Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz tomcsi23 #13192 üzenetére

    Uj allapotara termeszetesen. PSS komfortja es a hangja sem valtozott a kopas novekedesevel, es a szaraz tapadasa sem. Esoben viszont 4,5mm-el mar mindig lassitanom kellett, mert a hatulja soha nem tapadt be, es nem egyszer megusztam vele. De a PZero RFT utan akkor is fellelegzes volt, mert ott az a szo, hogy komfort, nem letezett. :DDD
    Azt a gumit nem ajanlom olyan helyre, ahol sok eso esik, vagy ha esik, akkor nagy mennyisegben teszi.

    Egyebkent igazad van. PS4 csak egyfele R19-ben elerheto, a felsobb meretekben nem, ezert nekem nem is dobta ki.(nem is tudtam, hogy mar megjelent, pont e miatt) Igy mondjuk kiesik a sok nagyobb motoros BMW, Audi, Mercedes is. Ezeknek maradt a PSS, mint alternativa.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz tomcsi23 #13192 üzenetére

    Most mar tudok tapasztalatokrol beszamolni a SC6 -al kapcsolatban. Eloszor is, szarazon nem erzek kulonbseget a PSS -hez kepest. Ugyan ugy nagyon direkt a kormany, szepen fog elol. Kickdown indulasnal szaraz uton ezt sem tudom kiforgatni. Szoval e teren igy hetkoznapi szemmel nezve egyenloek.
    Viszont nedves uton es foleg nagyon heves esoben eg es fold a ket gumi kozott a kulonbseg. Azert a Michelinnel parszor feluszott az auto mar az uj koraban is, hat meg amikor mar kopottabb volt. Es bizony nedves aszfalton nekem alulkormanyzott volt az auto. Most elkaptam egy olyan esot, hogy szabalyosan allt a viz a palyan, es semmi. Mindenki a feket nyomta, es sorolt kifele a kulso savokba, en a belsoben 80-al elgurulasztam. Csak nedves aszfalton pedig nagyon tapad, ugyan abban a jol ismert korforgoban szepen betapadt az eleje. Szoval summa, szarazon egyenloek, de a Conti sokkal jobb esoben, a komfort es a zaj pedig egyertelmuen emeszthetobb, de ugye ezt mar irtam. Mar csak a kopas kerdeses...

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák