-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ruszki
senior tag
válasz Cyrusgrissom #37750 üzenetére
Már intéztem!
A PayPal jelzett, hogy megérkezett a pénz és pár nap múlva már látszik is a számlámon.
Eddig úgy néz ki nem b@szakodtak.
De mondom kb. 43$ van/volt szó.
De pénz az pénz!Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
Cyrusgrissom
kezdő
válasz Ruszki #37751 üzenetére
Hat sok sikert, de mondom, nekem azt irtak, 30 nap is lehet, mire refundoljak a kifizetett osszeget, en annyit nem varok, nem is valaszoltam nekik, ment a banknak a chargeback order.
Amugy meg draga is lett minden csingcsong webshop, a gearbest pl kb duplajara emelt mindent, sztem hamarosan el is fognak tunni a behuzott penzekkel egyutt. -
NORBl
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
válasz Cyrusgrissom #37750 üzenetére
Ha paypalen keresztül rendelsz és chargeback eljárást kérsz akkor nem a paypaltól vonják vissza a pénzt? Paypal nem fog seggberúgni?
Azért érdeklődöm mert én 1 hete levelezek velük és hallgatom, hogy nehéz javítani a lámpámat és sokba is kerül én meg írom nekik hogy nem látok ilyen kitételt az egy éves garancia leírásukban az oldalon, hogy amit nehéz javítani azzal nem akarnak foglalkozni. Most már paypal felületén levelezek velük, eddig kb. félárat akartak visszaadni, most 60%-nál tartanak és azt írták ennél többet nem tudnak visszaadni. Én meg írtam nekik hogy akkor majd escalálom a paypal felé. Amitől kicsit tartok amúgy, mert a paypal írja, hogy garanciális eljárásokra nem terjed ki a vásárlóvédelem de azért ez pofátlanság.
Most néztem végig eddig több, mint 650$-t költöttem el náluk és szórakoznak a garanciával ill. dollárokon rugóznak .. -
-
válasz Cyrusgrissom #37757 üzenetére
Pedig amúgy jó dolog. Nekem már több esetben térítették vissza a termék árát amikor az eladó nem akart egyezkedni ill. már két esetben fizették ki a visszaküldés árát amikor az eladó csak úgy akarta visszaadni a pénzt, hogy visszaküldöm a terméket, pedig külföldre visszaküldeni nem olcsó történet.
Bár ha egy chargebackel megoldható az sem rossz. Főleg ha levélben elég és nem kell bankfiókba futkozni miatta.
-
Topikgazda
válasz Cyrusgrissom #37757 üzenetére
Nem nagyon értem a játékpénzes okosságot.
Külföldről biztonságosan paypal használatával lehet vásárolni. Valószínű elég keveset vásárolsz, ha nem használsz PP-t.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
VK Jud
friss újonc
Tanulságok - de mi a megoldás?
Gearbest-ről rendeltem egy adag karácsonyi kütyüt november elején. Két hét után írtam nekik, hogy mikor postázzák, válasz: hiány van, nem tudják postázni csak várhatóan december végén.töröltettem a rendelést, és teljes pénzvisszafizetést kértem.November 27. óta várom, hogy visszautalják a pénzem, több tucat emailt váltottam velük, és a hivatalos emailező rendszerükön keresztül is folyamatosan reklamálok nekik. Mindig azt írják, várjak még egy kicsit.
A másik rendelésem egy telefon volt, szintén nov. elején. Black friday-ára lehetett, mert nagyon jó vételnek tűnt. Folyamatosan kérdeztem őket, mikor adják fel. Arra hivatkoztak, hogy nincs raktárkészleten, nem is lesz karácsonyig. Én vártam, mondván, ha nem karácsonyra jön meg, túléljük (habár ajándéknak szántam). Január eleje óta is folyamatosan hitegetnek, miközben folyamatosan árulják, hol leárazva, hol teljes áron. Hiába reklamálok mindenféle felületen, próbálnak lebeszélni róla - miközben azt mondják, lesz - vagy hogy mondjam le a rendelést, majd visszafizetik a pénzt. Persze nem hiszem, hogy visszafizetnék, hiszen várok egy másik törölt rendelés visszafizetésére is.Kérdésem, hogy ilyenkor mi a teendő? -
válasz VK Jud #37760 üzenetére
Ha paypal-el fizettél akkor indíts egy dispute-ot paypal felületen, ha direktbe kártyával akkor a bankodnál egy chargeback-et. Előbbinél ha kérnek hogy zárd le a dispute-ot nehogy megtedd addig amíg nem kaptad vissza a pénzed mert úgy emlékszem utána nem lehet újranyitni. Illetve vigyázz, mert 1 hónap után automatikusan lezáródik ha nem escalálod a paypal felé. Amit viszonylag hamar megtehetsz ha nem jártál sikerrel velük. Az eddig folytatott beszélgetésekről csinálj egy pdf-et és csatold be nekik.
-
Jadro
veterán
válasz VK Jud #37760 üzenetére
Én november végén rendeltem egy FM transmittert, direkt cseh raktárról, mert onnan hamar ideér. Akkor kb 2 hét szállítási időt írtak. Persze dehogy ennyi lett... Leveleztem velük, hogy mi van már, eltelt a határidő után +1 majd +2 majd + sok hét. A héten megérkezett. Felesleges volt idegeskedni.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Ruszki
senior tag
válasz Cyrusgrissom #37752 üzenetére
Újra itt!
Január 24.-én megjött a teljes összeg a PayPal számlámra.
A rendelés elküldésének el nem indítása, negatív volt számomra.
Így ahogy írtátok és olvasgattam valakinek elég sokat kellett harcolni a pénze és az igaza miatt. Akkor lehet nekem szerencsém volt. Én a live chat bot-tal beszéltem, és utána mindig arra mentem, hogy nem sikerült megoldani a problémát ezután kapcsolt egy élő személyt vele sikerült megbeszélni mindent. Ahogy írta, úgy is történt minden. a pénz visszajött a számlámra. Így akkor marad semleges a GB de meggondolom, hogy rendeljek e tőlük!
RuszkiAz optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
VK Jud
friss újonc
Pont nekem is ez jutott eszembe a Gearbest-ről:nagy mocsok lett! Senki ne rendeljen onnan!
Gearbest-ről rendeltem egy adag karácsonyi kütyüt november elején. Két hét után írtam nekik, hogy mikor postázzák, válasz: hiány van, nem tudják postázni csak várhatóan december végén. Töröltettem a rendelést, és teljes pénzvisszafizetést kértem.
November 27. óta várom, hogy visszautalják a pénzem, több tucat emailt váltottam velük, és a hivatalos emailező rendszerükön keresztül is folyamatosan reklamálok nekik. Mindig azt írják, várjak még egy kicsit.
A másik rendelésem egy telefon volt, szintén nov. elején. Black friday-ára lehetett, mert nagyon jó vételnek tűnt. Folyamatosan kérdeztem őket, mikor adják fel. Arra hivatkoztak, hogy nincs raktárkészleten, nem is lesz karácsonyig. Én vártam, mondván, ha nem karácsonyra jön meg, túléljük (habár ajándéknak szántam). Január eleje óta is folyamatosan hitegetnek, miközben folyamatosan árulják, hol leárazva, hol teljes áron. Hiába reklamálok mindenféle felületen, próbálnak lebeszélni róla - miközben azt mondják, lesz - vagy hogy mondjam le a rendelést, majd visszafizetik a pénzt. Töröltettem a rendelést, mire aztz írják, nem tudják visszautalni a pénzt! Mindenféle blablával magyarázzák, úgyhogy most mehetek be a bankomba, hogy visszaszerezzem a pénzemet!! -
-
Onlány
tag
Sziasztok! Szomorúan olvasom, hogy milyen megbízhatatlan lett a gearbest webshop.Régebben nagyon kedveltem a boltot és rengeteg kisebb-nagyobb értékű dolgot rendeltem tőlük, és nem volt semmi problémám a szállítással, ügyintézéssel és ár-érték aránnyal. Reméljük lesz még belőle normális webshop. Egyébként mi történt velük? Új tulajdonos esetleg?
Te vagy a világon a legszebb a faluból :)
-
GAbre
veterán
Erre kíváncsi leszek:
2 paypal ügyet nyitottam:1ikre nagy nehezen elfogadta gearbest return-full refundot.Miután felterjesztettem.
Másikra a válasz 20 dolcsi volt.
Most annak a felterjesztésére várok.
A vámolt csomagnál,meg úgy 3 hét után válaszolt dhl.
Elvileg megsemmisítést kért eme hatalmas értékű telefonra,amit nem hajlandóak normálisan refundolni.
Mellesleg megjegyzem,azóta is árulják ugyanolyan specifikációval.
Kíváncsi leszek support,majd vszeg paypal mit fog mondani.Avatar
-
RoBos
senior tag
Hát akkor a Gearbest-ről ennyit...
-
Degeczi
nagyúr
A szerződött partnereiket se fizetik ki.
-
mályva
aktív tag
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy gearbesten
a Registered Air Mail15-38 business days$4.20 - MÓD vámmentes?
köszönöm szzépenMegbízhatóságom: 208 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა
-
vandor01
őstag
válasz JóGéza #37781 üzenetére
szerintem van ennel meg jobb is!!
kifizeti a vamot azt meg se kapja!banggoodrol EU raktarbol vagy kinabol EU priotity line al!
- Luxemburg post
- vagy vmi parcel ceggel pl GLS?CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Beni2360
félisten
válasz Silent77 #37783 üzenetére
Na de ilyet kedves Topikgazda
Felmondtál nekik?
Én is gyűjtögetem a napi belépési pontokat de minek
Hogyan lehet megszabadulni a levelektől?
Na a levél alján találtam valamit ott lemondtam.[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
peestheee
tag
sziasztok
DHL vámkezeléssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
27ezer ft értékben rendeltünk amit 2 csomagban küldenek, kb fele-fele értékarányban, és az első csomagot megfogta a DHL és vámkezelést indított.
Ahogy néztem, van nekik egy minimum 6000 forintos sápjuk a 27% ÁFAn kívül. Ez azt jelenti, hogy a 16ezer ft értékű csomagra rápakolnak még 10et..És ha jön a következő csomag, azzal ugyanez lesz a helyzet.
Jól értem a szituációt?
A vámkezelős linken amit küldtek, el lehet fogadni, és el lehet utasítani a vámkezelést, ha elfogadom gondolom ki kell fizetnünk ezeket a díjakat, de mi történik akkor ha nem akarjuk és elutasítjuk, van erre valami lemondási díjuk is, vagy megússzuk az egészet annyival hogy nem kapjuk meg a csomagot, és esetleg az árát is visszakapjuk a kereskedőtől?
Előre is köszi
-
peestheee
tag
válasz peestheee #37786 üzenetére
közben okafogyottá vált a kérdésem, felhívtam a dhl-t és elmondták hogy a feladó preferenciája alapján visszaküldik a csomagot vagy megsemmisítik, a vásárlónak nincs pluszköltsége ilyenkor, viszont a rendelés árát a feladóval kell megbeszélnie
illetve az is kiderült, hogy ha a "Terms of trade: Delivery duty paid" szerepel a számlán, akkor az import költségét az eladó már belekalkulálta az árba és nincs további fizetési kötelezettsége a vásárlónak
-
szabi__memo
nagyúr
Sziasztok
Január 11.-én rendeltem, január 27-én kaptam egy tracking numbert. Azóta se mutat semmit.
UDxxxxxxxxYP.
Az eladótól többször vásároltam, decemberi rendelés is normális nyomkövetéssel megjött.
Meddig kérhetek refund-ot? Paypal volt, természetesen -
Beni2360
félisten
válasz szabi__memo #37789 üzenetére
Tavaly Augusztusi vásárlásnál 75 munkanapon túl tudtam nagy nehezen fenyegetéssel a pénzemet vissza kapni.
De ez egy már lepukkant áruház és nem eladó ahogyan írtad. A Paypal meg 180 nap vagyis fél év a védelem.
Biztosítást fizettél? Én már és sok mindenki lehúzta a rolót náluk. Cseszegetni kell őket folyamatosan.
De a ...YP nem igazán követhető. 4 éve még volt logisztikai raktárjuk Vecsésen ma már nem tudom, hogy vannak-e még. Felejtsd el az áruházat amint vissza szerezted a pénzedet.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Meló2
friss újonc
Én ráfáztam velük. Még októberben rendeltem tőlük, ami azóta sem jött meg. Mostanra már több hibajegyet is nyitottam, mert volt, hogy valamit azzal zártak le, hogy továbbították a szállítónak, aki visszaigazolta nekik, hogy elküldte a rendelést. Nekem semmit. Aztán nyitottam egyet, amitben pénz visszafizetést kértem, persze ez nem történt meg, de lett egy élő ember a tulsó oldalon. De most már ennek is több, mint egy hónapja, a legutolsó válaszában azt írja, hogy nem kapnak választ a külső partnerüktől.
-
Ocean
tag
Hát érdekes, hogy így hagynak földbe állni egy ekkora áruházat.
Én aztán tényleg százezreket költöttem el náluk, több porszívó, telefonok, okosórák, számtech cuccok, a jó ég tudja, felsorolni sem tudnám mennyi mindent vettem itt az évek során.
Nem volt gond semmivel, minden megérkezett, minden működött, egyetlen egyszer volt egy garanciális ügyintézés, de már nem gyártották a terméket, csere nem jöhetett szóba, de pénzben teljesen korrektül kárpótoltak.
Még tavaly is, a covid ellenére korrektül ment minden.
Ám azóta valami megváltozott, amit idén művelnek, az minden, csak nem szolgáltatás.
Két rendelésemet 6 hét után sem sikerült postára adniuk, közben kértem a maradék pénz kiutalását is, a jegyek feladását is letiltották, max a chatbottal lehet szerencsétlenkedni, szóval katasztrófa minden. Épp most zajlik az utolsó rendelésem töröltetése, és a maradék pénz kiutaltatása, én végeztem a Gearbest-el... -
Degeczi
nagyúr
És akkor itt a tényleges vég is...
-
anadroid
senior tag
válasz Degeczi #37794 üzenetére
Hát ha csak ilyen borzalmas fordításra futja, akkor a cikket lehozó Chinaplanet is mehet a süllyesztőbe velük együtt. Egy haszna van a cikknek: megtudtuk belőle, hogy még kiktől kell óvakodni.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
anadroid
senior tag
válasz Degeczi #37796 üzenetére
Géppel is lehet jól fordítani. Nézd meg a deepl.com-ot!
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Ciccuka
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Projektor topic
- ASUS ROG Ally
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- BestBuy topik
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...