Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz csomi1977 #35938 üzenetére

    Pár éve vettem újan 175/65 R14 Continental Premium contact 5-öt. Egy darab gyári hibás volt, szemre és centír gépen tökéletes volt, de ha elől volt a hibás abroncs, akkor félrehúzott az autó. Hátra rakva eltűnt a hiba, átszerelés után is ahhoz az 1 db gumihoz volt köthető a jelenség.
    Ha ez hátra kerül, észre sem veszem, és ugyanúgy tönkreteszi a hátsó csapágyat, hiába volt kicentírozva.
    Szerencsére ezt bevizsgálás után cserélte a Continental, de más észre sem vette volna, sokkal durvább hatása volt, mint a kiegyensúlyozatlan keréknek.

    Amíg ember végzi a centírozást, addig minden művelet után más és más lesz az eredmény. Amikor a gyárban úgy fogják be a gépbe a felnit, hogy (akár csak belülről is) ottmarad a fogak nyoma az alufelnin, akkor vajon mennyire érdekli, hogy hova rakja a súlyt?

    Ez egy költői kérdés volt, nem kell megválaszolni ;]

Új hozzászólás Aktív témák