását.
Bár van egy másik, az éppenséggel alis, csomagom ami meg 10. napja "arrived at destination country". Most vagy engem xopat a sors vagy teljesen összeomlott a csomagforgalom. -
viktorhu
veterán
válasz remi67 #37408 üzenetére
Mindkettő normális a mostani helyzetben. A dpd-s tracking infó aznap fog frissülni, amikor megkapod a csomagot.
Nekem a decemberi rendelésem februárban érkezett, addig ugyanez volt a státusz, aztán egy reggel hívott a futár, hogy nála van a csomagom - utána láttam, hogy a státusz is megváltozott aznap. Előző este még order information has been submitted to dpd volt.
-
Crus
őstag
Március 18.-án rendeltem egy 33.000 Ft-os telefont tőlük. DPD. Végig állt. A hazai DPD elmondása szerint a GB-től csak egy jelzés érkezett arra, hogy majd lesz egy csomag, amit el kéne vinni, de konkrét futár rendelés nem jött tőlük!
Eltelt 1 hónap reklamáltam. Ment a sablon szöveg, hogy várjak, meg beszéljek a DPD-vel, meg adjam meg újra a szállítási adatokat. Aztán szembesítettem őket vele, hogy a DPD-nél 100%, hogy nincs a csomag, erre full refundot ajánlottak fel, persze nem vissza PP-ra, hanem a saját boltjukba. Ok. Legyen. Újra megrendeltem a telefont.
Újra ugyan az történt. Csak egy jelzés a DPD felé, de fizikai szállítás a GB-től soha nem történt meg!
Ennek 2 hónapja! Írtam nekik, erre azt írták, hogy várjak július 29-ig, mert, hogy az a deadline legvége.
Szerintetek menjen a PP dispute rögvest, vagy tényleg várjak még 1.5 hónapot a semmire?
Nekem amúgy nem jó tapasztalatom van velük, pedig régóta rendelek tőlük. Korábban rendeltem 2 telefont, az egyik alig múlt 1 éves és totálisan elszállt, a másikban aztán az akksi halt meg annyira, hogy a másikból kellett áttennem.
Aztán rendeltem tőlük egy MP3 autórádiót, amire az oldalukon egy csomóan pozitívot adtak... a LED kijelzője az úgy kb. fél év alatt döglött meg teljesen, de a zenéket azért még vitte. Aztán olyan 1.5 éves korában már olyan volt, mintha elkezdte volna nyújtani a kazettát, holott nincs benne kazetta, csak pendrive hely... magyarul az MP3 számokat nyújtotta.
2 db. telefon tartót rendeltem még tőlük, az egyik az hetek alatt tört el a semmitől, a másikat inkább már nem is használtam.
Szóval, #ALLLIVESMATTER vagy sem, a jó k. anyjukat a sárgáknak!
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
Crus
őstag
válasz viktorhu #37415 üzenetére
Annyi, hogy nem egyszer irányított a Gearbest hozzájuk! Sőt... addig érdemben nem voltak hajlandóak reagálni, míg nem beszéltem a DPD-vel. Szóval, ez talán nem a vevő hibája.
Én továbbra is azt látom, hogy 4. hónapja ellopta valaki a pénzem. Mert ha fizetek valamiért és azt ennyi idő alatt sem kapom meg, az lopás. A legutóbbi infóm tőlük, hogy beszélnek a szállító céggel és ha van infó, jelentkeznek. Ezt kb. 4 hét alatt sem sikerült megoldaniuk. Nem vagyok bank, nem hitelezek senkinek szívesen 33.000 Ft-ot... de amikor adtam kölcsön valakinek, az is 4 hónap alatt már rég megadta és nem hazudozott össze-vissza!
A gerinces viselkedési norma itt az lenne, hogy adnak egy full refundot vissza PP-ra és bocsánatot kérnek.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
LiPiko
újonc
Hasonló dilemmák...
Rendeltem egy Honor 8X Max-ot, európai raktárból (?) 2020.03.14-én. Visszaigazolták a szállítást 10-18 napra. Április elején semmi. Megnyugtattak, április végére itt a cucc.
Áprilisban lejárt a becsült szállítási határidő, reklamáltam a Beargest-nél. Válasz: várjak türelemmel, május elején itt a teló.
Határidő elérkezett, teló sehol. Reklamáltam a Beargest-nél. Válasz: várjak türelemmel, május végére megjön a csomag + GB pontok, VIP tagság rizsa.
Határidő jött, teló sehol. reklamáció. Június 15-én tutti itt a teló. (az ugye holnap van...)
Reklamáltam ma a Beargest-nél. Ebben a levélben már gyakran szerepelt a "shit" és a Gearbest egy mondatban. Válasz: várjak türelemmel június 24. és 100'% hogy megkapom a csomagot,mert egyeztettek a szállítóval.
(? mi vaaan??? Az eddigi határidőket honnan szedték?)
Az eddigi tapasztalat alapján majd 24-én ígérnek majd júliust, meg augusztust és szeptembert...
Hab a tortán, hogy attól függően melyik oldalon kérdezed le a státuszt, adnak meg lengyel, német vagy magyar DPD beérkezést.Közben látom, hogy a Covidos cuccokat 6 napos szállításra vállalják. Tehát azok már itt vannak az EU-ban. Azt valamiből finanszírozni kellett. Valamivel ide kellett szállítani. Akkor most van gond a szállítással vagy nincs?
Beugrott, hogy estleg az én, a te, meg az ő rendeléséből történt a vásárlás. Ezeken lehet most realizálni 100-300%-os profitot, az elektronikán meg 20-50%.
Nem állítom, hogy így van, de amennyiben igen, úgy a megrendelt elektronikus cuccokra nem marad budget.
Ettől kezdve meg már olyan mint egy piramis játék. Az új belépők finanszírozzák az elmaradt rendeléseket és akkor omlik össze a rendszer, amikor többen kérik vissza a pénzüket, mint amennyi új rendelés érkezik.
Nem állítom, hogy így van. Mindenesetre nem szabadulok a gondolattól és jelenleg nincs teló és nincs lé. -
Slash33
csendes tag
Hasonló tapasztalatok mint az előttem szólóknál...
Rendeltem egy 700$-os telót április 10-én, amit 14-én fel is adtak, azóta a nyomkövetés nálam is: DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD.A ticketeimre jöttek a sablon üzenetek, hogy erősítsem meg a szállítási címem, menjek el a postára és kérdezzem meg nem jött-e csomag a nevemre stb...majd egy szánalmas hazugsággal próbalkoztak, hogy most már tényleg kiderítik, hol jár a csomag, de ez 7-15 munkanapba telik nekik (?) nyilván ez is letelt és kurvára nem mondanak semmit...most az a vége, hogy elhajtottak, hogy a deadline még nem telt le, úgyhogy addig kussoljak és várjak.
A legszebb az egészben, hogy én hülye nem paypalon keresztül fizettem, hanem simán kártyával...
Meg fog ez jönni valaha vajon? Ha nem és letelik a végső határidő, milyen kilátásaim lesznek? Arra van esély, hogy a pénzt visszakapom a számlámra? Vagy majd levásárolható pontokkal akarják kiszúrni a szemem?
-
*Mukeey*
addikt
Na tegnap besokalltam rájuk, azonnali pénzvisszafizetést kértem!
Megint jöttek a hülyeséggel, hogy sorry stb. Meg hogy újraküldik a terméket. Irtam nekik, hogy semmi nem kell tőlük, csak a pénz. Most elvileg 7 munkanapon belül visszautalják. Kiváncsi leszek.iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5
-
Crus
őstag
Már kivárom a július 29-et... utána PP dispute és örökre elfelejtem ezt a hazug bagázst. Nekem a PP ugyanis azt írja, hogy szeptember 14-ig van módom ezt megtenni.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
*Mukeey*
addikt
Jaaa, megint volt ám ma is a "újraküldjük a terméket, vegyek regisztrált ups tökömtudja milyen szállítást" és garantálják a 45 napon belüli megérkezést, csak 10$ fizessek. Ezek teljesen hülyének nézik már az embert. Aztán erre irtam, hogy okés, semmi gond, nem kenyérre kell, megteszem a szükséges jogi lépéseket. Érdekes egyszerre lett visszautalás opcio is...
iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5
-
remi67
tag
Na ma mérgemben már megkérdeztem telefonon a DPD-t, hogy tudnak-e valamit mondani a csomagról (jóllehet az enyém néhány fórumbéli sorstárséhoz képest gyakorlatilag még csecsemőkorú, alig 42 napja nem tudni róla semmit). Persze nem tudtak semmilyen konkrét információval szolgálni, egyedül annyit tudtak biztosra mondani, hogy nincs az országban. Ezt meg eddig is tudtam.
Viszont van itt baj azért másfelé is. Ez egy alis csomagomról készült screenshot, jó, mondjuk ez még csak 29 napos, de az utóbbi két hétben állítólag Mo.-n van, ezen belül átlag 3 naponta megérkezik valahonnan valahova (A kínai szöveg fordítása alapján kábé a kicserélőből a kicserélőbe). Csak hozzám nem.
Egy április végén rendelt filléres alis csomagról tegnap küldtek emailt, amiben az áll, hogy megérkezett Mo.-ra. Gondlom a következő 3-X hétben az is 3 naponta megérkezik majd ugyanonnan ugyanoda, csak hozzám nem.
Asszem én jövő ilyenkorig nem rendelek Kínából semmit, addigra majdcsak kiderül mi a franc is van, na meg mi lesz még januártól.(Gugliford.: Arrive at Ship-to Processing Center)
-
*Mukeey*
addikt
Küldenek ezek egyáltalán valamit is? Mert a pénzt beszedik, de ahogy olvasgatom, nem nagyon kap meg senki semmit...
iPhone 12 Pro Max, Mi Pad 5
-
LiPiko
újonc
Nekem meg kiszállítani?
Gondolom ez azt jelenti, hogy tegnap este rakták ki a német elosztóban. Innen még egy hét? (ha nem vész el a labirintusban). 20 napot ígértek, ahhoz képest 4 hónapon belül meg is jön.
Egy dolgot továbbra sem értek! Pandémia ide vagy oda, minden hónapra jutott egy két határidő (összesen 4-5). Amennyire tudom,a távolkeletről a hajó 2-3 hónap, tehát - amennyiben a hajó elindult - úgy egész jól kalkulálható a beérkezés.
Lehetőségek:
- a termék nem állt rendelkezésre EU raktárban. A 20 napos szállítás nem reális, tehát kamuztak.
- a hajó elindult a termékkel, a beérkezés 2-3 hónap, de ezt nem közölték, inkább húzták az időt, újabb és újabb (nem betartható) határidőket adtak, tehát kamuztak.Konklúzió (feltételezve, hogy a telefon most már valóban beérkezik egy héten belül):
- Sikerült addig húzniuk az időt, hitegetni, rizsázni a szállításról, míg végül a készülék beérkezik.
- vesztettek egy eddig elégedett vevőt....no, de... "nyugtával a napot" Már elkezdtem nézni az új telót, ezt most pár napra (egy hétre?) a keresést felfüggesztem.
-
Crus
őstag
"Sorting and Packing Completed."
Nekem tudod mióta van ilyen üzenetem? Egészen pontosan 4 hónapja és 2 napja...
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
Crus
őstag
válasz *Mukeey* #37426 üzenetére
Grat!
Kivárok már július 29-ig... viszont ettől nekem még nem lesz olyan telefonom amilyet szeretnék. Cégbe kellett volna egy jópofa strapabíró, nagy akksis teló. 33k-ért kellemesnek tűnt. 3 hónapja használnám, ezerszer kellett volna :-(
És tudjátok az a legnagyobb baj, hogy mást is rendeltem volna azóta tőlük, de nem merek. Így? Küldik az idióta kuponokat, meg hírleveleket, de ezek után, biztos nem veszek tőlük semmit. Meg most úgy kb. elment a kedvem az egésztől és sehonnan.
[ Szerkesztve ]
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
LiPiko
újonc
4 hónapja "Sorting and Packing Completed." ? Akkor már csak 4 hónapot kell várnom? Akkor van esély arra, hogy 7-8 hónapra megérkezik?
Megörültem, hogy egyáltalán történt valami március óta.
No,majd meglátjuk. Figyelem a nyomonkövetés változását. A hónap végéig szarakodnak, akkor vissza a lé a paypal számlára. -
LiPiko
újonc
Végig néztem az előző - januárban - rendelt teó nyomonkövetését. azt a laosi posta intézte és 38 nap alatt meg is érkezett. nem szerepelt a visszajelzésben csomagolás. vagy eőkészítés..
Nem tudom, hogy ennek van-e jelentősége, de elbizonytalanodtam.
Egy fülest már lemondtam, de ott egyértelmű volt a helyzett, hogy el sem indították.Please. ÜFSZ-höz egy elérhtőség?
-
LiPiko
újonc
A kocka el van vetve!
Feltettem a kérdést a Gearbest-nek, hogy hogyan kell értelmezni a nyomonkövetőn június 19-én jelzett változást?
- az áru becsomagolták és indítják kínából vagy...
- a telóm az európai elosztóba érkezett?A válaszuk szószerint: "carrier cannot specifically answer your questions, we do not know."
Tehát halvány lilafngjk sincs! Ez nem túl hihető. Számomra a dolog egyértelmű.
Ha nekem látható a változás, akkor nekik is. Március közepe óta használják a pénzem - más üzletekre - és csak a rizsa megy, miközben pontosan tudja, hogy el sem indította még kínából a csomagot! Pandémia? Hol van az már? Komolytalan társaság! Az első vásárlással beetettek, a másodikkal lehúznak. Addig kell kivenni innen a pénzed, amíg össze dől a rendszer. Relatíve kis veszteséggel próbálok menekülni, kiszállni.REFUND!!! GB felejtős, törlés!
-
sambenez
addikt
válasz LiPiko #37435 üzenetére
" Pandémia? Hol van az már? "
WHO: Rekordmértékben nőtt a koronavírussal fertőzöttek száma az elmúlt 24 órában
-
Crus
őstag
válasz LiPiko #37435 üzenetére
Nézd... én a DPD-vel nem egyszer beszéltem. Szó szerint azt nyomozták ki, hogy a GB jelezte nekik, hogy majd valamikor el kell hozni tőlük egy csomagot. Ez csak amolyan foglalás, ami akkor élesedik, ha konkrét dátumot, időt megad a kiszállítást rendelő cég. Na ez az amit a GB aztán soha nem tett meg egyik rendelésemnél sem, melyekkel most gond van! Mind a 2 alkalommal csak "foglaltak", "jeleztek", de a futár megrendelés, a csomag átadása fizikailag soha nem történt meg!
A pénzt eltették, forgatják, húzzák amíg lehet. Nem feltétlenül a maszk biznisz miatt... akkor szoktak cégek ilyet csinálni, amikor súlyos financiális problémáik vannak és próbálnak a víz felszínén maradni. Nekem ebből az egészből az jön le, hogyha nem kapnak tőkeinjekciót valahonnan, akkor lehúzhatják a rolót.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
bazsimano
őstag
vettem ket cuccost ...de fel sem adtak meg...vicc...persze a "bolt" az nem is valaszol az uzenetekre...vicc mennyire lecsuszott ez a GB...regen meg jo volt...most f@sstalicska...
amugy ha valaki vasarolna barmit es nincsen referral kodja az szoljon..mert nehany dolcsi hianyzik hogy ki tudjak utalni egy kis osszeget -
Crus
őstag
Na pontosan ez a hivatalos magyar megnevezése annak, amit a Gearbest csinált itt velem és még sokakkal:
"A küldeményt a feladó előrejelezte, az átadást követően megkezdjük a feldolgozást"
Ez a hazai posta is műveli, csak ők tényleg szállítanak is... igaz néha rossz helyre, de a szándék a lényeg és legalább csinálnak valamit.
Ha a feladó eztán nem adja át a csomagot, akkor SEMMI nem történik. A nyomkövetési szám élni fog, mert ez az első lépés, a szállítás ügyében: az előrejelzés. De attól, hogy én előrejelzem, hogy adok neked 1 milliót, de nem teszem meg soha, attól az még ugye végeredményben egy nagy semmi...
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
viktorhu
veterán
Itt van pl. az én csomagom:
29.01.2020 06:34 Budapest (HU)
Kiszállítás alatt.
29.01.2020 06:01 Budapest (HU)
A kiszállítást végző kirendeltségen.
29.01.2020 00:41 Budapest (HU)
A küldemény beérkezett a feladó depóba.
30.12.2019 03:02 DPD adatközpont
A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.Szóval akkor az a Te verziód, december 30-án bekamuzták, hogy feladták a csomagot, aztán január 29-én meg ideteleportálták. A varázsigét is ismered hozzá esetleg?
Pontosan tudod, hogy a DPD-n hiába keresed, amíg nincs Magyarországon a csomag, mert itt fog hozzájuk kerülni, de azért csak őket hívogatod, mintha attól gyorsabb lenne a fuvar meg a vámkezelés.
Ha letelt a két hónap, akkor végignyomod a ticketet a kötelező körökön (kérdezd meg a postán stb), amit a supportosoknak kötelező a knowledge base-ből ilyenkor bemásolni (simán időhúzásból, mert közben meg is érkezhet a csomag, amíg leveleztek). Utána, ha volt biztosításod, visszakapod a pénzedet, ha nem volt, akkor meg a PayPal dispute-on keresztül éred el ugyanazt.
-
prsq
tag
Hát a GB tényleg a végét járja.
Arra, hogy nem adják fel a rendelt árut, már nem is lehet ticketet nyitni.
Sőt arra sem, hogy törölném a rendelést, mert a processing time túl sokáig húzódik.Szerintem a Paypal-nél kezdem.
Amilyen az adjonisten...
-
Crus
őstag
válasz viktorhu #37443 üzenetére
Azért beszéltem a DPD-vel 2x is, mert ERRE UTASÍTOTT a Gearbest!!! Azt mondták, hogy addig nincs miről beszélni, amíg a DPD-vel nem beszéltem. Amikor szembesítettem őket a DPD által elmondottakkal, hogy fel sem adták a pakkot, na akkor kezdtek el maszatolni, hogy oké, akkor refung GB walletre, amiből újra megvettem dettó u.a., ami dettó ugyan így járt.
A varázsigét szívesen megadom: "kamuzás".
Még várhatok 1 hónap 3 napot, mire méltóztatnak talán visszaadni a pénzem, szerintük ugyanis addig van a deadline. Ennyi idő alatt biciklivel elviszek egy kis csomagot Sencsenbe...
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc