-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ocean
tag
Sziasztok!
Nyugtassatok meg légyszi, hogy (valamelyest) normális ami történik.
Múltkor lecsaptam a Redmi Note 7-es akcióra, és megrendeltem. Holland postával, ahogy ajánlják.
Egy ismerősöm is. (igaz, ő 4 nappal később, de ez igazából lényegtelen.Eddig a pontig stimmel a két szállítás:
2019-07-03 16:14:00 The item is on transport to the country of destinationAz övében ezután már nem sok történés van, ma kézhez kapta a telefont.
Ellenben az enyém, az nem tudom merre jár:
2019-07-04 23:35:00 International Office Of Exchange,Consignment departure
2019-07-04 23:35:00 Gbasma,Send item abroad (Export)Ha rákeresek erre a Gbasma-ra, ez valami angol postakód, én csak remélni merem, hogy nem valahol Anglia felé kolbászol a telefonom...
-
Ocean
tag
válasz Silent77 #35213 üzenetére
Ezer hála, nem is tudtam, hogy náluk is van már erre lehetőség!
Ellenben...
2019.07.02. | 21:10 GBASMA Küldemény előkészítése szállításhoz2019.07.04. | 22:35 GBASMA Küldemény átadása nemzetközi szállításra
2019.07.04. | 22:35 Külföldi postai kicserélő üzem
Most ugye nem az van, hogy beért az országba, ezek meg külföldre vitték??
Fogalmam sincs mik ezek... -
Ocean
tag
válasz kmarci25 #35219 üzenetére
Könnyű azt mondani!
Meg tényleg nem is zavarna szerintem, ha nem tudnám, hogy a cimbi már megkapta az övét. És egyszerre értek Hollandiába!
Meg neki nem volt semmi GBASMA és egyebek, 2 nap alatt itthon volt Hollandiából.
Na türelem ON, remélem a héten azért megjönKöszi a biztatást!
-
Ocean
tag
Szerintetek kezdjek aggódni?
Elvileg 07.04.-én indult el Hollandiából a két csomag.
A cimbimé rendben megérkezett, 8.-án át is vette, az ő tracking-je szépen követhető:Ami zavar az a 3. sor. Ugyanis a sajátomnál az 8 napja nem változik, olyan, mintha a magyar posta nem vette volna át, vagy nem tudom.
Mit jelenthet az a különbség a két 3. sor között? -
Ocean
tag
Hát érdekes, hogy így hagynak földbe állni egy ekkora áruházat.
Én aztán tényleg százezreket költöttem el náluk, több porszívó, telefonok, okosórák, számtech cuccok, a jó ég tudja, felsorolni sem tudnám mennyi mindent vettem itt az évek során.
Nem volt gond semmivel, minden megérkezett, minden működött, egyetlen egyszer volt egy garanciális ügyintézés, de már nem gyártották a terméket, csere nem jöhetett szóba, de pénzben teljesen korrektül kárpótoltak.
Még tavaly is, a covid ellenére korrektül ment minden.
Ám azóta valami megváltozott, amit idén művelnek, az minden, csak nem szolgáltatás.
Két rendelésemet 6 hét után sem sikerült postára adniuk, közben kértem a maradék pénz kiutalását is, a jegyek feladását is letiltották, max a chatbottal lehet szerencsétlenkedni, szóval katasztrófa minden. Épp most zajlik az utolsó rendelésem töröltetése, és a maradék pénz kiutaltatása, én végeztem a Gearbest-el...
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...