Új hozzászólás Aktív témák

  • Odzse

    tag

    Sziasztok,

    Segítséget szeretnék kérni. Előre bocsájtom, hogy nem értek nagyon a kamera rendszerekhez, de szeretném megérteni és megoldani a problémám.

    Új ingatlanba költöztünk, ahol már egy működő Techson kamera rendszer van, Techson Smartspeed TC DVR rögzítővel. A költözéskor megkaptuk a Superlive Plus programhoz a belépési jelszót, így a telefonon tudtuk távolról nézni a kamera képeket. A Techson rögzítő, ethernet kábellal csatlakozik a Telekomos wifi routerhez. Néhány hete a Telekom, javítás címén megváltoztatta távolról a wifi csatornákat. A korábbi 2,4-es és 5 Ghz-s csatornákhoz, semmilyen eszközzel nem tudtunk csatlakozni. Az új nevű csatornákhoz, új jelszavakat is kaptunk. Az egész házban lévő, wifit használó eszközöket újra fel kellett léptetni a hálózatra. Minden sikerült, csak a kamerákat nem tudom nézni a Superlive app-al. Már csatlakoztattam monitort a rögzítőhöz. A monitoron látszanak a kamera képek, csak távolról nem érem el a rögzítőt. Leszedtem az app-ot és újra raktam. A qr kódot beolvastam és a felhasználónevet, jelszavat is bevittem az app-ba, elvileg el is fogadta, de kamera kép továbbra sincs. A rögzítőn van 3db led. Power-világít, Rec-világít, Net-nem világít. Gondolom itt lehet a hiba. A rögzítő kezelési könyvét végig olvastam. A router beállítási dolgokat nem értem.
    Szeretném kérdezni, hogy tudna-e nekem segíteni valaki? A rögzítőn kell valamit beállítani, vagy routeren?

    Köszönöm. :R

Új hozzászólás Aktív témák